У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Мотиваційна політика в організації у страховому бізнесі
Количество страниц 137
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20145.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 8
1.1. Сутність мотивації праці 8
1.2. Сучасні наукові погляди відносно мотивації праці 21
1.3. Методологія дослідження 33
ВИСНОВКИ З ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 47
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ В СТАРАХОВІЙ КОМПАНІЇ „ТАС” 48
2.1. Страховий бізнес в Україні 48
2.2. Загальна характеристика страхової компанії 57
2.3. Дослідження системи оплати та мотивації праці працівників в компанії 75
ВИСНОВКИ З ДРУГОГО РОЗДІЛУ 88
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЮВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЯК ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ СТРАХОВОЮ КОМПАНІЄЮ 89
3.1. Удосконалення мотиваційного клімату на підприємстві 89
3.2. Підвищення мотивації як функція управління на підприємстві 107
3.3. Механізми стимулювання мотиваційної діяльності СК 115
ВИСНОВКИ З ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 124
ВИСНОВКИ 125
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 129
ДОДАТКИ 137



Актуальність дослідження. Сучасний етап розвитку світової економіки та міжнародних відносин, процеси ринкової трансформації національних економік, входження багатьох країн до системи світових господарських зв’язків обумовлюють необхідність розвитку страхового ринку з урахуванням світового досвіду та національних особливостей кожної країни.
Міжнародний досвід свідчить, що страхування у ринковій економіці є ефективним способом захисту всіх суб’єктів ринку та кожного окремого власника, важливим чинником стабільності суспільного виробництва, неперервності та безперебійності відтворювального процесу, одним із головних джерел залучення інвестиційного капіталу до національної економіки.
Побудова ринкової моделі економіки шляхом проведення економічних реформ, відновлення приватних засад у господарюванні і формування приватного підприємництва зумовили посилення уваги до інституту страхування як соціально-економічного механізму; захисту господарської діяльності від руйнівної дії стихійного лиха, нещасних випадків, несприятливих змін ринкової кон’юнктури тощо. Крім того, небезпека вказаних факторів може зашкодити матеріальним об’єктам життєдіяльності фізичних осіб.
Як засвідчує аналіз історії та сучасного становлення європейського інституту страхування, страхування є обов’язковим елементом кожної економічної і соціальної системи суспільства. Без розвинутої системи страхування економіка успішно функціонувати не може.
З початку 90-х років і дотепер тема страхування привертає пильну увагу вчених і науковців. Пояснюється це просто – з досвіду розвинених країн суми зборів від страхування є дуже великими.
Страховий ринок нині є найрозвиненішим сектором ринку небанківських фінансових послуг України, який акумулює майже 83,2% загального обсягу активів цього сектора [100].
На сучасному етапі стан страхового ринку України характеризується номінальним зростанням показників діяльності, але більш глибокий аналіз свідчить про недостатньо вагому роль страхування у функціонуванні фінансової системи, нерозвиненість механізму перерозподілу ВВП через страхові компанії.

Високий розвиток страхування є характерним для соціумів та економік із великою часткою індивідуалізму та свободи як в особистому житті, так і в підприємницькій діяльності.
У неринкових та неліберальних суспільних системах страхування як бізнес практично не існує. Оскільки Україна нещодавно стала на шлях ринкових перетворень, процес становлення вітчизняних страхових компаній та страхового ринку загалом невипадкова.
Наша країна вже понад п’ятнадцять років є самостійною державою і реформує економіку на ринковий лад. Розгорнувся процес роздержавлення власності і формування адекватних нових структур. На страховому ринку працюють багато спеціалістів, тому актуальним є розгляд системи мотивації праці та стимулюваня страхових працівників.
Проблема мотивації праці у страховій сфері – безумовно, одна із ключових у сучасному страховому бізнесі. У той час, коли країна встала на шлях прискореної економічної, соціальної й політичної модернізації, підвищення ефективності праці робітників і створення нормальних умов життя для громадян є однією із пріоритетних цілей розвитку держави. Від її успішного рішення багато в чому залежать як підвищення ефективності виробництва, так і ріст добробуту людей, сприятливий соціально-психологічний клімат у країні.
Метою дипломної роботи є удосконалення систем і форм мотивації праці в компаніях страхового бізнесу і вироблення практичних рекомендацій з даної проблеми.

