У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Позицiювання нових фармацевтичних товарiв зарубiжного виробництва на українському ринку
Количество страниц 108
ВУЗ Киевская национальная академия
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 1897.rar 
Содержание Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
1.1. Застосування маркетингових досліджень для вибору стратегії позиціювання
1.2. Сутність стратегії позиціювання товарів
1.3. Особливості позиціювання товарів на фармацевтичному ринку
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРІВ КОМПАНІЇ КРКА НА РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
2.1. Дослідження українського ринку фармацевтичних виробiв
2.2. Оцінка позиції компанії КРКА на українському ринку фармацевтичних виробiв
2.3. Аналіз стратегії позиціювання товарів компанії КРКА
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРІВ КОМПАНІЇ КРКА
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення методики маркетингових досліджень
3.2. Пропозиції щодо маркетингових досліджень мотивації споживачів ліків
3.3. Використання результатів досліджень для вдосконалення стратегії позиціювання товарів КРКА на фармацевтичному ринку
Висновки
Список використаних джерел
Додатки


ВСТУП

Маркетинг є одною з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя.
Темою магістерської роботи є управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Можна скільки завгодно довго вивчати теоретичні джерела, що розповідають про маркетинг як інструменти підвищення прибутку, але знати – не значить уміти, а вміти – не значить робити.
Черговий етап розвитку української економіки впритул підвів українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Однак, для цього потрібні не тільки підготовлені фахівці, а значні зусилля по створенню управлінських структур, у задачу яких входить аналіз, планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві.
Мета магістерської роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні і методологічній розробці основних принципів і практичних етапів удосконалення управління маркетинговою стратегією на підприємстві.
Поставлена мета визначає головні задачі, що підлягають вирішенню в даній роботі:
- аналіз маркетингового середовища підприємства та ступеня готовності компанії до реалізації маркетингової стратегії;
- розробка й обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії;
- розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів.
Об'єктом дослідження виступає маркетингова стратегія ВАТ „КРКА”. Предметом дослідження є принципи, цілі та недоліки управління маркетинговою стратегією на підприємстві.
Методами дослідження діяльності підприємства виступають такі:
- аналіз техніко-економічних показників діяльності і складових елементів макро- і мікросередовища підприємства;
- аналітико-синтетичний метод дослідження сильних і слабких сторін діяльності;
- техніко-економічний прогноз результатів діяльності після впровадження запропонованих заходів.
Основними теоретичними і методологічними джерелами при написанні магістерської роботи були українські й іноземні видання, присвячені маркетингу і стратегічному управлінню маркетинговою діяльністю на підприємстві. Практична частина роботи побудована на даних маркетингових досліджень і експертних опитувань співробітників компанії, клієнтів і фахівців ринку.
Список литературы ВИСНОВКИ

Маркетингові дослідження являють собою збір, обробку й аналіз даних з метою зменшення невизначеності, що супроводжує прийняттю маркетингових рішень. Дослідженням піддаються ринок, конкуренти, споживачі, ціни, внутрішній потенціал підприємства. Дослідження ринку припускає з'ясування його стану тенденцій розвитку, що може допомогти виявити недоліки сьогоднішнього положення на ринку й підказати можливості й шляхи його поліпшення, але це тільки частина проблем, що визначають зміст маркетингових досліджень у цілому.
Мети маркетингові дослідження випливають із виявлених проблем, досягнення цих цілей дозволяє одержати інформацію, необхідну для рішення цих проблем. Вони характеризують той недолік інформації, що повинен бути ліквідований для надання керівникам можливості вирішувати маркетингові проблеми. Список цілей, погоджених з менеджером, включає звичайно кілька найменувань.
Будь-яка маркетингова стратегія базується на «трьох китах»: сегментуванні, цільовому підході й позиціюванні. Компанія виявляє різні потреби й групи споживачів, вибирає з них цільові - ті групи й потреби, що вона може задовольнити краще інших, а потім позиціює своя пропозиція так, щоб його відмінності й імідж компанії були зрозумілі цільової аудиторії. Якщо позиціювання проводитися невдало, споживачі не розуміють, чого їм чекати від пропозиції. Ефективне позиціювання задає тон всьому іншому маркетинговому плануванню й диференціюванню.
