У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Діловодство в діяльності організації
Количество страниц 92
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20144.doc 
Содержание ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 6

1.1. Сутність діловодства 6

1.2. Роль діловодства в менеджменті 19

1.3. Організація діловодства в установах України 26

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЛОВОДСТВА НА ПРИКЛАДІ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 33

2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 33

2.2. Аналіз діловодства в КМДА 37

2.3. Організація документообігу основних операцій об’єкта дослідження 54

РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ 71

3.1. Основні шляхи покращання організації діловодства 71

3.2. Автоматизація діловодства на об’єкті дослідження 81

ВИСНОВКИ 91

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95

ДОДАТКИ 103




Актуальність теми дипломної роботи. Документаційне забезпечення управління – важлива складова діяльності будь-якої установи, підприємства, організації. Ведення діловодства й організація документообігу відіграють важливу роль у конкурентоспроможності сучасних підприємств, яка залежить не лише від їх технічної оснащеності, а й від документаційного фактора. Тому нині надзвичайно важливим є удосконалення системи діловодства.

Відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" 2 діловодство - це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації і організацію роботи зі службовими документами.

Діловодство є сферою практичної діяльності, що документально забезпечує функціонування кожного державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації.

Діяльність управлінських працівників пов’язана з діловодством - створенням, прийманням-передаванням, зберіганням, опрацюванням документів. Раціональна організація діловодства дає змогу забезпечити ефективний обмін інформацією на підприємстві і прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Діловодство – це діяльність управлінських працівників щодо створення документів та організації роботи з ними.

На даному етапі розвитку економіки в Україні нагальним є питання автоматизації та удосконалення документообігу на підприємствах. Законодавче регулювання цього питання здійснюється такими нормативними актами: законом України „Про електронні документи та електронний документообіг” 4, „Про електронний цифровий підпис” 5 та ін. Розробки програм для поліпшення документообігу активно здійснюються як українськими і російськими, так і закордонними компаніями, що безперечно доводить актуальність досліджуваного питання.

Метою дипломної роботи є показ значення діловодства та його складових в діяльності організації.

Об’єктом дослідження є місце діловодства в діяльності організації, предметом дослідження є особливості ведення діловодства в діяльності організації, зокрема в КМДА.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:

- розгляд теоретично-методологічних засад дослідження діловодства в діяльності організації;

- здійснення аналізу діловодства на прикладі Київської міської державної адміністрації;

- обґрунтування шляхів покращення організації діловодства в Київській міській державній адміністрації.

Теоретичною основою даного дипломного дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень вітчизняної і зарубіжної науки в галузі адміністративного менеджменту.

Питання раціоналізації документування й діловодства висвітленні в працях вчених-економістів Ф.Ф. Бутинця, А.М. Кузмінського, Ю.Я. Литвина, В.В. Сопка та інших, проте ринкові перетворення вимагають нових науково обґрунтованих підходів і розробок даного кола досліджуваних нами проблем.

Методи дослідження. Дипломна робота ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. У ході написання роботи використовувалися методи стратегічного управління (для аналізу діяльності КМДА), системного підходу й аналізу (для аналізу організації діловодства), загально логічні методи (для висвітлення теоретично-методологічних засад дослідження діловодства в діяльності організації), графічні методи (для побудови схем, графіків).

Джерелом бази дослідження стали підручники, наукові публікації з обраної тематики, звітні матеріали об’єкту дослідження, публікації у пресі, матеріали науково-практичних конференцій, власні спостереження.

Були опрацьовані наукові праці таких вчених, як: Алексєєва Е.В., Фанасьєва П.П., Бурова Е.М, Осичкіна Г.А., Андрєєва В.І., Артамонова І.Л., Бадьїна А.В., Банасюкевич В.Д., Басакіна Н.В., Бикова Т.А., Бобилева М.П., Гуськов В.А. та ін.

Теоретичне значення дипломної роботи полягає у вивченні існуючих шляхів удосконалення документообігу та визначенні ефективного підходу.

Практичним значенням проведеного дослідження є реалізація на конкретному підприємстві удосконаленої технології документообігу з використанням сучасних програмних засобів.

Структура роботи. Дипломна робота складається з 3-х розділів, узагальнюючих висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, формулюється практичне і теоретичне значення основних положень дипломної роботи.

Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у трьох розділах.

Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.



Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення.

1. Було з’ясовано, що діяльність управлінських працівників пов’язана з діловодством - створенням, прийманням-передаванням, зберіганням, опрацюванням документів. Раціональна організація діловодства дає змогу забезпечити ефективний обмін інформацією на підприємстві і прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

2. Діловодство є сферою практичної діяльності, що документально забезпечує функціонування кожного державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації.

