У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Особливості подолання (копінга) кризи середини життя в педагогів середньої школи + Доповідь
Количество страниц
110
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 4
1. Теоретичний аналіз проблеми кіпинга (подолання) вікової кризи середини життя 8
1.1. Загальна характеристика періоду зрілості 8
1.1.1. Закономірності розвитку особистості в дозрілих літах 8
1.1.2. Зрілість і психологічний вік 13
1.1.3. Специфіка протікання кризи середини життя 19
1.2. Дослідження проблематики копінгового поводження 27
1.2.1. Поняття копінгового поводження 27
1.2.2. Ресурсний підхід до копінг-стратегій 29
1.2.3. Класифікації копінг-стратегій 30
1.2.4. Антиципаційна заможність і копинг-поводження 34
1.3. Особливості копінгового (долаючого) поводження педагогів при дозволі кризи середини життя 38
1.3.1. Переоцінка цінностей як умова ефективного подолання кризи середнього років 38
1.3.2. Аналіз ефективності копінг-стратегій у системі середньої загальноосвітньої школи 42
Висновки по I главі 45
2. Емпіричне вивчення стратегій подолання кризи середини життя педагогами середньої школи 47
2.1. Організація й процедура дослідження 47
2.2. Характеристика вибірки 48
2.3. Методики дослідження 49
2.3.1. Опитувальник для оцінки професійної дезадаптації 49
2.3.2. Методика діагностики рівня соціальної фрустрованості Л.И. Вассермана 50
2.3.3. Опитувальник С. Хобфолла SACS – «Стратегії подолання стресових ситуацій» 51
2.3.4. Тест антиципаційної заможності В.Д.Менделевича 52
2.4. Методи математичної статистики 53
2.5. Результати описової статистики 56
2.6. Результати порівняльної статистики 66
2.7. Результати кореляційного аналізу 75
Висновки по II главі 90
3. Психологічний супровід педагогів, що перебувають у кризі середини життя 92
Висновок 105
Список використаних джерел 107
Додаток 110
Вступ
Зрілість - самий тривалий для більшості людей період життя, границі якого різні автори визначають по-різному. Згідно Э. Еріксону, зрілість охоплює час від 25 до 65 років, тобто 40 років життя [56]. Якщо ж урахувати, що верхня границя зрілості залежить від індивідуальності людини й може відсуватися убік ще більшого віку, тривалість зрілості може бути оцінена в широких межах - від 25 - 30 до 40, іноді навіть 50 і більше років.
Зрілість характеризується багатьма психологами (В.И. Слободчиков, Е.И.Ісаєв [44, С. 44-89], С.Е. Пиняева, Н.В. Андрєєв, А.В. Толстих, Б. Ливехуд [24], Г. Шихи [54] і ін.) як роки «пік», як оптимум для професійних і інтелектуальних досягнень, як період інтеграції різноманітних зв'язків і відносин с іншими людьми, нагромадження порівняно постійних матеріальних засобів, лідерство в різних видах діяльності й старшинство за віком серед своїх співробітників.
Однак у більшості людей у дозрілих літах...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2285
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.