У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Особливості особистісної й інтелектуальної готовності до шкільного навчання в дітей з родин з дисгармонійним стилем виховання
Количество страниц
79
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6
1.1. Поняття готовності до навчання в школі і її види 6
1.2. Інтелектуальна готовність дитини до шкільного навчання. 8
1.3.Особистісна й соціально-психологічна готовність дитини до шкільного навчання. 12
1.4. Вольова готовність дитини до шкільного навчання 18
1.5. Теоретичні підходи до розгляду стилів сімейного виховання 23
1.6. Вплив стилів батьківського виховання на благополуччя дитини 35
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 40
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 42
2.1. Методологія й методи дослідження 42
2.2. Діагностика стилів сімейного виховання серед батьків дошкільників 51
2.2. Особливості готовності дитини до навчання в школі залежно від гармонійності стилю сімейного виховання 55
2.3. Психолого-педагогічні рекомендації для удосконалення підготовки старших дошкільників до навчання в школі. 64
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 70
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 72
Вступ
Ціль дослідження: вивчити особливості психолого-педагогічної готовності до шкільного навчання дітей з родин з дисгармонійним стилем виховання.
Завдання дослідження:
1. Провести теоретичний аналіз літератури.
2. Вивчити особливості особистісної й інтелектуальної готовності до шкільного навчання дітей з родин з дисгармонійним стилем виховання.
3. Вивчити особливості особистісної й інтелектуальної готовності до шкільного навчання в дітей з нормальних родин.
4. Провести порівняльний аналіз отриманих даних.
Об'єкт дослідження: особливості особистісної й інтелектуальної готовності до шкільного навчання в дітей з родин з дисгармонійним стилем виховання.
Предмет дослідження: готовність до шкільного навчання.
Гіпотеза: При наявності відхилень у стилі сімейного виховання спостерігається зниження інтелектуальної й особистісної готовності до шкільного навчання.
Методологічна основа: сьогодення дослідження опирається на...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
430
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.