У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ІНСТРУМЕНТИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Количество страниц
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ……………………………………………....6
1.1 Теорії та погляди наукової думки щодо інструментів маркетингу в банку……………………………………………………………………………….6
1.2 Розвиток та види інструментів банківського маркетингу…..…………….12
1.3 Особливості застосування технологій при розробці інструментів маркетингу в банку……………………………………………………………...28
РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В БАНКУ НА ПРИКЛАДІ КРД ВАТ «РАЙФФАЙЗЕН
БАНК АВАЛЬ»…………………………………………………………………..33
2.1 Аналіз продуктової політики банку………………………………………...33
2.2 Специфіка розробки цінової стратегії банку………………………...........45
2.3 Формування комунікаційного процесу в банку та його аналіз…..……….51
2.4 Оцінка системи збуту банківських продуктів……………………………..59
РОЗДІЛ ІІІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ………………………...63
3.1 Проблеми та недоліки здійснення заходів щодо інструментів
банківського маркетингу……………………………………………….……….63
3.2 Шляхи вдосконалення інструментів банківського маркетингу………….74
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….93
ДОДАТКИ………………………………………………………………………..95
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.