У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ Й РІВНЯ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ
Количество страниц
59
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ....
1 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ
РЕКЛАМИ В ПСИХОЛОГІЇ…
1.1 Поняття про рекламу й характеристика рекламної продукції…
1.2 Психологічні особливості сприйняття реклами…
1...3 Проблема дослідження інтелекту в психології…
2ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ
ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ
Й РІВНЯ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ…
2...1 Методика дослідження…
2...2 Емоційне сприйняття образних
і вербальних компонентів реклами...
2.3 Гонористі аспекти сприйняття реклами…..
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТОК.
Вступ
У даній роботі почата спроба систематизувати досвід прикладних досліджень, накопичений за останнім часом, проаналізувати психологічні моделі й підходи до створення реклами. А також запропоновані конкретні рекомендації зі створення рекламного продукту, у якому не існує єдиної «системи координат», єдиних правил і критеріїв. Представлені рекомендації пройшли експериментальну перевірку, однак поки не знайшли широкого застосування в рекламних компаніях.
У результаті проведеного дослідження взаємозв'язку емоційного сприйняття реклами й рівня розвитку інтелекту в юнацькому віці, у ході якого були вирішені поставлені завдання й підтверджене гіпотеза, виявлені наступні закономірності й установлена наступне.
Стимульний матеріал був розроблений відповідно до критеріїв типології реклам у спеціальній і психологічній літературі, присвяченій рекламі. Було відібрано 6 рекламних пред'явлень: імажитивна, з використанням провідників (підказок)...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
860
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.