У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Роль сім'ї в реабілітації дитини-інваліда
Количество страниц 57
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19673.doc 
Содержание Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Соціальна політика в стосунках з сім'ями з дітьми-інвалідами 6
1.1. Поняття дитячої інвалідності 6
1.2. Проблеми реабілітації дитини-інваліда в сім'ї 11
1.3. Законодавча база по реабілітації сімей з дитиною-інвалідом 25
Розділ 2. Теоретичні підходи до вивчення реабілітації дитини-інваліда в сім'ї 33
2.1. Поняття і суть сім'ї. Характеристика сім'ї з дитиною-інвалідом 33
2.2. Сучасний стан сімей з дитиною-інвалідом 45
Висновок 56
Список літератури 57

Вступ
Проблеми «неповноцінності» та «інвалідності» безпосередньо пов'язані із способом життя суспільства в цілому. В кожного є ті або інші недоліки: фізичні, розумові, духовні. Отже, як це не парадоксально, але в певному значенні всі люди в якійсь мірі причетні до проблеми інвалідності. Таким чином, сама по собі проблема інвалідності носить спільний характер. Відмінні особливості інвалідності будь-якого типа зв'язані, перш за все, наявністю обмежень в мірі свободи, неадекватністю можливостей людини (фізичною, духовною, інтелектуальною) вимогам середовища його мешкання. В результаті чоловік як би «випадає» з системи комунікацій, життєво необхідних для його самореалізації.
Один з важливих показників соціального благополуччя населення – соціальний стан інвалідів. У цьому критерії відбивається соціальна зрілість, економічна спроможність, етична повноцінність суспільства. Він характеризує реально існуючі взаємозв'язки між людиною-інвалідом і суспільством.
Враховуючи те, що проблеми інвалідів зачіпають не лише їх особисті інтереси, але і інтереси їх сім'ї, а залежать від рівня життя суспільства і безлічі інших соціальних чинників, можна констатувати, що і само по собі рішення проблем інвалідів знаходиться в загальнонаціональній плоскості, багато в чому визначаючи суть соціальної політики держави.
Як проблема життєдіяльності людини в умовах обмеженої свободи, вивчення інвалідності передбачає її аналіз в декількох аспектах, в числі яких: правовий; соціально-середовищний; психологічний; суспільно-ідеологічний; виробничо-економічний; анатомо-функціональний.
У всі часи точки розриву індивідуального і соціального простору долалися в процесі розвитку взаємодопомоги і адаптації до наявних умов життя, в ході пошуку можливих шляхів компенсації існуючих обмежень.
Актуальність дослідження багато в чому обумовлена різким погіршенням достатку здоров'я дітей, падінням рівня життя значної частини населення в Росії, що неабиякою мірою сприяє щорічному зростанню чисельності дітей з різними порушеннями в розвитку. Так за останні десять років чисельність лише зареєстрованих дітей-інвалідів збільшилася більш, ніж в 2 рази. На 1 січня 2001 р. в Росії число дітей з особливостями в розвитку склало 675,3 тис. (у 2000 р. їх було 592,2 тис.) [5]. Слід зазначити, що статистична звітність недосконала і заснована на обліку осіб, що отримали офіційний огляд медико-соціальної експертизи (МСЕК).
Особливу цінність для вивчення проблем інвалідності мають зведення, надані авторами-інвалідами (Л.Н.Індолев, О.І.Скороходова, Д.Шпаро і ін.) а також журналістами (І.Григорьєва, Одін де > Нуллу, О.Штраус і ін.), що пожили в середовищі інвалідів.
