У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Мотивація та стимулювання персоналу державних та недержавних закладів освіти
Количество страниц 51
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19345.doc 
Содержание Вступ 3
1. Методологічні засади системи мотивації та стимулювання персоналу 5
1.1. Уточнення поняття мотивації та стимулювання персоналу 5
1.2. Еволюція розвитку поняття мотивації та стимулювання персоналу персоналу 9
1.3. Підходи та методи дослідження системи мотивації та стимулювання персоналу 11
2. Сутність та специфіка формування системи мотивації та стимулювання персоналу в сфері державних та недержавних закладів освіти 14
2.1. Сутність, зміст і форми формування системи мотивації та стимулювання персоналу 14
2.2. Специфіка формування системи мотивації та стимулювання персоналу в сфері державних та недержавних навчальних закладів 16
2.3. Критерії порівняння мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних навчальних закладів 21
3. Емпіричні методи дослідження мотивації та стимулювання персоналу 25
3.1. Порівняння системи мотивації та стимулювання персоналу в державних та недержавних навчальних закладах 25
3.2. Напрямки оптимізації системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних закладів освіти 27
Висновки 35
Список використаної літератури 37
Додатки 41

Вступ
В сучасних умовах ефективне управління навчальними закладами неможливе без розуміння мотивів і потреб працівника навчального закладу, а також правильного використання стимулів до праці. Саме тому в курсовій роботі досліджується система мотивації та стимулювання персоналу навчальних закладів державної та недержавної форм власності як чинник підвищення професійної компетентності та кар’єрного зростання персоналу навчальних закладів, її місце в розвитку управлінської сфери.
В роботі розглядаються складові системи мотивації та стимулювання, їх роль у підвищенні ефективності й роботи навчального закладу загалом, порівнюються особливості в державних і недержавних навчальних закладах, окреслюються напрями вдосконалення функціонування системи. Актуальні проблеми мотивації та стимулювання як чинника підвищення професійної компетентності та кар’єрного зростання персоналу навчальних закладів залишаються малодослідженими.
Отже, метою курсової роботи є порівняльний аналіз системи мотивації та стимулювання персоналу в державних та недержавних навчальних закладах. Об’єктом – система мотивації та стимулювання персоналу в державних (Національний університет «Києво-Могилянська академія», Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова) та недержавних (Київський міжнародний університет, Європейський університет) вищих навчальних закладах. Предметом – формування та функціонування системи мотивації персоналу у перелічених вищих навчальних закладах.
Основними методами дослідження є бесіда (з персоналом вищезгаданих ВНЗ) та аналіз документації (статутів, інструкцій, розпоряджень тощо), синтез та узагальнення отриманої первинної інформації.
Основними завданнями курсової роботи є:
1) Визначення методологічних засад системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ, дослідження поняття стимулювання та мотивації;
2) Виділення та аналіз сутності й специфіки формування системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ, критеріїв їх порівняння;
3) Виокремлення та використання емпіричних методів дослідження системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ; шляхів оптимізації діяльності системи.
Джерелами, що використовувались при дослідженні є теоретичні та науково-практичні праці українських та зарубіжних фахівців в галузі менеджменту, управління персоналом, управління навчальними заклдами тощо. Зокрема, можна виокремити таких авторів як Л. Артеменко, Т. Базарова, В. Бондаря, О. Волнухіної, В. Воронкової, Ф. Герцберг, Н. Гончарук, А. Єгоршина, Б. Єрьоміна, С. Занюка, А. Колота, В. Крижка, О. Крушельницьку, І. Крюгера, Е. Лоулер, Д. МакГрегор, Д. МакКлелланд, К.Маркс, А. Маслоу, О. Машкова, Е. Мейо, О. Мельникова, Д. Мельничука, С. Мосова, Н. Нижник, С. Озірську, М. Олехновича, В. Олуйко, Р. Оуен, Л. Портер, Н. Протасову, Т. Ремизова, О. Слюсаренко, Ф. Тейлор, О. Турчинова, Г. Форд, Х. Хекхаузен, Р. Шевеліна та ін.
В умовах, що склалися в Україні на нинішньому етапі її розвитку, проблема системи мотивації та стимулювання навчальних закладів набула важливого значення, оскільки вирішення задач, які стоять перед суспільством загалом та системою управління освітою (як державними, так і недержавними органами), можливе лише за умови створення належної мотиваційної основи, здатної спонукати персонал навчальних закладів до ефективної діяльності. Мова йде про застосування таких форм і методів стимулювання, які б сприяли високій результативності роботи.
