У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Взаємозв'язок вольової активності й розвитку пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці
Количество страниц
63
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6
1.1. Молодший шкільний вік: анатомо-фізіологічні й психологічні особливості розвитку 6
1.2. Особливості пізнавальних процесів (уваги й мислення) молодших школярів 11
1.3. Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів за допомогою розвиваючого навчання 20
1.4. Воля й довільне поводження в молодшому шкільному віці 25
Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ (УВАГИ Й МИСЛЕННЯ) МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 41
2.1. Дослідження стійкості уваги 42
2.2. Дослідження особливостей мислення 43
2.3. Підведення підсумків першого етапу дослідження 44
2.4. Організація проведення другого етапу дослідження 45
2.5. Кореляційний аналіз взаємозв'язку сили волі, стійкості уваги й стилю мислення в молодшому шкільному віці 49
2.6. Шляхи й способи розвитку мислення в молодшому шкільному віці 51
ВИСНОВОК 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
ДОДАТОК №1 Переклад оцінок продуктивності уваги в бали 61
ДОДАТОК № 2 Переклад оцінок точності уваги в бали 61
ДОДАТОК №3 Оцінки в балах по двох методиках(Коректурна проба, Виділення істотних ознак) 62
ДОДАТОК № 4 Результати кореляційного аналізу 63
Вступ
Метою дослідження є вивчення взаємозв'язку вольової активності й розвитку пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці.
Завдання дослідження:
1. Вивчити психолого-педагогічні, методичні аспекти по проблемі;
2. Підібрати ефективні методи й методики дослідження вольової активності й пізнавальної сфери молодших школярів.
3.. Експериментально вивчити ефективність розвиваючого навчання в розвитку пізнавальних процесів (уваги й мислення) молодших школярів у порівнянні зі звичайним шкільним навчанням.
3. Експериментально виявити взаємозв'язок між вольовою активністю й пізнавальною сферою.
Методика дослідження:
У ході експерименту були застосовані наступні методи дослідження: аналіз психолого-педагогічних, методичних праць по темі дослідження; підбор методик для дослідження пізнавальних процесів у початкових класах; обробка отриманих даних.
Перед нашим дослідженням ми висунули наступні...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
715
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.