У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення
Количество страниц
129
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19776.doc
Содержание
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6
1.1. Сутністна характеристика конкурентних переваг підприємства 6
1.2. Класифікація конкурентних переваг підприємства 18
1.3. Технологія формування конкурентних переваг малого підприємства 29
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 43
2.1. Дослідження параметрів ринку та тенденцій його розвитку 43
2.1.1. Аналіз ринку ювелірних виробів в Україні 43
2.1.2. Основні сучасні тенденції розвитку ринку ювелірних виробів в Україні 46
2.2. Аналіз діяльності ВАТ «Назва»: маркетинговий та економічний аспекти 49
2.2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ВАТ «Назва» 49
2.2.2. Дослідження товарної політики підприємства 53
2.2.3. Аналіз цінової політики підприємства 63
2.2.4. Дослідження системи збуту і просування підприємства 66
2.3. Моніторинг поточних можливостей ВАТ «Назва» методом графоаналітичної оцінки потенціалу 68
2.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Назва» 83
2.5. Кореляційно-регресійний аналіз ВАТ «Назва» 86
РОЗДІЛ IIІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 93
3.1. Характеристика можливих напрямків зміцнення конкурентної позиції ВАТ «Назва» на ринку ювелірних виробів м. Київа 93
3.2. Обгрунтування маркетингових заходів 98
3.2.1. Розширення асортименту заводу 98
3.2.2. Розробка рекламної кампанії 99
3.2.3. Розробка заходів щодо прийняття участі у виставках-ярмарках 101
3.3. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів 103
3.3.1. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної кампанії 103
3.3.2. Економічна доцільність проведення виставок 108
3.3.3. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту 110
3.3.3.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 110
3.3.3.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 111
3.4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 111
ВИСНОВКИ 113
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 127
Звітність
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно
19776.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.