У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Державна реєстрація суб’єктів господарювання
Количество страниц 105
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ
СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
1.1. Зміст та механізми інституту державної реєстрації
суб’єктів господарювання як складової
частини легалізації
1.2. Легалізація суб’єктів господарювання
після їх державної реєстрації
1.2.1. Ліцензування як складовий елемент легалізації.
Поняття, ознаки та функції ліцензування
Патентування
Стандартизація та сертифікація
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
СУБ’ЄКТІВГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Сучасні правові аспекти реєстрації юридичних
осіб як суб’єктів господарювання
2.2. Сучасні правові аспекти реєстрації фізичних
осіб-підприємців
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА
СПРОЩЕННЯ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ
ГОСПОДАРЮВАННЯ
3.1. Іноземний досвід легалізації суб’єктів
господарювання
3.2. Напрямки удосконалення національного законодавства,
що регулює легалізацію суб’єктів господарювання
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Список литературы У дипломній роботі наведене теоретичне узагальнення та проведений аналіз нормативно-правових актів, що регулюють правові аспекти легалізації суб’єктів господарювання.
Було встановлено, що чинне законодавство України є недосконалим і неповністю відповідає загальновизнаним принципам та нормам міжнародного права. Слід зазначити, що легалізація суб’єктів господарювання як процес узаконення діяльності суб’єкта господарювання може мати наступні етапи: прийняття рішення про створення суб’єкта господарювання, його державна реєстрація, набуття істотних атрибутів для ведення діяльності (виготовлення печатки та штампів відповідно до отриманого дозволу, відкриття поточного рахунку), отримання ліцензій, стандартизація та сертифікація діяльності. Легалізація як засіб державного регулювання господарської діяльності має бути спрямована на реалізацію інтересів усіх учасників цього процесу, а саме: суб’єкта господарювання, споживачів, держави, і забезпечувати:
суб’єктам господарювання — більш спрощений вихід на ринок максимальної кількості господарюючих структур; зниження до мінімуму ліцензійних зборів та інших витрат, пов’язаних з процесами легалізації;
споживачам — гарантії від проникнення на ринок небезпечних для життя і здоров’я, неякісних товарів і послуг;
державі — розвиток і цивілізоване функціонування ринку; створення належних умов дотримання балансу інтересів суб’єктів господарювання, споживачів, держави; пряме і непряме збільшення податкових надходжень до бюджету.
Також було встановлено, що легалізація суб’єктів господарювання як механізм державного контролю за дотриманням публічних інтересів при здійсненні господарської діяльності включає в себе державну реєстрацію, ліцензування, патентування, стандартизацію та сертифікацію суб’єктів господарювання, кожний з цих засобів має своє призначення, сферу і порядок застосування. Однак часто відбувається дублювання зазначених засобів, що засвідчує необхідність подальшого відпрацювання в законодавстві порядку здійснення контролю за дотриманням відповідних публічних інтересів. Узгодженість та взаємодія прямих методів державного регулювання — реєстрації, ліцензування, патентування і сертифікації — має наслідком вдосконалення процесу легалізації господарської діяльності.
Незважаючи на постійний “моніторинг” з боку Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, процедура легалізації суб’єктів господарювання на етапі їх державної реєстрації практично не спрощується. Так, для реєстрації суб’єкта господарювання, необхідно подати документи до 8 державних установ: виконавчий комітет місцевої ради або відповідну державну адміністрацію, територіальні підрозділи Державного комітету статистики, Державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду з тимчасової втрати працездатності України. Слід зазначити, що кожну з цих установ представник суб’єкта господарювання має відвідати кілька разів, і не всі вони працюють для прийому населення кожен день, а, як правило, у визначені дні тижня та у визначені години. Від моменту подання документів державному реєстратору, до відкриття рахунку в банку проходить близько двох місяців, протягом яких підприємець виконує приписи вказаних вище органів державної влади та установ.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.