У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Управління проектом розвитку маркетингу на підприємстві
Количество страниц 113
ВУЗ Киевская национальная академия
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18967.doc 
Содержание Зміст
Вступ 3
1. Підготовчий етап проекту розвитку відділу маркетингу на комерційному підприємстві 6
1.1. Характеристика системи маркетингу на підприємствах галузі 6
1.2. Розробка концепції проекту 9
1.2.1. Формування задуму (ідеї) проекту 9
1.2.2. Цілі та завдання проекту 10
1.2.3. Аналіз здійсненності проекту 10
1.3 Діагностика існуючої системи маркетингу підприємства 12
1.3.1 Методологія діагностики системи продажів і маркетингу 12
1.3.2. Аналіз поточного виконання основних функцій 14
1.3.3. Аналіз бізнес-процесів відділу маркетингу 16
1.3.4. Аналіз організаційної структури відділу маркетингу та збуту 20
1.3.5.Аналіз документів, що регулюють здійснення бізнес-процесів 21
1.3.6. Висновки 22
2. Управління проектом розвитку відділу маркетингу 23
2.1 Характеристика статуту проекту 23
2.2 Модель бажаної системи маркетингу 33
2.2.1 Визначення короткострокових і середньострокових цілей і завдань служби маркетингу. 33
2.2.2 Опис загального переліку бізнес-процесів, функціональних моделей і специфікації БП 34
2.2.3 Перелік бізнес-процесів системи маркетингу 35
2.3 WBS проекту розвитку відділу маркетингу 47
2.4 Організаційна структура та матриця відповідальності проекту розвитку відділу маркетингу 56
3. Моніторинг реалізації проекту розвитку відділу маркетингу 61
3.1. Управління функціями проекту 61
3.1.1. Планування проекту розвитку відділу маркетингу 61
3.1.2. Управління вартістю проекту 65
3.1.3. Контроль проекту 68
3.1.4. Завершення проекту 70
3.2 Управління підсистемами проекту розвитку відділу маркетингу 71
3.2.1 Управління календарним планом проекту 71
3.2.2. Управління ресурсами проекту 74
3.2.3. Управління комунікаціями проекту 78
3.2.4 Управління ризиками проекту 82
3.2.5. Управління якістю проекту 87
Висновки 98
Перелік використаних інформаційних джерел 103

Вступ

Ефективне використання маркетингу на торговому підприємстві вимагає перш за все правильного розуміння його суті і знання сучасних методів організації управління, планування і прогнозування. Управлінський підхід до маркетингу передбачає його розуміння з погляду керівництва фірмою, яка функціонує в конкретних економічних умовах. Маркетингова діяльність не тільки сприяє зростанню можливостей торгового підприємства пристосовуватися до ринкової ситуації, що стрімко змінюється, але і допомагає йому управляти ринком, особливо на нетривалий період часу.
Іншою важливою задачею маркетингової діяльності є так звана орієнтація на продаж, значення якого полягає в тому, що споживачі повинні мотивуватися при здійсненні покупки, інакше вони взагалі не проводитимуть покупки. Звідси слідує необхідність застосування різних засобів стимулювання споживання товарів комерційної фірми.
В процесі організації та розвитку маркетингової діяльності на підприємстві треба надавати особливу увагу іноваціям, оскільки підвищення ефективності діяльності і досягнення високої якості, а, отже, конкурентоспроможності товарів та послуг неможливо без цілеспрямованого упровадження науково-технічних розробок та сучасних методів управління, одним з ефективніших з яких є проектний метод управління.
На сучасному етапі розвитку економіки одним з найскладніших питань є вибір оптимальної стратегії маркетингової діяльності, що дозволяє з мінімальними витратами досягти максимального ефекту. Тому вельми актуальним стає питання побудови моделей маркетингової діяльності, що дозволяють кількісно і якісно оцінити ефективність як різних маркетингових заходів так і всій маркетинговій діяльності в цілому. Тому тема дипломної роботи – управління проектом розвитку відділу маркетингу на підприємстві – є вельми актуальною для сучасної економіки країни.
