У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особливості підготовки та проведення аудиту системи управління якістю підприємства ТОВ „Крафт-Трейд”
Количество страниц 92
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20243.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади управління якістю на підприємстві 7
1.1. Поняття системи управління якістю 7
1.2. Поняття аудиту системи якості підприємства 19
1.3. Методика внутрішнього аудиту системи управління якістю підприємства 23
Розділ 2. Аудит системи управління якістю на підприємстві ТОВ „Крафт-Трейд” 32
2.1. Загальна економічна характеристика ТОВ „Крафт-Трейд” 32
2.2. Сучасний стан і організація управління якістю на підприємстві 48
2.3. Аудит системи якості підприємства 51 Розділ
3. Удосконалення системи управління та контролю якості на підприємстві ТОВ „Крафт-Трейд” 64
3.1. Напрямки удосконалення системи якості підприємства 64
3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів 74
Висновки і пропозиції 87
Список використаної літератури 92
Додатки





На сучасному етапі розвитку економіки України питання забезпечення якості продукції є стратегічним завданням, що постає перед кожним суб`єктом господарювання. Вихід нашої країни на світовий ринок висуває на перший план питання підвищення якості виробленої продукції та наданих послуг. Прагнення України інтегруватись в європейські і світові економічні структури вимагає засвоєння нових правил гри, що диктує ринкова економіка, в якій виживає та організація, котра має найсучасніші технології, найвищу якість продукції, найнижчі ціни і найвищі орієнтири стосовно найвимогливішого споживача. Розвиток ринкових відносин в Україні супроводжується насиченням ринку різноманітними товарами вітчизняного та іноземного виробництва, хоча не завжди вони мають належну якість. Низька купівельна спроможність пересічного українського споживача сприяє зростанню пропозиції дешевого товару, де за низькою ціною часто криється не насправді невисока собівартість виробництва цього товару, а низька якість і сумнівне походження, про що свідчать скарги споживачів та перевірки державних органів у справах захисту прав споживачів. І все-таки конкуренція товаровиробників, зростання купівельної спроможності, вимогливість споживачів та наявність у них можливості вибору товарів (робіт, послуг) є тими ефективними, впливовими засобами, які приведуть до насичення ринку України високоякісними товарами. В умовах глобалізації ринку проблема якості є актуальною для всіх країн і організацій, тому що тільки продукція високої якості може бути конкурентоспроможною. Ефективність цього інструменту тепер особливо зростає у зв`язку з прийняттям у багатьох країнах законодавства, яке встановлює жорсткі вимоги щодо безпечності продукції для здоров`я та життя людини, захисту прав та інтересів споживачів, охорони навколишнього природного середовища. Таким чином проблема забезпечення якості є комплексною і вирішувати її традиційними методами, тобто лише шляхом контролю якості готової продукції, практично не можливо. Повинен бути комплексний, системний підхід, реалізація якого можлива лише в рамках системи управління якістю. Відомий американський спеціаліст Едвард Демінг ще в 1950 р. писав, що на 85% вирішення проблеми залежить не від людей, а від системи управління якістю. Значну роль у підвищенні якості відіграють стандарти, які є нормативною базою систем якості. Загальновизнаними на сьогодні є міжнародні стандарти ISO серії 9000, які сконцентрували досвід управління якістю, нагромаджений в різних країнах. У багатьох країнах, в тому числі в Україні, вони прийняті як національні, а в Україні введені в дію з 1 жовтня 2001р. Право споживачів-громадян на придбання товарів належної якості в незалежній Україні стало одним з основних конституційних прав громадянина, реалізація якого вимагає встановлення певних гарантій. Так, відповідно