Об’єктом дослідження є страхова компанія „ТАС” та мотивація персоналу компанії.
Предметом дослідження виступають організаційно-економічні механізми мотивації праці та вироблення рекомендації щодо їх покращення.
Мета вимагає виконання наступних завдань дослідження:
- визначити сутність мотивації праці;
- розглянути ефективність мотиваційної діяльності;
- надати загальну характеристику етапів розвитку страхового бізнесу в Україні, проаналізувати діяльність вітчизняних компаній страхового бізнесу на конкретному прикладі СК „ТАС”
- дослідити системи мотивації праці працівників на підприємстві, мотиваційна політика компанії;
- обґрунтувати шляхи удосконалення мотиваційної діяльності компанії.
Теоретичну базу дослідження становлять праці вітчизняних та зарубіжних фахівців з питань мотиваційної діяльності, оплати праці, способів покращення мотивації в сучасних умовах, зокрема, найбільш повно ці проблеми висвітлені у роботах Анісімова О.С. [3] , Бовикіна В.І., [6] Бурлакова Г.Р., Виханського О.С., Наумова А.І., Галенка В.П., Страхової О.А., Файбушевича С.І., Гнездовського Ю.І., Поварича І.П., Грачева М.В., Журавльова П.В., Карташова С.А., Маусова Н.К., Одегова Ю.Г., Кабушкіна Н.І.. Келлер-Пфрундера А., Комарової Н., Леонтьєва А.Н., Лещинської Г., Майбурда Е.М., Мейера М., Мескона М.Х., Альберта М., Хедоурі Ф., Микульського К., Морозової Л.Л., Негашева Е.В., Оучі У.Г., Пристаневої А.А., Проннікова В.А., Ладанова І.Д., Пугачева В.П., Травіна В.В., Дятлова В.А., Уткіна Е.А., Кочеткової А.І., Сосніна А.С., Тимощенко І.І., Гуткевича С.А та ряду ін.
Також в магістерському дослідженні було опрацьовано роботи В.Д.Базилевича, О.Д.Василика, А.А. Гвозденка, О.Д.Заруби, М.С. Клапківа, Ф.В. Коньшина, Л.І. Рейтмана, С.С.Осадця та ін., присвячені страхуванню в сфері економіки. Вагомий внесок у розвиток страхової справи зробили зарубіжні вчені. Питання сутності страхування та його місця в економічній системі проаналізовані в працях таких вчених [40, 47, 49], як А.Манес, Г.Бадер, А.Банасінський, В.Райхер, Л.Рейтман, С.Єфімов, А.Плешков, В.Шахов, Є.Коломін, К.Турбіна, Л.Корчевська та ін.
Значний внесок у розвиток теорії й практики страхування належить вітчизняним економістам. Серед відомих українських досліджень з даного питання слід відзначити роботи К.Воблого, С.Осадця, В.Базилевича, М.Клапківа, В. Нестерука, Н.Внукової та ін. [61].

У дослідженні використано ряд загальнонаукових та спеціальних методів дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку і розвитку. Серед загальнонаукових методів пізнання необхідно виділити абстрактно-теоретичний, історичний, індукції та дедукції, аналізу й синтезу, порівняння та узагальнення, експертний метод. Діалектичний метод пізнання супроводжував весь процес дипломного дослідження і дозволив розглянути тенденції розвитку інституту страхування в Україні.
Інформаційну базу дослідження склали теоретична та практична інформація, [98, 99, 100] статистичні дані, опубліковані [14, 19, 40] у наукових роботах вітчизняних та зарубіжних вчених, науково-практичних конференціях, періодичних виданнях, статистичні дані страхової компанії „ТАС” [101].
Практичне значення одержаних результатів. Одержані на основі проведеного аналізу теоретичні висновки можуть бути базою для подальших досліджень у сфері мотивації у страховій діяльності, а також можуть бути використанні у навчальному процесі, як при викладанні нормативного курсу з управління персоналом, так і спецкурсу „Страхування”, а також інших спецкурсів, пов’язаних із регулюванням страхової діяльності.

Структура роботи. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, формулюється практичне і теоретичне значення основних положень дипломної роботи.
Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у трьох розділах, перших з яких присвячений дослідженню теоретичних основ мотивації та стимулювання трудової діяльності, у другому розділі дипломної роботи проведений аналіз мотивації праці в стараховій компанії „ТАС”, третій розділ включає обґрунтування шляхів удосконалювання мотивації як функції управління в страховій компанії.
Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.


Дана робота була присвячена дослідженню нових механізмів удосконалювання мотивації мотиваційного клімату в ринкових умовах на прикладі страхової компанії „ТАС”. Результати дослідження полягають у наступному:
Страхування – це сукупність особливих відносин по захисту майнових інтересів юридичних та фізичних осіб у разі настання певних, передбачених страховою угодою подій, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати ними страхових платежів (страхових премій).
У ході дослідження було з’ясовано, що страхування має важливе економічне і соціальне значення. Перехід до ринкової економіки об’єктивно руйнує монопольне державне страхування, яке було складовою частиною системи державних відшкодувань, спрямування цих засобів в найбільш перспективні і стабільні галузі економіки з метою їх примноження для максимального захисту інтересу страхових послуг та посилення страхового захисту майнових інтересів юридичних і фізичних осіб вирішальне значення має формування відповідних страхових фондів.
З огляду на кризовий характер сучасної економіки України процес реформування оплати праці повинен характеризуватися справді глибоким змістом, охоплювати всі економічні та інституціональні структури, пов’язані зі сферою формування і розподілу доходів. Все більше стає очевидним, що реформа оплати праці – це не одноразовий захід, а тривалий процес, синхронний за змістом і часом загальному ходу економічних реформ.
Реформа оплати праці повинна стати комплексом взаємопов’язаних заходів еволюційного характеру, які здійснюються як на макроекономічному (державному), так і на мікроекономічному (підприємство) рівнях, мета яких в сучасній економіці України – забезпечити ефективне матеріальне стимулювання розвитку національного виробництва. Реформа в цьому випадку є свідомим цільовим спрямованим впливом держави на систему оплати праці на підприємствах (фірмах).
Реформа оплати праці здійснюється в Україні в кризових економічних умовах, характерною рисою яких є постійна загроза переходу придушеної інфляції витрат у відкриту інфляцію попиту. Без сумніву, чим вищі темпи інфляції, тим більшою мірою послаблюються економічні стимули до праці та інвестування.
Дуже шкода, що в сучасних умовах заробітна плата перестала виконувати свої функції. Багато підприємств зараз створюються з надією на успіх, не маючи навіть елементарного бізнес-плану, не говорячи вже про такі речі, як нормування і оплата праці.
Отже, стратегічна мета сучасної реформи оплати праці полягає у забезпеченні ефективного матеріального стимулювання розвитку виробництва, в переході від старих форм та систем оплати праці до нових (сучасних – таких як безтарифна оплата праці), ліквідація заборгованості з виплати заробітної плати, недопущенням подальших затримок виплат, підвищенням загальної величини оплати праці відповідно до кінцевих результатів виробництва, зменшенням диференціації в заробітках, зростанням реальних доходів працівників та ін.
Дані описи сучасних форм мотивації, оплати праці, способів матеріального стимулювання відображають роль, що знижується, зацікавленості працівників у результатах своєї праці й, як наслідок, необхідність удосконалювання систем оплати праці й мотивації, як критеріальної умови досягнення високих трудових показників. Мотиваційна культура, особливо корпоративна, базується в основному на матеріальному стимулюванні, як одному з найпростіших інструментів, але в сучасних умовах мотивація співробітників коштами перестає бути актуальною, тому що головний стимулюючий фактор – залежність заробітку від кількості і якості виконаних робіт – перестає бути домінуючою у світлі твердої тарифікації й передбачуваності, поза залежністю від витрачених зусиль.
Проведене дослідження сфери оплати праці й мотивації персоналу на об’єкті проведення дослідження на основі аналізу й зіставлення даних трудових показників, складу ФЗП, мотивуючих й стимулюючих виплат і коефіцієнтів дозволяє зробити ряд висновків:
Удосконалювання систем оплати праці вже зараз може дати нам ріст зацікавленості працівників в ефективній праці. Останнім часом з’явилася необхідність такої системи оплати праці, що сформувала б потужні стимули посилення ефективності праці. Тому що при існуючій тарифній системі оплати праці працівник недостатньо зацікавлений навіть у малому підвищенні ефективності своєї праці, тому що більша частина його коштів формуються, виходячи з норм і положень про оплату праці, що забезпечують передбачуваний результат.
