У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Асортимент санітарно-технічних товарів та особливості їх продажу
Количество страниц 39
ВУЗ КПУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18975.doc 
Содержание ПЛАН


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД АСОРТИМЕНТУ САНІТАРНО-ТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ 5
1.1. ОГЛЯД ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВАННИХ КІМНАТ 13
1.2. ОГЛЯД ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ТУАЛЕТУ 22
1.3. ОГЛЯД ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ КУХНІ 30
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ: ПРИЙОМ І ОФОРМЛЕННЯ 33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36
ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ЛІТЕРАТУРИ 39



ВСТУП

Актуальність теми. На даному етапі розвитку вітчизняної економіки все більше і більше значення у свідомості споживачів здобуває структура продукції і наявність можливості вибору "свого" товару з пропонованого асортименту. Саме тому керування асортиментом і структурою - один із самих головних напрямків діяльності маркетингу кожного підприємства. Особливу важливість цей напрямок здобуває зараз, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги, і від ефективності роботи підприємства з виробленим товаром залежать всі економічні показники організації і займана їй ринкова частка. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі одержує той, хто найбільш компетентний в асортиментній політиці, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати.
З іншого боку, одним з найважливіших факторів росту ефективності виробництва є збільшення структури більш ліквідної продукції, що випускається. Підвищення структури якісної продукції, що випускається, розцінюється в даний час, як вирішальна умова її конкурентноздатності на внутрішньому і зовнішньому ринках.
На жаль, керівництво багатьох підприємств ще погано розуміє всі переваги ефективної асортиментної політики і системи керування структури продукції, і тому одним з напрямків економічного росту країни є залучення уваги до даної проблеми.
Для того, щоб забезпечити необхідний рівень обслуговування покупців головних економічних показників діяльності підприємства у значній мірі залежить від вірного формування асортименту на підприємстві торгівлі.
Формування асортименту уявляє собою процес підбору для реалізації в магазині груп товарів, їх видів та різновидів, згрупованих за усіма відмінними ознаками.
Раціональна структура асортименту товарів на торговому підприємстві передбачає комплексне задоволення попиту споживачів, в межах обраного сегменту ринку.
Метою нашої курсової роботи буде проведення аналізу асортименту та особливостей продажу будівельних товарів на прикладі виробів санітарно-технічного призначення.
Для досягнення поставленої мети ми поставили наступні задачі:
1. Провести огляд обладнання для ванних кімнат.
2. Оглянути обладнання для туалету.
3. Розглянути обладнання для кухні.
4. Проаналізувати особливості продажу даної групи товарів, а саме прийом і оформлення товару.
Об’єктом курсової роботи будуть вироби санітарно-технічного призначення.
Предмет курсової роботи: асортимент та особливості продажу виробів санітарно-технічного призначення.
Методами дослідження, які будуть розглядатися в курсовій роботі є:
- методи санітарно-гігієнічних досліджень;
- методи аналізу торгівельного асортименту;
- методи збору первинної інформації.
Список литературы ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ

