У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Асортиментна політика підприємства (супермаркету)"
Количество страниц 103
ВУЗ ВНУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ В РИНКОВИХ УМОВАХ
1.1 Сутність та значення товарного асортименту в системі маркетингу
1.2 Методика розрахунку показників асортименту продукції
1.3 Управління товарним асортиментом на підприємстві
1.4 Аналіз українського ринку роздрібної торгівлі

РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ „НОВА КОМПАНІЯ” СУПЕРМАРКЕТ „ОБЖОРА” ТА ЙОГО АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ
2.1 Характеристика підприємства супермаркет „Обжора”
2.2 Оцінка комплексу маркетингу підприємства
2.3 Асортиментна політика супермаркету „Обжора”
2.4 АВС-аналіз асортименту продукції супермаркет „Обжора”

РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ „НОВА КОМПАНІЯ” СУПЕРМАРКЕТ „ОБЖОРА” В РИНКОВИХ УМОВАХ
3.1 Способи керування товарами на основі проведеного АВС-аналізу
3.2 Розробка рекомендацій щодо удосконалення асортиментної політики підприємства
3.3 Розрахунок економічного ефекту від запропонованих маркетингових заходів ТОВ „Нова Компанія” супермаркет „Обжора”

РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ Й НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
ДОДАТКИ
Список литературы ВИСНОВКИ

Головною метою дипломної роботи було - розробка маркетингових заходів щодо вдосконалювання товарного асортименту супермаркету „Обжора” в ринкових умовах.
Для оцінки діяльності підприємства були розраховані показники фінансово-господарської діяльності. Обсяги реалізації в 2007 р. склали 29,4 млн. грн, прибуток – 4,86 млн. грн, рентабельність – 15%.
Щоб простежити динаміку показників фінансово-господарської діяльності в період з 2005 р. по 2007 р. був зроблений розрахунок темпів росту цих показників. За даними розрахунків можна зробити висновок, що підприємство працює ритмічно, збільшує обсяги продажів й рівень рентабельності. Спостерігається зростання валового прибутку підприємства.
Що ж стосується ринку, на якому діє підприємство, то протягом останніх років (2000-2007) український ринок роздрібної торгівлі переживає період бурхливого розвитку. За цей час щорічний приріст ринку становив у середньому 18%. Очікується, що в 2008 році його оборот складе $25 мільярдів (проти $23 мільярдів в 2007 р).
Для формування на підприємстві оптимального товарного асортименту на основі АВС-анализу була розрахована прибутковість по товарній групі М´ясопродукти – ковбаси та копченості. У результаті аналізу товари цієї групи були поділені на 3 категорії, для кожної з яких були розработані способи керування.
Відповідно до існуючих ринкових умов були розроблені маркетингові заходи пов'язані з керуванням товарним асортиментом та вдосконаленням асортиментної політики супермаркету „Обжора”. Ними стали: проведення АВС-аналізу та оптимізації асортименту по критерію прибутковості, сегментація покупців та визначення їх потреб, організація правильного мерчендайзінга, створення додаткових сервісних послуг, вдосконалення кадрової політики підприємства, створення сприятливої атмосфери магазина за допомогою світла, кольору та ароматів, розширення асортименту товарів власного виробництва.
Для підтвердження доцільності застосування маркетингових заходів був розрахований економічний ефект від розробки нового товару власного виробництва – випічка корисна для здоров´я, й впровадження у виробництво нового продукту – низькокалорійна випічка з вмістом пробудженої пшениці. Очікуваний економічний ефект від реалізації 1000 одиниць нового товару складе 610 грн.
Роздрібна торгівля є специфічним видом діяльності тому на підприємстві функціонує особлива система охорони праці й навколишнього середовища, що відбита в розділі 4.
Пропоновані в дипломній роботі маркетингові заходи дадуть можливість ТОВ „Нова компанія” супермаркет „Обжора” залучити нових покупців до магазину, сформувати оптимальний товарний асортимент та підвищіти обсяги його реалізації.



ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ

1. Акулич И.А., Демченко Е.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник.- Мн.: Высш. Шк., 1998. - 236 с.
2. Ассель Г. Маркетинг: принципи й стратегія: Підручник для вузів. - М: ИНФРА-М, 1999. - 804 с.
3. Дурович Основы маркетига: Підручник для вузів, 2000.
4. Костоглодов Д.Д., Саввиди И.И. Маркетинг підприємства. - М.: „Контур”, 1998. - 112 с.
5. Котлер Ф. Маркетинг. - Менеджмент. - Спб.: Питер-Ком, 1999. – 896 с.
6. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер. с англ. - М.: „Бізнес-книга”, „Има-кросс Плюс”, 1995.- 702 с.
7. Котлер Ф. Основи маркетингу. - М.: Ростинтер, 1996.
8. Маркетинг: Підручник / під ред. А.Н. Романова. - М.: Банки й біржі, ЮНИТИ, 1996. - 560 с.
9. Маркетинг. Підручник / Під ред. Б.Л. Багиева. - М.: „Економіка”, 1999.
10. Савін В.І. Супермаркет: Практичний посібник. – М.: ЗАО ИКЦ „ДИС”, 2004. – 192 с.
11. Маркетинг/Під ред. Проф. Уткіна Э.А. - М.: Асоціація авторів і видавців „ТАНДЕМ”: Видавництво ЭКМОС, 1998.- 320 с.
12. Маркетинговый аналіз. – М.: ООО „Журнал „Управление персоналом””, 2004г.-352с.
13. Николаева М. А. Товароведение потребительских товаров: Навчальний посібник.- Мн.: Высш. Шк. 2001.
14. Охорона навколишнього природного середовища: Підручник для вузів 0-90 заклик/ Під ред. Г.В. Дуганова. - Выща школа. Головне видавництво.-304с.
15. Охорона навколишнього середовища: Підручник для вузів/ 0-90 Автор - укладач А.С. Степановских. - М.: ЮНИТИ - ДАНА, 2001. - 559с.
16. Охорона й оптимізація навколишнього середовища/ А.а. Лаптєв, 2-90 С.И.Прийомів, И.Д. Родичкин, Ю.С. шемшученко: Під ред. А.А. Лаптєва. - К.: Лыбить, 1990. - 256 с.
17. Панкрухин А.П. Маркетинг. Підручник. - М.: ИКФ Омега - Л, 2002. - 656 с.
18. Сисоєва С.В. Стандарт роздрібного магазина. Розробка інструкцій і регламентів.- СПб.: Питер, 2008.-176 с.
19. Журнал „Новий маркетинг” № 11(29) 2003 р. Рітейл.
20. Бузукова О.А. Ассортимент розничного магазина. Методы анализа и практические советы. – Питер, 2007г
21. Титова В. А. Маркетинг. Підручник. - М.: ИКФ Омега - Л, 2002.
23. Підручник / під.ред. Брагіна Л.А.. Організація і управління торгівельним підприємством. – М.: ИНФРА-М, 2005. – 303 с.
24. Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. № 6, 2006
25. Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. № 4, 2007
26. Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. № 6, 2007



Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
550





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.