У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Розробка маркетингової програми підприємства
Количество страниц
104
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19972.doc
Содержание
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………. 3
Розділ 1. Місце та роль маркетингових програм в діяльності вітчизняних підприємств……………………………………………………………………….. 6
1.1. Суть та основні пріоритети маркетингової діяльності вітчизняних підприємств…………………………………………………………………. 6
1.2. Передумови та алгоритм вироблення маркетингових програм…………. 17
1.3. Види маркетингових програм ……………………………………………. 23
Розділ 2. Аналіз програми маркетингу в ТОВ „Слов’янка” ………………… 33
2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства … 33
2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства……... 45
2.3. Оцінка рівня здійснення маркетингової діяльності в ТОВ „Слов’янка”. 64
Розділ 3. Планування напрямів реалізації програми маркетингу в ТОВ „Слов’янка”……………………………………………………………………….. 79
3.1. Вдосконалення маркетингового планування на підприємстві ……….. 79
3.2. Обґрунтування проекту маркетингових програм підприємства………. 81
3.3. Розрахунок економічної ефективності від запропонованих
заходів………………………………………………………………………. 94
Висновки і пропозиції……………………………………………………………. 99
Список використаної літератури……………………………………………….. 101
Додатки…………………………………………………………………………... 104
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
825
Скачать бесплатно
19972.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.