У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Підвищення ефективності рекламної компанії в комерційно - збутовой діяльності мережі магазинів Фокстрот
Количество страниц 113
ВУЗ КПУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18966.doc 
Содержание ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ 8
1.1 Сутність рекламної кампанії та методи її організації 8
1.2. Основні інструменти реалізації рекламних компаній мережі магазинів 20
1.3. Методи оцінки ефективності рекламної кампанії 24
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ "ФОКСТРОТ 37
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності мережі магазинів Фокстрот 37
2.2. Оцінка існуючого організаційно-економічного механізму рекламної компанії в комерційно-збутовій діяльності компанії 46
2.3. Оцінка ефективності організації маркетингової та рекламної діяльності та організації рекламної конкурентоспроможності 58
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ В КОМЕРЦІЙНО-ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ ФОКСТРОТ 70
3.1. Вдосконалення організаційно-економічного механізму рекламної компанії 70
3.2. Втілення сучасних методів рекламних комунікацій 78
3.3. Оцінка економічної ефективності від реалізації запропонованих заходів 87
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ 93
ДОДАТОК А 100


ВСТУП

Реклама в Україні в останні роки переживає бурхливий розвиток як у кількісному, так і в якісному виразі. Безсумнівно, це є позитивним аспектом у розвиткові ринкових відносин. Однак не варто забувати про те, що рекламна справа в Україні пройшла за останні десять років такий шлях розвитку, що у більшості інших країн він зайняв би десятиліття, а це не могло не потягти за собою певних негативних наслідків.
З виникненням ринкових відносин в Україні значно зросла роль реклами та рекламної діяльності, які займають набагато більше місця в житті кожної людини. В даний момент реклама є провідним джерелом інформації про той чи інший товар і, відповідно, може як принести користь, так і завдати шкоди правам і законним інтересам споживачів і виробників товарів та послуг.
В умовах посилення конкурентного тиску, особливого значення набуває збільшення значущості нецінових чинників конкуренції, підприємству, щоб успішно конкурувати, недостатньо створити доступний для цільових споживачів і задовольняючий їх потреби продукт. Важливий не сам товар, а його відповідність системі споживання. Якою б унікальною ні була торгова пропозиція, ніщо не має реальної цінності без правильно збудованих і ефективно працюючих комунікацій.
Маркетингові комунікації є сферою діяльності по розповсюдженню позитивних відомостей про компанію, її товари з метою зацікавити потенційних споживачів і схилити їх до покупки товару.
Реклама стає тією зв'язуючою ланкою між виробником продукції, який переслідує свою певну мету, і споживачем, який, у свою чергу, має свою мету. Але навіть тут реклама є не просто «містком»: для того, щоб була досягнута мета виробника і задоволені потреби споживача, реклама використовує ряд прийомів, які роблять значний вплив на поведінку споживача, формуючи у нього потребу і стимулюючи купівельну поведінку. Будучи соціальним феноменом, реклама, з одного боку, відображає в собі культуру конкретного суспільства, а саме норми, цінності, традиції, а з іншого – сприяє формуванню нових цінностей та стилю життя.
Телебачення - ідеальний рекламний інструмент для підприємств, яким потрібно "показати товар обличчям" або створити, навкруги нього атмосферу ажіотажу. Багато хто вважає телевізійну рекламу найефективнішою, оскільки вона передає зорові образи - найнаочніші і переконливіші зі всіх можливих. В той же час, телереклама - дорогий засіб реклами, до якого вдаються фірми, які хочуть донести свою інформацію до широкого кола клієнтів. Проте в майбутньому ситуація може змінитися: з розвитком кабельного телебачення можна буде направляти телерекламу більш вузькому, обмеженому колу споживачів.
Останні роки споживачі схильні надмірному впливу традиційної реклами, яка провокує їх вибіркове сприйняття, що значно знижує ефективність маркетингових зусиль компаній-рекламодавців. В умовах мінливості медіа-середовища аудиторія стає несприйнятливою до традиційних методів реклами, тому важливим завданням будь-якої рекламної кампанії стає вибір таких засобів масової інформації, які активно використовують споживачі цільових ринкових сегментів.