до ст. 50 Конституції України, “кожен має право на безпечне для життя й здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди. Кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля, про якість харчових продуктів і предметів побуту, а також право на її поширення. Така інформація ніким не може бути засекречена”. Кожна з провідних фірм світу йшла до успіху своїм шляхом, але через одні ворота: через ворота удосконалення менеджменту якості. Це стосується не тільки якості конкретної продукції, а йдеться про ділову досконалість фірм, про спосіб, управління, його оптимізацію і гармонізацію, зацікавленість усіх працюючих у результатах своєї праці. У вирішенні завдань, які постали перед українськими виробниками, важливу роль відіграють фахівці, що володіють сучасними методами менеджменту якості на базі національних, європейських і міжнародних нормативно-правових документів у сфері якості. Предметом дипломної роботи є існуюча система управління якістю на підприємстві, складові та чинники, що впливають на її стан. Об`єктом дослідження магістерської дипломної роботи виступає виробниче підприємство – ТОВ „Крафт-Трейд”. Мета дипломної роботи: на основі аудиту існуючої системи якості в ТОВ „Крафт-Трейд” розробити пропозиції щодо формування та впровадження системи управління якістю з метою підвищення конкурентоспроможності. Завданням дипломної роботи є: - опрацювання теоретичних та методологічних основ формування системи управління якістю; - проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства та аудиту існуючої системи управління якістю; - розробка заходів щодо формування та впровадження системи управління якістю на базі ISO 9000. У першому розділі розглядається сутність основних категорій, визначень та понять, вивчення сучасних підходів до системи управління якістю як на вітчизняних так і на зарубіжних підприємствах, визначається структура та складові системи управління якістю; характеризуються базові принципи TQM; визначаються особливості формування та впровадження системи управління якістю. У другому розділі описується історія розвитку підприємства, аналізується діяльність підприємства за останні роки. Здійснюється аналіз середовища функціонування підприємства та аудит діючої на підприємстві системи управління якістю. У третьому розділі на основі результатів комплексного аналізу стану підприємства, здійснених в другому розділі, розроблюються пропозиції щодо формування та впровадження системи управління якістю в ТОВ „Крафт-Трейд”, здійснюється розрахунок вартості впровадження системи якості відповідно до міжнародних стандартів ISO 9000. Обгрунтувано вибір заходів та здійснено оцінку їхнього впливу на діяльність підприємства. При виконанні дипломної роботи використано метод експертних оцінок, економіко-статистичний, матричний, нормативний та балансовий. Інформаційною базою дипломної роботи є законодавча база України, фінансово-економічна звітність, баланс підприємства, джерела наукової і навчальної літератури і стандарти.




У першому розділі розглядається сутність основних категорій, визначень та понять, вивчення сучасних підходів до системи управління якістю як на вітчизняних так і на зарубіжних підприємствах, визначається структура та складові системи управління якістю; характеризуються базові принципи TQM; визначаються особливості формування та впровадження системи управління якістю. Система управління якістю – це система технічних та адміністративних заходів, які направлені на забезпечення виробництва продукції, яка цілком відповідає вимогам нормативних документів. На сьогодні відомо три основні складові структури управління якістю: структура зовнішніх і внутрішніх взаємовідносин (сукупність процесів взаємовідносин з усіма зацікавленими сторонами), технологічна структура управління якістю, життєвий цикл продукції (характеризується петлею якості). До елементів системи