3. Діяльність управлінських працівників пов’язана з діловодством - створенням, прийманням-передаванням, зберіганням, опрацюванням документів. Раціональна організація діловодства дає змогу забезпечити ефективний обмін інформацією на підприємстві і прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

4. Діловодство – це діяльність управлінських працівників щодо створення документів та організації роботи з ними.

5. У ході написання дипломної роботи ми встановили, що існують три організаційні форми діловодства: централізована: (передбачає виконання усіх операцій з документами в спеціалізованих структурних підрозділах), децентралізована (передбачає виконання усіх операцій з документами в структурних підрозділах організацій, якщо вони територіально роз’єднані), змішана (частину операцій роботи з документами покладено на спеціалізовані службу, а решту операцій виконують структурні підрозділи).

Було доведено, що основною функцією діловодства підрозділів і працівників є організація раціонального документообігу, що передбачає організацію руху документів з моменту їх одержання або створення до завершення виконання або відправлення. Правильна організація документообігу сприяє оперативному проходженню документів в апараті управління, позитивно впливає на управлінський процес у цілому.

6. Київська міська державна адміністрація (КМДА) – місцева державна адміністрація в м. Київ. Виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація) утворюється Київрадою відповідно до ст. 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 10 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" та Статуту територіальної громади міста Києва. Виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація) підзвітний і підконтрольний Київраді, здійснює повноваження, які визначені Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", Статутом територіальної громади міста Києва, та інші повноваження, надані Київрадою. Структура, загальна чисельність виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), витрати на його утримання затверджуються Київрадою за поданням Київського міського голови.

7. Ми з’ясували, що основними вимогами до раціональної організації документообігу у КМДА є: прямоточність руху потоків документів, що передбачає прямий шлях проходження документації до одержувача; виконання принципу одноразового перебування документа в одному структурному підрозділі або в одного виконавця; додержання принципу паралельності - в разі потреби одночасної роботи з документом кількох структурних підрозділів або виконавців його необхідно копіювати.

8. Було з’ясовано, що під час розробки раціонального документообігу складають схеми руху основних груп і видів документів. Це дає змогу визначити раціональні маршрути і етапи опрацювання документів, уніфікувати шляхи руху, порядок опрацювання їх і на цій основі - доцільний порядок роботи з документами.

9. Ми з’ясували, що документи в КМДА, з огляду на їх велику кількість та різноманітність, потрібно систематизувати. Звідси окремим питанням організації первинного обліку є формування за кожною темою реєстрів первинних документів. Сприйняття, вимірювання та фіксування господарських фактів здійснюється виконавцями в різні періоди. Тому, організовуючи первинний облік, заздалегідь визначають рух первинних документів. Організація руху документів на етапі первинного обліку потребує встановлення раціональної послідовності створення їх, мінімізації витрат часу на цей процес.

10. Ми з’ясували, що відповідно до встановленого в КМДА порядку, працівники обліку передають до бухгалтерії інформацію, а також додаткові дані, що дають змогу контролювати її правильність. Обробка даних у системі здійснюється в міру надходження інформації. Підсумковий етап облікового процесу іноді називають балансовим узагальненням (звітністю). Це заключний етап облікового процесу, який можна охарактеризувати як упорядковану сукупність операцій з формування показників, що відображають результати виробничої та господарської діяльності підприємства за певний період.

11. Основні напрямки удосконалення діловодства і документообігу у КМДА було запропоновано такі заходи: фільтрація, стандартизація (встановлення єдиних норм і вимог до документів, незалежно від форми власності і розмірів підприємств, їх галузевого підпорядкування), уніфікація тексту документів, використання сучасних технічних засобів створення, копіювання, обробки і зберігання документів, комп’ютерної техніки.

12. З метою розподілу документів між виконавцями, підрозділами та їхніми керівниками у КМДА варто запровадити попередній розгляд документів, у ході якого необхідно: розподіляти документи між керівниками, начальниками структурних підрозділів і виконавцями з урахуванням основних критеріїв оцінки їх змісту і забезпечення апарату управління необхідною і достатньою інформацією; визначати конкретних виконавців документів, керуючись розподілом обов’язків, посадовими інструкціями, інструкціями з діловодства, практики, що склалася, та ін.; перешкоджати надходженню в апарат управління документів, виконання яких не є його прерогативою; визначати потребу у реєстрації документів.

13. Ефективне використання власного архіву керівника КМДА передбачає раціональну систематизацію документів, створення довідкового апарату до них, забезпечення їх збереження.