В умовах зростаючої конкуренції і інформаційної насиченості сучасним торгівельним компаніїм для забезпечення нормального функціонування і розвитку необхідно застосовувати комплекс маркетингових заходів, який складається з рекламної компанії, заходів по просуванню товару і стимулювання збуту. Крім того, для здійснення цих заходів необхідно створювати спеціалізовані рекламні відділи, запрошувати в них досвідчених рекламістів і навчати власний управлінський персонал методам маркетингового управління. Тому актуальним стає використання механізмів ефективних рекламних компаній, що і обумовимо актуальність теми даної дипломної роботи.
Науково-теоретичне підґрунтя для виконання дипломної роботи склали наукові праці в галузях соціології, економіки, теорії управління, теорії держави і права, зокрема, таких науковців, як Д. Бадалов, Басова, Т.А. Бороноєва, М.П. Бобілева, Е.А. Головлев, О. Гончаренко, О.Е. Кузьмін, Р.Н. Левешко, Н.М. Лисиця, М.І. Лихолет, Л.В. Мамчур, Е.В. Медведєва, В.А. Обритько, О.В. Оганісян, О.В. Оністрат, Е. Песоцький, А.М. Пономарев, М.С. Потапенко, М.Ю. Рогожін, Д. Руденко, Е. Ромат, Ф.І. Шаркав, та ін.
Розгляду шляхів підвищення ефективності рекламних кампаній присвячені роботи таких фахівців як Акша Р., Васильева Г.А., Кевіна Х, Керашева М.А., Росситера Дж. та інших. Авторами розглянуто теоретичні аспекти методів та механізмів організації ефективної реклами на компаніїх. Використання цього досвіду для підвищення ефективності проведення рекламних кампаній для мережі торгівельних підприємств має свої особливості та потребує дослідження практичного досвіду фахівців, які займаються організацією реклами для торгових мереж.
Нормативною основою роботи є Конституція України, Кодекс України про адміністративні правопорушення і закони України, акти Президента та Кабінету Міністрів України, а також нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади держави, які регулюють рекламну діяльність
Мета даної дипломної роботи полягає у вивченні специфіки рекламної діяльності мережі підприємств торгівлі побутовою технікою і розробці ефективного організаційно-економічного механізму організації реклами та маркетингу, а також у оптимізації витрат на рекламні кампанії і вивільнення фінансових ресурсів на розвиток компанії.
Предметом дослідження у роботі є організаційно-економічний механізм рекламної кампанії в комерційно-збутовій діяльності мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот».
Для досягнення поставленої мети у дипломній роботі потрібно вирішити наступні завдання:
- розглянути сутність та види сучасної реклами;
- оглянути сучасні методи розробки рекламної компанії побутових товарів для торгівельної мережі;
- дослідити сучасний стан та фінансове становище компанії «Фокстрот»;
- дослідити порядок організації рекламних кампаній у мережі магазинів «Фокстрот» та оцінити їх ефективність;
- надати рекомендації по підвищенню ефективності рекламної діяльності компанії.
В роботі використовувалися як загальнонаукові методи дослідження – аналіз, порівняння, диференціація і узагальнення, так і спеціальні методи економічного аналізу та моделювання.
Інформаційною базою для виконання дипломної роботи послужили документи фінансової та статистичної звітності об'єкту дослідження за останні три роки, матеріали маркетингового департаменту та матеріали періодичного друку по питанням реклами та торгівельної діяльності, статистичні збірки.
Методи дослідження. Методологічною основою дипломної роботи є сукупність методів і прийомів наукового пізнання. Як загальнонауковий метод використовувався системний підхід, який дозволив визначити сутність та систему рекламної діяльності. Для аналізу реклами як об'єкта досягнення конкурентоспроможності використовувався метод аналізу та синтезу. За допомогою логіко-семантичного методу поглиблено понятійний апарат. Порівняльно-правовий метод широко використано для дослідження зарубіжного досвіду у сфері рекламної діяльності. Методи класифікації, групування, структурно-логічний застосовувалися для виділення окремих видів рекламної діяльності. Статистичний, порівняльно-правовий, структурно-логічний та компаративний методи використовувалися для формулювання пропозицій щодо удосконалення рекламних заходів у сфері маркетингової діяльності, розрахунково-конструктивний при визначенні оптимальних потенційних параметрів рекламної діяльності мережі магазинів Фокстрот.
