У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Теоретичні засади, управлінська оцінка та впровадження аутсорсингу у діяльність ЗАТ „КБ „Приватбанк”
Количество страниц 90
ВУЗ КПУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19512.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади аутсорсингу комерційного банку 5
1.1. Діяльність комерційного банку: профільні та непрофільні операції 5
1.2. Становлення аутсорсингу в комерційних банках України 14
1.3. Закордонний досвід розвитку аутсорсингу комерційних банків 22
Розділ 2. Управлінська оцінка діяльності ЗАТ „КБ „Приватбанк” для впровадження аутсорсингу на підприємстві 29
2.1. Загальна характеристика банку 29
2.2. Стратегічний аналіз діяльності банківської установи 41
2.3. Оцінка передумов впровадження аутсорсингу у діяльності банку 47
Розділ 3. Впровадження аутсорсингу у діяльність ЗАТ „КБ „Приватбанк” 53
3.1. Теоретичні засади підвищення ефективності аусорсингової діяльності у комерційних банках 53
3.2. Впровадження заходів щодо підвищення ефективності аутсорсингу у ЗАТ „КБ „Приватбанк” 60
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів 73
Висновки 83
Список використаної літератури 86
Додатки 89


Вступ
В умовах зростаючої ентропії зовнішнього середовища функціонування суб'єктів банківської діяльності в Україні, підвищення рівня конкуренції, стає необхідним удосконалювання інструментарію управління корпораціями, особливо в умовах виникнення кризових ситуацій. Аналізуючи тільки дані про порушення справ про фінансову неспроможність суб'єктів господарювання державного корпоративного сектора економіки, необхідно відзначити, що 22 відсотки від загальної їхньої кількості перебувають на різних стадіях виконання процедур банкрутства. Якщо розглядати характеристики виникнення кризових ситуацій менш жорстко, наприклад, як збитковість діяльності, то представлена цифра зростає кратно. Схожі явища відбуваються й у приватному та комунально-корпоративних секторах економіки, що ставить завдання про необхідність підвищення ефективності й продуктивності діяльності суб'єктів господарювання в Україні. Останнім часом більше поширення у світі одержує аутсорсинг як ефективний інструмент підвищення ефективності діяльності компаній, збільшення рентабельності, а як слідство - конкурентноспроможності.
Якщо проаналізувати досвід застосування аутсорсингових операцій у світовій практиці ведення господарської діяльності, то ми можемо відзначити, що він неоднозначний. Таким чином, найбільш частіше аутсорсинг використовується у кризових ситуаціях (особливо у випадку можливості настання фінансової кризи), тому що основний ефект аутсорсингових операцій полягає у зниженні витрат. Хоча не можна не відзначити і той факт, що ряд компаній у світі відмічає й негативні результати застосування аутсорсингових операцій. Так, наприкінці 90-х років XX століття було розпочато фундаментальне дослідження ефекту IT-аутсорсинга на бізнес замовника. Виявлялись компанії, що прибігають до аутсорсингу інформаційних систем, і простежувалась динаміка їхніх фінансових показників. Виявилося, що великі контракти на аутсорсинг укладають винятково корпорації, що перебувають у важкому фінансовому становищі. Як і слід було сподіватися, ця міра, що є звичайно частиною антикризової програми «стиску» фірми, викликає короткостроковий позитивний відгук біржі: вартість акцій росте. У довгостроковій (біля п'яти років) перспективі корпорації, що вдалися до IT-аутсорсингу, перестають виділятися за своїми фінансовими показниками. Таким чином, аутсорсинг, як відзначає ряд авторів, те саме що й антикризове управління, найчастіше застосовується у компаніях, що перебувають у скрутному становищі.
Проблемами аутсорсінгу займалося багато відчизхняних та закордоних вчених, зокрема Ситник Л.С., Терещенко О.О., Лігоненко Л.О., Кадиєв Т.А., Пономарьов В. Єрмошина О.Л. та інші.
