У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Теорія та практика лідерства
Количество страниц 71
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19648.doc 
Содержание Зміст
Вступ 3
Розділ I. Характеристика лідерства в організації 6
1.1 Поняття і суть лідерства 6
1.2 Керівництво і лідерство 10
Розділ II. Аналіз управління персоналом на основі рекламного агентства ТОВ «2+5» (www.2plus5.ru) 31
2.1 Характеристика організації 31
2.2 Розробка моделі лідерства в організації і аналіз цих моделей 33
Висновок 65
Список використаної літератури 67

Вступ
Актуальність теми дослідження. Зміна стосунків власності, прогрес науки і техніки, широке впровадження інформаційних і телекомунікаційних технологій різко змінили зовнішність виробництва і його соціокультурне середовище, спричинила істотні зміни в культурі організації бізнесу. Крім того, перехід до сучасних форм господарювання і управління пред'являє до підприємців такі вимоги, які відповідають сучасному стану організаційної культури.
Актуальність вивчення проблеми лідерства як соціологічного явища визначається перш за все тим, що останнє є одним з найбільш значимих чинників групової інтеграції, що сприяють досягненню організаційних цілей з найбільшим ефектом. Ключовою фігурою організації бізнесу є лідер. Його роль і значення в сучасному ринковому суспільстві не можна недооцінювати. У розвинених країнах витрачаються величезні ресурси для підготовки професійних менеджерів. Це завдання особливо гостро стоїть перед Росією, що має вельми обмежений досвід підготовки менеджерів, що володіють навичками керівництва в умовах ринкової економіки. Її вирішення багато в чому залежить від вироблення правильних уявлень про те, якими якостями повинен володіти менеджер, що працює в сучасних умовах. Реалізація функції лідерства завжди повинна передбачати необхідність змін і оновлення. Якщо організація хоче вижити і досягти успіху в своїй справі, то, як і люди, вона зобов'язана пристосовуватися до навколишніх умов і змінюватися разом з ними. Без лідерства організація стає відірваною від життя, втрачає під собою ґрунт, стаючи менш потрібною і неефективною. Лідерство включає процес соціальної дії. Акцент на «групі» був і залишається спільним для теорій лідерства і досліджень в цій області. Цей рівень аналізу відноситься до мікрорівня організаційної поведінки і досліджень лідерства. Організація бізнесу як ціле, а тим більше, організаційна культура в цьому випадку рідко включалися в сферу наукових інтересів.
Лідерство – важливий компонент ефективного керівництва. Воно зустрічається скрізь, де є стійке об'єднання людей. Само слово «лідер» означає «вождь», «ведучий». Не дивлячись на простоту цього поняття, в сучасній науці, за наявності спільності вихідних позицій різних авторів, лідерство характеризується неоднозначно.
Лідерство відрізняється від керівництва, яке передбачає досить жорстку і формалізовану систему стосунків панування – підпорядкування. Лідер – це символ спільності і зразок поведінки групи. Він висувається, як правило, знизу, переважно стихійно і приймається послідовниками.
Людей, що мають владу в організації, можна розділити на три категорії: формальний керівник, неформальний лідер і формальний лідер. Формальний лідер має повний набір інструментів впливу, отже, має більший шанс на успіх.
Аналіз природи лідерства показує, що воно виникає з певних потреб людей і їх об'єднань, які і покликані задовольняти лідери. Детальніше природу лідерства розкривають його різні теорії.
Об'єкт і предмет дослідження. Об'єктом дослідження виступає лідерство як соціальний чинник управління організацією бізнесу і його культурою. Предметом дослідження є аналіз ролі лідерства в процесі формування і управління організаційною культурою ринкових структур.
Гіпотеза дослідження: проблема лідерства при формуванні організаційної культури - це перш за все, з'ясування і приведення в дію соціальних механізмів групової інтеграції, яка визначає вчинки різних соціальних спільнот в рамках культури бізнесу.
Мета і завдання дослідження. Основна мета роботи зводиться до того, щоб вивчити поняття і суть лідерства, провести аналіз взаємин між керівником і підлеглими, і дати рекомендації для підвищення результативності праці організації в цілому.
Для досягнення мети дослідження в роботі поставлені і вирішені наступні основні завдання:
1. Розглянути поняття і суть лідерства;
2. Аналіз керівництва і лідерства;
3. Розробка моделі лідерства в організації;
4. Аналіз моделі лідерства в організації.