планові показники прибутку на 2007-2008 роки (+30 % в 2007 році в порівнянні з 2006 і +20 % в 2008 році в порівнянні з 2007), незважаючи на факт деякої приблизності розрахунків (приміром, пропорційності росту відрахувань із прибутку від реалізації). У таких умовах головним завданням керівництва підприємства залишається дотримання всіх стандартних і особливих методів маркетингу, викладених у попередньому пункті, а також, на думку автора дипломної роботи, схильність до ризику, без якого, як відомо, не буде успіху.
Виходячи з вищевикладеного, пропонується змінити організаційну структуру керування фірми в такий спосіб:
1. Увести в організаційну структуру фірми відділ Маркетингу й Реклами, що буде відповідати за розробку планів розвитку підприємства, визначення фінансової й рекламної політики фірми, а також пошуком нових постачальників і нового ринку збуту випускає продукции, що.
2. Забрати з підпорядкування Головному Менеджерові Комерційного директора й Заступника по закупівлях, підкоривши їх безпосередньо Директорові фірми.
В умовах зростаючої конкуренції виробники товарів і послуг все більше значення будуть надавати маркетингу, тому в самім найближчому майбутньому в мережі аптек ВАТ “КРКА” необхідно відкрити маркетингову службу. У цей час на підприємстві маркетинговими дослідженнями займається відділ збуту. Збут продукції відбувається досить повільно, але відкриття маркетингової служби, прямими завданнями якої є з'ясування суспільних потреб і шляхів найбільш повного їхнього задоволення, дозволило б збільшити швидкість реалізації продукції. Із введенням в організаційну структуру управління відділу маркетингу буде реальним розширення асортиментів продукції, тому що передбачати, прогнозувати попит можливо завдяки постійному вивченню споживачів так, щоб розробляти й пропонувати саме те, що вони хочуть і в чому бідують.
У результаті маркетингового аналізу, проведеного ВАТ «КРКА» були виявлені деякі недоліки, які вимагають корекції й пропозицій по вдосконаленню. Варто приділити особлива увага
-цільовому ринку й позиціюванню товару;
-асортиментам;
-ціновій політиці;
-рекламі;
- вибору місця розташування аптек.


1. О налогообложении прибыли предприятий: Закон Украины // Ведомости Верховной Рады 2004, № 4, стр. 28;
2. Хозяйственный кодекс Украины: Кодекс Украины от 16.01.2003 № 436-IV // Профессиональная правовая электронная поисковая система «Эксперт-Юрист».
3. Положение (стандарт) бухгалтерского учета № 17 «Налог на прибыль»: Приказ Министерства финансов Украины № 353 от 28.12.2004. Профессиональная правовая электронная поисковая система «Эксперт-Юрист».
4. Приказ Министерства здравоохранения Украины от 30.03.03 № 80 «Правила отпуска (реализации) лекарственных средств в аптечных организациях».
5. Письмо Департамента государственного контроля качества,
эффективности, безопасности лекарственных средств и медицинской техники Минздрава Украины от 02.08.05 № 293-22/94.
6. Письмо Минздрава Украины от 28.12.04 №2510/14329-32 «О мерах по усилению контроля за назначением лекарств».
7. Письмо Министерства экономики Украины от 17.11.03 №7-1279 «О порядке формирования цен на лекарственные средства».
8. Письмо Министерства экономики Украины от 30.12.04 №7-1470 «О порядке установления и применения оптовых о торговых надбавок к ценам на жизненно необходимые и важнейшие лекарственные средства».
9. Академия рынка: Маркетинг/ Пер. С фр. А.Дайан, Ф.Букерель, Р.Ланкар и др. – М: Экономика,2005.-571с.
10. Андреева О.Д. Технология бизнеса: Маркетинг: Учебное пособие.- М.: Дело, 2005.
11. Апазов А.Д. Круглосуточные и дежурные аптеки // Фармацевтический вестник.- 2006.- №24.