Хоча деякі дослідники й акцентують увагу на тому істотному факті, що до операцій аутсорсингу звертаються у зарубіжній практиці менеджменту, як правило, у випадках погіршення фінансових показників діяльності суб'єкта господарювання, однак, практично ніхто з дослідників не розглядав аутсорсингові операції як інструмент підвищення ефективності здійснення антикризових процедур, в основному розглядався так званий «ефект стиску витрат». Все це оказало вплив на мету та завдання дипломної роботи.
Мета дипломної роботи – розробка заходів впровадження аутсорсингу у діяльність комерційного банку.
Для досягнення даної мети під час написання роботи треба вирішити ряд завдань:
-розкрити теоретичні засади аутсорсингу у банківській сфері;
-дати оцінку діяльності комерційного банку;
-розробити заходи щодо впровадження аутсорсингу у комерційному банку.

Список литературы Висновки
Модна тенденція, що іменується фахівцями в усьому світі «аутсорсингом», юридичній практиці відома давно, але під іншими іменами. Це ніщо інше, як передача певних функцій статутної діяльності сторонній компанії. Важковимовне закордонне слово (англ. «outsourcing») дослівно означає "використання зовнішніх джерел" і часто перекладається як "кооперація", "субпідряд" і навіть "делегування функцій управління, повноважень і відповідальності в рамках поставлених завдань". Зазвичай під аутсорсингом розуміють передачу неосновних функцій підприємства і всіх пов’язаних з ними активів в управління професійному підряднику.
Необхідно зазначити, що аутсорсингові послуги, з юридичної точки зору, це, перш за все, робота за договором. Аутсорсинг – це не просто взаємини «замовник–виконавець», а певне партнерство. Вважливою складовою будь-яких партнерських відносин є довіра. Сторони повинні зрозуміти, що може стати підставою такої довіри, і саме на цій підставі далі вибудовувати свої бізнес-стосунки. Залежно від обсягу функцій, що виконується спеціалізованою організацією, можна виділити такі види аутсорсингу:
Аутсорсинг сьогодні є універсальним інструментом бізнесу, оскільки його основна специфіка полягає в можливості передачі зовнішньому виконавцеві деяких функцій організації, як цілком, так і частково; як на тривалий термін, так і на короткий період часу. Головне при переході на аутсорсинг – чіткий аналіз усієї сукупності вирішуваних компанією завдань, співставлення їх зі стратегічними цілями, щоб адекватно визначити обсяг робіт, які варто передавати аутсорсеру. Проте, перехід компанії на аутсорсинг може виявити і негативні сторони. Одним із найбільш вагомих аргументів проти звернення до аутсорсингової компанії є втрата контролю над власними ресурсами; втрата керівництвом компанії функції нагляду за певною частиною бізнесу, внаслідок чого можуть ухвалюватись неадекватні рішення. Тобто аутсорсер завжди є менш керованим, аніж внутрішній підрозділ.
КБ «Приватбанк» належить до групи найбільших банків України. Банк здійснює щоденну роботу над розширенням спектру фінансових інструментів. Позиції КБ «Приватбанк» на фінансовому ринку продовжують зміцнюватися. Розвиток Банку супроводжується якісним зростанням в усіх сегментах діяльності. Розвинута мережа філій та відділень, потужна клієнтська база, широкий спектр послуг, що надаються, професійний менеджмент — усі ці чинники знайшли своє відображення у постійному збільшенні частки КБ «Приватбанк» на ринку фінансових послуг України.
