У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГОВА СЛУЖБА ТА ЇЇ РОЛЬ У ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ
Количество страниц 0
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ БАНКУ……………………………………………...6
1.1 Основні типи організаційних структур управління маркетинговою службою банку…………………………………………………………………………6
1.2 Функції та завдання маркетингової служби банку……………………….17
1.3 Обов’язки працівників маркетингової служби банку…………………….27
1.4 Роль маркетингової служби у діяльності банку…………………………..33
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ АБ «БРОКБІЗНЕСБАНК»………………………………………………………………...36
2.1 Аналіз структури маркетингової служби АБ «БРОКБІЗНЕСБАНК»…...36
2.2 Аналіз ринку послуг АБ «БРОКБІЗНЕСБАНК»……………………….....41
2.3 Аналіз ринку цінової політики АБ «БРОКБІЗНЕСБАНК»………………50
2.4 Аналіз ринку банків-конкурентів………………………………………….59
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ У БАНКУ………………………………………………………………………….……..71
3.1 Шляхи збільшення ефективної діяльності маркетингової служби банку за допомогою комплексного маркетингу у банку…….…………………………...71
3.2 Перспективи розвитку маркетингової служби банку…………………….78
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...…91
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….....95
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………..98
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.