До теперішнього часу в нашій країні видано багато робіт і наукових публікацій з питань організації управління маркетинговою діяльністю. Даній проблемі надавали увагу багато учених-економісти, у тому числі: О.С. Віхарській, І.Н. Герчикова, Е.П. Голубков, П.С. Завьялов, Ю.А. Соловьев і ряд інших фахівців. Питання проектного управління освітлені в роботах В.Д. Шапиро, И.И.Мазура, В. Ильина, П.В. Каюк, Дж. Филлипса та ін. Роботи цих вчених послужили методичною базою для виконання роботи. Використовувалась також нормативно-справочна література, стандарти та рекомендації з проектного менеджменту.
Емпіричною базою для виконання роботи послужила інформація фінансової звітності досліджуваного підприємства, матеріали, зібрані в період переддипломної практики.
Метою даної дипломної роботи є підвищення ефективності маркетингової діяльності торгового підприємства на основі використання проектних методів управління розвитком відділу маркетингу.
Предметом дослідження в роботі є процеси управління проектом розвитку маркетингу на підприємстві і методи їх економічно-математичного моделювання.
Об'єктом дослідження є торгова фірма ТОВ «Перша Чарівна Скриня», що займається оптовою і роздрібною торгівлею апаратів по реалізації продукції, а також сервісним обслуговуванням даних апаратів.
В розробці проекту розвитку відділу маркетингу застосовувались наступні методології та підходи:
- реіжинірінг бізнес-процесів;
- функціональне моделювання бізнес-процесів - IDEF0;
- технологія управління якістю Total Quality Management (TQM)
- управління проектами;
- система сбалансованих показників (BSC).
У роботі проведено діагностику системи маркетингу в агенції та її моделювання з метою усунення виявлених недоліків на виявлення шляхів ефективного розвитку. Передбачається розробка моделі відділу маркетингу на базі спроектованої організаційної структури. Планування та управління процесами розвитку буде здійснюватись в форматі проектного менеджменту.
При розробці проекту розвитку маркетингу на підприємстві використовувались програмні продукти MS Project 2003 та «Альт Інвест».
Метою реалізації проекту розвитку відділу маркетингу є:
- впровадження на підприємстві методології проектного управління на базі програмного забезпечення MS Project;
- впровадження системи управління якістю;
- підвищення якісного рівню виконання маркетингових функцій на підприємстві та, як результат, загальної ефективності комерційної фірми.
Основними етапами проекту, що розробляється є:
1. Підготовчий етап (проведення діагностики, виявлення проблем, моделювання системі маркетингу «як є», формування задуму і завдань проекту);
2. Етап планування (постановка стратегічного управління проектом на базі методології Balanced Scorecard);
3. Етап реалізації проекту (впровадження рекомендованої організаційної структури, реалізація маркетингових стратегій і програм, здійснення контролю і управління відхиленнями);
4. Етап завершення проекту (оцінка і прийняття робіт по проекту).
Дипломна робота складається з трьох розділів. У першому розділі розглянуто підготовчий етап проекту розвитку відділу маркетингу у комерційному підприємстві. У другому розділі розглянуто особливості управління проектом розвитку відділу маркетингу на підприємстві. Третій розділ присвячено моніторингу реалізації проекту розвитку відділу маркетингу.
Результати виконаного у дипломній роботі проектування можуть бути користі для підприємства ТОВ «Перша Чарівна Скриня» для розвитку служби маркетингу, а також на інших торгівельних підприємствах.
Список литературы Висновки

Дана дипломна робота була присвячена проблемі підвищення ефективності діяльності маркетингового відділу комерційного підприємства.
Необхідність розробки і реалізації проекту розвитку відділу маркетингу виникла внаслідок складного становища, в якому опинилось підприємство, а також більшість малих та середніх фірм, що працюють на ринку вендингової техніки, через посилення конкуренції з боку торговельних мереж відомих брендів.
Окрім зовнішньої ситуації, поштовхом до організації відділу маркетингу на підприємстві став ряд внутрішніх проблем маркетингової діяльності підприємства, серед яких:
- слабке "управлінське настроювання" компанії - немає опису структури, функцій, посадових інструкцій, чітко визначених цілей і напрямків розвитку;
- погано налагоджена взаємодія між службами, неповноцінність виконання маркетингових функцій;
- відсутність планування в багатьох формах його прояву;
- фрагментарність опису й документування системи продажів;
- відсутність єдиної бази даних, пристосованої до умов компанії;
- документообіг, неадекватний завданням продажів і маркетингу;
- відсутність чітко визначених обов'язків, прав, повноважень і відповідальності співробітників.
