У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особливості сучасного газетного заголовка
Количество страниц 70
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19693.doc 
Содержание Зміст
Вступ 2
I Розділ. Друкарські засоби масової інформації 4
1.1 Маркетинг ЗМІ 4
1.2 Реклама як Pr-технологія 4
1.3 Реклама в друкарських ЗМІ 14
1.3.1 Види мовлення в ЗМІ (оголошення) 17
1.3.2 Визначення і функції заголовків 34
II Розділ. Структурно-смислові особливості заголовка 40
2.1 Аналіз побудови заголовків (синтаксична будова) 40
2.2 Види газетних заголовків 49
2.3 Засоби залучення уваги 53
Висновок 67
Список використаної літератури 69

Вступ
Сучасна дійсність відрізняється швидкостями, що все збільшуються: у передачі інформації, спілкуванні один з одним, роботі в будь-якій галузі. Але при цьому не перестає цінуватися якість роботи. Відрізнена тенденція поширюється і на засоби масової інформації. В даний час спостерігається поява великої кількості нових видань різних направлень і певних соціальних станів, що орієнтуються на читачів. Причому, у ряді випадків видавці прагнуть зацікавити, перш за все, сенсаційними заголовками.
Заголовок - власне ім'я тексту і специфічний елемент «системи вказівників». Специфіка заголовка виявляється в тому, що він хоч і служить «ярликом», власним ім'ям об'єкту, що позначається ним, як і інші елементи системи покажчиків, але на відміну від інших покажчиків, що позначають той або інший матеріальний об'єкт, ту або іншу ситуацію, заголовок як явище тексту не виходить за його межі. Займаючи сильну позицію в тексті, заголовок, поряд із зачином і кінцівкою, відноситься до тих композиційних елементів тексту, які привертають підвищену увагу при першому знайомстві з публікацією (Т.М. Дридзе, М.Н. Кожина, Е.А. Лазарева і ін.).
Створити заголовок одночасно інформативний і досить короткий, легкий для сприйняття і інтригуючий - одне з важких творчих завдань.
Французький учений, філософ і письменник Паскаль відмітив: «Я пишу довго, бо у мене немає часу писати коротко». У цій парадоксальній заяві глибокий сенс, бо недбалість, безпорадність автора зазвичай приводить до багатослівності, а стислість і ясність формулювань досягаються в результаті напруженої роботи із словом.
Максим Горький, розповідаючи про працю письменника, підкреслював, що лаконізм, як і точність слововживання, дається нелегко: «Надзвичайно важко знайти точні слова і поставити їх так, щоб малим було сказано багато, щоб словам було тісно, думкам просторо».
Заголовки є обличчям публікації і відсутність знань про особливості і способи побудови заголовків, знань, які такі необхідні для Pr-спеціаліста, може стати серйозною проблемою для видання. Цю обставину робить дослідження особливостей побудови газетних заголовків, на наш погляд вельми актуальною темою.
У даній роботі нашою метою є виявлення способів залучення уваги в газетних заголовках.
В процесі дослідження передбачається розгляд наступних питань:
1. Маркетинг ЗМІ;
2. Поняття і види реклами;
3. Реклама в друкарських ЗМІ;
4. А також буде проведений аналіз побудови заголовків на прикладі двох челябінських газет «Челяба» і «Ва-банк».
Отже об'єктом даної дипломної роботи є заголовки, що зустрічаються на сторінках сучасного друку.
Матеріалом дослідження послужили окремі номери газет «Ва-банк» і «Челяба» за 2006 рік.
Використовувалися методи тематичної вибірки, контент-аналізу, описовий метод.
Предмет дослідження: здатність газетних заголовків привертати увагу.
Список литературы Список літератури:
1. Баженов Ю. Организация рекламы. - М.; ИВЦ Маркетинг, 1998
2. Баранов А.Н., Паршин В.В. Языковые механизмы вариативной интерпретации действительности как средство воздействия на сознание. Роль языка в средствах массовой информации. – М.; Просвещение, 1986
3. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. - СПб,1992
4. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. СПб.; Триз-шанс, 1995
5. Гермогенова Л. Как сделать рекламу. - М.; РусПартнёр ЛТД, 19946. Гольман И. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности. - М.; Гелла-Принт, 1996
7. Дейян А. Реклама - М.; Пресс, 1993
8. Демидов В., Карташиди И. Реклама. (Теория и практика) - М.; Экономика, 1993
9. Денисон Д., Тоби Л. Учебник по рекламе. – Минск; Дрофа, 1996
10. Джером А., Джулер, Бонни, Дрюниани Л. Креативные стратегии в рекламе. – Спб, Питер, 2002
11. Дихтль Е., Хёрмген Х. Практический маркетинг - М.; Альфа, 1996
12. Дональд У., Гордон И. и др. Основы рекламного дела. – Самара; Образование, 1996
13. Ильин В. Тайны рекламы. - Тверь, Российский брокер, 1992
14. Картер Г. Эффективная реклама - М.; Пресс, 1999
15. Кон И. Моральное сознание личности и регулятивные механизмы культуры. - М.; Наука, 1999
16. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент - СПб.; Питер Ком, 1998
17. Летвинова А.В. От заголовка к слогану (Эволюция рекламных текстов в Англии, США, и России). Вестник Московского университета. – Журналист, 1996, № 3
18. Назайкин-Бератор А. Н. Практика рекламного текста. – М.; Пресс, 2003
19. Немов Р. Психология. - М.; Психология,1994
20. Ожегов С.И. Словарь русского языка.
21. Пенькова Е. Единственно возможные слова. – Журналист, 1993, № 4
22. Пушкарёв Н. Исскуство рекламы – Казань; Бизнес, 1992
23. Русский язык и культура речи. Пособие для ВУЗов. – Ростов-на-Дону; Феникс, 2001
24. Русский язык и культура речи. Учебник для ВУЗов под ред. Граудина Л.К. и Ширяева Е.Н. – М.; Просвещение,1999
25. Серегина Т.К., Титкова Л.М. Реклама в бизнесе. – М.; Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 2002
26. Федько В.П., Федько Н.Г. Основы Маркетинга. - Ростов-на-Дону; 2002
27. Филипп Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг, Основы Маркетинга. Второе европейское издание. – М., СПб, Киев, 2002
28. Хромов Л. Рекламная деятельность: искуство, теория, практика. – Петрозаводск; Фолиум, 1994
29. Энджел Д. и др. Поведение потребителей. - СПб.; Питер Ком, 1999
30. Юнг К. Аналитическая психология. Прошлое и настоящее. - М.,1995
31. Ярошевский М. История психологии. - М.,1994
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2160
Скачать бесплатно 19693.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.