У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Маркетинговые исследования "Дослідження каналів збуту м’яса птиці"
Количество страниц 38
ВУЗ ВНУ им. Даля
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………………….5

РОЗДІЛ 1. Теоретичне вивчення каналів збуту..………………………………..7

1.1. Необхідність дослідження каналів збуту…………….………………...........7
1.2. Опитування як основний метод дослідження каналів збуту….………..…10
1.3. Розробка пошукових питань і гіпотез для дослідження
каналів збуту м'яса птиці………………………………………………………....13

РОЗДІЛ 2. Дослідження каналів збуту м'яса птиці……………………………..15

2.1. Огляд ринку м'яса птиці…………………………….……………………….17
2.2. Загальний аналіз результатів анкетування………….………………...........21
2.3. Аналіз результатів дослідження каналів збуту м'яса птиці…….…............22

РОЗДІЛ 3. Розробка рекомендацій і маркетингових заходів……….….............28

3.1. Підтвердження висунутих гіпотез й узагальнення отриманих
результатів дослідження каналів збуту м'яса птиці…………………………....28
3.2. Розробка пропозицій, рекомендацій і плану маркетингових
заходів щодо каналів збуту м'яса птиці………….……………………………...29

Висновок……………………………………….…………………………..............32

Перелік посилань……………...........…………………………………………......34

Додаток А
Додаток Б

Список литературы Висновки

Дослідження каналів збуту м’яса птиці було проведено з допомогою анкетування, завдяки якому вдалося як умого блище наблизитися до споживача і яке дало змогу виявити фактори, котрі впливають на вибір місця покупки. Серед них найвагомішими виявилися рівень ціни, рівень обслуговування, імідж виробника та упаковка. Також були отримані відповіді на питання, котрі у подальшому допомогають виявити найефективніший канал збуту для виробників м’яса птиці.
Сокупність факторів та відповіді на поставлені питання підтвердили той факт, що фірмова торгівля останнім часом набуває все більшого значення. Самі споживачі вказали на те, що частіше купівлю м’яса птиці вони роблять у фірмових точках продажу бо там завжди можна придбати свіже та охолоджене м’ясо птиці за якість якого відповідає сам виробник. Для виробника результати цього дослідженя означають вибір транзитного або прямого каналу збуту, або необхідно розвивати фірмову торгівлю.
Врахавуючи те, що ціна грає головну роль при виборі місця покупки виробнику необхідно значну увагу приділити ціновій політиці: ввести дисконтні картки для постійних покупців з метою підвищення рівня частоти купівлі м’яса птиці, знижувати ціни на свята. Виробникам необхідно поступово розширювати асортимент своєї продукції: запропонувати споживачу не лише „чисте” м’ясо, а й полуфабрикати, котрі пропонують супермаркети власного виробництва. Це та багато іншого може дати фірмова торгівля.
Причина ефективності фірмової торгівлі полягає у тих перевагах, котрі вона дає як виробнику, так і споживачу. Можна виділити наступні переваги:
для виробника
1. гарантія якості пропонує мого товару
2. забезпечення користуючогося попитом асортименту товарів
3. можливість застосування системи скидок
4. реагування на змінення попита споживачів, а також його укріплення за вдяки комунікаційній активності
5. отримання інформації про споживачів
6. дробіння партії товару згідно з потребами споживачів
7. контролювання цін на свою продукцію та ін..
для споживача
1. впевненість у придбанні якісного товару
2. отримання професійної консультації
3. можливість отримання гарантій
4. наявність великого вибору (асортименту) товару
5. можливість отримання скидки постійного клієнта
6. можливість доведення до виробника своїх потреб, скарг та побажань
7. можливість першим ознайомитися з новинками та ін.
Фірмова роздрібна торгівля у сучасній системі хозяйнецтва стає все більш актуальною і має подальші перспективи розвитку. На сам перед, вона розширює можливості маркетингової діяльності виробника, сприяє проведенню дослідження цілевого ринку, контролює процес продажу продукції, підвищує рівень лояльності покупця до товару та його виробнику.

Перелік посилань
1. Маркетинг: Учебник/ А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др.; Под ред. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с.
2. Федько В.П., Федько М.Г. Основы маркетинга. Серия «Учебник Феникс». – Ростов н/Д: Феникс,2002-480 с.
3. Титова В.А. Маркетинг. Учебное пособие .- Ростов н/Д: «Феникс»,2001. – 448 с.
4. Малхотра, Нереш К.А. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е изд.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс»,2002.- 960 с.
5. Татьяна Шмидт, Галина Татаренко, «Зачем топтать мою любовь»//Бизнес,- 2004. – №41.- с. 126-128.
6. Татьяна Шмидт, Галина Татаренко, «Утраченные возможности»//Бизнес,- 2005. – №18-19.- с. 176-178.
7. Татьяна Шмидт, Галина Татаренко, «Куриные бега»//Бизнес,- 2005. – №42.- с. 154-160.
8. Татьяна Шмидт, «Обезжиривание» //Бизнес-, 2005.- № 44 (667).-с.124
9. Обзор рынков «Птица», Пищепром Украины, 2006 - № 22. – с.71
10. Токарев Б.Е. Методы сбора и использование маркетинговой информации: Учебник – практич. Пособие. – М.: Юристъ, 2001.- 256 с.
11. Котлер Ф. Основы маркетинга/Пер. с англ. – М.: «Бизнес - книга», «ИМА-Кросс. Плюс»,1999.-364 с.
12. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури,2003. – 387 с.
13. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для вузов./Под ред. Г.Л. Багиева.- М.:ОАО «Изд-во «Экономика»»,1999.- 452 с.
14. Савинский А.И., Ежель В.И., Мадаев З.М. Рынок, маркетинг, менеджмент: Учебное пособие. – 2-е изд. – М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и Ко», 2004. – 204 с.
15. Ян В. Виктор. Продвижение. Система коомуникаций между предпринимателями и рынком. / Пер. с польского – Х. Изд-во Гуманитарный Центр, 2003, - 480 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.