Основною причиною появи задуму проекту розвитку відділу маркетингу явилася незадоволеність засновників підприємства організацією маркетингової діяльності на підприємстві, яку породжували зазначені недоліки. З урахуванням ситуації, що склалася, керівництво підприємства дійшло висновку про необхідність пошуку нових підходів до маркетингу й збуту, підвищенню їхньої ефективності.
Хоча вищевказані недоліки маркетингової діяльності зв'язані як із внутрішньою, так і зовнішньою сферою діяльності фірми, проте, характер проблем, а також часові й ресурсні обмеження, обумовили вибір внутрішніх процесів фірми в якості основного об’єкту реструктуризації.
Предметом дослідження стали процеси планування і управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Перед автором даної роботи були поставлені наступні цілі:
- обстеження існуючої архітектури фірми, ділових процесів, бізнес-правил, інформаційних потоків;
- ідентифікація проблем, "вузьких" місць, що негативно впливають на ефективність маркетингової й збутової діяльності фірми;
- розробка й реалізація заходів щодо усунення наявних проблем і перебудові ділових процесів;
- розробка проекту розвитку відділу маркетингу;
- реалізація цього проекту й супровід у майбутньому.
Задум (ідея) проекту розвитку відділу маркетингу полягав в усуненні недоліків у системі маркетингу з метою максимального задоволення потреб усіх осіб, прямо або побічно залучених у діяльність служби маркетингу й збуту, за допомогою зміни бізнес-архітектури фірми, перебудови ділових процесів, у відповідності зі стратегією підприємства й умовами середовища.
Проект розвитку відділу маркетингу розроблявся на базі таких методологій і підходів, як: реіжинірінг бізнес-процесів, функціональне моделювання бізнес-процесів - IDEF0, TQM, управління проектами, система сбалансованих показників (BSC).
Метою проекту була розробка і реалізація стратегії й програми розвитку відділу маркетингу підприємства.
Основними завданнями проекту були:
- проведення діагностики - формування об'єктивної оцінки стану системи маркетингу фірми;
- опис функціональної (процесної) структури фірми "як є";
- зображення існуючої організаційно-управлінської структури служби маркетингу;
- визначення ступеню відповідності функціональної структури фактичній організаційно-управлінській;
- моделювання існуючої системи маркетингу на фірмі й аналіз її з погляду відповідності цілям і стратегії розвитку фірми;
- виявлення й формулювання проблем, що стримують подальший розвиток системи маркетингу;
- опис функціональної (процесної) структуру фірми "як повинне бути".
- розробка стратегії й програми розвитку відділу маркетингу підприємства.
Аналіз здійсненості проекту проводився за допомогою експертної оцінки і техніко-економічного моделювання на базі програмного забезпечення «Альт Інвест». Були отримані наступні економічні показники проекту: NPV- 11987, IRR-30%, ROI– 63%, PP-2. Отримані результати аналізу дозволили прийняти рішення про можливість продовження проекту.
На етапі планування проекту була проведена діагностика системи маркетингу підприємства, основними завданнями якої були: обстеження існуючої бізнес-архітектури фірми, ділових процесів, функцій, інформаційних потоків; а також ідентифікація проблем, "вузьких" місць, що негативно впливають на ефективність маркетингової й збутової діяльності фірми. На основі даних, отриманих в результаті діагностики, була розроблена модель діяльності фірми «як є», яка включала характеристику існуючих бізнес-процесів та організаційної структури служби. Проведена діагностика системи маркетингу підприємства показала, що в існуючій системі відсутня чітко прописана номенклатура функцій і бізнес-процесів, а також відсутні система регуляторних документів, на основі якої ці функції й бізнес-процеси могли б плануватися, виконуватися, контролюватися. Це робило практично неможливим управління якістю системи маркетингу підприємства.
Звідки виникло завдання комплексного опису всієї номенклатури функцій, бізнес-процесів і документів, на основі яких зазначені функції й бізнес-процеси могли б реалізовуватися відповідно до цілей і стратегій діяльності підприємства. З урахуванням виявлених недоліків в діяльності служби маркетингу, в рамках даної роботи було розроблено модель діяльності фірми «як повинне бути».
Для формалізації знань про бізнес-процеси в системі маркетингу фірми, аналізу діяльності "як є", виявлення "вузьких місць" і проектування функціональної структури "як повинне бути" у даній роботі використовувалась побудова моделей за методикою ІDEF0.