Список литературы Висновки
На закінчення нашого дослідження було зроблено наступні висновки. Нами було визначено методологічні засади системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ, досліджено поняття стимулювання та мотивації. Професіоналізм і ефективність діяльності персоналу навчального закладу значною мірою залежать від організації системи мотивації та стимулювання персоналу. Перспективи кар’єрного розвитку є одним з головних чинників для утримання кращих працівників на службі в державних навчальних закладах, тому загальною тенденцією є той факт, що найчастіше навчальні заклади залишають молоді і найбільш освічені кадри, а врахування їх професійних якостей під час просування по службі – головний мотивуючий фактор для поліпшення успіхів і кваліфікацій.
Також було виділено та проаналізовано сутність й специфіку формування системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ. Користуючий «пірамідою потреб» А. Маслоу можна зробити узагальнення що державні навчальні заклади в першу чергу задовольняють потреби «вищого рівня» (визнання суспільством тощо), опираючись на моральні винагороди, тоді як недержавні – «нижчого рівня» (харчування, одяг тощо), тобто більше спираються на матеріальну основу заохочень.
В процесі дослідження виокремлено та використано емпіричні методи дослідження системи мотивації та стимулювання персоналу державних та недержавних ВНЗ, окреслено шляхи оптимізації діяльності системи. Головною умовою професіоналізації і мотивації персоналу навчальних закладів є гідна оцінка їх заслуг у процесі розвитку службової кар’єри. Ця оцінка відбувається шляхом встановлення відповідної системи оцінювання, яка дозволяє приймати рішення щодо кар’єри на основі справедливої оцінки якостей і професійних досягнень працівників та забезпечує просування працівників лише за умови об’єктивного визнання їх компетенції.
Дискусійним в державних навчальних закладах лишається питання стосовно встановлення заробітної плати і премії лише у відповідності до сталих критеріїв абсолютно без врахування професійних якостей працівника, досягнутих в роботі результатів, без його мотивації, можливо доцільним є запровадження процентного співвідношення між оплатою праці і заслугами з метою підвищення мотивації. Процес справедливого розподілу надбавок до заробітної плати можливий лише за умови об’єктивізації процедури атестаційної оцінки персоналу державних навчальних закладів.
Ефективним методом стимулювання персоналу до роботи в недержавних навчальних закладах є інформування його про те, що чекає від нього керівництво установи. Кожний працівник відчуває потребу того, щоб те, що він робить, було позитивно чи негативно оцінено. Це дозволяє йому корегувати свою діяльність.
Таким чином, мотивація за компонентним складом і структурою є складною, забезпечує належну службову діяльність, сприяє професійному вдосконаленню та кар’єрному розвитку персоналу навчальних закладів. Вона включає: справедливу, прозору та зрозумілу оплату праці; посаду і посадове просування; фахову підготовленість, відповідність службовій діяльності; соціальну захищеність; об’єктивну і справедливу оцінку особистих професійних досягнень; суспільний імідж і престиж, умови для ініціативної, творчої, самостійної діяльності в межах посадових повноважень, функцій і завдань; матеріально-технічні та морально-психологічні умови роботи; почуття належності до професійного колективу, команди; безпосередню взаємодію кадрових служб з керівництвом навчального закладу.




Список використаної літератури
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 січня 1997 року № 30 „Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами” // Урядовий кур’єр. – 1997. – 21 січня. – С. 2-3.
2. Амбросов А., Сердюк О. Громадська оцінка якості управління освітою // Синергія. — 2003. — № 3. — С. 25–29.
3. Артеменко Л. Мотиваційні аспекти менеджменту // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. / Редкол.: С. М.Серьогін (голов. ред.) та ін. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2005. – Вип.3 (21). – 288 с.
4. Бондар В. Нематеріальна мотивація як чинник підвищення ефективності діяльності персоналу навчальних закладів в Україні // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. / Редкол.: С. М. Серьогін (голов. ред.) та ін. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2006. – Вип.1 (23). – 292 с.
5. Волнухина Е. Новая система мотивации / Е.Волнухина, Ю.Мельник // Служба кадров и персонал. – 2004. – № 5. – С. 12–16.
6. Воронкова В. Г. Кадровий менеджмент: Навчальний посібник.- К.: ВД «Професіонал», 2004. – 192 с.
7 Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 2007. – 376 с.
8. Гончарук Н. Т. Мотивація й оцінка керівного персоналу у сфері освіти // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. / Редкол.: С. М. Серьогін (голов. ред.) та ін. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2007. – Вип.1 (27). – С. 250–256.