Теоретико-методологічну основу дослідження склали ідеї про культурно доцільні утворення (О.В.Долженко, Ф.Т.Михайлов, В.М.Розін і ін.); про компенсаторні можливості людини (А.Адлер, З.Фрейд, К.Г.Юнг і ін.); про гуманізацію освіти (Е.В.Бондаревська, В.А.Сластенін, В.Л.Леві, Ю.Левада і ін.); про загальнопедагогічні проблеми і перспективи навчання дітей-інвалідів (М.А.Данилов, А.Д. Гонеєв, Б.П.Єсипов, І.Я. Лернер, М.Н.Скаткін і ін.); про спеціальну освіту (Л.В.Козлова, Т.Пушкіна, О.І.Скороходова); про можливості «лікувальної педагогіки» (Е.К. Білозеров, Т.Х.Латишева, Л.А.Саркісян і ін.), про перспективи інтегрованої освіти (В.М.Астапов, Л.С.Волкова, Л.С.Виготський, Е.В.Кулагіна, Е.І.Леонгард, Е.Русакова і ін.).
Об'єкт дослідження: сім'я з дитиною-інвалідом.
Предмет дослідження: процес реабілітації дитини-інваліда.
Мета дослідження: вивчити роль сім'ї в реабілітації дитини-інваліда.
Завдання дослідження:
1)проаналізувати теоретичні підходи вивченню проблеми реабілітації дитини-інваліда в сім'ї
2) розкрити поняття і суть сім'ї, історію виникнення
3) Вивчити основні аспекти поняття дитячої інвалідності
4) Розглянути сучасний стан сім'ї з дитям-інвалідом
5) Провести аналіз достатку проблеми реабілітації дитини-інваліда в сім'ї
6) Вивчити особливості взаємодії центру «Підтримка» з сім'ями, що мають дитину-інваліда.
Список литературы Список літератури:
1. Андреева О.С, Алешин Д.А., Бублик В.И., Кулагина Е.В. Социальная характеристика семей, имеющих детей-инвалидов / Серия "Медико-социальная экспертиза и реабилитация инвалидов". Вып. 15 // Министерство труда и социального развития РФ. Центральное отраслевое бюро научно-технической пропаганды. М., 2003
2. Бюллетень ООН. Октябрь-ноябрь 2006, №5, с. 4-5
3. Бюллетень ООН. Ранняя помощь детям с особенностями развития. Май-июнь 2006, №3. С. 4-5
4. Василькава Ю.В., Василькова Т.А.Социальная педагогика. М., 2000.
5. Конституция РФ. -- М., 1993.
6. Казначеев В.В. Право на образование есть, но реализовать его трудно // Надежда. – 2004. - №1. – С. 9.
7. Кулагина Е.В. Занятость родителей в семьях с детьми-инвалидами // Социологиче¬ские исследования. 2004. №6. - 0,38 п.л.
8. Коробейников И.А. Нарушения развития и социальная адаптация. – М.: ПЭРСЭ, 2002. – 192 с.
9. Кулагина Е.В. Проблемы воспитания и ухода за детьми-инвалидами // IV Всерос¬сийская научно-практическая конференция "Качество жизни: государственное ре¬гулирование и социальное партнерство". Тезисы. Москва 2003.
10. Климантова Г.И. Государственная семейная политика современной России: Учеб. пособие. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2004. – 192 с.
11. Методика и технологии работы социального педагога / Под ред. М. А. Галагузовой, Л.В.Мардахаева. -- М., 2002
12. Отечественный журнал социальной работы. М., 2004. №3.
13. О положении семей в Российской Федерации 1994--1996 гг. -- М., 1998.
14. Олиференко Л.Я., Шульга Т. И., Дементьева И. Ф. Социально-педагогическая поддержка детей группы риска. -- М., 2002.
15. Саврасов Е.Г. Дети-инвалиды в Р.Ф. // Социальная работа. – 2003. №1. – С. 33-34.
16. Селевко Т.К., Селевко Л.Г. Социально-воспитательные технологии // Народное образование. – 2002. - №4. С. 140-142.
17. Специальная педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Л.И. Аксенова, Б.А. Архипов, А.И. Белякова и др.; Под ред. Н.М. Назаровой. – 2-е изд., стериотип. – М.: Издательский центр «Академия», 2002, - 400 с.
18. Холостова Е.И. Дементьева Н.Ф. Социальная реабилитация: Учеб. пособие. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2002. – 340 с.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2160
Скачать бесплатно 19673.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.