У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Стратегічний контроль
Количество страниц 43
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19912.doc 
Содержание ЗМІСТ




Вступ 3
Розділ І. Визначення стратегічного контролю і його основних понять 5
1.1. Суть та завдання стратегічного контролю 5
1.2. Характеристика тактичного та стратегічного контролю 16
Розділ ІІ. Стратегічний контроль як завершальний етап реалізації стратегії 20
2.1. Процедура стратегічного контролю 20
2.2. Стратегічний контроль маркетингу 27
2.3. Автоматизація процедур стратегічного контролю 36
Висновки 40
Список використаної літератури 42




Вступ


Процес стратегічного контролю - це безупинний адаптивний і творчий процес, що враховує зміну зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Існує кілька моделей процесу стратегічного контролю, який виділяються вітчизняними і закордонними вченими: В.І. Ляско, Л.П. Владимировою, Т.П. Любановою, А.В. Мясоєдовою, Ю.Л. Оленніковою, А.І. Ільїним, Д. Хасби, В.Д. Марковою, С.А. Кузнєцовою.
Аналізуючи їхні праці й економічну літературу по даній проблемі можна сказати, що:
- включення в процес планування таких елементів, як контроль реалізації стратегії приводить до того, що даний процес описує стратегічний менеджмент, а нестратегічний контроль;
- зведення стратегічного контролю тільки до формування, оцінки і вибору стратегії позбавляє його таких важливих елементів, як план, місія, цілі організації.
Оцінка і контроль реалізації стратегії логічно завершують процес стратегічного управління. Вони забезпечують стійкий зворотний зв'язок між роботою по досягненню цілей і самими цілями, що постають перед підприємством.
Сформулюємо основні задачі стратегічного контролю:
- визначити, що і за якими показниками перевіряти;
- оцінити стан контрольованого об'єкта відповідно до прийнятих стандартів;
- з'ясувати причини відхилень, якщо останні виявлені в ході оцінки;
- провести коректування, якщо це необхідно і можливо.
Основна мета даної курсової роботи полягає у дослідженні особливостей організації процесу стратегічного контролю на підприємстві та розкритті поняття "стратегічний контроль".
Предметом курсової роботи є економічні відносини, що виникають в процесі реалізації стратегічного контролю.
Обєктом курсової роботи виступає стратегічний контроль.
Курсова робота складається із вступу і двух розділів. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, визначаються мета, предмет та об’єкт дослідження. В першому розділі дається визначення стратегічного контролю, його основні поняття, а в дугому - розкривається процедура його, маркетинг і автоматизація. У висновках сформульовано основні результати курсової роботи.

Список литературы Висновки


В даній курсовій роботі розглянуто таке важливе питання як стратегічний контроль. За розробку стратегії підприємства відповідають безпосередньо директор підприємства. Мененджери по виробництву, маркетингу, фінансам, кадрам і інші функціональні керівники відповідають за розробку і виконання стратегії в рамках своїх повноважень (маркетингова стратегія, фінансова і т.д.).
Можуть створюватися спеціальні органи:
- центри стратегічного аналізу;
- центри стратегічного планування;
- центри розвитку.
Вони обробляють необхідну інформацію, координують діяльність відділів і служб.
Головні спеціалісти відповідають за те, щоб стратегічний контроль здійснювався правильно. Вони офіційно затверджують корпоративний стратегічний план.
Що чекає підприємство, яке не має бізнес-стратегії? Відсутність стратегічного управління виявляється в такий спосіб:
- організації планують свою діяльність виходячи з того, що зовнішнє середовище не буде мінятися;
- вироблення програми дій починається з аналізу внутрішніх можливостей;
- переважають тактичні заходи (наради, звіти і т.д.);
- зменшується частка на ринку, губляться конкурентні переваги, що приводить до загибелі підприємства.
Особливість процесу реалізації стратегії полягає в тому, що він лише створює базу для досягнення компанією поставленої мети.
Нерідко підприємства виявляються не в змозі здійснити обрану стратегію. Причини: невірно проведені аналіз і зроблені висновки; відбулися непередбачені зміни в зовнішнім середовищі; управління не може належним чином використовувати наявний у компанії потенціал (особливо людський).
Основна задача етапу реалізації створити необхідні передумови для успішного здійснення стратегії. Іншими словами: провести стратегічні зміни, що підготують організацію до того, щоб запровадити стратегію в життя.
Стратегічний контроль є невід'ємною частиною стратегічного планування. Він дозволяє оцінити можливі відхилення від запланованих показників чи від способів досягнення намічених результатів. У задачу керівництва підприємством входить організація стратегічного контролю при тісній взаємодії з відповідними службами маркетингу підприємства.
Функція стратегічного контролю належить керівнику підприємства, оскільки він у ринкових умовах є менеджером і повинний контролювати хід виконання поставлених перед підприємством цілей. Він самостійно здійснює оперативний контроль, що включає контроль річних планів, прибутковості (рентабельності) й ефективності.
Стратегічний контроль включає оцінку ефективності стратегії підприємства і маркетинговий аудита чи ревізію. Стратегічний контроль повинний здійснюватися на рівні усього підприємства.
Маркетинговий аудит являє собою комплексне, системне, безстороннє і регулярне дослідження маркетингового середовища підприємства, його задач, стратегій і оперативної діяльності з метою виявлення виникаючих проблем і можливостей, що відкриваються, і видачі рекомендацій щодо плану дій по удосконалюванню маркетингової діяльності.

