У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Феномен лідерства в неформальних групах
Количество страниц 33
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 3
Розділ 1 .Неформальна група 6
1.1. Причини виникнення 6
1.2. Формування та розвиток неформальної групи 10
Розділ 2. Лідер та лідерство 12
Розділ 3. Лідер в неформальній групі 24
3.1. Діагностика самооцінки мотивації схвалення (Марлоу, Кроуна) (збірник Райгородського) 24
3.2. Методика "Ціннісні орієнтації" М.Рокіча (Збірник Райгородського) 25
Висновок 28
Список використаної літератури 29
Додатки 31
Додаток А. Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч) 31

Вступ
Згідно з теорією діяльністного опосередкування міжособистісних відносин, спільна діяльність виступає як колективоутворюючий фактор. Відповідно до цього положення, формування неформальної групи повинно здійснюватися, перш за все, на основі взаємодії. Взаємозв’язок особистісних рис, властивостей та громадсько-соціальних умов життєдіяльності дозволяє кожному члену групи посісти своє певне місце, набути свого статусу в колективі. У свою чергу, групова структура престижу й статусу її членів визначає так званих лідерів та аутсайдерів колективу.
Лідер – це особистість, за якою всі інші члени групи визнають право брати на себе найвідповідальніші рішення, які торкаються їхніх інтересів, і визначають напрямок і характер діяльності всієї групи (Н.С.Жеребова, Я.Л.Коломінський, Р.Л.Кричевський). Ефективна діяльність групи, в першу чергу, залежить від того, які стосунки сформуються між офіційним і неофіційним лідером чи лідерами. Знаючи про реально укладені міжособистісні відносини в групі, педагог набуває можливості зорієнтувати їх у потрібному йому напрямку. З іншого боку, відповідно до своїх ділових та особистісних якостей, лідер групи спроможний допомогти педагогові в навчально-виховному процесі. Отже, дослідження загальної картини структури і динаміки розвитку неформальної групи не може бути продуктивним без чітких уявлень про основні соціально-психологічні характеристики лідерів.
Список литературы Висновок
У даній роботі був проведений теоретичний аналіз понять неформальної групи, лідера, лідерства.
Був проведений аналіз груп, дані детальна їх характеристика та класифікація. Також було з’ясовано, що існує два основні типи груп: формальні і неформальні. Основною відмінністю цих груп є те, що формальні групи створюються за розпорядженням керівника, а неформальні виникають спонтанно, завдяки потребі робітників в соціальній приналежності, взаємозахисті, допомозі та ін. Неформальні групи істотно впливають на поведінку людей в організації і ефективність її роботи, часом не менше, ніж групи, формально передбачені в організаційній структурі.
Кожна група формується і розвивається по-своєму. Разом з тим в розвитку різних груп можуть бути виявлені деякі загальні закономірності. Взагалі, життя групи – процес динамічний, і тому слідкування за змінами та метаморфозами в ній дозволяє збільшити продуктивність роботи або мінімізувати ступінь конфліктності. Також необхідно враховувати психологічний і соціально-психологічний аспекти в життєдіяльності групи, виконувані тим або іншим членом команди групові соціальні ролі.
Групи відіграють дуже важливу роль, адже в будь-якій організації людина є членом формальних і неформальних груп. Це робить на неї величезний вплив, допомагаючи більш повно розкривати свій потенціал, або занижуючи її здібності і бажання працювати з повною віддачею.
Саме тому менеджеру необхідно добре розбиратися в особливостях виникнення і розвитку груп. Він повинен розуміти важливість існування неформальних груп, повинен прагнути забезпечити тісну взаємодію між формальними і неформальними групами, так як це сприяє підвищенню ефективності діяльності всього підприємства.



Список використаної літератури

1. Анастази А. Психологическое тестирование. М., 1982.
2. Андрушкiв Б. М., Кузьмiн О. Е. Основи менеджменту. – Львiв: Свiт, 1995.
3. Банки и Биржи, ЮНИГИ, 1997.
4. Веснин В.Р. Практический менеджмент персонала.—М.:Юристъ, 1998.
5. Виханский О.В., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник. – М.: Гардарики, 2001.
6. Герчикова И. Н. Менеждмент: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Десслер Г. Управление персоналом,—М.1997.
7. Еремин Б.Л., Аксенова Е.Л., Базаров Т.Ю., Управление персоналом: Учебник для вузов - 2-е изд., перераб. и доп. — М: ЮНИТИ, 2002.
8. Журнал "Кадровый менеджмент", 25.01.2006.
9. Зайцева О. А., Радугин А. А., Радугин К. А., Рогачева Н. И.. Основы менеджмента: Учеб. пособ. – М.: Центр, 1998.
10. Карташова Л.В., Никонова Т.В., Соломанидина Т.О. Организационное поведение: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2003;
11. Коллектив.Личность.Общение.: Словарь социально-психологических понятий./ Под ред. Е.С. Кузьмина и В.Е. Семенова.- Л.: Лениздат, 1987. - 143 с.
12. Коротков Э. М. Концепция менеджмента: Учеб. пособие. – М.: Дека, 1998.
13. Кузьмін О. Є.,Мельник О. Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: «Академ-видав», 2003.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.