У свою чергу, детальний опис функцій і бізнес-процесів, формування рекомендацій із впровадження процесів "як повинне бути" з'явився основою для організхації маркетингового відділу підприємства.
Стратегічне управління проектом розвитку відділу маркетингу в рамках даної роботи здійснювалось на базі розробленої стратегічної карти збалансованих показників. Впровадження системи стратегічного управління службою маркетингу забезпечило можливість управління даною службою на постійній, регламентованій основі за рахунок постановки цілей, доведення цілей до рівня зрозумілих співробітникам і вимірним показникам бізнес-процесів, досягнення встановлених показників, контролю досягнення й коректування цілей.
Управління проектом розвитку відділу маркетингу здійснювалось за допомогою розробленого календарного плану проекту. Основними параметрами проекту, що контролювались буди обсяги і тривалості робіт, бюджет і ресурси проекту. Завдяки постійному контролю з боку менеджеру проекту проект реалізовувався з незначними відхиленнями в бюджеті, які не є критичними.
В ході реалізації проекту будуть досягнуті наступні результати:
- на підприємстві впроваджено методологію проектного управління на базі програмного забезпечення MS Project;
- частково розроблено і впроваджено систему документування, а також закладено умови і розроблено алгоритми для подальшого впровадження системи управління якістю процесів і продукції підприємства;
- розроблена і запропонована більш ефективна організаційна структура служби маркетингу, що відповідає новим підходам в комерційній діяльності підприємства;
- розроблено перелік бізнес-процесів служби маркетингу, що відповідають вимогам конкурентоспроможності і ефективності.
В результаті проведення змін і нововведень можливо досягнуто підвищення комерційної ефективності (прибутковості) підприємства, його вартості і конкурентоспроможності на ринку вендінгової техніки.


Перелік використаних інформаційних джерел

1. Абутидзе З.С., Александровская Л.Н., Бас В.Н. Управление качеством и реинжиниринг организаций. М.: ЛОГОС, 2003. - 327 с.
2. Адлер Ю., Щепетова С. Процессное описание бизнес-основ для системы экономики качества//Стандарты и качество. 2002. № 2. С. 66-69.
3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб: Издательство "Питер", 1999. – 416 с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление / Пер. с англ. - М.: Экономика, 1989.-519с.
5. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований: Учеб. пособие. -СПб: Изд-во СПбУЭФ, 1996. -93с
6. Бернесе В., Хивранек П. Руководство по оценке эффективно¬сти инвестиций. - М.: ИНФРА-М, 1995. - 204 с.
7. Бланк И.А. Инвестиционный менеджмент.- К.:ИТЕМ ЛТД, 1995.- 304 с.
8. Бушуєв С.Д., Морозов В.В. Динамічне лідерство в управлінні пректами: Монографія / УАУП. – 2-е вид. – К., 2000. – 312 с.
9. Воронов К. Коммерческая оценка инвестиционных проектов: основные положения и методики. - М.: Альт, 1994. - 305 с.
10. Всеобщий менеджмент качества. Уч. пос./ Под общ. ред. С.А. Степанова. СПб.: Изд-во СПбГЭТУ «ЛЭТИ», 2001.200 с.
11. Гайданенко Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и российская практика. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 450 с.
12. Глазунов В.М. Финансовый анализ и оценка риска реальных инвестиций. - М.: Финстат-Информ, 1997. - 258 с.
13. Гольдштейн Г.Я. Инновационный менеджмент: Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1998. – 132с.
14. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 1997. - 150с.
15. Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 1995.-93 с.
16. Грабовой П.Г., Петрова С.Н. и др. Риски в современном бизнесе. - М.: Алане, 1994. - 200 с.
17. Давид Марка, Клемент МакГоуэн. Методология структурного анализа и проектирования. Пер. с англ . М .:1993, 240 с .
18. Девид Г.Бенгз. Руководство по составлению бизнес-плана. Серия «Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом» / Пер. с англ. Под ред. и с предисловием Макаревича Л.М. – М.: Издательство «Финпресс», 1998. – 256 с.
19. Ефремов В. С. Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования / Учебное пособие. – М.: Издательство "Финпресс", 1998 г. – 192 с.
20. Идрисов А.Б., Корташев С. В., Постников А. В. Стратегичес¬кое планирование и анализ эффективности инвестиций. - М.: Финансы, 1997. - 203 с.
