У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Взаємозв'язок між ефективністю спілкування співробітників і стилем керівництва готельного комплексу
Количество страниц
67
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 2
Розділ 1. Проблеми дослідження стилю спілкування в психології. 7
1.1. Поняття стилю спілкування 7
1.2. Психологічна характеристика стилів спілкування й керівництва 12
1.3. Вплив стилів керівництва на ефективність спілкування співробітників 21
Висновки 26
Розділ 2. Емпіричне дослідження ефективності спілкування співробітників і стилів керівництва. 27
2.1. Цілі, завдання, методики 27
2.2. Процедура дослідження 35
2.3. Обробка й аналіз результатів дослідження 37
Висновки 47
Висновок 50
Бібліографія 52
Додаток 57
Список литературы
Тест Айзенка, Оцінка стратегій поводження в конфлікті Дж. Г. Скотта, Оцінка рівня розвитку групи «Пульсар», Методика визначення стилю керівництва трудовим колективом В.П. Захарова, Методика «Кліматичне коло» Лутошкіна
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.