Загальна величина доходів від операцій КБ "Приватбанк" на 1 січня 2009 року становила 400,1 тис. грн., і зросла проти початку 2008 року на 283 тис. грн., або на 241,67 %. Зростання доходів спостерігалося протягом усього року, і лише в четвертому кварталі зростання зупинилося. Це зростання відбулося, в основному, за рахунок збільшення процентних доходів банку, частка яких займає пріоритетне місце у структурі доходів банку. Так, якщо на початку 2008 року процентні доходи становили 105,2 тис. грн., то протягом року вони зросли на 276,1 тис. грн. ( або 262,45%) і на початок 2009 року складали 381,3 тис. грн. і, відповідно, в структурі доходів їхня частка зросла з 89,84 % на початку 2008 року, до 95,30% на початок 2009 року. Як наслідок, частки інших складових у структурі доходів банку протягом 2008 року знижувались. Так, комісійні доходи хоча і зросли в абсолютному значенні в досліджуваному періоді на 2,7 тис. грн., їх частка в структурі зменшилася з 1,54 % до 1,12 %; зросли і торгівельні валютні доходи КБ "Приватбанк" на 5,8 тис. грн., але їхня частка також зменшилась в структурі з 3,67 % до 2,52 %.
Ситуації, у яких організації звертаються до аутсорсингу, полярно різноманітні. Іноді аутсорсинг виступає засобом удержатися "на плаву" у критичній ситуації, коли від безвихідності топ-менеджер наважується на незвичайні, малознайомі йому способи ведення бізнесу, тобто на аутсорсинг. Іноді, навпроти, аутсорсинговий проект створюється в успішній компанії, що хоче поліпшити свої результати.
Проведений аналіз і узагальнення результатів теоретичного вивчення існуючих точок зору ряду авторів по досліджуваній проблемі, дозволили сформулювати алгоритм розробки комплексу аутсорсингу. Даний алгоритм можна назвати «класичним» і застосовувати для просування на ринок різних товарів і послуг. Однак у зв'язку з тим, що метою даного дослідження є розробка комплексу аутсорсингу для ринку банківських продуктів, не можна не враховувати специфіку цієї галузі. На наш погляд, при розробці дійсно ефективного комплексу аутсорсингу по просуванню на конкретний ринковий сегмент конкретного банківського продукту.
З метою обслуговування клієнта з максимально можливим комфортом традиційними заходами банків є розширення мережі філій та продовження часу обслуговування. Однак із розвитком сучасних технологій нині у практиці діяльності КБ „Приватбанк” пропонується передати управління депозитними операціями на аутсорсинг з використовкванням віддаленого (дистанційного) банківського обслуговування фізичних і юридичних осіб через банкомати, управління рахунком (банкінг) через телефон, Інтернет.


Список використаної літератури
1. Закон України "Про банки і банківську діяльність". — К.: Вид. дім "Ін Юре", 2006. — 520с.
2. Закон України "Про Національний банк України": За станом на 8 листоп. 2006 р. / Верховна Рада України. — К.: Парламентське видавництво, 2006. — 40с.
3. Алексеєнко М. Д. Капітал банку: питання теорії і практики. — К.: КНЕУ, 2002. — 276 с.
4. Алексеєнко М. Д., Білошапка В. С. Аналіз діяльності комерційного банку. — Житомир: Рута, 2001. — 384 с.
5. Васюренко О. В. Банківський менеджмент. — К.: Видавничий центр «Академія», 2001. — 317 с.
6. Васюренко О.В. Банківські операції. — К.: Т-во «Знання», КОО, 2002. — 255 .
7. Владиславлев Д. Н. Энциклопедия банковского маркетинга. — М.: Ось-89, 2005. — 253 с.
8. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2006. — 717 с.
9. Геєць О. В., Домрачев В. М., Лондар С. Л. Основи банківської справи та управління кредитними ризиками. — К.: Видавництво Європейського ун-ту, 2004. — 240 с.
10. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг. — Л.: ЛБІ НБУ, 2004. — 256с.
11. Гончарук Я. А., Павленко А. Ф., Скибінський С. В. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2004. — 391с.
12. Денісов С. В., Іващенко В. В., Краснобрижа Г. А., Невлюдов І. Ш., Новоселов С. П. Основи банківської справи. — Х.: ХНУРЕ, 2002. — 131 с.
13. Дубовик О. В., Бойко С. М., Вознюк М. А. Маркетинг у банку. — Л.: ЛБІ НБУ, 2006. — 276 с.