якості належать документально оформлені вимоги ринку (або конкретних замовників чи споживачів), функції системи, її організаційна структура, документація, методи, правила та технологія виконання функцій, ресурси, зокрема фінансові, інформаційна система. Вимоги до елементів системи якості детально розкриті в ДСТУ ISO 9001. Відповідно до ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 9004 організація має розробити, документально оформити, впровадити, підтримувати систему якості і безперервно підвищувати її дієвість. Організація повинна: 1) установити необхідні для системи якості процеси і застосовувати їх у всіх своїх підрозділах; 2) визначити послідовність і взаємодію цих процесів; 3) визначити критерії та методи, необхідні для результативності як виконання цих процесів, так і управління ними; 4) забезпечити наявність ресурсів та інформації, необхідних для забезпечення виконання і контролю цих процесів; 5) здійснювати контроль, вимірювання та аналіз вказаних процесів; 6) виконувати дії, необхідні для отримання запланованих результатів і постійного поліпшення цих процесів. Аудит якості — це систематичний і незалежний аналіз, що дозволяє визначити відповідність діяльності і результатів в області якості запланованим заходам, а також ефективність упровадження заходів і їхня придатність для досягнення поставлених цілей. Внутрішні аудити (першою стороною) забезпечують керівництво інформацією про результативність та ефективність своїх систем, виконання політики організації, чи необхідність змін та поліпшення системи. Для визначення загальних вимог за всіма аспектами проведення аудитів комітет ISO/TC 176/SC3 видав у 1990-91 роках стандарт ISO 10011: “Настанови щодо перевірки систем якості”. В Україні стандарт ДСТУ ISO 10011 діє з 1997 року. У другому розділі описується історія розвитку підприємства, аналізується діяльність підприємства за останні роки. Здійснюється аналіз середовища функціонування підприємства та аудит діючої на підприємстві системи управління якістю. Підприємство ТОВ „Крафт-Трейд” організоване у формі товариства з обмеженою діяльністю. Предметом діяльності ТОВ „Крафт-Трейд” є оптова торгівля хлібобулочними виробами. Аналіз сукупності всіх показників з урахуванням специфіки діяльності підприємства дає змогу зробити висновок, що підприємство має гарну фінансову стійкість, хоча в динаміці деяких показників і спостерігається зниження. Асортимент товарів, що пропонується для продажу підприємством, перебуває на другому етапі життєвого циклу, коли відбувається швидке розширення обсягів продажу продукту на ринку. Продаж продукції приносить прибуток. Проте на даному етапі виникають певні труднощі, пов’язані з тим, що конкуренти пропонують аналогічний продукт. Тому поточні завдання ТОВ „Крафт-Трейд” значною мірою зосереджені на залученні інтересів покупців не просто до даного продукту, а до продукту своєї марки. На цьому етапі відбувається конкурентна боротьба за частку підприємства на ринку. Сильні сторони, як показано у SWOT-аналізі, це те, що підприємство орієнтується при реалізації продукції на певний контингент споживачів. Також велике значення має повне забезпечення підприємства необхідним торговим устаткуванням. Аналізуючи слабкі сторони, в першу чергу ми звертаємо увагу на не часте поповнення асортименту продукції та її якості, наявність значних витрат на реалізацію продукції. В цілому з огляду на проведений SWOT-аналіз підприємство має численні перспективи для підвищення ефективності своєї діяльності на обраному ринку. В другій частині даного параграфу було висвітлено результати проведеного нами критичного аналізу самої системи управління якістю (СУЯ) на ТОВ „Крафт-Трейд”. В рамках цього аналізу нами було висвітлено: ? принципи організації існуючої системи управління якістю (СУЯ); ? особливості функціонування СУЯ; ? основні переваги та недоліки існуючої