Для виконання дипломної роботи використані літературні джерела, серед яких періодичні видання, відомі праці провідних вчених, спеціалізовані форми бухгалтерської звітності, внутрішньогосподарська інформація, законодавчі акти та нормативно-правові документи, зведені та первинні дані статистичної звітності по підприємству.
Робота складається з трьох розділів, вступу та висновків.
У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти організації ефективних рекламних кампаній у комерційно-збутовій діяльності торгових мереж.
Другий розділ присвячено аналізу ефективності здійснення рекламних кампаній у мережі торгових центів «Фокстрот», висвітлені позитивні сторони та недоліки в організації рекламних кампаній мережі.
У третьому розділі роботи запропоновані заходи по підвищенню ефективності рекламних кампаній у мережі товарів побутової техніки «Фокстрот» та заходи по оцінки ефективності рекламних кампаній.
Висновки та пропозиції, отриманні в процесі дослідження, спрямовані на підвищення ефективності функціонування мережі магазинів побутовою технікою та інших торгівельних підприємств. Вони можуть бути використані фахівцями для розробці практичних заходів з подальшого розвитку рекламної діяльності щодо покращення конкурентоспроможності торгівельного компанії та товарної продукції, наближення її до споживачів.
Упровадження механізмів організації ефективних рекламних технологій у комерційно-збутовій діяльності торгівельних мереж дозволить підвищити рентабельність і ефективність як дослідженої мережі торгівельних підприємств, так і економіки країни в цілому.
Список литературы ВИСНОВКИ


Роздрібна торгівля є важливою ланкою на ринку товарів, яка призначена для обслуговування населення і надання послуг покупцям. В роздрібній торгівлі здійснюється продаж товарів населенню, вивчається купівельний попит, формується попит для промисловості.
На шляху розвитку роздрібної торгівлі спостерігаються як позитивна динаміка, так і негативні явища, які погіршують стан споживчого ринку.
Велику роль в розвитку роздрібної торгівлі грає маркетинг та реклама, який вирішує основні завдання: вивчення ринку, планування товарного асортименту, формування попиту, збільшення обсягів продажу товарів, створення позитивного іміджу торгової марки, привертання постійних клієнтів до мережі торгових магазинів.
Реклама для торгівельного підприємства в основному служить для того, щоб оповістити різними способами про нові товари або послуги і їх споживацькі властивості. Реклама спрямована на потенційного споживача, оплачується спонсором і служить для просування його продукції і ідей. Вона є частиною комунікаційної діяльності підприємства, разом з паблісіті і стимулюванням збуту.
З одного боку, рекламу можна використовувати для створення довготривалого стійкого образу товару або послуги, а з другого боку - для стимулювання швидкого збуту. Реклама - це ефективний спосіб обхвату безлічі географічно розкиданих покупців зі схожими потребами, тому особисто ефективною вона є на великих ринках.
Реклама буває різних видів, використовую багато рекламних засобів. Кожен з видів реклами має свої задачі, основними з яких є повідомлення та інформування ринку. Виправлення неправильних уявлень споживачів, створення сприятливого іміджу та образу фірми, підвищення довіри та залучення уваги до фірми та її товарів.
Створення та розповсюдження реклами здійснюється фірмами шляхом проведення рекламних компаній. Рекламні кампанії складаються з декілької етапів, які потрібно ретельно планувати. Першим етапом є етап вироблення мети кампанії і постановки задачі. Щоб не допустити зайвих витрат, аналіз рекламної кампанії бажано проводити перед її початком, як і достатньо повний прогноз її ефективності до того, як будуть вкладені гроші в планований проект. Проведення пострекламного тесту надає об'єктивну оцінку рекламної кампанії і можливість врахувати допущені помилки у майбутньому.
Планування рекламних заходів дозволяє уникнути випадкового вибору і випадкового розміщення реклами, а значить уникнути низької ефективності і, кінець кінцем, підвищених витрат на рекламу. Оцінка ефективності повинна вестися при завершенні всіх етапів організації рекламної кампанії, оскільки вона дозволяє за допомогою зворотного зв'язку уникнути можливих помилок або виправити їх.