14. Дяченко Т. О. Основи менеджменту і маркетингу. — К.: НАУ, 2004. — 88 с.
15. Егоров Е. В., Романов А. В., Романова В. А. Маркетинг банковских услуг. — М.: ТЕИС, 2002. — 102с.
16. Жуков Е. Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. — М.: Банки и биржи, 2001. — 191с.
17. Завадська Д. В. Формування системи банківського маркетингу. — О.: ОНПУ, 2003. — 78с.
18. Заец А. В., Житный П. Е., Нестеренко П. П. Банковское дело в схемах, таблицах, документах. — Луганск: ВНУ им. В.Даля, 2002. — 407 с.
19. Зянько В. В., Тептя О. В. Банківська справа. — Вінниця: ВНТУ, 2004. — 114 с.
20. Калашнікова Т. В. Банківські операції. — Х.: Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва, 2007. — 113 с.
21. Кириченко О. А., Гіленко І. В., Роголь С. Л., Сиротян С. В., Нємой О. М. Банківський менеджмент. — К.: Знання-Прес, 2002. — 438 с.
22. Козьменко С. М., Шпиг Ф. І., Волошко І. В. Стратегічний менеджмент банку. — Суми: Університетська книга, 2003. — 732 с.
23. Колодізєв О. М., Трегуб Д. В., Хмеленко О. В. Маркетинг у банку. — Х.: ВД "ІНЖЕК", 2004. — 156с.
24. Конакова Л. В. Банковский маркетинг. — Мурманск: Издательству МГТУ, 2001. — 125с.
25. Кочетков В. М., Нікітін А. В. Маркетинг у банку. — К.: Видавництво Європейського ун-ту, 2002. — 87с.
26. Кузьмін В. В., Андрейченко О. В. Банківські операції. — К.: ННЦ «Ін-т аграрної економіки», 2006. — 418 с.
27. Куршакова Н. Б. Банковский маркетинг. — СПб.: Питер, 2003. — 188с.
28. Лютий І. О., Солодка О. О. Банківський маркетинг. — К.: Знання, 2006. — 395 с.
29. Ляпин З. Ф., Гончарова И. И. Маркетинг в банковской сфере. — Луганск: Изд-во ВУГУ, 1998. — 186с.
30. Маренков Н. Л., Косаренко Н. Н. Банковский маркетинг. — М.: Флинта, 2006. — 267 с.
31. Мочерний С.В., Тришак Л.С Банківська система України. — Л.: Тріада плюс, 2004. — 304 с.
32. Нікітін А. В. Маркетинг у банку. — К.: КНЕУ, 2001. — 170с.
33. Новикова І. В., Худолій Л. М., Денисенко М. П., Кабанов В. Г. Банківський маркетинг. — К.: Видавництво Європейського університету, 2003. — 155с.
34. Павлишин О. П., Ричаківська В. І. Банківські операції. — Л.: ЛБІ НБУ, 2004. — 159 с.
35. Петрук О. М. Банківська справа. — К.: Кондор, 2004. — 462 с.
36. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: Зб. тез доп. VII Всеукраїнської наук.-практ. конф. (25-26 листопада 2004р.) / Національний банк України; Українська академія банківської справи / В.І. Міщенко (голов.ред.) — Суми: УАБС, 2004. — 132 с.
37. Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг — К.: Видавничий Дім "Ін Юре", 2001. — 481с.
38. Рудинская Е. В., Мартынюк Е. А., Квач Я. П. Банковская система в Украине: основные характеристики и стратегии развития. — О.: Астропринт, 2001. — 154 с.
39. Севрук В. Т. Банковский маркетинг — М.: Дело Лтд, 2004. — 128с.
40. Скибенко С. Т., Халява С. П., Цвєткова Л. О. Банківські операції. — К.: Укоопосвіта, 2002. — 240 с.
41. Черкасов В. Е., Плотицына Л. А. Банковские операции: маркетинг, анализ, расчеты. — М.: Метаинформ, 2005. — 207с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 19512.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.