В якості удосконалювання й розробки плану дій по впровадженню більш ефективної системи оплати праці й мотивації шляхом розробки безтарифної системи оплати праці. Сутність її полягає в тому, що використовується ідея пайового розподілу зароблених коштів між працівниками підприємства, підрозділів, у результаті чого трудова мотивація кожного окремо взятого працівника до високопродуктивної праці зростає.
У запропонованій концепції мотивації праці реалізується один із принципів ринкової економіки – відповідна норма оплати залежно від вкладених зусиль.
Отже, підводячи підсумки за результатами дослідження, можна сказати, що ми розглянули основні, але далеко не всі аспекти створення ефективної системи мотивації й стимулювання праці працівників у страховій компанії „ТАС”.
Необхідно введення інших способів мотивації персоналу, наприклад, нематеріального стимулювання, щоб будити у працівників почуття причетності, значимості й т.д., що, на жаль, на досліджуваному об’єкті виявилося дуже слабким.
Узагальнюючи вищевикладене, можна відзначити, що в наш час у страховій компанії переважають досить застарілі форми оплати праці - погодинна й відрядна. Основною системою оплати праці є система оплати за тарифом, із застосуванням різних премій та надбавок.
Опираючись на викладене вище, можна сформулювати ряд рекомендацій з удосконалювання системи преміювання на досліджуваному підприємстві:
Необхідно змінити принциповий підхід до формування матеріальної винагороди, а саме:
• премію працівник повинен заробляти.
• зведення до мінімуму суб’єктивізму можна домогтися тільки за рахунок впровадження організаційно-технічних методів, таких як постановка обліку показників на ЕОМ;
• необхідно скоротити кількість показників преміювання, одночасно збільшивши й загальний розмір преміювання й частку кожного показника в ньому.
Запропоновані заходи щодо вдосконалювання методів мотивації праці у страховій компанії „ТАС” можуть дати приріст його продуктивності й, як наслідок, умовне скорочення чисельності працівників. Виходячи із цього, ми можемо визначити очікуване умовне вивільнення чисельності й економію фонду оплати праці.
Список литературы 1. Абрамов В.М. та ін. Мотивація і стимулювання праці в умовах переходу до ринку / Абрамов В.М., Данюк В.М., Колот А.М.. – О.: ОКФА, 2005. – 298 с.
2. Александрёнок М.В. Мотивация труда в системе управления предприятием и организационно-экономический механизм ее развития: Автореф. дис... канд. экон. наук: 08.00.05. – М.: Гос. науч. учреждение «Ин-т экономики НАН Беларуси», 2005. – 187 с.
3. Анисимов О.С. Методологическая версия категориального аппарата психологии. – М.: Высшая школа, 1990. – 214 с.
4. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга: Учеб. пособие / Санкт-Петербург. ун-т экономики и финансов и др. – Спб.: Питер, 2004. – 249 с.
5. Базилевич В.Д. Страховий ринок України. – К.: Товариство "Знання", КОО, 1998. – 374 с.
6. Бовыкин В.И. Новый менеджмент: (управление предприятием на уровне высших стандартов; теория и практика эффективного управления). – М.: ОАО "Издательство "Экономика", 2004. – 288 с.
7. Богданович С.С. Мотивация на этапе формирования образа деятельности: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. психол. наук. 19.00.01. – М.: Нац. ин-т образования, 1999. – 80 с.
8. Богдашиц Е.А. Мотивация в системе функций управления персоналом: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. экон. наук. 08.00.05. – М.: Белорус. гос. экон. ун-т, 2002. – 170 с.
9. Бойчик I. М., Харов М. С., Хончам М. I., Пiча Ю. В. Навч. посiбник Економiка пiдприємства. – Х: Каравела, 2004. – 220 с.
10. Бурлаков Г.Р. Мотивационный климат организации // Управление персоналом. – 2005. – №87. – С.14-16.
11. Верещагина Л.А, Карелина И.М. Психология потребностей и мотивация персонала / Л.А.Верещагина, И.М.Карелина. – Х.: Гуманит. центр., 2002. – 190 с.
12. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник для экономических спец. вузов. – М.: Высшая школа, 1994. – 321 с.
13. Волгина О.Н. Мотивация труда персонала финансово-кредитных организаций / Под ред. Ю.Г.Одегова; Рос. экон. акад. им. Г.В.Плеханова. – М.: Экзамен, 2002. – 118 с.
14. Вчіться вибирати надійного страховика – поради газети „Бізнес” // „Бизнес”. – 2006. – № 43. – С. 5-9.
15. Галенко В.П., Страхова О.А., Файбушевич С.И. Управление персоналом и эффективность предприятий. - М.: Финансы и статистика, 2005.
16. Гапанюк М.А., Малько В.І. Передумови та перспективи розвитку страхування в Україні // Фінанси України. – 2005. – №7. – С. 19-24.
17. Гвозденко А.А. Основы страхования: Учебник. – Х.: Олди-Плюс, 2005. – 240 с.
18. Гнездовский Ю.И., Поварич И.П. Проблемы организации оплаты труда в современных условиях. – К.: Генеза, 2003. – 286 с.
19. Гофман, Клаус-Дитер. Мотивация в бизнесе: Умение вести презентации и конф., коммуникация и применение нагляд. средств. – Ростов н / Д: Феникс, 2004. – 218 с.
20. Грачев М.В. Суперкадры. Управление персоналом в международной корпорации. – М.: Дело, 2003. – 197 с.
21. Гунченко М.В. Мотивація праці в умовах трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01. – Д.: Дніпропетр. ун-т економіки та права., 2006. – 58 с.
22. Дмитренко Г.А. и др. Мотивация и оценка персонала. – К.: Межрегион. акад. упр. персоналом, 2002. – 288 с.
23. Донець Л.І. Підприємництво в умовах трансформації економіки в Україні: мотивація, маркетингова орієнтація, ефективний менеджмент / Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. – Д.: Джерела, 2006. – 248 с.
24. Егоршин А.П. Мотивация трудовой деятельности. – Нижний Новгород: НИМБ, 2003. – 219 с.
25. Економiка пiдприємства. Збiрник практичних задач i конкретних ситуацiй. Навч. посiб. / С. В. Покропивний та iнш. – К.: КНЕУ, 2002. – 240 с.
26. Еськов А.Л., Бунтовская Л.Л. Мотивация труда в системе корпоративного менеджмента: Теория и практика / Еськов А.Л., Бунтовская Л.Л.. – К.: Наук. світ, 2003. – 314 с.
27. Журавлев П.В., Карташов С.А., Маусов Н.К., Одегов Ю.Г. Технология управления персоналом. – М.: Мысль, 2004. – 206 с.
28. Занюк С.С. Мотивація діяльності: спонукання, активність, успіх. – В.: Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки., 2003. – 218 с.
29. Захарченко В.И. Нововведения: мотивация, моделирование, эффективность. – О.: Одес. нац. ун-т им. И.И.Мечникова, 2002. – 277 с.
30. Иванова С.В.Мотивация на 100%: А где же у него кнопка? – М.: Альпина бизнес букс, 2005. – 187 с.
31. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. – СПб: Питер, 2003. – 294 с.
32. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента. – М.: Интер-Пресс, 2004. – 270 с.
33. Келлер-Пфрундер А. Индивидуализация экономики персонала // Проблемы теории и практики управления. – 2004.– № 2. – С. 14-15.
34. Кирхлер Э, Родлер К. Мотивация в организациях / Э.Кирхлер, К.Родлер– Х.: Гуманит. Центр, 2003. – 188 с.
35. Кобьелл К. Мотивация в стиле ЭКШН: Восторг заразителен. – М.: Альпина Паблишер, 2003. – 264 с.
36. Колот А.М. Мотивація персоналу: Підручник.– К.: Київ. нац. екон. ун-т., 2002. – 247 с.
37. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навч. посібник. – К.: Київ. нац. екон. ун-т, 2005. – 216 с.
38. Комарова Н. Мотивация труда и повышение эффективности работы // Персонал. – 2005. – №10.
39. Кошелупов І.Ф. Мотивація управлінського персоналу як складова стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. – О.: Одес. держ. екон. ун-т., 2006. – 88 с.
40. Крушельницька О.В. Мотивація та оцінка діяльності персоналу. – Ж.: Житомир. інж.-технол. ін-т., 2000. – 289 с.
