У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Розробка нових товарів
Количество страниц
86
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19971.doc
Содержание
Зміст
ВСТУП……………………………………………………...……………...3
РОЗДІЛ 1. НОВИЙ ТОВАР В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………….……8
1.1 Новий товар в маркетинговій товарній політиці підприємства……8
1.2 Процес розробки та виведення нового товару на ринок…………..13
1.3 Поширені маркетингові стратегії щодо роботи з новим товаром..22
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НОВИМ ТОВАРОМ ВАТ„ГАЛАКТОН”…………………………………………………………….29
2.1. Організаційна структура ВАТ „Галактон” та підрозділи, задіяні у створенні та просуванні нових товарів…………………………………….…29
2.2. Планування та втілення планів щодо товарних інновацій………..41
2.3. Переваги та недоліки товарної інноваційної політики підприємства……………………………………………………………………48
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З НОВИМ ТОВАРОМ…………………………………………………………………...…54
3.1 Підготовка та проведення маркетингових досліджень щодо з’ясування потреб споживачів у нових товарах…………………………...…53
3.2. Розробка стратегії виведення на ринок товару-новинки………….61
3.3Шляхи забезпечення стійкого позиціонування нового товару…….73
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………....78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..82
ДОДАТКИ …………………………………………………………….…86
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
750
Скачать бесплатно
19971.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.