У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Етика ділового листування та використання мовних форм
Количество страниц 37
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ЕТИКИ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 7
1.1. Види ділових листів та їх специфіка 7
1.2. Ділове листування 13
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ФОРМ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 18
2.1. Загальні методичні рекомендації при написанні ділових листів 18
2.2. Використання мовних зворотів та штампі в ділових листах 22
2.2.1.Звернення 22
2.2.2. Подяка 24
2.2.3. Вибачення 26
2.2.4. Нагадування 26
2.2.5. Відмова 27
2.2.6. Завершення листа 28
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36



ВСТУП
Культура мовлення як складова загальної культури є одним із найважливіших показників цивілізованості суспільства. Процес опанування мови та її культури пов`язаний зі здобуттям навичок правильно розмовляти й писати, точно висловлювати свою думку, активно використовувати мовні знання, грамотно застосовувати їх. Досконале володіння етикетом ділового листування стає важливим компонентом підготовки фахівців, оскільки саме творче використання засобів мовлення при написанні ділових листів повною мірою виявляє професійні обдарування службовця, сприяє його самотворенню та самовираженню.
Практика сучасних інтеграційних процесів в Україні, входження її в систему міжнародних економічних, політичних і культурних зв`язків потребують конкурентноспроможних управлінців світового рівня. Написання ділових листів вимагає від людини не тільки професійної майстерності, а й широкої загальної освіти, оскільки вона пов`язана з інтенсивним писемним спілкуванням, передбачає широку мовленнєву практику, потребує точного вираження понять і категорій у різних сферах.
Службовець під час виконання своїх безпосередніх обов`язків виступає в різних комунікативних ролях: веде ділове листування, складає законопроекти, проекти постанов, договори й угоди, спілкується з іншими службовцями та громадянами різного рівня культури. Недотримання та порушення службовцем мовних норм може стати причиною непорозуміння, викликати заперечну реакцію у співрозмовника і негативно позначитися на його подальшій кар`єрі. Крім того, службовець може бути й оратором, якщо виступає з доповіддю під час проведення ділових нарад, засідань, на пленарних засіданнях у сесійному залі Верховної Ради України або перед аудиторією в лекційних залах. Уміння правильно, ясно й чітко літературною мовою висловити свої думки на папері, володіння мистецтвом написання
Список литературы ВИСНОВОК
Основними завданнями етики ділового листування є встановлення єдиного порядку роботи з документами в установах та підвідомчих мережах, документаційне забезпечення діяльності на основі використання сучасної обчислювальної техніки, автоматизованої технологи роботи з документами і скорочення кількості документів.
Функціональне призначення ділових листів як елемента ділової комунікації полягає в досягненні згоди між двома та більш партнерами (організаціями, установами, фірмами. окремими особами тощо).
Офіційно-ділова сфера спілкування, функціональне призначення ділового листування визначають його особливості.
Саме із тексту ділового листа вимальовується образ автора — надійного партнера, чесного конкурента, постійного клієнта. Завдяки листуванню ведуть переговори, уточнюють певні питання, висловлюють претензії, з’ясовують ділові стосунки, супроводжують матеріальні цінності, вносять пропозиції, викладають вимоги, повідомляють про певні заходи тощо.
На жаль, ще й досі мовознавці не мають єдиного погляду щодо необхідності виділення культури листування, зокрема культури ділового листування, в окрему навчальну дисципліну, не визначено її зміст, функції, завдання та місце серед інших мовознавчих дисциплін. Немає достатньої кількості відповідних підручників із ділового листування, де теоретична частина супроводжується системою практичних мовленнєвих вправ, зміст яких орієнтований на головні проблеми обраної спеціальності, вивчення фахової документації, сприяє виробленню практичних умінь і навичок у процесі добору відповідних мовних засобів у діловому мовленні.
1. Ділове листування — це специфічний тип дискурсу, особливості якого визначаються взаємодією факторів, що дають змогу розглядати включення кожного тексту в конкретну комунікативну ситуацію. До них належать: обов'язкове зазначення дати, місця та імен осіб; чіткий розподіл комунікативних ролей, що визначає поведінку комунікантів; використання зразків і стандартів мовних структур, які можуть варіюватися залежно від характеру послання.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.