У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Психологічні особливості сприйняття реклами в юнаків і дівчат
Количество страниц
62
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 2
Розділ 1. Вивчення сприйняття реклами в сучасній психології 4
1.1. Проблема сприйняття в дослідженнях вітчизняних і закордонних психологів 4
1.1.1. Характеристика сприйняття як процесу 4
1.1.2. Теорії сприйняття 7
1.1.3. Теорія сприйняття в гештальт-психології 10
1.2. Психологічні аспекти сприйняття реклами 16
1.2.1. Історія психології реклами 16
1.2.2. Проблема сприйняття реклами 21
Розділ 2. Експериментальне дослідження сприйняття реклами, що відповідає – невідповідної законам гештальта 30
2.1. Постановка експериментального дослідження 30
2.2. Вивчення особистісних особливостей реципієнтів 31
2.3. Особливості сприйняття реклами відповідної -невідповідної законам гештальта 33
2.4. Гонористі розходження в сприйнятті реклами 36
2.5. Особливості сприйняття реклами залежно від змісту рекламних зображень 42
2.6. Взаємозв'язок сприйняття реклами й особистісних особливостей реципієнтів 47
Висновок 51
Література 52
Додаток 1 54
Вступ
Об'єкт дослідження: 63 чоловік, учні 9, 10, 11 класів сш №123 міста Мінська (33 дівчини й 30 юнаків). З них 17 – учні 9-го класу, 29 – 10-го, 17- 11-го. У віці від 15 до 17 років.
Предмет дослідження: сприйняття реклами юнаками й дівчинами.
Ціль дослідження: вивчити психологічні особливості сприйняття реклами в юнаків і дівчин.
Гіпотези дослідження:
1. Сприйняття реклами детермінуєтся відповідністю – невідповідністю рекламного зображення принципам гештальта.
2. Існують певні кореляційні зв'язки між розходженнями в сприйнятті реклами й особистісних характеристик (естетичною вразливістю, жіночністю, сензитивністю, розгальмуванням, боязкістю).
3. Гонористі розходження визначають особливості сприйняття реклами.
Завдання дослідження:
1. Аналіз літератури по психології сприйняття, психології й теорії реклами.
2. Організувати й провести експериментальне вивчення особливостей...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
860
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.