У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Взаємозв'язок між ефективністю спілкування співробітників і стилем керівництва готельного комплексу
Количество страниц 67
ВУЗ КИП
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 2
Розділ 1. Проблеми дослідження стилю спілкування в психології. 7
1.1. Поняття стилю спілкування 7
1.2. Психологічна характеристика стилів спілкування й керівництва 12
1.3. Вплив стилів керівництва на ефективність спілкування співробітників 21
Висновки 26
Розділ 2. Емпіричне дослідження ефективності спілкування співробітників і стилів керівництва. 27
2.1. Цілі, завдання, методики 27
2.2. Процедура дослідження 35
2.3. Обробка й аналіз результатів дослідження 37
Висновки 47
Висновок 50
Бібліографія 52
Додаток 57
Список литературы Тест Айзенка, Оцінка стратегій поводження в конфлікті Дж. Г. Скотта, Оцінка рівня розвитку групи «Пульсар», Методика визначення стилю керівництва трудовим колективом В.П. Захарова, Методика «Кліматичне коло» Лутошкіна
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.