СУЯ; ? аналіз відсутніх складових в існуючій СУЯ, які дозволили б підприємству створювати продукції, яка відповідатиме міжнародним стандартам якості. Отже, щодо передумов створення якості на ТОВ „Крафт-Трейд”, треба зазначити, що підприємство отримало диплом та право маркувати знаком "Київська якість" борошно пшеничне вищого і першого сорту, житнє обдирне та крупи манні . Оцінка документації по управлінню якістю на ТОВ „Крафт-Трейд” і оцінка якості, дана працівниками лабораторії якості, дозволяють зробити висновок про те, що ніякої системи якості з позиції сучасних уявлень про якість на підприємстві немає. Виявленням вимог ринку займається служба маркетингу на ТОВ „Крафт-Трейд”. Її роль полягає у визначенні потреб в продукції, ринковому попиті, вимог споживача, оцінки вартості і термінів виробництва. На ділі виявилося, що лабораторія якості і відділ маркетингу співіснують в паралельних просторах, дуже рідко стикаючись на етапі розробки і упровадження нового виду продукції. Це істотне упущення і ослаблення так званої “петлі” якості. Підводячи межу в критичному аналізі діючої системи управління якістю, роблю висновок про переваги цієї системи. До них можна віднести: ? відладжений механізм контролю продукції, ? обов'язковість сертифікації, ? ефективний важіль матеріальної відповідальності працівників, винні в отриманому браку. Але окрім переваг, проаналізована система має численні недоліки. До яких слід віднести: ? відсутність чіткої системи управління якістю з спиранням на світовий досвід; ? незадіяність служби маркетингу на всіх етапах життєвого циклу продукту ? відсутність правильної калькуляції витрат на якість; ? недосконалість організації робіт по обліку витрат і втрат, викликаних незадовільною якістю виготовлення виробів; ? недостатня інформація про якість об'єктів в експлуатації; ? слабий взаємозв'язок між якістю виготовлення продукції і стимулюванням його підвищення; ? недостатня увага до технологічної підготовки виробництва, як важливому чиннику формування якості виготовлення продукції; ? здійснення не зв'язаних між собою розрізнених заходів щодо підвищення якості виготовлення продукції на внутрізаводському рівні; ? слаба аналітична робота по виявленню причин браку, пошуку резервів підвищення якості виготовлення виробів, вивченню динаміки показників якості праці і продукції. У третьому розділі на основі результатів комплексного аналізу стану підприємства, здійснених в другому розділі, розроблюються пропозиції щодо формування та впровадження системи управління якістю в ТОВ „Крафт-Трейд”, здійснюється розрахунок вартості впровадження системи якості відповідно до міжнародних стандартів ISO 9000. Обгрунтувано вибір заходів та здійснено оцінку їхнього впливу на діяльність підприємства. Об'єктом процесу поліпшення якості на ТОВ „Крафт-Трейд” повинен стати будь-який елемент виробництва або системи якості. Даний напрям діяльності пов'язаний з рішенням задачі отримання результатів, кращих по відношенню до початково встановлених норм. Важливою проблемою для досліджуваного підприємства є застаріла документація. На підприємстві використовуються раніше розроблені стандарти для СУЯ. Слід відмітити, що дана документація не може стати основою для впровадження нової системи управління якістю, так як існуюча документація недосконала. На сучасному етапі розвитку підприємства можна запропонувати наступні напрямки впровадження СУЯ згідно стандарту ISO серії 9001:2000: 1. Впроваджувати систему якості самостійно сертифікувати її згідно ISO серії 9001 2. Залучити консультуючу організацію для надання допомоги при розробці документації та підготовці до сертифікації. В роботі було проведено оцінку варіанту самостійного впровадження системи управління якістю на підприємстві ТОВ „Крафт-Трейд”, тобто власними силами. Також в розділі розглянуто проведення необхідних робіт по розробці системи якості на підприємстві по етапах.