Розглянувши питання стану асортименту на ринку санітарно-технічних товарів в Україні можна зробити наступні висновки.
1. Ми бачимо, що переважає реалізація продукції, яка розрахована на середню і нижче середньої купівельну спроможність.
2. Можна відмітити, що продукція незнайомих на вітчизняному ринку торгових марок санітарно-технічних товарів має абсолютно рівні (по зрівнянню з «продвинутими» виробниками) шанси бути реалізованою, так як у 95% випадків споживач орієнтується не на конкретну марку товару, а на його ціну.
3. Існує можливість просування на український ринок дорогих товарів відомих фірм, але з урахуванням того факту, що коло споживачів цієї продукції поки що обмежене.
4. Вітчизняні виробники починають нарощувати обсяги виробництва товарів, постійно оновлюючи і розширюючи асортимент (поки що це здебільшого недорогі вироби).
Спостерігається тенденція купівлі більш дешевих товарів. Перевага також віддається ергономічним, естетичним властивостям та показникам безпеки. Стосовно кольорів та відтінків перевага віддається яскравим, насиченим і пастельним тонам. Дуже популярні вироби червоного, коричневого та білого кольорів і під мармур переважно з гладкою та глянцевою поверхнею.
Встановлено також, що перевага віддається виробам іноземного походження.
При купівлі товарів переважна більшість споживачів, особливо похилого віку, майже не обізнані призначенням виробів внаслідок відсутності достатньої інформації про вироби на етикетках, або і відсутність їх самих. Це значно знижує якість послуг і покупну ініціативу споживачів.
Для досягнення успіху на цьому ринку необхідно врахувати сезонність попиту на різні вироби, доступність ціни для споживача, якість товару, постійне оновлення асортименту, особливо дешевого «пластика» (це пов’язано з невеликим строком експлуатації) і добре продумане зовнішне оформлення виробу і упаковки.
Сьогодні виробникам санітарно-технічних товарів необхідно:
- освоювати виробництво нових товарів;
- значно підвищувати якість виробів;
- збільшувати термін їх служби;
- вдосконалювати технологію виробництва та переробки матеріалів у вироби, в тому числі за допомогою лазерного променя;
- розширювати асортимент товарів народного споживання, зокрема, виробів з цінними споживчими властивостями.
Для розширення і оптимізації асортименту товарів з пластмас, що виготовляють підприємства України слід використовувати приоритетні напрямки розвитку асортименту за рахунок нових торгових марок, впровадження сучасного стилю і дизайна виробів, випуск елітних виробів, а також виготовлення нових виробів і відмови від застарілих, які вже не відповідають вимогам споживачів.
Вдосконалювати методи контролю за якістю товарів і приділяти достатню увагу прийому товарів, щоб зменшити ризик придбання споживачами неякісного і небезпечного товару. При цьому слід організовувати поопераційний контроль якості виробів.
Систематично проводити анкетування і усне опитування споживачів допоможе оптимізувати асортимент товарів і краще задовольнити потреби споживачів.
Для підвищення ефективності просування товарів на ринок необхідно збільшити бюджет рекламних компаній; розміщувати рекламні звернення на місцевих радіостанціях; застосовувати засоби прямої поштової розсилки; використовувати регіональні засоби масової інформації; організовувати святковий розпродаж по зниженим цінам і т.д.



ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ЛІТЕРАТУРИ

1. Агбаш В.А., Елизарова В.Ф. Товароведение непродовольственных товаров. –М.: Экономика, 1989
2. Алексеев Н.С. Товароведение хозяйственных товаров. –М.: Экономика, 1989
3. Балгаш О.М. Управління підприємством в перехідний період. – К., 2001
4. Болотников А.А. Товароведение. –К.: МАУП, 2001
5. Галик І.С., Семак Б.Д. Товарознавство непродовольчих товарів. –К.: Укоопосвіта, 2001
6. Ещенко В.Ф., Леженин Е.Д. Товароведение хозяйственных товаров. – М.: Экономика, 1989
7. Исследование непродовольственных товаров // Под редакцией Голубятниковой А.Т. - М.: Экономика, 1982
8. Каневский Е.М. Эффект рекламы. - М.: Экономика, 1980. - 175 с
9. Котлер Филип. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1991. - 736 с.
10. Кушнір М.К., Тихонова Н.П. Товарознавство непродовольчих товарів. – К: Укоопосвіта, 2001
11. Николаева М.А. Товароведение потребительских товаров. –М.: Норма, 2003
12. Орловский Э.И., Платонов В.В., Бершадский М.И. Товароведение культтоваров. –М.: Экономика, 1987
13. Полікарпов І.С., Пугачевський Г.Ф., Стефанюк Е.М. Товарознавство та кодування непродовольчих товарів. –К: Укоопосвіта, 1995
14. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг.-К.:Вища школа.-1994
15. Пугачевський Р.Ф., Семак Б.Д. Товарознавство непродовольчих товарів. –К.: Укоопосвіта, 1999
16. Рынок товаров. // Под редакцией Орлова А.В. - М.: Экономика, 1986 -262 с.
17. Справочник товароведа. Непродовольственные товары. - М.: Экономика, 1989-1990. т 1-3.
18. Товароведение непродовольственных товаров. // под редакцией Михаленко В.Е. - М.: Экономика, 1989.- 495 с.
19. Эрнс Ю.Г. Кризис отрасли. //Химическая промышленость. 1999. - № 2. - с. 21-24
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250
Скачать бесплатно 18975.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.