У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Удосконалення маркетингових систем розподілу товарів виробників шляхом розвитку фірмової торгівлі
Количество страниц
ВУЗ ВНУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 5

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ
МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ
НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ 7
1.1. Сутність, цілі, завдання маркетингової політики розподілу 7
1.2. Маркетингові системи розподілу, їх види та особливості
формування на споживчому ринку 20
1.3. Процес формування каналів розподілу та управління ними 31

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
РОЗПОДІЛУ ЗАТ «КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «А.В.К.»
м. ЛУГАНСЬК» 55
2.1. Характеристика підприємства та оцінка фінансово економічних
показників його діяльності 55
2.2. Аналіз елементів комплексу маркетингу компанії «АВК» 66
2.3. Вивчення специфіки маркетингової політики розподілу
ЗАТ «Кондитерська фабрика «А.В.К.» м. Луганськ» 78
2.4. Експертно-розрахункова оцінка відповідності фірмового
магазина ЗАТ «Кондитерська фабрика «А.В.К.» м. Луганськ»
стандартним вимогам 84

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ЗАТ «КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА
«А.В.К.» м. ЛУГАНСЬК» 90
3.1. Формування маркетингових систем розподілу ЗАТ «Кондитерська
фабрика «А.В.К.» м. Луганськ» 90
3.2. Комплекс маркетингових дій підприємства щодо реалізації
в рамках маркетингових систем розподілу 96
3.3. Оцінка ефективності запропонованих маркетингових заходів 99

РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
ЗАТ «КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «А.В.К.» м. ЛУГАНСЬК» 102

ВИСНОВКИ 108

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111

ДОДАТОК А
ДОДАТОК Б

Список литературы ВИСНОВКИ

Компанія «АВК» займає одне з лідируючих місць на кондитерському ринку України. За 15 років існування компанії накопичений значний досвід роботи на ринку України й СНД, створена високопрофесійна команда, розро-блені абсолютно нові напрямки діяльності.
За останні два роки загальний обсяг інвестицій, спрямованих на при-дбання нового обладнання й модернізацію існуючих технологічних ліній склав більше 100 млн. гривень. Значна частина коштів традиційно йдуть на забезпечення інноваційних розробок фахівців компанії – маркетологів, технологів. Така багаторічна корпоративна політика дозволила не тільки зберегти виробництво давно відомих і улюблених споживачами цукерок – «Гулівер», «Стріла», «Курочка Ряба», але й налагодити випуск якісно нових продуктів і бурштинів – «Шедевр», « Крем-Суфле», «Жувіленд», «Королівський шарм», «Hrusters», «Молен Руж de Paris», « Крем-Дессерт», «Конфетель», «Фрутта», «Бам-бук». Так, у жовтні 2006 р. «АВК» запустила в Дніпропетровську нову высокотехнологічну швейцарську лінію по виробництву шоколадних цукерок, що не має аналогів в Україні. На цій лінії випускаються цукерки із шоколадним мусом і унікальними кремовими наповнювачами під торговельними марками «Конфетель» і «Крем- Десерт». Сьогодні на фабриках компанії діють новітні лінії, які не мають аналогів в Україні, по випуску шоколадних і желейно-жувальних цукерок, печива, порожніх вафель, виробництву краплинної глазурі. Потужності «АВК» дозволяють випускати до 450 тонн. продукції в добу.
Cистема керування якістю компанії «АВК» сертифікована на відповід-ність вимогам світовим стандартам ISO 9001. Перший сертифікат якості ISO 9001:94 був отриманий компанією ще в 2000 році й щорічно підтверджується аудитами. В 2003 році виробництво й управління компанії "АВК" сертифіко-вано на відповідність стандарту ISO 9001:2000.
Свою продукцію компанія поширює по всіх регіонах країни за допомо-гою власної збутової мережі. Збутова команда компанії забезпечує присут-ність виробів під торговельною маркою «АВК», а також самостійними бурш-тинами компанії («Шедевр», «Жувиленд», « Крем-Суфле»), у більше 48000 роздрібних торговельних точках України, що становить більше 67%.
У Луганську знаходиться ЗАТ «Кондитерська фабрика «А.В.К.» м. Лу-ганськ», але у його структурі не має ні збутового відділу, ні відділу маркети-нгу. Реалізація продукції компанії «АВК» здійснюється через фірмовий мага-зин, що знаходиться біля фабрики, крупні торгові підприємства (супермарке-ти, торгові центри), оптові та мелкооптові підприємства. Це вказує на те що підприємство використовує багатоканальну систему розподілу, який дозво-ляє один і той самий товар просувати кількома каналами.
Відсутність представництва відділу маркетингу не дає в повному обсязі відстежувати уподобання споживачів, а тому рішення генерального офісу компанії можуть бути відхилені споживачами. А фірмовий магазин «Лаком-ка» взагалі майже не відповідає фірмовим стандартам та не виконує основних маркетингових функцій.
Врахувавши всі упущення, підприємству слід збудувати наступні мар-кетингові системи розподілу: вертикальну маркетингову систему розподілу, яка ляже в основу будування договірної вертикальної маркетингової системи розподілу, та комбіновану маркетингову систему.
Вертикальна маркетингова система розподілу передбачає:
- відкриття представництва відділу маркетингу в м. Луганську, функція якого буде налаштована на адаптування маркетингових рішень до місцевого ринку, отриманих з генерального офісу;
- розвиток фірмової мережі магазинів, яка спеціалізується на товарній категорії «кондитерські товари». Товарна категорія – сукупність товарів, об’єднанних у групу за будь якою ознакою ( задоволення однакової спожив-чої потреби);
- перед застосуванням маркетингових рішень на цільовій аудиторії вони опробовуються в фірмових магазинах, а також проводиться багато інших ма-ркетингових досліджень.
На основі вертикальної маркетингової системи будується договірна ве-ртикальна маркетингова система у якій збут здійснюється через крупно фор-матні роздрібні торгові підприємства. У цьому випадку між ЗАТ «Кондитер-ська фабрика «А.В.К.» м. Луганськ» і роздрібними підприємствами виника-ють договірні відносини про співпрацю у розрізі продаж. Така система пе-редбачає розміщення фірмової торгової точки у торгівельному залі.
Використання фірмової торгівлі та її удосконалення може призвести до будування комбінованої системи розподілу (стосовно всього ринка кондитер-ських виробів) та договірної маркетингової системи розподілі (характерна для регіонального ринку), яка буде проявлятися при залученні інших вироб-ників. Таке співробітництво можна використовувати як у фірмових точках продажу так і на стелажах у великих торгівельних точках продажу, застосо-вуючи багатотоварну викладку. Мається на увазі, що поруч з продукцією ЗАТ «АВК» буде розміщен інший товар, як пов'язаний з кондитерською про-дукцією, так і не мати нічого спільного. Ці викладки плануються таким чи-ном, щоб забезпечити продаж товарів у більшому об’ємі, ніж при одно това-рній викладці. Багатотоварні викладки привертають більше відвідувачів су-пермаркетів; вони орієнтовані на різні групи покупців і таким чином, забез-печують більший об’єм продаж. Однак бажаний результатне досягається ав-томатично. Плануєма багатотоварна викладка повинна містити продукцію, що володіє високим потенціалом об’ємної реалізації та спроможні збільшити продажі всіх видів товарів, які входять до даної викладки. Ефективність цієї пропозиції підтвердилась розрахунком показника економічна ефективність.
Як показало дослідження фірмова торгівля присутня на кондитерсько-му ринку, але вона потребує до себе більшої уваги. Однак, не зважаючи на це елементи фірмової торгівлі присутні майже всюди.