14. З метою підвищення оперативності роботи апарату управління і відповідальності працівників КМДА за доручену справу, поліпшення виконавської дисципліни і документаційного забезпечення управління керівник підприємства (структурного підрозділу) здійснює контроль за станом документообігу.

15. Автоматизоване діловодство - це діловодство з застосуванням програмного забезпечення, що автоматизує облік, контроль та інші операції. У КМДА організація діловодства є не автоматизованою, що в наш час вважається вже застарілою формою. Тому для покращення ведення діловодства на об’єкті дослідження варто впровадити автоматизовану систему діловодства, яка зможе значно полегшити ведення діловодства в КМДА і підвищити ефективність управлінської діяльності КМДА загалом.

16. Автоматизація традиційного, паперового документообігу є проміжним рішенням, яке використовується для підвищення ефективності роботи КМДА.

17. Запропонована у третьому розділі дипломної роботи автоматизована система діловодства, на нашу думку, зможе значно полегшити ведення діловодства в КМДА і підвищити ефективність управлінської діяльності КМДА загалом.




Список литературы 1. Закон України „Про Державну службу” // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1993, N 52, ст.490

2. Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 15, ст.86.

3. Закон України "Про стандартизацію" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, N 31, ст. 145.

4. Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 36, ст.275.

5. Закон України "Про електронний цифровий підпис" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 36, ст.276.

6. Закон Української РСР "Про мови в Українській РСР" // Відомості Верховної Ради (ВВР) 1989, N 45, ст.632.

7. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" // Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 24, ст. 170.

8. Закон України "Про столицю України - місто-герой Київ" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 11, ст. 79.

9. Статут територіальної громади міста Києва // режим доступу http://www.kmv.gov.ua/info.asp?Id=36481.

10. Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження інструкції з діловодства" від 17 жовтня 1997 р. № 1153.

11. Андрєєва В.И. Робота з документами в діловодстві. Документообіг фірми. - М.: ЗАТ « Бізнес-Школа «Інтел-Синтез», 2002. - 144 с.

12. Артамонова И.Л. З досвіду впровадження автоматизованої системи реєстрації // Секретарська справа 1997. №3. С. 23-26.

13. Бадьїна А.В. Електронний документообіг фірми // Діловодство 2003. №1. С. 34-39.

14. Базаров Т.Ю., Єремін Б.Л., Аксьонова й ін. Управління персоналом / Під ред. Базарова Т. Ю. – М.: Академія, 2005. – 216 с.

15. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Організація праці менеджера: Навчальний посібник. – К.: ВД "Професіонал", 2004. – 304 с.

16. Банасюкевич В.Д. Експертиза цінності документів // Секретарська справа 2000. №3. С. 19-23.

17. Банасюкевич В.Д. Новий типовий перелік // Діловодство 2001. №1. С. 32-38

18. Барков С.А. Управління персоналом. – М.: Юрист, 2001. – 314 с.

19. Басакіна Н.В. Організація підготовки й передачі на архівне зберігання документів установ різних форм власності // Секретарська справа 2000. №3.С. 87-90.

20. Бикова Т.А. Правові вимоги до внутрішніх документів фірми: складання й оформлення положень // Секретарська справа 2000. №2. С. 21-25.

21. Бирман Л.А. Управленческие решения: Учебное пособие. – М.: Дело, 2004. – 208 с.

22. Бобилева М.П. і Гуськов В.А. Питання ведення номенклатури справ в умовах автоматизації діловодства // Діловодство 2002. №1. С. 29-32.

23. Бобилева М.П. На шляху до інформаційного менеджменту (питання оцінки діяльності служб документаційного забезпечення керування в умовах автоматизації документообігу) // Діловодство 2000. №2. С. 45-49.

24. Бобилева М.П. Питання аналізу документообігу організації в умовах використання автоматизованих систем // Діловодство 2001. №1. С. 36-41.

25. Бородін В.А. Процедура оцінки й аналізу діяльності персоналу приватного підприємства // Довідник з управління персоналом. – 2002. – № 9. – 65 с.

26. Вейл П. Искусство менеджмента. Новые идеи для мира хаотических перемен. – М.: Аспект-Пресс, 2003. – 158 с.

27. Веселов П.В. Ви - секретар. М.: Ізд-У стандартів, 2003. - 120 с.

28. Веснін В.Р. Практичний менеджмент персоналу. Допомога з кадрової роботи. – М.: Юрист, 2004. – 244 с.

29. Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. – М.: Академия, 2001. – 345 с.

30. Вялова Л.М. Організація руху документів // Секретарська справа 2000. №2. С. 16-20.

31. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учеб. для вузов. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Академия, 2001. – 340 с.

32. Гительман Л.Д. Преобразующий менеджмент: Лидерам организации и консультантам по управлению: Учеб. пособие для вузов. - М.: Высшая школа, 1999. – 179 с.

33. Гірняк О.М., Лазановський П.П. Менеджмент. Підручник для студентів вищих закладів освіти. – Львів: "Магнолія плюс", 2004. – 352 с.

34. Гречева О.П. Мотивация, адаптация, аттестация персонала // Кадровые технологии. – 2006. – № 1. – 39 с.

35. Гречева О.П. Перспективный бизнес: ставка на персонал // Кадровые технологии. – 2005. – № 3. – 39 с.

36. Діловодство: Справ. Посібник - 4-е вид., доп. - Омськ: Фірма «ЛЕО», 2000. - 56 с.

37. Довгань Л.Є. Праця керівника або Практичний менеджмент: Навчальний посібник. – К.: ЕксОб, 2002. – 384 с.

38. Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента в XXI веке: Учеб. пособие для вузов: Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 346 с.

39. Емишева Е.М. Методика складання номенклатури справ // Секретарська справа 2004. №3. С. 31-34.

40. Еремченко В.А. Про проблему електронних документів // Секретарська справа 2001. №3. С. 23-26.

41. Єгошин А.П. Управління персоналом. – Н: Березень, 2003. – 237 с.

42. Єфімова О.А. Сучасні системи автоматизації діловодства спроба аналізу й класифікації // Секретарська справа 2000. №4. С. 23-28.

43. Єфімова О.А. Сучасні технології роботи з документами: автоматизація діловодства // Секретарська справа 2002. №3. С. 24-29.

44. Іритикова В.С. Рекомендації з розробки посадових інструкцій // Секретарська справа, 2000. №3, С. 42-45.

45. Кабушкін Н.Н. Основи кадрового менеджменту. – М.: ЮНІТІ, 2003. – 340 с.

46. Казуто А. Шість питань на тему автоматизації діловодства // Діловодство 2002. №1. С. 35-39.

47. Карнегі Дейл. Як завойовувати друзів та впливати на людей. – Харків: Промінь, 2001. – 560 с.

48. Кібанов А.Я. Управління персоналом організації. – К.: Основи, 2006. – 134 с.

49. Ковалів С.Л. Автоматизація діловодства. Перший етап // Діловодство 2000. №1. С. 41-46.

50. Ковалів С.Л. Автоматизований контроль виконання - важлива умова успішної роботи офісу // Секретарська справа 2003. №1. С. 31-37.

51. Ковалів С.Л. Діловодство на комп’ютері: Комп’ютерні технології в діловодстві. М.: ЗАТ « Бізнес-Школа «Інтел - Синтез», 2000 - 232 с.

52. Ковалів С.Л. Застосування сучасних технологій у роботі з документами // Секретарська справа 2002. №3. С. 23-29.

53. Ковалів С.Л. Нові програми для сучасного офісу // Секретарська справа 2005. №3. С. 27-31.

54. Ковалів С.Л. Прийом і передача документів в автоматизованих системах // Секретарська справа 2000. №3. С. 33-39.

55. Ковалів С.Л. Проблема вибору програмного забезпечення для комплексної автоматизації роботи офісу // Секретарська справа 2000. №4. С. 23-28.

56. Ковалів С.Л. Російські програми комплексної автоматизації діловодства // Діловодство 2001. №2. С. 27-32.

57. Колот A.M. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 266 с.

58. Короткий С. Сучасні технології корпоративного документообігу // Комп’ютерний щотижневик "Компьютерра" 2000. № 3. С. 13-19.

59. Крушельницька О.В., Мельничук Д.П. Управління персоналом: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2003. – 296 с.

60. Кузнєцова Т.В. Ведення контролю за строками виконання - найважливіше завдання секретаря // Секретарська справа 2002. №4. С. 3-5.

61. Кузнєцова Т.В. Ведення контролю за строками виконання - найважливіше завдання секретаря // Секретарська справа 2000. №1. 3-5.

62. Кузнєцова Т.В. Діловодство (документаційне забезпечення керування). М., ЗАТ « Бізнес-Школа «Інтел - синтез» 2002 - 384 с.

63. Кузнєцова Т.В. Для чого секретареві потрібні нормативно-методичні документи по діловодству // Секретарська справа 2002. №1. С. 3-5.

64. Кузнєцова Т.В. Інструкція з діловодства, порядок складання //Секретарська справа 2000. №2. С. 3-6.

