У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Вибір стратегії ціноутворення для нових товарів і послуг
Количество страниц 91
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19479.doc 
Содержание Вступ 2
Глава I. Сутність і роль цінової політики й цінових стратегій...
1.1.Ціна в умовах ринкової економіки і стратегії ціноутворення....
1.2.Основні методи й способи ціноутворення у сучасній економіці..15
1.3.Види цін і їхня класифікація...26
Глава II. Формування ціни на підприємстві ВАТ «Solosot.com »
2.1.Аналіз стану ринку роздрібних продажів стільникових телефонів у Росії в 2006 році
2.2.Коротка організаційно-економічна . 32
характеристика підприємства ВАТ «Solosot.com ». 39
2.3.Розробка методики процесу ціноутворення на
підприємстві ВАТ «Solosot.com »..43
Глава III. Удосконалювання шляхів розвитку ціноутворення... 59
3... Проблеми ціноутворення на сучасному етапі... 60
3... Реакція суб'єктів маркетингової системи на зміну цін... 75
Висновок.. 85
Література..88
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
675
Скачать бесплатно 19479.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.