41. Куликов Г.Т. Мотивация труда наемных работников. – К.: Ин-т экономики. НАН Украины, 2006. – 197 с.
42. Кулійчук В.І. Мотивація підвищення трудового потенціалу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж.. – Д.: Світязь, 2005. – 90 с.
43. Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения. / Деятельность. Сознание. Личность, т.2. – М.: Педагогика, 1983. – 347 с.
44. Лещинская Г. Молодежный рынок труда // Экономист. – 2006. – №8. – С. 18-19.
45. Лидерство руководителей и мотивация работников. – М.: Высшая школа, 2002. – 217 с.
46. Липов В.В. Мотивація господарської діяльності в трансформаційній економіці: Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук. 08.01.01. – Х.: Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, 2002. – 87 с.
47. Майбурд Е.М. Введение в историю экономической мысли. От пророков до профессоров. – М.: ЮНИТИ, 2006. – 246 с.
48. Маковеев П.С. Мотивация труда: опыт системного анализа. – Одесса: ОГПУ, 2004. – 290 с.
49. Мейер М. Почему ваши подчиненные относятся к работе с прохладицей? // ЭКО. – 1999. – №4. – С. 16-17.
50. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. С англ. – М.: Дело, 1992. – 294 с.
51. Микульский К. Формирование новой модели занятости // Экономист. – 2005. – №3. – С. 10-14.
52. Мирошниченко О.В. Мотивація праці: формування ринкових чинників у перехідний період: Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук. 08.01.01. – Д.: Донец. держ. ун-т, 2005. – 210 с.
53. Морозова Л.Л. Квалификационные характеристики должностей работников современных предприятий. – М.: Наука, 1999. – 287 с.
54. Москвичев С.Г. Мотивация, деятельность и управление. – К.; Сан-Франциско: Light Press, 2003. – 244 с.
55. Москвичов С.Г. Мотивація, діяльність і управління (як взаємопов’язані категорії): Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра психол. наук. 19.00.01. – К.: Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, 2004. – 287 с.
56. Мотивация персонала // Вопросы экономики. – 2006. – №2. – С. 4-5.
57. Мотивация персонала: Ключевой фактор менеджмента. – Ниж. Новгород: Приоритет, 2002. – 240 с.
58. Мотивация труда в системе отношений менеджмента: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. экон. наук. 08.00.01. – М.: Белорус. гос. экон. ун-т, 2006. – 278 с.
59. Мотивація персоналу в менеджменті: стан, проблеми, напрями розвитку / За ред. Завадського Й.С. – К.: Буква, 1999. – 287 с.
60. Негашев Е.В. Анализ предприятия в условиях рынка.: Учеб. пособие. – М.: Высшая школа, 2006. – 199 с.
61. Нестерук В.П. Мотивация и мотивационный менеджмент: Учеб. пособие / Европ. ун-т. – К.: Изд-во Европ. ун-та, 2006. – 187 с.
62. Нестерчук В.П. Організація та мотивація праці: Навч. посіб. – К.: Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 1999. – 267 с.
63. Оучи У.Г. Методы организации производства. – М.: Экономика, 2003. – 288 с.
64. Пономарёв И.П. Мотивация работой в организации / МГУ им. М.В.Ломоносова. Экон. фак.. – М.: УРСС, 2004. – 190 с.
65. Пристанева А.А. Рынок труда: занятость и безработица // Вопросы экономики. – 2005. – №2. – С. 20-21.
66. Пронников В.А., Ладанов И.Д. Управление персоналом. – M.: Экономика, 2003. – 265 с.
67. Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. 2-е изд. – М.: Педагогика-Пресс,1996. – 277 с.
68. Пугачев В.П. Управление персоналом организации: Учебник. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 276 с.
69. Семикіна М.В. Мотивація конкурентоспроможної праці: теорія і практика регулювання / Ін-т економіки НАН України. – К: ПіК, 2003. – 299 с.
70. Семикіна М.В. Соціально-економічна мотивація конкурентоспроможності у сфері праці: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.09.0. – К.: Ін-т демографії та соц. Дослідж., 2004. – 90 с.
71. Словарь иностранных слов / Под ред. И.В. Лехина и проф. Ф.Н. Петрова. – М.: ЮНВЕС,1995. – 197 с.