12. Баркан Д. Ч. Маркетинг для всех. – М.: Человек, 2002.
13. Браверман А. А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. – М.: Экономика, 2003. – 639 с.
14. Волков А.И. Основные задачи по развитию здравоохранения в 2004–2007 гг. и на период до 2010 г. / А. И. Волков // Проблемы управления здравоохранением. – М, 2004. – №1. – С. 5–11.
15. Герасименко В.В. Эффективное ценообразование: рыночные ориентиры / В. В. Герасименко; Международный центр финансово-экономического развития. – М., 2006. – С. 365–371.
16. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология, практика. – М.: Финпресс, 2004. – 416 с.
17. Гольцов А.В. Перспективы использования стратегического маркетинга на предприятии / Маркетинг. 2007. № 2. С. 72–89.
18. Г.Я. Гольдштейн, А.В. Катаев "Маркетинг", Москва 2005 г. – 83 с.
19. Камаев В.Д. Экономическая теория : учебник / В. Д. Камаев. – М. : Владос,2004. – 636 с.
20. Концепция охраны здоровья населения Украины на период до 2009 г. // Распоряжение Правительства Украины от 31.08.2006 г., №1202-р.
21. Краснов Р. О. Изучение модели потребительского поведения с целью формирования комплекса продвижения товара//Маркетинг и маркетинговые исследования в Украине. – 2006. - №3. – С. 43 – 49
22. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу: Учебное пособие / Г. Д. Кры-лова, М. И. Соколов, под ред. Э. А. Уткина. – М.: Тандем, 2005. – 320 с.
23. Лебедев А.А. Рыночная экономика: маркетинговые основы управления, организации и финансирования национальной системы охраны здоровья / А. А. Лебедев. – Самара : Дом печати, 2006. – 112 с.
24. Лебедев О. Т. Основы маркетинга: Учебное пособие / О. Т. Лебедев, Т. Ю. Филиппова. – СПб.: МиМ, 2005. – 224 с.
25. Маркетинг: Учебник для вузов/ Под ред. А. Н. Ромалова. – М.: Банки и бирки, ЮНИТИ, 2006. – 560 с.
26. «Маркетинг» Под редакцией А.Н. Романова Банки и биржи М— 2006
27. Мачадо Р.“Маркетинг для малых предприятий” – СПб:Питер, 2004 – 288с.
28. Моррис Р. Маркетинг: Ситуации и примеры: Пер. с англ.– М.: Банки и биржи, 2004.
29. Основы предпринимательской деятельности уч. пособие/ Под ред. В.М. Власовой – М.: Финансы и статистика, 2005 – 528 с.
30. Никишкин В.В. «Маркетинг розничной торговли», Экономика, 2006 г.
31. Романова А.Н "Маркетинг”, Москва 2006 г. – 78 с .
32. Сборник нормативных документов по финансово-хозяйственной деятельности в учреждениях здравоохранения. – М. : Агар, 2005.
33. Попов Е.В., Попова Л.Н. Искусство маркетинга. Екатеринбург: Терминал Плюс. 2003. 298 с.
34. Уткина Э. А "Маркетинг”, Москва 2005 г. – 23 с.
35. Филип Котлер: Маркетинг менеджмент. – СПб.: Изд-во Питер, 2006. – 800с
36. Хоскинг А. Курс предпринимательства. – М.: Международные отно-шения, 2004.
37. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий: Пер. с нем. – М.: Республика, 2002. – 317 с.
38. Шведенко В.В., Тяжов А.И., Керпелева А.В., Николаев Н.Г., Брагина З.В., Клещев А.Г. Маркетинговая концепция: в системе понятий и категорий, в схемах, графиках, тестах, задачах и упражнениях. - Кострома. Изд-во Костромского госпедуниверситета им. Н.А.Некрасова. 2005. - 117 с.
39. Цыганов А.Г. Конкуренция и антимонопольное регулирование : учебное пособие для вузов / А. Г. Цыганов [и др.]. – М. : Логос, 2006. – 368 с.
40. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг – М.: Экономика, 2005. – 355 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
0
Скачать бесплатно 1897.rar 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.