Для визначення ефективності рекламних кампаній використовуються різні методи тестування. Найбільш часто використовуються якісні методи тестування, найбільш поширеним з яких є метод фокусних груп. Поширеним є такоє хол-тест. Новою є методика тестування реклами, заснована на психологічному експерименті. Виконання тесту дозволяє визначити, яка частина рекламного повідомлення, розміщеного на щиті (постері, плакаті і т.п.) запам'ятовується краще, яка гірше, а яка не запам'ятовується зовсім. Це дозволяє внести корективи в роботу дизайнера, змінити зміст і форму подачі рекламного зображення і добитися більшої віддачі.
Напоширенішими моделями проведення рекламних кампаній є модель «ефективної частоти»; STAS-модель; CMDS-моделъ, бліц-модель, яка підтримує максимальний рівень пробних покупок, модель поступового зменшення рекламного бюджету. Успішна рекламна кампанія – це поєднання вдалого торгового (рекламного) обігу і правильного вибору засобів масової інформації, а також часу обігу.
Об’єктом дослідження у роботі була торгівельна компанія «Фокстрот. Техніка для дому» - один з лідерів українського ринку з оптового і роздрібного продажу аудіо-, відео-, побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. На сьогоднішній день компанія представлена на ринку такими мережами: супермаркети «Фокстрот. Техніка для дому»; гіпермаркети «Foxmart»; салони «Фокстрот. Цифрова техніка»; стокові центри «Техношара» [93].
Мета компанії «Фокстрот»- зробити покупки в магазинах мережі максимально комфортними і приємними. Це віддзеркалює слоган компанії: «Комфорт і ціни – одне задоволення!». В магазинах Фокстрот покупці завжди мають право розраховувати на краще обслуговування і високу якість пропонованих товарів.
Основою організаційної структури управління компанії є центральний апарат, що дислокується в штаб-квартирі інтегрованого сервісного комплексу, розташованого або в найбільшому торгово-сервісному центрі, або на території логістичного центру. Очолює центральний апарат голова правління або президент, якому підкоряються керівники функціональних підрозділів, а також керівники закупівельного блоку і блоку реалізації (віце-президент по закупівлях і віце-президент з продажу).
Структура управління периферійними торговими підприємствами гранично проста: всі управлінські функції покладені на директора роздрібного торгового підприємства, який підкоряється керівнику периферійною торговою мережею і одержує від нього вказівки по координації діяльності всіх торгових підприємств, що входять до складу торгової сіті інтегрованого сервісного центру.
Рекламна та маркетингова діяльність компанії знаходиться під керівництвом віце-президента по маркетингу і стимулюванню збуту. Керовані їм підрозділи у відповідності із планами компанії займаються плануванням та організацією рекламних кампаній.
Основними завданнями маркетингу в компанії є дослідження ринку у напрямках розвитку торгівля побутовими електронними товарами; дослідження ринку побутової електроніки; проведення заходів по просуненню торгової марки та товарів, які реалізовує компанія; участь у виставках по актуальним для компанії питанням; проведення рекламних компаній.
Проведений аналіз результатів діяльності одного з торгівельних центрів мережі «Фокстрот» дохволив зробити висновки про позитивну динаміку доходності та прибутковості торгівельного центру. Якщо в 2006 р. обсяг товарообороту складав 13653 тис. грн., то в 2008 р. він досяг обсягу 33438 тис. грн. Ці зміни відбулися як за рахунок збільшення цін, так і за рахунок збільшення обсягів товарооборотуї у натуральному вимірі. Чистий прибуток торгівельного центру у 2008 р. склав 645,3 тис. грн.
Результати розрахунків показали, що збільшення валового доходу збільшило прибуток на 12777 тис. грн. , що привело до зміни податкових зобов’язань та внаслідок чого зменшився валовий прибуток на 2179 тис. грн. збільшення собівартості привело до зменшення валового прибутку на 12099 тис. грн. Одноразово збільшився податковий кредит. Що привело до збільшення валового прибутку на 2042 тис. грн. зміна інших вирахувань була незначною – це привело до зменшення валового прибутку на 0,4 тис. грн. Загальне збільшення валового прибутку під впливом всіх факторів склало 540 тис. грн. Факторний аналіз рентабельності центру показав, що основним ресурсів збільшення рентабельності продажу є збільшення обсягів товарообороту у натуральному вимірі. Аналіз динаміки товарообороту дохволив зробити висновок, що резервом збільшення товарообороту є підвищення ритмічності продажу, особливо збільшення його у третьому кварталі, для чого треба запланувати спеціальні маркетингові заходи на цей період. Це ставить додаткові завдання пред маркетинговою службою кампанії та її рекламним рідрозділом.