Теоретична і методологічна основа дослідження. Досягнення вітчизняної і зарубіжної науки в дослідженні особливостей лідерства. В ході роботи опрацьована й вивчена загальна і спеціальна література, статті і матеріали семінарів, а також міжнародна практика.
Структура, об'єм і зміст роботи визначені цілями і завданнями дослідження. Робота складається з вступу, чотирьох розділів, що містять шість параграфів, висновку і списку використаної літератури.

Розділ I. Характеристика лідерства в організації
1.1 Поняття та суть лідерства
Лідерство – це управлінські стосунки між керівником та послідовниками, засновані на ефективному для даної ситуації поєднанні різних джерел влади та спрямовані на те, щоб спонукати людей до досягнення загальної мети.
Обов’язкова умова лідерства – володіння владою в конкретних формальних або неформальних організаціях найрізноманітніших рівнів та масштабів, від держави і навіть групи держав до урядових установ, місцевого самоврядування або народних та громадських груп та рухів. Формалізована влада лідера закріплюється за ним. Не у всіх випадках лідер має соціальну, психологічну та емоційну опору в суспільстві чи в колективах людей, які йдуть за ним.
Виділяють формальне та неформальне лідерство. В першому випадку вплив на підлеглих здійснюється з позиції посади. Процес впливу на людей через особисті якості, здібності, уміння та інші ресурси отримав назву неформального лідерства.
Вважається, що ідеальним для лідерства є поєднання двох основ влади: особистісної та організаційної.
Вирішення проблем, що виникають перед групами людей під час досягнення ними спільної мети, відбувалося шляхом об’єднання навколо одного лідера. В підприємництві цей тип лідерства є основним. Це дозволяє, за рахунок концентрації влади в одних руках, вирішувати складні задачі виживання. Однак такий спосіб взаємодії в рамках організації має і слабкі сторони:
- проведення організаційних змін залежить від думки лише однієї людини;
- досягнувши мети, лідер намагається зберегти свою владу, що не завжди відповідає інтересам інших членів організації;
- ухід лідера різко знижує якість управління на непевний час.
Список литературы Список літератури:
1. Алиев В.Г., Дохолян СВ. Организационное поведение. - М.: Изд-во «Экономика», 2004.
2. Базарова Г. Т. Социально-психологические особенности профессиональной деятельности менеджера//Корпоративный менеджмент, 2003.-№ 11.
3. Бандурка А.М. Конфликтология. -Харьков, 1997.
4. Вечер Л.С. Поведение руководителя.-М.: Изд-во «ЮНИТИ-ДАНА», 2006.
5. Власова Н.М. И проснешься боссом: Справочник по психологии управления. 3 части. -Новосибирск, 1994.
6. Гибсон Дж.Л., Иванцевич ДМ., Донелли Д.Х.-мл. Организации: поведение, структура, процессы / Пер. сангл. -8-е изд. -М.: Изд-во «ИНФРА-М», 2000.
7. Глазл Ф. Конфликт-менеджмент. Настольная книга руководителя и консультанта. -М.: Изд-во «Духовное познание», 2003.
8. Гринберг Дж. Бэйрон Р. Организационное поведение: от теории к практике. -М.: Изд-во «Вершина», 2004.
9. Громкова М.Т. Организационное поведение -М.: Изд-во «ЮНИТИ-ДАНА», 1999.
10. Громова О.Н. Конфликтология. -М.: Изд-во «Норма» 1993.
11. Джордж Дж.М.,Джоунс Т.Р. Организационное поведение. Основы управления. -М.: Изд-во «ЮНИТИ-ДАНА», 2004.
12. Дизель П.М., Мак-Кинли Раньян. Поведение человека в организации. -М., 1993.
13. Дмитриев А., Кудрявцев В., Кудрявцев С. Введение в общую теорию конфликтов. -М., 1993.
14. Друзъ В А. Введение в организационное поведение и организационное моделирование. -М.: Изд-во «Дело», 2003.
15. Илинский, К. В.Лидерство.-Барнаул: Изд-во АлтГТУ, 2001.
16. Калашникова Л., Лайфуров С. Стиль и методы управления в современном бизнесе//Служба кадров, 2002-№10.
17. Камерон К., Куинн Р. Диагностика и изменение организационной культуры. -СПб.: Изд-во «ПИТЕР», 2003.
