У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Управление сбытом предприятия
Количество страниц
97
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19063.doc
Содержание
Вступ ………………………………………………………………………5
Розділ 1. Теоретичні основи управління збутовою діяльністю підприємств ………………………………………………………………………..8
1.1. Сутність та економічний зміст збутової діяльності ……………….8
1.2. Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в
системі маркетингу підприємства ……………………………………...14
1.3. Взаємозв’язок маркетингових комунікацій з процесом
управління збутовою діяльністю ……………………………………….24
Розділ 2. Аналіз збутової діяльності ВАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”” ……………………………………………………….40
2.1. Дослідження ринку збуту мінеральних вод України …………….40
2.2. Аналіз стану збутової діяльності підприємства ….….….….…….51
2.3. Оцінка ефективності системи збуту та просування продукції підприємства ВАТ “Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”” на ринок ….….….….…………………………………….61
Розділ 3. Напрямки вдосконалення управління збутовою діяльністю підприємств України ………………………………………………………...…..71
3.1. Організаційно-економічні напрямки вдосконалення управління збутовою діяльністю …………………………………………….....71
3.2. Використання маркетингових комунікацій як чинник
зростання ефективності управління збутовою діяльністю підприємства ………………………………………………………..80
Висновки …………………………………………………………………92
Список використаних джерел ………………………………………......97
Список литературы
1. Господарський кодекс України – К.: Велес. – 2003. – 168 с.
2. Закон України “Про захист економічної конкуренції” від 11.01.2001 № 2210 – III зі змінами та доповненнями.
3. Закон України “Про захист від недобросовісної конкуренції” від 07.06.1996 № 236/96-ВР зі змінами та доповненнями.
4. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 “Витрати” від 31.12.1999 №318.
5. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс: Навч. посібник.-5-е вид.-Москва: Діалектика,2001.-608 с.
6. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с.
7. Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Маркетинговий аудит системи збуту: Навч. посіб.-К.: ВД “Професіонал”, 2004.- 224 с.
8. Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М. Маркетинг .-Київ: Центр навчальної л-ри, 2005.-328 с.
9. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку.-2-ге вид., випр. і доп.-Київ: Політехніка, 2004.-400 с.
10. Витт Юрген. Управление сбытом: Пер. с нем.— М.: ИНФРА-М, 1997.— 112 с.
11. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник.-Київ: Лібра, 2004.-712 с.
12. Гетьман О.О., Шаповал В М. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Київ, Центр навчальної літера¬тури, 2007. - 307 с.
13. Гінгстон П. Найкраща книжка про збут і маркетинг.-Львів: Сейбр-Світло, 1995.-208 с.
14. Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг: Навч. Посібник. – Київ: “Фірма “ІНКОС””, Центр навчальної літератури, 2007. – 255 с.
15. Головинский К. Семь гвоздей в гроб вашего успеха // Зеркало рекламы. – 2002. – №3. – с.45-47.
16. Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/ Маркетинг в Україні. – 2007. -3.
17. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – 2-е изд., прераб. и доп. – М.: Издательство “Финпресс”, 2003. – 688 с.
18. Гут І.О. Орієнтація сучасних стратегій збуту // Маркетинг в Україні. – 2002. – №6. – с. 37-39.
19. Гэбэй Дж. Маркетинг. Новые возможности/Пер. с англ. К. Ткаченко .-Москва: ФАИР-ПРЕСС, 2002.-368 с.
20. Джей Р. Низкозатратный маркетинг. - Финляндия: Wasala, 1994.-249 с.
21. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е издание / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 544с.
22. Дубовик Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві/Актуальні проблеми економіки.-2006.-11.
23. Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности.- Мн.: НПЖ “Финансы, учёт. аудит”, 1997.- 464 с.
24. Дэй Дж. Стратегический маркетинг.-Москва: ЭКСМО-пресс, 2002.-640 с.
25. Економіка підприємства: Навч. посіб. / За ред. О.П. Крайник. - Львів: Національний університет “Львівська політехніка” (ІВЦ “ІНТЕЛЕКТ + ”Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід”, 2003.-208 с.
