У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Формування й реалізація цінової стратегії автотранспортного підприємства
Количество страниц 95
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19466.doc 
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування сутності й ролі цінової стратегії.
1.1. Ціна в умовах ринкової економіки й стратегії ціноутворення.
1.2. Види цін і їхня класифікація.
1.3. Основні методи ціноутворення.
1.4. Процес розробки цінової стратегії.
Розділ 2. Формування й реалізація цінової стратегії на ВАТ «Автоваз».
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.
2.2. Розробка методики процесу ціноутворення і її формування на підприємстві.
2.3. Ефективне використання інформаційних потоків для реалізації цінової стратегії.
2.4. Реалізація цінової стратегії на підприємстві.
Розділ 3. Удосконалювання шляхів формування й реалізації ціноутворення на підприємстві.
3.1. Проблеми ціноутворення на сучасному етапі.
3.2. Реакція суб'єктів маркетингової системи на зміну цін.
3.3. Удосконалювання політики ціноутворення на підприємстві.
Висновок
Бібліографічний список
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
750
Скачать бесплатно 19466.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.