18. Карташова Л.В., Никонова Т.В., Соломанидина Т.О. Поведение в организации. -М.: Изд-во «ИНФРА-М», 1999.
19. Ковалева Т.В. Лидерство как стиль управления современной компанией//Научно-практический журнал по вопросам управления персоналом, 2004.-№ 2.
20. Кочеткова А.И. Психологические основы современного управления персоналом: Учеб. пособие -М., 1999.
21. Кретов Б. И. Типология лидерства. Социально-гуманитарные знания, 2003.-№3.
22. Кричевский Р.Л. Если Вы -руководитель. Элементы психологии менеджмента в повседневной работе. -М., 1998.
23. Крюков СВ. Организационное поведение. «РИНХ». -Ростов н/Д, 2005.
24. Кузин Ф. Культура делового общения. -М., 1996.
25. Кузьмин И. Психотехнологии и эффективный менеджмент. -М.: Изд-во «Ось-89», 1994.
26. Кушелевич Е.И., Филонович С.Р. Модели жизненных циклов организаций. В кн.: Менеджмент: век XX – век XXI. – М.: Изд-во «Экономистъ», 2004.
27. Лавриненко В.Н. Психология и этика делового общения.- М.: Изд-во «ЮНИТИ-ДАНА», 2004.
28. Ладанов И.Д. Психология управления рыночными структурами: Преобразующее лидерство. — М.: Изд-во «Логос», 1997.
29. Латфуллин Г., Громова О. Организационное поведение в таблицах и схемах. -М.: Изд-во «Айрис-Пресс», 2004.
30. Леонова А.А. Управление персоналом: искусство или наука? Деньги и кредит, 2002.-№9.
31. Линчевский М. Контакты и конфликты: общение в работе руководителя. -М., 2000.
32. Льюис Дж. Управление командой: как заставить других делать то, что вам нужно. -СПб.: Изд-во «ПИТЕР», 2004.
33. Лютенс Ф. Организационное поведение. -М.: Изд-во «ИНФРА-М», 1999.
34. Маллинз Л. Менеджмент и организационное поведение. -М.: Изд-во «Новое знание», 2004.
35. Малышев K.С. Психология управления. - М.: Изд-во «Персэ», 2000.
36. Мескон М.Х., Альберт М„ Хедоури Ф. Основы менеджмента. -М.: Изд-во «Дело», 1996.
37. Молл Е.Г. Менеджмент: организационное поведение. -М., 1998.
38. Никифирова Г.С. Психология менеджмента.-СПб.: Изд-во «Питер», 2003
39. Нъюстром Дж., Дэвис К. Организационное поведение. -СПб., 2000.
40. Панфилова А.П. Деловая коммуникация в процессе деятельности. -СПб.: Изд-во «Знание», 1999.
41. Паркинсон М. Использование психологии в бизне¬се. — М-.: Изд-во «Кнорус», 2003
42. Петрушин В.И. Психология менеджмента. Как сделать счастливым себя и своих подчиненных. -М., 1996.
43. Пиз А. Язык жестов. -Воронеж, 1993.
44. Резанович, И. Лидерство как ценность современного менеджмента//Государственная служба, 2005.-№3.
45. Семенов, О.Б.Лидерство и управление как компетенции руководителей//Управление персоналом, 2005.-№19.
46. Сергеев А.С. Лидерство: управление смыслом //Управление персоналом, 2004.-№6.
47. Смольков В. Г. Сущность и типология социального лидерства//Социально-гуманитарные знания, 2001.-№6.
48. Спивак В.А. Корпоративная культура. -СПб.: Изд-во «ПИТЕР», 2001.
49. Спивак В.А. Организационное поведение и управление персоналом. -СПб.: Изд-во «ПИТЕР», 2000.
50. Столяренко Л Д. Основы психологии. - Ростов-на-Дону: Изд-во «Логос», 1999.
51. Травин В.В., Дятлов В.А. Основы кадрового менеджмента. -М., 1995.
52. Чернов А.Ю. Психология управления. - Волгог¬рад, 1995.
53. Шейн Э.Х. Организационная культура и лидерство. -СПб.: Изд-во «Питер», 2004.
54. Яхонтова, Е.С. Эффективность управленческого лидерства.-М.: Изд-во «ТЕИС», 2002.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1620
Скачать бесплатно 19648.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.