У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Цінова політика туристичного підприємства
Количество страниц
91
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19990.doc
Содержание
Зміст
ВСТУП......................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ................................................................................................5
1.1. Сутність та види цін ....................................................................5
1.2.Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів.10
1.3. Методи встановлення ціни на туристичний продукт ...............14
1.4. Правові основи організації цінової політики на туристичному підприємстві ...............................26
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ .............31
2.1. Характеристика внутрішнього туристичного ринку України .31
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства........ 38
2.3. Оцінка рівня здійснення цінової політики на туристичному підприємстві ...............................43
2.4. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища туристичного підприємства ......................48
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ........................71
3.1. Обґрунтування необхідності розробки цінової стратегії підприємства..................................71
3.2. Формування цінової стратегії підприємства .............................75
3.3. Оцінювання економічної ефективності вдосконалення цінової політики ...................................80
ВИСНОВКИ .........................................................................................83
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................87
ДОДАТКИ .............................................................................................91
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
750
Скачать бесплатно
19990.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.