У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Спортивний відбір школярів для занять плаванню
Количество страниц 35
ВУЗ ХГУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи вивчення проблем спортивного відбору школярів для занять плаванню 6
1.1. Етапи розвитку проблеми спортивного відбору 6
1.2. Вікові закономірності формування рухової функції людини 8
1.3. Індивідуальний підхід при спортивному відборі школярів……...13
1.4. Фактори, що сприяють успішному навчанню плаванню та їх наявність у школярів 15
Розділ 2. Методика відбору школярів для занять плаванням 22
2.1. Основні методи відбору плавців 22
2.2. Комплексний підхід до відбору спортивно обдарованих дітей в плаванні 25
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Список литературы ВИСНОВКИ
Для кожного кандидата відбір зрештою зводиться до позитивного або негативного результату. Позитивний результат відбору може, наприклад, полягати в зарахуванні в групу і команду, включенні в гру запасного спортсмена, призначенні тренера, а негативний реалізується у вигляді відрахування, виключення, видалення, дискваліфікації, перекладу основного спортсмена в число запасних і т.д.
Спортивний відбір продовжується постійно в процесі спортивної діяльності. Так, якщо новачок зараховується в спортивну групу, то потім робота з ним продовжується до тих пір, поки з яких-небудь причин не приймається рішення про припинення занять. Відрізок часу, протягом якого здійснюється спортивний відбір, може мати різну величину – від декількох секунд до декількох років. Так, наприклад, початковий відбір юних спортсменів проводиться з розрахунку на подальшу багаторічну спортивну діяльність. Навпаки, заміни спортсменів по ходу діяльності змагання, дозволені правилами деяких видів спорту, нерідко є відбором для подальшої діяльності протягом декількох секунд (як у разі заміни гандбольного воротаря на час виконання суперником семиметрового штрафного кидка).
Спортивний відбір — це комплекс заходів, що дозволяють визначити високий ступінь схильності (обдарованості) дитини до того або іншого роду спортивної діяльності (виду спорту).
Спортивний відбір — тривалий, багатоступінчастий процес, який може бути ефективним лише в тому випадку, якщо на всіх етапах багаторічної підготовки спортсмена забезпечена комплексна методика оцінки його особистості, що припускає використання різних методів дослідження (педагогічних, медико-біологічних, психологічних, соціологічних і ін.).
Педагогічні методи дозволяють оцінювати рівень розвитку фізичних якостей, координаційних здібностей і спортивно-технічної майстерності юних спортсменів. На основі медико-біологічних методів виявляються морфофункціональні особливості, рівень фізичного розвитку, стан систем аналізаторів організму спортсмена і стан його здоров'я. За допомогою психологічних методів визначаються особливості психіки спортсмена, що роблять вплив на рішення індивідуальних і колективних задач в ході спортивної боротьби, а також оцінюється психологічна сумісність спортсменів при рішенні задач, поставлених перед спортивною командою.
Соціологічні методи дозволяють отримати дані про спортивні інтереси дітей, розкрити причинно-наслідкові зв'язки формування мотивацій до тривалих занять спортом і високим спортивним досягненням.
Процедура спортивного відбору включає три етапи: визначення специфіки вимог, які пред'явить майбутня діяльність прогнозування можливостей конкретних кандидатів ухвалення позитивного або негативного рішення з його подальшою реалізацією.
Спортивний відбір триває постійно в процесі спортивної діяльності. Так, якщо новачок зараховується в спортивну групу, то потім робота з ним продовжується до тих пір, поки з яких-небудь причин не приймається рішення про припинення занять. Відрізок часу, протягом якого здійснюється спортивний відбір, може мати різну величину – від декількох секунд до декількох років. Так, наприклад, початковий відбір юних спортсменів проводиться з розрахунку на подальшу багаторічну спортивну діяльність. Навпаки, заміни спортсменів по ходу діяльності змагання, дозволені правилами деяких видів спорту, нерідко є відбором для подальшої діяльності протягом декількох секунд (як у разі заміни гандбольного воротаря на час виконання суперником семиметрового штрафного кидка).
При здійсненні спортивного відбору слід забезпечити комплексність оцінки перспективності з використанням морфофункціональних, соціально-психологічних і інших критеріїв. При цьому на першому і другому етапах багаторічного спортивного відбору основну роль виконують генетично детерміновані ознаки, що характеризуються невеликою мінливістю під впливом тренування.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Байков В.П. Плавать будет каждый // Физкультура в школе. – 1983. – №5. – С. 39-42.
2. Бакуниене К.Ф. Взаимосвязь физического развития, состояния здоровья и физической подготовленности школьников// Материалы IV научной конференции по физическому воспитанию детей и подростков. – М., 1968. – С. 174-175.
3. Бакуниене К.Ф. Исследование взаимозависимости физического развития, состояния здоровья и физической подготовленности школьников// Материалы 11 научной и методической конференции по итогам работы за 1967 год. – Каунас, 1968. – С. 37-38.
4. Бальсевич В.К. К проблеме физкультурно-спортивной ориентации Теория и практика физической культуры. – М., 1969. – №1. – С. 39-42.
5. Бальсевич В.К. Методологические принципы исследований по проблеме отбора и спортивной ориентации //Теория и практика физ. культуры. – 1980. – №1. – С. 31-33.
6. Барынина И.И. Социальные, биологические и психолого-педагогические аспекты последействия ранней спортивной специализации пловцов высокой квалификации: Автореф. дис. ...канд. пед. наук. – М., 1990. – 23 с.
7. Булгакова Н.Ж. Отбор и подготовка юных пловцов / Булгакова Нина Жановна. – М.: ФиС, 1978. – 152 с.: ил.
8. Булгакова Н.Ж. Спортивное плавание: Учебник для вузов физической культуры. – М.: ФОН, 1996. – 430 с.
9. Вайнбаум Я.С. Гигиена физического воспитания: Учеб. пособие для студентов фак. физ. воспитания пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1986. – 176 с.
10. Вайнбаум Я.С. Дозирование физических нагрузок школьников. – М.: Просвещение, 1991. – 64 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.