26. Емченко С. Продвижение при помощи контекстной рекламы// Новый маркетинг: "Агенство"Стандарт".-2006.-1.
27. Завадський Й.С. Менеджмент: Management.— Т. 1.— К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997.— 543 с.
28. Зайченко О. Понять мотивы потребителей/Новый маркетинг. - 2006. - 11.
29. Іщенко Н. Методика ABC/ XYZ - аналізу та її використання в аналізі збутової діяльності промислового підприємства//Вісник Тернопільського державного економічного університету: Економічна думка.-2006.-1 .-с.112-121.
30. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента: Учеб. пособие.— 3-е изд.— Минск: Новое знание, 2000.— 336 с.
31. Казанцев Г. Интерактивное телевидение - новая эра прямого маркетинга//Мировая экономика и международные отношения.-2006.-11.
32. Капуста А. Конец коммуникаций, какими мы их знаем. Готовы ли вы к приходу будущего?/Новый маркетинг. – Киев: “Агентство “Стандарт””, - 2006. – 1.
33. Книга делового человека: Справочник / Л.Е. Варданян, А.И. Канащенков, А.В. Носов и др.; Под ред. Г.А. Краюхина, Э.С. Минаева.— М.: Выс. шк., 1993.— 350 с.
34. Коммерческая деятельность производственных предприятий (фирм): Учебник / Под ред. О.А. Новикова, В.В. Щербакова.— СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1999.— 416 с.
35. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: Питер, - 1999. – 896 с.
36. Котлер Ф. Основы маркетинга/Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - Москва: Прогресс, 1990 .-736 c.
37. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.-М.: “Ростинтэр”, 1996.-704 с.
38. Котлер Филип, Армстронг Гари, Сондерс Джон, Вонг Вероника. Основы маркетинга / Пер. с англ.— 2-е европ. изд.— К.; М.; СПб.: Изд. дом “Вильямс”, 1998.— 1056 с.
39. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ.-2-е европ. изд.-М.; СПб.; К.: Изд. дом “Вильямс”, 2000.- 944 с.
40. Кудлай В.Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку/Економіка.Фінанси.Право.-2006.-10.-с.9-11.
41. Кухарчук А. „Главное – не ошибиться в первоначальной идеи” // Бизнес. – 2002. – №33. – с.40-41.
42. Лапшин О. Креативная реклама продает // Новый маркетинг – 2003. – №8. – с.74-79.
43. Лилик І. Маркетинг у нових ринкових економіках/Маркетинг в Україні.-2006.-5.
44. Лисицкий Д. Современные взгляды на медиапланирование // Новый маркетинг. – 2004. – №2. – с.66-68.
45. Ляшенко Г.П., Минчинська І.В., Сидорко Н.Л. Маркетинг: Навчально-методичний посібник.–Ірпінь: Академія ДПС України, 2003.-123 с.
46. Майборода О.О. Стимулювання продажу товарів. Як розрахувати нову ціну? // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – с.20-21.
47. Макаренко М.В. Підвищення конкурентоспроможності промислової продукції шляхом застосування ефективної маркетингової концепції збуту//Актуальні проблеми економіки.-2008.-1(79) .-с.26-34.
48. Максимов А. Интегрированные маркетинговые коммуникации // M.A.DE. – 2003. – №3. – с.5-7.
49. Маркетинг: Навчальний посібник / Під ред. В.І. Крамаренка, Б.І. Холода. - Київ: ЦУЛ, 2003.-258 с.
50. Маркетинг: Підручник / За ред. Азарян О.М.-Київ: НМЦВО МОіН України, НВФ "Студцентр", 2003.-400c.
51. Маркетинг: Підручник / За ред. Руделіуса В., Азарян О.М., Виноградова О.А. та ін. - Київ: Навч.-метод. центр "Консорц. із удосконал. менеджм.-освіти в Україні", 2005.-422 с.
52. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др./ Под ред. А.Н. Романова.— М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.— 560 с.