На ринковому сегменті побутової електронної техніки спостерігається висока конкуренція. Компанія ТОВ «Фокстрот» має конкурентні переваги по асортименту товарів та ціновій політиці, тому стратегія фірми та її рекламна діяльність повинна бути спрямована на закріплення конкурентних позицій шляхом підвищення якості обслуговування, розширення ринків збуту, завоювання нових асортиментних ніш, як у товарах, так і у видах сервісу.
Напрями вдосконалення організаційно-фінансового механізму рекламної діяльності підприємства були виявлені за допомогою проведеного SWOT-аналізу. Було визначено, що основна маркетингова стратегія підприємства повинна бути спрямована на розширення ринку. Засобом реалізації такої стратегії є запропоновані заходи щодо просування торгової марки Фокстрот, організації рекламних кампаній, упровадження методів торгівлі з використання Інтернет-середовища.
Важливим напрямом маркетингової діяльності для торгової мережі Фокстрот є поширення її участі у електронній торгівлі, розширення мережі електронних магазинів по продажу товарів побутової техніки, активізація рекламної діяльності у мережі Інтернет та розширення функціональних можливостей інструментів підтримки електронної торгівлі.
Високий показники прибутковості запропонованих заходів, невеликі капіталовкладення і швидкі терміни окупності капітальних витрат указують на економічну ефективність запропонованих заходів. Витрати на проведення цих заходів матимуть довгострокових ефект. Напрями збутової політики через середовище Інтернет можуть розвиватися і надалі принести підприємству і більш високі прирости об'ємів продажів. Розрахунок показав, що економічний ефект від упровадження заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності складе 69,9 млн. грн.



СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ

1. Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.02. 2003.
2. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96 - ВР зі змінами та доповненнями від 15.11.2001 // Конкуренційне законодавство України: Юридичний збірник. – К., 2002. – 296с.
3. Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-Х11 зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.05.2004.
4. Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» від 16.11.1992 №2782-ХЛ зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.05.2004.
5. Закон України «Про телебачення і радіомовлення» від 21.12.1993 № 3759-ХП зі змінами та доповненнями, внесеними від 03.02.2003.
6. Закон України «Про видавничу справу» від 05.06.1997 №318/97-ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 03.02.2003.
7. Указ Президента України «Про заходи щодо запобігання недобросовісної реклами та її припинення» від 05.12.1994.
8. Аакер Д. Конкурентный маркетинг: стратегический подход. - 2-е изд. - СПб.: ПИТЕР, 2002.
9. Бадалов Д. Законодательство и рекламная практика. // Рекламне технологи. – 2006. - № 2. – с. 4-8
10. Балабанов А.В. Занимательное медиапланирование. - М: РИП-холдинг, 2003.
11. Басова И. Рекламное мероприятия: организация и учет. – Х.: Фактор. 2008.
12. Березовская Н. PR это осознанный процесс управления коммуникацией. // Маркетинг и реклама. – 2007. - №4. – с.28-30
13. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. - СПб.: Питер, 2001.
14. Бобылева М.Г. Рекламный менеджмент. – М.: Управление персоналом, 2004.
15. Бове К.Л., Арене У.Ф. Современная реклама: Пер. с англ. - Тольятти: Издательский дом "Довгань", 1995.
16. Борисенко Л. Менеджер з реклами : на що слід звертати увагу роботодавцю. // Консалтинг в Україні. – 2006. - №9. – с.23-25
17. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент. – М.: Аспект-Прес, 2002. – 312 c.
18. Боумен К. Стратегия на практике. - СПб.: ПИТЕР, 2003.
19. Буй Т. Составляем рекламный бюджет. // Управленческий учт. – 2008. - №1. – с. 62-65
20. Василенко В.А., Ткаченко Т.1. Стратегічне управління: - К.: ЦУЛ, 2003.
21. Вовк О. По-господарські! Аудит витрат компанії на рекламу. // Консалтинг в Україні. – 2006. - №7-8. – с.10-11
22. Вознюк 1.П., Романишин С.Б. Особливості здійснення рекламної діяльності транспортними компаніїми // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів: Щорічний науково-виробничий журнал Транспортної академії України. – Львів - Чернівці: Логос. - 2004. - № 11. - С. 58-61.
23. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. - К.: КНЕУ, 2000.
24. Волоскова А. Наедине с рекламой. // Рекламные технологии. – 2006. - №6. – с.46-47.
25. Галіцин В.К., Дем’яненко В.В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень. // Маркетинг в Україні. – 2008. - № 1. – с.16-19
26. Георгіаді Н.Г., Романишин С.Б. Поняття і класифікація інформації // Аналітично-інформаційний журнал "Схід". - Донецьк: Український культурологічний центр. - 2003. - № 5(55). - С. 30-33.
27. Головкіна Н.В. Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній // Маркетинг в Україні. -2004. -№ 5. - С. 16-20.
28. Головлева Е.Л. Основы рекламы. – Ростов н/Д.: Феникс, 2004. – 316с.
29. Гончаренко О. Какая реклама нужна украинцам. // Отдел рекламы. – 2006. - №6. – с. 38-43.
30. Горбаль Н.1. Оцінка та формування витрат на рекламну діяльності в системі маркетингу компанії. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка". - 2001.
31. Горбаль Н.1., Романишин С.Б. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій компанії // Логістика: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів: Національний университет "Львівська політехніка". - 2005. - № 526. - С. 39-43.
32. Дей Д. Стратегический маркетинг. - М.: ЕКСМО-ПРЕСС, 2002.
33. Дем'яненко В.В., Потапенко С.Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної компанії для поширення рекламних повідомлень // Маркетинг в Україні. - 2003. -№ 3. - С. 10-12.
34. Джефкінс Ф. Реклама. - К.: Т-во "Знання", 2001. - 455 с.
35. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. - СПб.: Питер, 2002.
36. Діброва Т.Г. Створення ефективного рекламного звернення з погляду маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2003. - № 6. - С. 52-56.
37. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби // Маркетинг и реклама. - 2003. - № 5-6. - С. 32-37.
38. Добрянська О.А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Інститут регіональних досліджень. - Львів, 2004.
39. Дума 1.М., Романишин С.Б. Особливості здійснення реклами на транспорті// Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів: Щорічний науково-виробничий журнал Транспортної академії України. - Львів-Чернівці: Логос. - 2005. - № 12. - С. 85-87.
40. Захаренко-Селезньова А.М. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг. // Маркетинг в Україні. – 2007. -№5. – с.19-23
41. Кацал І. Зовнішня реклама – тільки факти. // Консалтинг в Україні. – 2006. - №7-8. – с.12-14.
42. Князь С.В., Романишин С.Б. Стан і перспекгиви розвитку іноваційного ринку в Україні // Менеджмент і міжнародне підприємництво: Збірник матеріалів міжнародної науково-прикладної конференції. - Львів: Національний університет "Львівська політехніка". - 2001.
43. Колик О.В. Проблеми організації служб маркетингу на компаніїх Білорусі // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 2. - С. 62-63.
44. Кочкіна Н.Ю. Оцінка ефективності рекламної кампанії вдосконалення наявної методики. // Маркетинг в Україні. – 2007. -№5. – с.16-18.
45. Краско Т.И. Психология рекламы. - Харьков: Студцентр, 2004.
46. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг. - 6-е изд.: Пер. с англ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2003.
47. Крикавський С., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: - Львів: Національний університет "Львівська політехніка", "Інтелект-3ахід", 2004.
48. Крилов О.В. Consumer Press: аналіз рекламних надходжень // Маркетинг в Україні. - 2004.-№3. -С. 15-18.
49. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування.- К.: КНЕУ, 2003.
50. Кузьмін О.Е. Рекламна стратегія компанії. – Львів: Львівська політехніка, 2008.
51. Лазебник М. Никаких новых особенных украинских путей развития рекламы я не вижу // Маркетинг и реклама. - 2004. - № 5-6. - С. 22-26.
52. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996.
53. Левешко Р.Н. Анализ эффективности рекламы. – К.: Вира-Р, 2001.
54. Лисиця Н.М. Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності. – Х.: ХНЕУ, 2007.
55. Лихолет М.И. Социальная ответственность субъектов рекламной деятельности. // Маркетинг и реклама. – 2007. - №12. – с. 40-43.
