У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Відмітні особливості дитячого і дорослого репертуару
Количество страниц 51
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19702.doc 
Содержание Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Хореографія як вид мистецтва 5
1.1 Суть і поняття хореографії 5
1.2 Класифікація танців: стилі, форми, вміст 7
Розділ 2. Методичні і дидактичні принципи підбору і формування репертуару для різних вікових категорій 14
2.1 Суть репертуару, педагогічна функція репертуару 14
2.2 Підходи до підбору і формування дитячого репертуару 17
2.3 Форми і жанри репертуару для всіх вікових категорій 23
2.4 Особливості складання дорослого репертуару 27
Розділ 3. Аналіз і формування зразкового репертуару для дитячого і дорослого хореографічного колективів 37
3.1 Репертуар для дитячого хореографічного колективу 37
3.2 Зразковий репертуар для дорослої аудиторії 45
Висновок 49
Список літератури 51

Вступ
Хореографія – це найпрекрасніше з мистецтв, що примушує людину переживати цілу гамму відчуттів і емоцій. Люди, що працюють і причетні до хореографії, - це тонкі натури, з естетичним сприйняттям навколишньої дійсності, з вишуканим смаком і стилем.
Навчити мистецтву вигадування танцю і створення танцювальних спектаклів можна лише тих, хто має природні здібності, покликання до цього роду діяльності, а також професійну освіту. Головне, на що має бути звернена увага викладача хореографії - це розкриття індивідуальності кожного зі своїх учнів, а вони завжди різні, самобутні, неповторні. Реалізація постановочних задумів в танці відбувається залежно від навиків і можливостей учнів. Початкуючим танцюристам молодшого віку буде просто не під силу освоїти всі складні па і фігури класичного або народного танцю, що стосується доросліших, підготовлених учнів, тут можна дозволити всілякі драматургічні направлення при постановці танцю. Залежно від можливостей і віку танцюристів формується і підбирається їх танцювальний репертуар.
Дана робота присвячена відмітним особливостям дитячого і дорослого репертуару. Актуальність теми полягає в тому, що дитяча і доросла хореографія – це два різні направлення в методиці викладання мистецтва танцю, особливості і відмінності дорослої і дитячої хореографії активно вивчаються і розглядуються професіоналами в області хореографії. Питання про відмінності між дитячим і дорослим танцем завжди знаходиться в центрі уваги педагогів-хореографів, в зв'язку з цим даний дипломний проект може стати доповненням до досліджень і праць, присвячених особливостей дитячого і дорослого репертуару.
Предметом дослідження є дитячий і дорослий хореографічний репертуар.
Мета даної роботи полягає в розгляді і виявленні основних особливостей дитячого і дорослого репертуару. Предмет і мета дослідження передбачають вирішення наступних завдань:
1) описати хореографію як вид мистецтва
2) розкрити відмітні особливості і зміст класичного, народного і сучасного танців
3) розгледіти основні методичні принципи викладання хореографії для різних вікових категорій
4) виявити відмінності дитячого і дорослого танцювального репертуару
Практична значущість дослідження полягає в можливості використання його результатів при читанні лекцій по методики викладання хореографії, в практиці викладання хореографії, хореографічних дисциплін, в розробці методичних посібників і підручників по курсу викладання хореографії у практиці постановочної хореографічної діяльності.
Дана робота складається з вступу, трьох теоретичних розділів, практичного розділу, де наводяться приклади постановки танців для дітей і дорослих, висновку і бібліографії.
Список литературы Список літератури:
1. Базарова Н.П. Мей В.П. Азбука классического танца. – М.: Лань, 2006
2. Башкович Н. История хореографии всех веков и народов. - М.: ЮНИТИ, 2002
3. Боттомер П. Танец современный и классический. Большая иллюстрированная энциклопедия. – М.: Эксмо, 2006
4. Бурцева Г. В. Развитие творческого мышления специалиста-хореографа: Монография. Барнаул: Изд-во АГУ, 2001
5. Гривицкас В. Искусство танца: Автореф. дис. ... канд. искусствоведения. - М.: Гардарики, 2001
6. Гусев Г.П. Методика преподавания народного танца. – М.: Владос, 2006
7. Захаров Р.В. Сочинение танца. – М.: Академия, 2002
8. Карабанова С.Ф. Танцы малых народов юга Дальнего Востока СССР как историко-этнографический источник. - М.: Наука, 1979
9. Королева Э. А. Танец, его происхождение и методы исследования (по работам зарубежных ученых XX века). – М.: АСТ, 2005
10. Королева Э.А. Ранние формы танца. - Кишинев, 1977
11. Куракина С. Н. Феномен танца ( социально-философский и культурологический анализ). Автореф. на соиск. учен. Степ. канд. философск. наук. - Ростов-на-Дону, 2004
12. Лихачёв Б.Т. Философия воспитания. – М.: Прометей, 2005
13. Майстрова Л.Ф. Люблю и превращаюсь в вас//«Экологическое образование», 2004, №3
14. Методические рекомендации для преподавателей хореографических отделений. – М.: Наука, 1998
15. Музыка. Пение. Хореография: Теоретический курс. - М.:АСТ, 2004
16. Настюков Г.А. Народный танец на самодеятельной сцене. – М.: Академия, 2003
17. Опыт работы над детским хореографическим спектаклем. – М.: Искусство, 1999
18. Письмо Минкультуры РФ от 19.03.2001 N 01-57/16-32 О государственных стандартах высшего профессионального хореографического образования
19. Современный бальный танец. – М.: Астрель, 2004
20. Соколов А.А. Проблема изучения танцевального фольклора. – М.: Академия, 2006
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2160
Скачать бесплатно 19702.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.