Список використаної літератури



1. Анализ экономики. Страна, рынок, фирма./ под ред. Проф. В.Е. Рыбалкина, Учебник. - М., 2005. - 187 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. – М., 2000.
3. Боумзн К. Основы стратегического менеджмента / Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки й биржи, ЮНИТИ, 2004. - 252 с.
4. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчпн М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємства - К.: "Каравела"; Львів: "Новий світ - 2000", 2001. - 298 с.
5. Вайсман Арнольд. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. - Москва: Экономика, 2003. - 167 с.
6. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – М.: изд-во МГУ, 2005.
7. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник, 3-е издание, - М.: Гардарика, 2004. – 235 с.
8. Глущенко В.В. Менеджмент. Системные основы. – М., 1999.
9. Вітлінський В.В. Ризик у менеджменті. - К.:ТОВ "Борисфен-М", 2002. - 336 с.
10. Грузинов В.П., Грибов В.Д. Экономика предприятия: Учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 2005.
11. Економіка підприємства: Підручник / За заг.ред. С.Ф.Покропивного – Вид 2-ге. – К.: КНЕУ, 2000.
12. Економіка підприємства. Збірник практичних задачі і конкретних ситуацій: Навч. Посібник. / За ред. С.Ф.Покропивного. – К.: КНЕУ, 1999.
13. Економіка підприємства: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисциплін / О.Г.Швиданенко та інші – К.: КНЕУ, 2000.
14. Економіка підприємства: Структурно-логічний навч. посібник/ За ред. С.Ф. Покропивного. - К.: КНЕУ, 2001. - 457 с.
15. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник. - К.: КНЕУ, 2002. -223с.
16. Лесів Йосиф. Сучасні методи менеджменту, основані на ринковій економіці. -Ужгород: Карпати, 2004. - 254 с.
17. Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент. Курс лекций. - М.: ИНФРА, 2002.-289с.
18. Метод експрес-аналізу рівня конкурентоспроможності продукції // Економіка України, №2 (лютий) 2008 р., с. 80-82.
19. Немцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЕксОб, 2001.
20. Пастухова В. Стратегічний підхід в управлінні підприємством // Економіка України. – 2008. – №4. – с. 84.
21. Ру Домінік, Сульє Даніель. Управління. - Київ: Основи, 2005. - 322 с.
22. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки й реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки й биржи, ЮНИТИ, 2004. - 576 с.
23. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов. – М: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2003.
24. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебн. Пособие. – М., 2001.
25. Фишер Ст., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. – М.: Дело, 2003.
26. Шалушкин Н. Н. Основы менеджмента й бизнеса: Спецкурс для деловьіх людей. - К.:МАУП, 2003.-176с.
27. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2000.
28. Шегда А.В. Основи менеджмента: Учебное пособие. - К.: Товариство "Знання", КОО, 2000. - 512 с.39


Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
113
Скачать бесплатно 19912.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.