У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Психологічні особливості сприйняття реклами в юнаків і дівчат
Количество страниц 62
ВУЗ КИП
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 2
Розділ 1. Вивчення сприйняття реклами в сучасній психології 4
1.1. Проблема сприйняття в дослідженнях вітчизняних і закордонних психологів 4
1.1.1. Характеристика сприйняття як процесу 4
1.1.2. Теорії сприйняття 7
1.1.3. Теорія сприйняття в гештальт-психології 10
1.2. Психологічні аспекти сприйняття реклами 16
1.2.1. Історія психології реклами 16
1.2.2. Проблема сприйняття реклами 21
Розділ 2. Експериментальне дослідження сприйняття реклами, що відповідає – невідповідної законам гештальта 30
2.1. Постановка експериментального дослідження 30
2.2. Вивчення особистісних особливостей реципієнтів 31
2.3. Особливості сприйняття реклами відповідної -невідповідної законам гештальта 33
2.4. Гонористі розходження в сприйнятті реклами 36
2.5. Особливості сприйняття реклами залежно від змісту рекламних зображень 42
2.6. Взаємозв'язок сприйняття реклами й особистісних особливостей реципієнтів 47
Висновок 51
Література 52
Додаток 1 54
Вступ
Об'єкт дослідження: 63 чоловік, учні 9, 10, 11 класів сш №123 міста Мінська (33 дівчини й 30 юнаків). З них 17 – учні 9-го класу, 29 – 10-го, 17- 11-го. У віці від 15 до 17 років.
Предмет дослідження: сприйняття реклами юнаками й дівчинами.
Ціль дослідження: вивчити психологічні особливості сприйняття реклами в юнаків і дівчин.
Гіпотези дослідження:
1. Сприйняття реклами детермінуєтся відповідністю – невідповідністю рекламного зображення принципам гештальта.
2. Існують певні кореляційні зв'язки між розходженнями в сприйнятті реклами й особистісних характеристик (естетичною вразливістю, жіночністю, сензитивністю, розгальмуванням, боязкістю).
3. Гонористі розходження визначають особливості сприйняття реклами.
Завдання дослідження:
1. Аналіз літератури по психології сприйняття, психології й теорії реклами.
2. Організувати й провести експериментальне вивчення особливостей...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
860





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.