Список литературы 1. Указ Президента України N 113/2001 «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». - К.:Парл. вид-во, 2001. - 6 с. 2. Законодавство України в сфері забезпечення якості продукції/станом на 01.01.2001. - К.:Парл. вид-во, 2001. - 213 с. 3. Державний стандарт України ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2000, IDT) 4. Азгальдов Г.Г. Спочивна вартість та її вимірювання./на рос. мові/.-M.: Економіка, 1971.-167 c. 5. Акаев Ш. М. Методика анализа зависимости качества и конкуpентоспособности пpодукции от уpовня ее обновления/ HАH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти. — Донецк, 1998. — 23 с. 6. Антонов Г. А. Основы стандаpтизации и упpавление качеством пpодукции: Учеб. для студентов экон. вузов: В 3 ч. / Санкт-Петеpбуpг. ун-т экономики и финансов и дp. — Cанкт-Петеpбуpг, 1995-. Ч.1. — 1995. — 144, 1с. 7. Бадалов Л.М. Економічні проблеми підвищення якості продукції. . /на рос. мові/. - М.: Економіка, 1982. - 192 с. 8. Беленький П.Е. Планово-економічне регулювання якості. /на рос. мові/.- К.: Наукова думка, 1985. - 99с. 9. Бичківський Р. В. Упpавління якістю: Hавч. посіб. / Деpж. ун-т ”Львів. політехніка”. — Львів, 2000. — 327, 1 с.: іл. 10. Богуслаев В. А. и др. Система качества пpомышленного пpедпpиятия (базовые основы сеpтификации – теоpия и пpактика)/ Богуслаев В. А., Жеманюк П. Д., Захаpов Г. А.; Редкол.: Андpеев О. Ю. и дp.. — Запоpожье: АО ”Мотоp Січ”, 1996. — 182 с.: ил., табл. 11. Ван-Желен В. Бизнес, товаp, качество: Совpемен. куpс. лекций для менеджеpов, бизнесменов, товаpопpоизводителей и инженеpов. — Симфеpополь: Сонат, 1993. — 197с.: ил., табл. 12. Доманцевич H. І. и др. Основи стандаpтизації, метpології та упpавління якістю: Hавч. посіб. для студентів кооп. вищ. навч. закладів / Доманцевич H. І., Полікаpпов І. С., Яцишин Б. П.; Hавч.-метод. центp ”Укоопосвіта”. — К., 1997. — 219 с. 13. Золотухина Н., Кузнецов А. Из вопросов управления качеством. / Вопросы Экономики. - 2002. №8. - стр.31 14. Измеpение качества пpодукции: Вопpосы квалиметpии / Под pед. А. В. Гличева. — М.: Изд-во стандаpтов, 1971. — 256, 1 с.: ил., табл. 15. Кpемнев Г. Р. Упpавление пpоизводительностью и качеством/ Гос. ун-т упp., Hац. фонд подгот. кадpов; Hауч. pед. Зобов А. М.. — М.: ИHФРА-М, 1999. — ХХІІІ, 287с.: табл. — (Упpавление pазвитием оpганизации. 17-модульная пpогpамма для менеджеpов; Модуль 5). — (Развитие упpавления. Пpогpамма). 16. Качество пpодукции и системы технологий: Учеб. пособие для студентов вузов техн. и экон. пpофилей, спец. ”Техн. пеp. ”: В 4 кн. / Сум. гос. ун-т; Под общ. pед. П. H. Учаева. — Сумы, 1999-. Кн.1: Качество пpомышленной пpодукции / Учаев П. H., Eщенко А. И., Учаева С. П. и дp.. — 1999. — 130 c.: ил., табл. 17. Качество пpодукции и эффективность пpоизводства: измеpение, анализ, pезеpвы/ Ф. E. Поклонский, Б. Т. Клияненко, В. К. Мухопадов и дp.; Отв. pед. Ф. E. Поклонский; АH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти. — К.: Hаук. думка, 1993. — 152с.: ил., табл. 18. Кеннеди, Лаppи У. Качественный менеджмент в беспpибыльной сфеpе/ Пеp. Ю. А. Константиновой. — Спб.: Отд-ние изд-ва ”Пpосвещение”, 1994. — 175с. 19. Киpяш В. Г. и др. Спpавочник по контpолю качества стpоительства зданий и сооpужений: Пpоизводство, контpоль и пpиемка стpоит.-монтаж. pабот / Киpяш В. Г., Чечеткин С. H., Александpов А. H.; Под общ. pед. В. М. Голопеpова и дp. . — Днепpопетpовск: Б. и., -. Ч.2, т.1. — 1999. — 377, 1 с.: ил., табл. 20. Контpоль качества и сеpтификация в легкой пpомышленности: Толковый словаpь / Беpезенко H. П., Савчук H. Г., Hикитенко Г. Г. и дp.; Ред. В. И. Мазной. — К.: Hаук. думка, 1995. — 198, 1 с.: ил. 21. Куцын А. H. и др. Конкуpентоспособность и качество машиностpоительной пpодукции: (С теpминол. слов.) / А. H. Куцын, Б. М. Аpпентьев, А. С. Зенкин. — К. : Техніка, 1997. — 165, 2 с.: ил., табл. 22. Лапидус В.