72. Соболев Ю.В., Верлока В.С., Макаренко М.В. и др. Основы менеджмента: Организация. Планирование. Мотивация. Контроль. – Х.: Основа, 2006. – 290 с.
73. Соболєва В.М. Мотивація трудової діяльності в умовах переходу до ринкової економіки. – К.: ТОВ «Знання» України, 2004. – 240 с.
74. Соломанидина Т.О., Соломанидин В.Г. Мотивация трудовой деятельности персонала: Учеб.-практ. пособие / Т.О.Соломанидина, В.Г.Соломанидин. – М.: ООО «Журн.», 2005. – 277 с.
75. Сорока И.В. Мотивация предпринимательства как экономико-философский феномен: сущность, эволюция, современные проблемы. – Д.: Донец. гос. ун-т экономики и торговли, 1999. – 247 с.
76. Сорока І.В. Мотивація труда і підприємництва в умовах соціального ринкового господарства: проблеми взаємообумовленості: Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. д-ра екон. наук 08.01.01. – К.: Київ. держ. екон. ун-т, 2003. – 196 с.
77. Тимощенко И.И., Соснин А.С. Мотивация личности и человеческих ресурсов / Тимощенко И.И., Соснин А.С. – К.: Изд-во Европ. ун-та, 2002. – 210 с.
78. Токар А.В. Мотивація та матеріальне стимулювання праці: Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук. 08.07.02. – Х.: Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва, 1999. – 247 с.
79. Травин В.В., Дятлов В.А. Основы кадрового менеджмента. – М.: Академия, 2005. – 299 с.
80. Уайтли Ф. Мотивация. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. – 347 с.
81. Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Управление персоналом в малом и среднем бизнесе. – К.: Основа, 2006. – 297 с.
82. Фрэнкин Р. Мотивация поведения: Биол., когнитив. и соц. аспекты. – 5-е изд.. – СПб: Питер, 2003. – 279 с.
83. Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность. – СПб.: Питер, 2003. – 260 с.
84. Чернина Н. О новой модели занятости // Персонал. – 2006. – №11.
85. Шадриков В.Д. Введение в психологию: мотивация поведения. – М.: Логос, 2003. – 288 с.
86. Шапиро С.А. Мотивация и стимулирование персонала. – М.: Гросс Медиа, 2005. – 264 с.
87. Шаховой В.А., Шапиро С.А. Мотивация трудовой деятельности: Учеб. пособие / Шаховой В.А., Шапиро С.А.; Рос. акад. предпринимательства. – М.: Вершина, 2003. – 260 с.
88. Шекшня С.В. Управление персоналом современной организации. Учебно-практическое пособие.– М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 2005. – 310 с.
89. Шпикуляк О.Г. Менеджмент персоналу та мотивація праці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. – К.: Нац. наук. центр «Ін-т аграр. економіки», 2004. – 99 с.
90. Штаффельбах Б. Теоретические основы и функции экономики персонала // Проблемы теории и практики управления.– 2004. – № 5. – С. 15-16.
91. Эггерт, Макс А. Мотивация: Карман. справ. – М.: HIPPO, 2003. – 249 с.
92. Экономика предприятия. Учебник для вузов. Под редакцией В. Я. Горфинкеля, Е. М. Купрянова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2006. – 290 с.
93. Экономика предприятия. Учебник. Под редакцией О. И. Волкова. – М.: ИНФРА, 2005. – 204 с.
94. Юлдашев Р., Шаплыко Д. О финансовых ресурсах и платежеспособности страховой компании // Страховое дело. – 2005. – №3.
95. Юргенс И.О проблеме регулирования страхования // Страховое дело. – 2005. – № 9. – С. 10-12.
96. Ядранський Д.М. Мотивація праці як складова економічної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. – Д.: Дніпропетр. ун-т економіки та права, 2004. – 90 с.
97. Янчишен В. Нормативне регулювання діяльності страхових організацій в Україні // Підприємництво, господарство і право. – 2007. – №2.
98. http: //www.insurance.kiev.ua/
99. http: //www.taslife.com.ua/
100. www.uainsur.com – Український сервер страхування.
101. http://www.taslife.com.ua/ – Офіційний сайт страхової компанії „ТАС”.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1027
Скачать бесплатно 20145.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.