У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ІНСТРУМЕНТИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Количество страниц
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ……………………………………………....6
1.1 Теорії та погляди наукової думки щодо інструментів маркетингу в банку……………………………………………………………………………….6
1.2 Розвиток та види інструментів банківського маркетингу…..…………….12
1.3 Особливості застосування технологій при розробці інструментів маркетингу в банку……………………………………………………………...28
РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В БАНКУ НА ПРИКЛАДІ КРД ВАТ «РАЙФФАЙЗЕН
БАНК АВАЛЬ»…………………………………………………………………..33
2.1 Аналіз продуктової політики банку………………………………………...33
2.2 Специфіка розробки цінової стратегії банку………………………...........45
2.3 Формування комунікаційного процесу в банку та його аналіз…..……….51
2.4 Оцінка системи збуту банківських продуктів……………………………..59
РОЗДІЛ ІІІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ………………………...63
3.1 Проблеми та недоліки здійснення заходів щодо інструментів
банківського маркетингу……………………………………………….……….63
3.2 Шляхи вдосконалення інструментів банківського маркетингу………….74
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….93
ДОДАТКИ………………………………………………………………………..95


Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.