А. Всеобщее качество в российских компаниях.- Москва, 2000.-432 с. 23. Марченко В.В. Процес управління персоналом у системі якості підприємств сфери послуг / Менеджер. - 2002. №5. - стр.105 24. Hазаpов H. Г., Аpхангельская E. А. Совpеменные методы и алгоpитмы обpаботки измеpений и контpоля качества пpодукции: Учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по напpавлению ”Метpология, стандаpтизация и сеpтификация”, спец. ”Метpология и метpол. обеспечение”. — М.: Изд-во стандаpтов, 1995. — 161, 1 с.: ил. 25. Окpепилов В. В. Всеобщее упpавление качеством: Учеб. для студентов вузов / Санкт-Петеpбуpг. ун-т экономики и финансов. — Спб., 1996. Кн.4: Защита пpав потpебителей. — 1996. — 239 с. 26. Попов К.П. Реформирование предприятий: предпосылки, концепция и условия проведения / Менеджер. - 2002. №5. - стр. 128 27. Покловський Р.Ю., Клияненко Б.Т., Мухопадов В.К. та ін. Якість продукції та ефективність виробництва: вимірювання, аналіз, резерви. -К.: Наукова думка, 1993. 28. Пpогpесс. Технология. Качество: Тpуды Втоpого конгp. двигателестpоителей Укpаины с иностp. участием, 22-25 сент.1997 г. / Ин-т машин и систем Минпpомпол и HАH Укpаины и дp.; Редкол.: Лящов В. Т. (пpед.) и дp.. — К.; Х.; Рыбачье, 1997. — 369с.: ил. 29. Плугин А. H. Метpология, стандаpтизация и упpавление качеством: Учеб. пособие / Хаpьков. ин-т инженеpов ж.-д. тpансп. — Х., 1993. — 116с.: ил. 30. Производственный менеджмент: учебник для вузов / С.Д. Ильенкова, А.В. Бандурин. - М.: ЮНИТИ.2001. - 583с. 31. Свиткин М. Практичекие аспекты внедрения стандартов ИСО серии 9000:2000/ Стандарты и качество/ 1 – 2003. 32. Соколенко В. H. Упpавление качеством пpодукции и услуг/ Инж. АH Укpаины; Под pед. Пpодиуса И. П. — Одесса: Чоpномоp’я, 1994. — 197с. 33. Управление качеством: учебник для вузов / С.Д. Ильенкова, М.Д. Ильенкова. - М.: Банки и Биржи, ЮНИТИ. 1998. - 199с. 34. Фомин В. H. Квалиметpия. Упpавление качеством. Сеpтификация: Куpс лекций / Ассоц. авт. и изд. ”Тандем”. — М.: ЭКМОС, 2000. — 319с.: табл. 35. Фомичев С. К. и др. Основы упpавления качеством: Учеб. пособие / Фомичев С. К., Стаpостина А. А., Скpябина H. И.; Отв. pед. И. В. Хpонюк; Межpегион. акад. упp. пеpсоналом. — К., 2000. — 193, 1 с.: ил., табл. 36. Фінанси підприємств. Підручник. / Ред. Поддєрьогін А.П.. – К.: КНЕУ – 2000. – 460 с. 37. Фридман Пол Аудит. Контроль затрат и финансовых результатов при анализе качества продукции. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996., 663 с. 38. Хелферт Э. Техника финансового анализа: Пер. с англ. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. – 663 с. 39. Чеpнега О. Б. Использование методов менеджмента качества для повышения конкуpентоспособности пpедпpиятия/ HАH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти; Hауч. pед. Ф. E. Поклонский. — Донецк, 1999. — 91 с.: ил. 40. Четыркин Е.М. Методы финансовых и коммерческих расчетов. – М.: Дело., 1992 – 320 с. 41. Шаповал М. І. Основи стандаpтизації, упpавління якістю і сеpтифікації: Підpучник. — 2-е вид. — К.: Укp.-фін. ін-т менеджменту і бізнесу, 1999. — 148, 1 с.: іл., табл. 42. Шаповал М. І. Основи стандаpтизації, упpавління якістю і сеpтифікації: Підpучник / Eвpоп. ун-т фінансів, інфоpм. систем, менедж. і бізнесу. — 3-є вид., пеpеpоб. і допов. — К.: Вид-во Євpоп. ун-ту фінансів, інфоpм. систем, менедж. і бізнесу, 2000. — 172, 2 с.: табл. 43. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг: Учеб.-практ. пособие. – Х.: Консум., 2000. – 672 с. 44. Шеремет А.Д., Сойфулин Р.С. Методика финансового анализа. – М.: Инфра – М, 1995. – 172 с. 45. Шестопал Г.С. Акціонерні товариства: організація та діяльність. – К., 1997. – 341 с. 46. http://www.cfin.ru/management/iso9000/qmanbook.shtml

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
276
Скачать бесплатно 20243.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.