У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розвиток спортивної форми людини
Количество страниц 50
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19689.doc 
Содержание Зміст
Вступ
Розділ 1. Особливості фізіології розвитку людини. Розвиток спортивної форми
1.1. Значення розвитку фізіології
1.2. Розвиток спортивної форми
Розділ 2. Практичний аналіз фізіологічних особливостей розвитку школярів на уроках фізичної культури
2.1. Розвиток спортивної форми у дітей середнього шкільного віку
2.2. Аналіз і дослідження фізичного розвитку школярів на уроках фізичної культури в школі
2.3. Рекомендації по вдосконаленню функцій організму школяра за допомогою фізичних вправ
Висновок
Список літератури

Вступ
Актуальність теми. Людина – вище творіння природи. Але для того, щоб насолоджуватися її скарбами, він повинен відповідати, принаймні, одній вимозі: бути здоровим. Це аксіома, про яку ми в текучці і метушні днів, на жаль, елементарно забувається. Здоров'я кожного – у його власних руках. За нього треба активно боротися. Але раніше непогано було б опанувати елементарні знання, які допомогли б людині вибрати найбільш раціональний шлях до здоров'я з врахуванням особистих фізіологічних можливостей.
Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно увійти до повсякденного побуту кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров'я, повноцінне і радісне життя. Древній вислів Гіппократа в наше століття проникнення у всі сфери діяльності науково-технічного прогресу стає вкрай актуальним. Малорухливий спосіб життя робить організм людини беззахисним при розвитку різних захворювань. Особливо тривожно йде з цим справу у наших дітей. Уникнути цього – завдання не лише батьків, але і вчителів фізичної культури, тренерів і ін.
Як же і коли потрібно зайнятися фізичним розвитком дитяти, щоб захистити його від небезпек сучасного цивілізованого миру? Починати цю роботу необхідно з раннього віку. Надати дитяті можливість самому долати труднощі, справлятися зі всіма фізичними навантаженнями. Хай дитя саме вчиться визначати міру своїх сил і можливостей, розвиває обережність, готує себе для успішного опанування складних рухових навиків. Міцніють м'язи пальців, кистей плечей, спини і черевного преса, дитя стає гнучким, спритним, метким. Воно стає здоровим і сильним, упевненим в собі. У нього вище життєвий тонус, легко протікають і взагалі зникають захворювання, успішніше йдуть заняття в школі.
Фізичний розвиток дитяти повинен протікати при безпосередній участі дорослих, які повинні для цього добре знати особливості будови і фізіологічні функції людського організму в період його швидкого зростання і розвитку, розуміти механізми процесів, що відбуваються в організмі.
Ступінь розробленості проблеми. Проблемою розвитку спортивної форми займалися такі учені, як Д. В. Ністрян, Ю.П. Лисицин, А.М. Ізуткин і Г.Ц. Царегородцев, Н.В. Полуніна, Е.Н. Савельєва і ін.
Важливим є вклад Плешакова А. Н., Лотоненко А. В, Давіденко Д., Рижкіна Ю. Е., Пашина А.А. у галузь впливу фізичної культури і спорту на розвиток фізіології людини.
Мета дипломної роботи – вивчити особливості розвитку спортивної форми людини. Завдання:
1) Вивчити поняття і основи фізіології людини,
2) Виявити характерні риси розвитку спортивної форми,
3) Практично вивчити значення розвитку спортивної форми для дітей середнього шкільного віку,
4) Розглянути комплекс вправ, необхідний для розвитку спортивної форми,
5) Запропонувати рекомендації по вдосконаленню спортивної форми дітей.
Об'єкт дослідження – спортивна форма.
Предмет дослідження - особливості розвитку фізіології і спортивної форми у дітей середнього шкільного віку.
Методи дослідження: аналіз літературних джерел, спостереження, експеримент.
База дослідження: Читканська середня школа № 23 Баргузинського району республіки Бурятія.
Структура роботи: вступ, два розділи, висновок, список літератури.
Список литературы Список літератури:
1. Аулик И.В. Как определить тренированность спортсмена / И.В. Аулик. – М.: Физкультура и спорт, 2000.
2. Богдасаров С.Д. Стань сильным / С.Д. Богдасаров. – М.: ЮНИТИ, 2000.
3. Бойко А.И. Учитесь быть здоровыми / А.И. Бойко. – М.: Просвещение, 2000.
4. Бруновт Е.П. Уроки анатомии, физиологии и гигиены человека / Е.П. Бруновт., Г.Я. Малахова, Е.А. Соколова. – М.: Просвещение, 2000.
5. Васильева В.Е. О физическом развитии детей и подростков / В.Е. Васильева, А.Ф. Каптелин. – М.: Велби, 2001.
6. Гальперин С.И. Анатомия и физиология человека / С.И. Гальперин. – М., 2001.
7. Гальперин С.И. Физиологические особенности детей / С.И. Гальперин. – М., 1999.
8. Друзь В.А. Спортивная тренировка и организм / В.А. Друзь. – Киев: Здоровье, 1998.
9. Если хочешь быть здоров: Сборник /Сост. А.А. Исаев. – И.: Физкультура и спорт, 2001.
10. Жуковский М.А. Растущий организм / М.А. Жуковский. – М.: Велби, 1998.
11. Запорожанов В.А. Контроль в спортивной тренировке / В.А. Запорожанов. – Киев: Здоровье, 1998. – 139 с.
12. Зациорский В.М. Методика воспитания силы. Физические качества спортсмена / В.М. Зациорский. - М.: Физкультура и спорт, 1970.
13. Калчигин В.А. Планирование учебно-тренировочной работы / В.А. Калчигин, К.П. Леонтьев, Г.С. Фомин. – М.: Статистика, 2006.
14. Клипст И.И. Сила мышц человека и факторы, ее определяющие / И.И. Клипст. – М.: Высшая школа, 1959.
15. Коробков А.В. Физическое воспитание / А.В. Коробков, В.А. Головин, В.А. Масляков. – М.: Высшая школа, 2000.
16. Коц Я.М. Спортивная физиология / Я.М. Коц. – М.: Физкультура и спорт, 1998.
17. Красников А.А. Оценка состояния спортивной формы по показателям спортивных результатов. / А.А.Красников // Теория и практика физ. культуры. – 1982. - № 8. – С. 17 – 19.
18. Красников А.А. Проблемы общей теории спортивных соревнований. (Наука – спорту) / А.А.Красников. – М.: СпортАкадемПресс, 2003. – 324 с.
19. Мартенс Р. Социальная психология и спорт / Р. Мартенс. – М.: ФиС, 1979.
20. Минаев Б.Н. Основы методики физического воспитания школьников / Б.Н. Минаев, Б.М. Шиян. - М.: Просвещение, 1989.
21. Моносзон Э.И. Основы педагогических знаний / Э.И. Моносзон. - М.: Педагогика, 1986.
22. Муравьев В.Л. Пауэрлифтинг – путь к силе / В.Л. Муравьев. – М.: «Светлана П», 1998.
(39 джерел)
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2160
Скачать бесплатно 19689.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.