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 327с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: "Ростинтэр", 1996. – 704 с.
3. Маркетинг / У. Руделиус и др. – М.: ДеНово, 2001. – 706 с.
4. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 256 с.
5. Примак Т.А. Основы маркетинга: Конспект лекций. – К.: МАУП, 2000. – 72 с.
6. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учебн. пособие. – 2-е изд. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с.
7. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб.: Питер, 1999. – 560 с.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджемент. Экспресс-курс: Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2003. – 496 с.
9. Луис В. Штерн, Адель И. Эль-Ансари, Энн Т. Кофлан Маркетинго-вые каналы: Пер. с англ. – 5-е изд. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2002. – 624 с.
10. Маркетинг / Под ред. Э.А. Уткина. – М.: Ассоциация авторов и из-дателей "Тандем". Издательство ЭКМОС, 1998. – 320 с.
11. Дойль. П. Маркетинг-менеджмент и стратегии: Пер. с англ. – 3-е изд. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
12. Котлер Ф. Основы маркетинга/Пер. с англ. – М.: «Бизнес - книга», «ИМА-Кросс. Плюс»,1999.-364 с.
13. Ноздрёва Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 304 с.
14. Маркетинг: Учебник / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х.Анн; Под ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1999. – 703 с.
15. Годин А.М. Маркетинг: Учебно-метод. пособие. – М. Изд. дом "Да-шков и Ко", 2000 – 212 с.
16. Маркетинг: Учебник / Н.Д.Эриашвили, К. Ховард, Ю.А.Цыпкин; Под ред. Н.Д. Эриашвили. – 2-е изд. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
17. Ян В. Виктор. Продвижение. Система коомуникаций между пред-принимателями и рынком. / Пер. с польского – Х. Изд-во Гуманитарный Центр, 2003, - 480 с.
18. Бєлєвцев М.І., Іваненко Л.М. Маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 328с.
19. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
20. Савинский А.И., Ежель В.И., Мадаев З.М. Рынок, маркетинг, мене-джмент: Учебное пособие. – 2-е изд. – М.: Издательско – торговая корпора-ция «Дашков и Ко», 2004. – 204 с.
21. Титова В.А. Маркетинг. Учебное пособие .- Ростов н/Д: «Фе-никс»,2001. – 448 с.
22. Г. Дж. Болт Практическое руководство по управлению сбытом: Пер с англ. – М.: МТ-Пресс, 2001. – 268 с.
23. Снегирева В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям. – СПб.: Питер, 2005. – 416 с.
24. Досвід фірмової торгівлі в Україні / В.М. Гончаров, В.А. Герцик, С.В. Курс, А.В. Курс; За заг. ред. В.М. Гончарова. – К.: Техніка, 1996. – 75 с.
25. Дякив Р.С., Рудавский А.В. Совершенствование организации фир-менной торговли. – К.: Тэхника, 1988. – 176 с.
26. Иванченко Б.В. Мерчендайзинг: Искусство продавать: Практ. посо-бие. – Симферополь: ИД "Квадранал", 2003. – 160 с.
27. Основи законодавства України про охорону здоров’я прийняті Вер-ховною Радою України 19.11.1992р.
28. Назаров А.К. Теоретические основы безопасности жизнедеятельно-сти. – М.: ДЭФА, 2000. – 120 с.
29. www.avk.ua Офіційний сайт компанії «АВК»
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.