21. Ильин Н.И., Лукшанова И.Г., Мешчин А.Г. и др. Управление проектами. - С.Пб.: Два-Три, 1996. - 610 с.
22. Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Пер. с англ. – М.: ЗАО “Олимп-Бизнес”, 2003 – 304 с
23. Ковалев В.В. Финансовый анализ. - М.: Финансы и статис¬тика, 1996. - 432 с.
24. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1990.-736 с.
25. Куперштейн В.И. Microsoft Project в делопроизводстве. – СПб.: БХВ-Петербург, 2003. – 480 с.
26. Кумэ X. Статистические методы повышения качества: Пер. с англ. / Под ред. и с послесловием Ю.П. Адлера, Л.А. Коноревой. — М.: Финансы и статистика, 1990. — 304 с.
27. Лапидус В.А. Всеобщее качество (TQM) в российских компаниях / Гос. ун-т управления; Нац. фонд подготовки кадров. М.: ОАО «Типография Новости», 2000.-432 с.
28. Липсиц И.В., Косое В.В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. - М.: БЕК, 1996. - 304 с.
29. Мазур И.И., Шапиро В.Д., Ольдерогге Н.Г. Управление проектами: Учебное пособие / Под общ. Ред. И.И. Мазура. – 2-е изд. – М.: Омега-Л, 2004. – с. 664.
30. Маркетинг менеджмент. 11-е изд. / Ф. Котлер. – Спб.: Питер, 2003. – 800 с.
31. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др., Под. ред. А.Н. Романова.- М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 320 с.
32. Мейер М. Оценка эффективности бизнеса. Что будет после Balanced Scorecard? / Пер. с англ. – М.: ООО “Вершина”, 2004 – 272 с.
33. Международный стандарт ИСО 9000. Системы менеджмента качества. Основные положения и словарь. 2-е изд. 2000-12-15. ISO - 2000.
34. Международный стандарт ИСО 9001. Системы менеджмента качества. Требования. 3-е изд. 2000-12-15. ISO – 2000.
35. Международный стандарт ИСО 9004. Системы менеджмента качества. Руководство по улучшению деятельности. 2-е изд. ISO – 2000.
36. Менеджмент качества и международные стандарты ИСО 9000 версии 2000 г. Материалы семинара в рамках Программы ИСО для развивающихся стран. Минск, Июль 2001 г. 79 с.
37. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: "Дело", 1992. – 702 с.
38. Нивен П. Сбалансированная система показателей – шаг за шагом: Максимальное повышение эффективности и закрепление полученных результатов / Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2003 – 328 с.
39. Никитин В. А., Филончева В. В.Управление качеством на базе стандартов ИСО 9000:2000 2-е издание. СПб.: Питер, 2004. - 128 с.
40. Нили Э., Адамс К., Кеннерли М. Призма эффективности: Карта сбалансированных показателей для измерения успеха в бизнесе и управления им / Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2003 – 400 с.
41. Ойхман Е.Г., Попов Э.В. Реинжиниринг бизнеса: Реинжиниринг организаций и информационные технологии.- М.: Финансы и статистика.1997.-336с.
42. Ольве Н.-Г., Рой Ж., Веттер М. Оценка эффективности деятельности компании. Практическое руководство по использованию сбалансированной системы показателей/Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003 – 304 с.
43. Пайрон Т. Использование Microsoft Project 2002. Специальное издание.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003. – 1184 с.
44. Пономаренко И., Похабов В. Методика оценки эффективности системы управления маркетингом на предприятиях // Маркетинг. – 2001. - №5. – С.102-120.
45. Решке X., Шелле X. Мир управления проектами. - М.: Алане, 1994. – 304 с.
46. Робсон М., Уллах Ф. (1997) Практическое руководство по реинжинирингу бизнес-процессов. - М.: Аудит, "Юнити". - 224 с.
47. Руководство по применению стандарта ИСО 9001:2000 в малом бизнесе /Пер. с англ. А.Л. Раскина; Под ред. А.В. Руженцева. М.: РИА «Стандарты и качество», 2001. 168 с.
48. Словник-довідник з питань управління проектами / Бушуєв С.Д. УАУП / - К.: «Деловая Украина», 2001. – 640 с.
49. Товб А.С., Ципес Г.Л. Управление проектами: стандарты, методы, опыт. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2003. – 240 с.
50. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический' менеджмент: Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов / Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998.-576 с.
51. Тян Р.Б. Планирование деятельности предприятия. - К.: МАУП, 1999. - 156 с.
52. Тян Р.Б., Холод Б.І., Ткаченко В.А. Управління проектами: Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 224 с.
53. Управление качеством: Учебное пособие. Под редакцией Мазура И. И. М.: ВЫСШАЯ ШКОЛА, 2003. - 334 с.
54. Управление качеством. Учебник / С. Д. Ильенкова, Н. Д. Ильенкова, С. Ю. Ягудин и др.; Под ред. Доктора экономических наук, профессора Ильенковой С. Д. М.: ЮНИТИ – 199 с.
55. Управление организацией: Учебник / Под ред. А. Г. Поршнева, З. П. Румянцевой, Н. А. Саломатина. – 2-е изд., перераб. И доп. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 669 с.
56. Управление персоналом организации/Под ред. А.Я. Кибанова. — М.: Инфра-М, 1997. — С. 512.
57. Федюкин В. К. Управление качеством процессов. СПб.: Питер. - 208 с
58. Хаммер М., Чампи Дж. Реинжиниринг корпорации: Манифест революции в бизнесе: Пер. с англ. / Под ред. и с предисл. В.С. Катькало. — С.-Петербург: Издательство С.-Петербургского университета, 1997. — 332 с.
59. Шубенкова Е.В. Тотальное управление качеством. Учебное пособие. М.: ЭКЗАМЕН, 2005. - 256 с.
60. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. М.: Экономика. 1993.-335 с.
61. Адлер Ю. Вісім принципів, які змінюють світ // Стандартизація, сертифікація, якість. - 2001. - №4. - С. 47 - 54.
62. Баранчеев В. , Стрижов С. Анализ и оценка маркетингового потенциала предприятия // Маркетинг. 1996. -N5. -С. 42-50.
63. Герчикова И. Методика проведения маркетинговых исследований // Маркетинг. -1995. -N3. -С. 31-42.
64. Голубков Е. Маркетинговые исследования // Маркетинг. -1996. -N2. -С. 104-117.
65. Егорова Л.Г. Еще раз о «процессном подходе» // Сертификация. 2001. №3. С. 15-19
66. Кабаков Ю. Системи управління на основі ISO 9001:2000 - впровадження та підсумки // Стандартизація, сертифікація, якість. - 2003. - №3.- с.48 - 53.
67. Кеворков В.В., Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии (http://www.aup.ru)Кордон К., Фоллман Т., Ванденбош М. Пять важных подходов к осуществлению реструктуризации // Маркетинг. 1999. № 3. С. 75
68. Ляпунов С. Реструктуризация - это переговоры и баланс интересов // Эксперт. 1998. № 4. С. 37.
69. Малышев О.В. Чтобы процесс пошел.. // Стандарты и качество. - 2003. - № 9. - С. 54-61. Патрушева Е. Методика оценки состояния маркетинга на предприятиях // Маркетинг. - №1 (62). – 2002. – С.80-85.
70. Рубцов С. В. Уточнение понятия «бизнес- процесс». // Менеджмент в России и за рубежом, 2001, 6, 26-33 - URL: http://or-sv.narod.ru/Book/Book_3_0.htm#Refining_of_BP
71. Старинская А. Управление проектами или путь к успеху // Мир денег. – 2002. – февраль. – с. 32
72. Управление проектами. Под. Ред. В.Д. Шапиро, И.И.Мазура и др. –М.:Высшая школа, 2001. – с. 875.
73. Филлипс Дж. Управление проектами в области информационных технологий. — М.: Лори, 2008. — 374 с.
74. Шефов А.А. Многопроектное управление в проектных организациях России: итоги, традиции. Тенденции // http://www.pmprofy.ru/files/1119/0102%20docladShefova.pdf
75. Якубовський В. Міжнародні стандарти ISO 9000 версії 2000: основи, структура і практика застосування // Стандартизація, сертифікація, якість.-2001. - №1.- с.63 - 65.
76. ISO 10006 «Управление качеством в проектах»
77. Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide) 2000 Edition. PMI, 2000.
78. CMMISM for Systems Engineering and Software Engineering (CMMI-SE/SW, V1.1). Continuous Representation. Pittsburgh, PA, USA: Software Engineering Inctitute, 2002
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 18967.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.