9. Гуров Ю.С., Москальова Л.Ю. Функціональний аналіз управлінської діяльності менеджера закладу освіти // Наукові записки. - Вип.1. – К.: НПУ. - 2007. - С. 87 - 91.
10. Гурч Л. Перспективи підготовки конкурентоспроможних менеджерів персоналу у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору // Персонал. – 2006. - № 6-7. – С. 11-17; 13-20.
11. Друкер П. Практика менеджменту / Пер. з англ. — М.: Изд. дом «Вильямс», 2000. – 563 с.
12. Занюк С. Психологія мотивації. – К.: Либідь, 2002. – 86 с.
13. Згуровський М. Актуальне інтерв’ю. Реальний шлях збереження освіти – реформування// Освіта і управління. – 2007. – №1. – С. 6-12.
14. Егоршин А.П. Основа управления персоналом: Учебное пособие для вузов.- 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИНФРА – М., 2006.- 352 с.
15. Колот А. Мотивація персоналу: Підручник. – К.: КНЕУ, 2002. – 344 с.
16. Крушельницька О. В., Мельничук Д. П. Управління персоналом: Навчальний посібник. Видання друге, перероблене й доповнене. – К., «Кондор». – 2006. – 308 с.
17. Крюгер И. Кадровый менеджмент / Под ред. А.Тогулева. – TRANSFORM., R. v. Decker’s Verlag Heidelberg, 2006. – 75 c.
18. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навч. посіб. для самост. вивчення дисципліни. – К.: Екс об’ява, 2001. – 304 с.
19. Неприцький О.А. Демотивація персоналу у сфері освіти// Управління школою. - №14-15 (170-171). – травень 2007. – С.61-63.
20. Нижник Н., Машков О., Мосов С. Системний підхід до керівництва навальним закладом: функція мотивації // Вісник УАДУ. – 2008. – № 1. – С. 132–137.
21. Новейший философский словарь / Сост. А.А.Грицанов. – Минск: Изд. В.М.Скакун, 2008. – С. 698.
22. Озірська С. М. Про доцільність та потреби визначення мотивації професійної поведінки // Вісник УАДУ. – 2007. – № 3–4. – С.42–49.
23. Олехнович М. Мотивационный аудит как технология и повышение эффективности управления персоналом / М.Олехнович, Т.Макарова // Управление персоналом. – 2006. – № 2 (132). – С. 46–53.
24. Освітній менеджмент: Навч. посібник / За ред. Л.Даниленко, Л.Карамушки. – К.: Шкільний світ, 2003. – 400 с.
25. Резніченко С.М. Розвиток управління персоналом в Україні: проблеми та перспективи // Проблеми розбудови державності України: духовність, економіка, освіта, екологія. - Зб. наук. пр. - Кіровоград: КІСМ. - 2008. - С.83-88.
26. Ремизов Т. И. И все это называют мотивацией // Служба кадров и персонал. – 2004. – № 5. – С. 12–16.
27. Решетов О.О. Соціально-комплексний характер праці // Демографія, економіка праці та соціальна політика. – Зб. наук. стат. - Вип.3. - Кіровоград: КІСМ. - 2006. - С.61-63.
28. Служебная карьера / Кол.авт.; Кер. – Е. В. Охотский. – М.: ОАО Изд-во Экономика, 1998. – 302 с.
29. Управление персоналом: Учебник / Общ.ред. А.И.Турчинова. – М.: Изд-во РАГС, 2003. – 488 с.
30. Управление персоналом: Учебник / Под ред. Т. Ю. Базарова, Б. Л. Еремина. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 560 с.
31. Фініков Т. Сучасна вища школа: Світові тенденції і Україна. — К., 2002. – 406 с.
32. Хміль Ф.І. Управління персоналом. – К., 2006. – 759 с.
33. Черкасова Т. І. Якісні зміни ринку праці в умовах реалізації інноваційної моделі розвитку // Економіка та держава. — 2005. — № 2. — С. 49.
34. Шевелін Р. Про формування ефективного мотиваційного механізму управління людськими ресурсами // Соціально-економічна ефективність державного управління: теорія, методологія та практика: Матеріали щорічної наук.-практ. конф., 23 січ. 2003 р.: У 2 ч.- Л.: ЛРІДУ, 2003. – Ч. 2. – С. 63.
35. Янковська Л. А. Підготовка менеджера: основні риси і вимоги // Вісник НУ «Львівська політехніка». — 2005. — № 526. — С. 477–484.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно 19345.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.