65. Кузнєцова Т.В. Секретарська справа. М.: ЗАТ « Бізнес-Школа «Інтел-синтез» 2001 - 324 с.

66. Кузнєцова Т.В. Як скласти посадову інструкцію секретаря // Секретарська справа 2000. №1. С. 3-5.

67. Кулицький С.П. Організації інформаційної діяльності у сфері управління: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2002. – 224 с.

68. Ларін М.В. Керування документацією в організаціях (проблеми історії й методології). Дисертація доктора історичних наук. М., 2000 - 413 с.

69. Ларін М.В. Керування документацією й нові інформаційні технології. М. ВНИИДАД, 2005 - 137 с.

70. Ларін М.В. Проблеми вдосконалювання документаційного забезпечення керування в сучасних умовах // Економіка й життя 2003. №4. С. 56-59.

71. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навчальний посібник. – К.: ЕксОб, 2000. – 512 с.

72. Максимович Г.Ю., Андрєєв А.М. Нові можливості автоматизації діловодства // Секретарська справа 2002. №4. С. 19-25, 31-33, 36-42

73. Максимович Г.Ю., Берестова В.П. Комп’ютерні мережі передачі даних - сучасний засіб комунікації // Секретарська справа 2004. №2. С. 31-35.

74. Максимович Г.Ю., Берестова В.П. Як створити інформаційну документальну систему // Секретарська справа 2000. №1. С. 42-47.

75. Мосягіна О.В., Емишева Е.М. Сучасні вимоги до формування й оформлення справ // Секретарська справа 2000. №4. С. 32-36.

76. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навчально-практичний посібник. – К.: Знання, 2002. – 311 с.

77. Обґрунтування механізму оцінки ефективності використання керівного персоналу підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.Є. Семенча / Нац. металург. акад. України. – Д., 2003. – 19 с.

78. Орбан-Лембирк Л.Е. Основи психології управління: Монографія. – Івано-Франківськ: "Плай", 2002. – 426 с.

79. Орбан-Лембирк Л.Е. Психологія управління: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 568 с.

80. Порівняльний аналіз програмних систем діловодства й документообігу для автоматизації російських органів державної влади, підприємств і установ. Методичний посібник. М., ВНИИДАД, 2000 - 73 с.

81. Санкіна Л.В. Посадова інструкція: рекомендації зі складання // Трудове право 2002. №2. С. 10-13.

82. Санкіна Л.В. Характерні риси діловодства у фірмах дрібного й середнього бізнесу // Діловодство, 2001. №2. С. 18-23, 31

83. Санкіна Л.В. Як скласти посадову інструкцію секретаря керівника // Секретарська справа 2000. №2. С. 19, 30-34.

84. Санкіна Л.В. Як скласти посадову інструкцію секретаря-референта (рекомендації зі складання) // Секретарська справа 2000. №4. С. 19-24.

85. Сокова А.Н. Електронне діловодство (Практичний погляд на проблему в реальних умовах) // Діловодство 2000. №1. С. 32-37.

86. Сокова А.Н. Електронні документи й електронні технології в діловодстві // Діловодство 2001. №1. С. 29-34.

87. Степанов Е.А. Контроль виконання документів і доручень // Секретарська справа 2004. №2. С. 15-19.

88. Стільників П.В., Тихомиров А.Н. Діловодство: зразки документів: Інструкції, Дст. - М.: Проспект, 2000-80 з.

89. Управление персоналом организации: Практикум: Учеб. пособие / Под ред. д.э.н., проф. А.Я. Кибанова. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 296 с.

90. Храмов В.О., Бовтрук А.П. Основи управління персоналом: Навчально-методичний посібник. – К.: МАУП, 2001. – 112 с.

91. Червінська Л.П. Мотивація персоналу в менеджменті: стан, проблеми, напрями розвитку. – К.: Правда Ярославичів, 2007. – 203 с.

92. Червінська Л.П. Основи мотивації в менеджменті. – Суми: Мрія-1 ЛТД, 2007. – 192 с.

93. Червінська Л.П. Фактори мотивації персоналу в менеджменті. – К.: Правда Ярославичів, 2004. – 254 с.

94. Шатина Н.В. Складання номенклатури справ // Секретарська справа 2000. №1. С. 18-24.

95. Шатина Н.В. Функції секретаря - помічника керівника // Секретарська справа 2003. №4. С. 16-19.

96. Янкова В.Ф. Нормативне забезпечення діловодства в установі, організації, на підприємстві // Діловодство 2001. №1. С. 21-25.

97. Офіційний сайт КМДА. – http://www.kmv.gov.ua/
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
690
Скачать бесплатно 20144.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.