56. Лук'яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. - К.: КНЕУ, 2003.
57. Мамчур Л.В. Правове регулювання реклами. – Львів: Львівська політехніка, 2006.
58. Маркетинговая стратегия по-украински: мнение экспертов // Маркетинг и реклама. - 2005. -№3. - С. 22-28.
59. Медведєва Е.В. Рекламная коммуникация. – М.: УРСС, 2003.
60. Наливайко А. Теорія стратегії компанії. - К.: КНЕУ, 2001.
61. Обрій маркетинг: Збірник. - К., 2000. - Січень.
62. Обритько В.А. Реклама і рекламна діяльність. – К.: МАУП, 2002.
63. Объем рекламно-комуникационного рынка Украины в 2007 году и прогноз развития на 2008 год. Экспертная оценка всеукраинской рекламной коалиции. // Маркетинг и реклама. – 2008. - №1. – с. 67-73
64. Оганесян А.С., Оганисян И.А. Методопределения эффективности охвата рекламной аудитори. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. - №2. – с.42-53
65. Оністрат О.В. Ефективність рекламної діяльності підприємств. // Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №7. – с.127-132.
66. Ортинська В. Стратегическое планирование маркетинга // Маркетинг и реклама. - 2005. -№3. - С. 18-21.
67. Останкова О.С. Ринок інформаційно-комунікаційних технологій України: особливосп формування та розвитку // Маркетинг в Укра'шь-2004. - № 4. - С. 31-36.
68. Открытые методики рекламы и PR. – М.: Ось-89. 2004.
69. Павленко А.Ф. Маркетинг. - К.: КНЕУ, 2003.
70. Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. – Ростов н/Д.: Феникс, 2001.
71. Полукаров В.Л. Основы рекламы. – М.: Дашков, 2004.
72. Полукаров В.Л. Реклама. – М.: УРАО, 2003.
73. Пономарева А.М. Рекламная деятельность : организация, планирование, оценка, эффективность. – М.: МАРТ, 2004.
74. Портер М. Стратегія конкуренції. - К.: Основа, 1998.
75. Потапенко М.С. Організаційно-правові засади здійснення контролю за рекламною діяльністю в Україні. – К.: НАУ, 2008.
76. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації / Спілка рекламістів України. - К., 1996.
77. Пронина Е.Е. Психологическая експертиза рекламы. – М.: РИП, 2002.
78. Рогожин М.Ю, Теория и практика рекламной деятельности. – М.: РДЛ, 2002.
79. Романова М. Двигатель торговли … // Бізнес-консультант. – 2006. - №5. – с. 21-24.
80. Ромат Е. Мирове тенденции развития рекламы. // Маркетинг и реклама. – 2007. - №5. – с. 14-19.
81. Руденко Д. Оценка эффективности рекламних компаний: путь розумного вложения средств. // Маркетинг и реклама. 2007. - №7-8. – с.59-64.
82. Смирнов А. Комплекс позитива в рекламе. // Маркетолог. – 2006.- №5. – с. 44-46.
83. Стрижикурка В. Планирование стратегии коммуникации, региональные особенности. // Маркетинг и реклама. – 2006. - №11. – с. 58-60.
84. Тамберг В., Бадьин А. Новая идея продукта: от рекламы к базису маркетинга. // Отдел маркетинга. – 2008. - №7-8. – с. 21-30.
85. Уэллс Уильям Реклама : принципы и практика. – СПб.: Питер, 2001.
86. Хопкинс К. Реклама. Научный поход. – М.: Альфа-Пресс, 2000.
87. Шаркав Ф.И. Интегрированные рекламные коммуникации. – М.: РИП-холдинг, 2004.
88. Шаркав Ф.И. Реклама и связи с общественностью: коммуникативная и интегративная сущность. – М.: Триста, 2005.
89. Шепель А. Кит на котором держится PR. // Маркетинг и реклама. – 2006. - № 3. – с. 48-50.
90. Шиманов Д. Особенности и проблемы социальной рекламы. // рекламне технологи. – 2007. - №4. – с. 4-7
91. Юрашев В., Шелест. Компьютерный метод оптимизации рекламного бюджета. // Рекламные технологи. – 2006. - №2. – с. 22-25
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 18966.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.