У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Операційний менеджменту в сфері послуг
Количество страниц
120
ВУЗ
КНЭУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19300.doc
Содержание
ВСТУП
1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ І ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СФЕРІ ПОСЛУГ
1.1 Визначення, елементи й значення операційного менеджменту в системі керування підприємством
1.2 Зміст й види сервісної системи як об'єкта операційного менеджменту
1.3 Особливості організації операційного менеджменту в сфері послуг
1.3.1 Характеристика технологій у сфері надання послуг
1.3.2 Стратегія й тактика розробки послуг у системі операційного менеджменту
1.3.3 Система забезпечення сервісу в сфері послуг
1.4 Система фінансових показників ефективності діяльності підприємства й використання їх в операційному менеджменті
2 ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ГП «КЕРЧЕНСЬКИЙ СУДНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД»
2.1 Коротка характеристика підприємстві
2.2 Оцінка показників фінансово-господарської діяльності підприємства
2.3 Оцінка надання послуг судноремонту по експортних контрактах
2.4 Аналіз факторів внутрішнього й зовнішнього середовища функціонування підприємства
2.4.1 Стан і проблеми функціонування підприємств судноремонту в Україні
2.4.2Аналіз системи менеджменту підприємства
3 РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГП «КЕРЧЕНСЬКИЙ СУДНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД»
3.1 Рекомендації з удосконалювання структури керування підприємством
3.2 Напрями розширення діяльності ГП «Керченський судноремонтний завод» і їхнє економічне обґрунтування
3.3 Оцінка операційних ризиків підприємства з використанням методу експертних оцінок
4 ОХОРОНА ПРАЦІ. АНАЛІЗ УМОВ І БЕЗПЕКИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ГП «КЕРЧЕНСЬКИЙ СУДНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД»
4.1 Коротка характеристика підприємства
4.2 Керування охороною праці на підприємстві
4.3 Аналіз стану техніки безпеки
4.4 Аналіз стану виробничої санітарії на ГП «КСРЗ»
4.5 Аналіз стану пожежної безпеки на підприємстві
ВИСНОВОК
CПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК
Додаток А. Особливості виробництва товарів і послуг
Додаток Б. Основні розбіжності між системами з високим і низьким ступенем контакту із клієнтом у банківському сервісі
Додаток В. Процес надання, оцінки й регулювання послуг
Додаток Г. Критерії й принципи ефективної розробки послуг
Додаток Д. Склад і втримування елементного методу оцінки фінансового стану підприємства
Додаток Е. Характеристика виробничої структури підприємства
Додаток Ж. Фінансова звітність ГП «КСРЗ"
Додаток З. Основні напрямки діяльність ГП «КСРЗ»
Додаток И. Аналіз показників, що характеризують склад і структуру активів і пасивів ГП «КСРЗ» за 2005-2006рр
Додаток К. Напрямку залучення інвестиційних ресурсів на ГП «КСРЗ»
Додаток Л. Оцінка операційного ризику в діяльності підприємства
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
960
Скачать бесплатно
19300.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.