У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
Количество страниц 136
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19788.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800
Скачать бесплатно 19788.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.