53. Маркетинг: Энциклопедия / Под ред. М. Бейкера.-С-Петербург: Питер, 2002.-1200 с.
54. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/За ред. Л.А. Мороз.-2-е вид.-Львів: Інтелект-Захід, 2002.-244 с.
55. Основи маркетингу / Альфред Кус: Пер. з нім. А.Ф. Павленко, В.П.Пилипчук.— К.: Нічлава, 1999.— 224 с.
56. Основы предпринимательской деятельности (Экономическая теория. Маркетинг. Финансовый менеджмент) / Под ред. В.М. Власовой.— М.: Финансы и статистика, 1996.— 496 с.
57. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник.-Київ: КНЕУ, 2003.-246 с.
58. Пащенко Н. Пресса – „25-й кадр” телевизионной рекламы, или Как сделать эффективную рекламную кампанию, не надеясь на мифы // M.A.DE. – 2003. – №4. – с.76-79.
59. Петренко Г. Главное – подготовка: Анализ инструментария финансовой оценки эффективности маркетинга/Новый маркетинг. – Київ: “Агентство “Стандарт””, 2007. – 6.
60. Примак Т.О. Маркетингові комунікації. Навч. посібник. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
61. Проненко Г.С. Відділ маркетингу – каталізатор упровадження загального управління якістю (TQM) // Маркетинг в Україні. – 2002. – №2. – с. 57-59.
62. Ромат Е.В. Как провести эффективную рекламную кампанию. Статья 1. Рекламная кампания: с чего начать? // Маркетинг и реклама. – 2002. – №11. – с.30-33.
63. Сакун Л.М. Управління збутом на підприємстві // Регіональні перспективи. – 2002. – №6. – с. 75-77.
64. Семенов А.Г. Аналіз виробництва, просування та збуту продукції в акціонерному товаристві//Держава та регіони.-2007.-№6 .-с.142-147.
65. Сичко Т. Цифровые коммуникации теснят традиционные медиа/Новый маркетинг: "Агенство "Стандарт".-2007.-5.
66. Скибінський С.В., Басій Н.Ф., Штуль В.П. Запровадження концепції маркетингу суб’єктами ринку // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. – К.: КНЕУ, – 2004.– с. 410-422.
67. Смит П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. – К.: Знання-Прес, 2003. – 796 с.
68. Справочник по маркетингу/Под ред. Э.А.Уткина.— М.: Ассоциация авторов и издателей “ТАНДЕМ”, Изд-во ЭКМОС, 1998.— 464 с.
69. Старостіна А.О. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, практика. Підручник – К.: “Знання - Прес”, 2004. – 687 с.
70. Тарнавский В. Маркетинг в виртуальном мире: Компании ищут оптимальные способы продвижения брендов в виртуальной реальности Second Live/ Новый маркетинг: "Агенство "Стандарт".-2007.-5.
71. Титаренко А. „…Ведь недаром!” // M.A.DE.–2003. – №3. – с.64-65.
72. Титаренко А. „…Ведь недаром!” // M.A.DE.–2003. – №5. – с.48-50.
73. Фарат О., Лалак Д. Перспективність технологій пошукового просування/Маркетинг в Україні.-2007.-2.
74. Хлусов В.П. Введение в маркетинг.— М.: Приор, 1997.— 160 с.
75. Череп А.В. Проблеми планування витрат на збут продукції // Економіка. Фінанси. Право.-2005.-8 .-с.17-20.
76. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг. - Харьков: Консум, 2001. -671с.
77. Шеремета П. Тотальний маркетинг в економіці вражень // Києво-Могилянська Бізнес Студія. – 2002. – №1. – с.18-27.
78. Щербань В.М. Маркетинг:Навч. посібник.-Київ: Центр навчальної л-ри, 2006.-208 с.
79. Ядин Д. Маркетинговые коммуникации. Современная креативная реклама. – Москва: ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 488 с.
80. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. / Авт. предисл. и науч. ред. А.А. Горячев.— М.: Экономика, 1990.— 350 с.
81. www.marketing.com.ua
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
450
Скачать бесплатно
19063.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.