У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Ринок малих приватних готелів (на прикладі окремого регіону або області)
Количество страниц 101
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20289.doc 
Содержание ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ РИНКУ МАЛИХ ГОТЕЛІВ 8

1.1. Малі готелі в структурі готельного господарства світу і України 8

1.2. Методика маркетингового дослідження ринку малих готелів 16

1.3. Сучасний стан розвитку готельного господарства України і м. Києва 23

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ РИНКУ МАЛИХ ГОТЕЛІВ М. КИЄВА (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „ВОЗДВИЖЕНСЬКИЙ”) 40

2.1. Загальна характеристика готелю „Воздвиженський” 40

2.2. Аналіз фінансового стану готелю „Воздвиженський” 45

2.3. Аналіз процесу надання послуг в готелі „Воздвиженський” 56

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ МАЛИХ ГОТЕЛІВ М. КИЄВА 71

3.1. Перспективи розвитку ринку малих готелів м. Києва 71

3.2. Вдосконалення та оптимізація діяльності ринку малих готелів м. Києва 78

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 89

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 97

ДОДАТКИ 101



Актуальність теми дипломної роботи. Одним із основних засобів досягнення стійкого розвитку економіки України є створення оптимальної структури господарського комплексу країни, орієнтованого на задоволення споживчого попиту й підвищення конкурентноздатності товарів і послуг. Реалізація цієї мети вимагає впровадження в практику господарювання нових методів регулювання економіки, які повинні враховувати ринкові відносини, оскільки Україна йде по шляху побудови економіки ринкового типу.

Активізація підприємницької діяльності може принести позитивний результат у становленні й розвитку економіки держави. Це можна простежити через призму функцій малого бізнесу, які виконуються ними у випадку встановлення стабільного положення й дій прямого й непрямого державного регулювання щодо малих підприємств, їхньої діяльності й розвитку. Малі підприємства - це особлива категорія підприємств, яка функціонує в умовах, що постійно змінюються, і відіграє значну роль у формуванні економіки України.

За останні роки в Україні значно активізувався розвиток туристичного, готельного бізнесу. В цих сферах спостерігається швидкий розвиток та введення нових видів і типів готелів та послуг. Готельний сервіс містить у собі цілий комплекс послуг для гостей і є ключовим чинником, що визначає перспективи розвитку туризму в Україні. Його становлення впливає на розвиток індустрії туризму, виробництво туристських послуг і решту ключових секторів економіки держави, таких як транспорт, зв`язок, торгівля, будівництво, сільське господарство та ін.

Створення розвинених готельних підприємств, що визначено в якості одного з пріоритетів у „Державній програмі розвитку туризму на 2002-2010 роки”, затвердженій постановою Кабінету міністрів України від 29 квітня 2002 року за № 583, має велике значення як один з ефективних напрямів структурної перебудови економіки України.

Україна є державою з багатою історією, культурою та етнічними традиціями і завдяки цьому наша держава набуває все більшої популярності як туристичний об’єкт.

У сучасних умовах значних трансформаційних перетворень відчутно змінюються пріоритети розвитку як країни в цілому, так і її окремих частин. Процес формування структури туристських регіонів відбувається в умовах підвищеного інтересу влади до розробки різноманітних програм регіонального розвитку.

Необхідною складовою розвитку регіональної рекреаційно туристської діяльності є наявність у регіоні готельного господарського потенціалу. Необхідною умовою розвитку сучасного туризму в Україні є ефективне функціонування готельної індустрії.

У зв’язку із цим актуальності набувають дослідження готелів України, що особливо підсилилися після прийняття рішення про проводження Євро-2012 в Україні. Проведення даного чемпіонату поставило на меті прискорене будівництво готелів у містах України, які будуть приймати даний чемпіонат.

Розвиток малих готелів в Україні сприятиме загальному розвитку туризму, зокрема туристської інфраструктури, збільшенню робочих місць, підвищенню іміджу країни як місця елітного відпочинку та залученню VІР - туристів до нашої гостинної держави.

За прогнозами Головного управління готельного господарства, туризму та курортів Київської міської державної адміністрації до 2010 року внутрішній туризм у Києві може збільшитися у 6 разів, а іноземний – утричі. Основою столичного туризму був і залишається в’їздний туризм, оскільки сьогодні Київ відвідують туристи зі 142 країн світу.

Туристична галузь, даючи до 3% вітчизняного валового продукту по місту, по праву належить до однієї з базових в економіці столиці. Цьому сприяє сукупність факторів туристичної привабливості міста, що робить в’їздний туризм досить перспективним видом економічної діяльності. Однак для більш динамічного розвитку такого різновиду туризму потрібно вирішувати проблеми, які виникають при цьому. Наприклад, фахівці Головного управління готельного господарства, туризму та курортів вважають, що в Києві останні декілька років чітко виявляється криза готельного господарства по кількості місць, явно меншою кількістю попиту, принаймні, у сезон. З іншого боку, історична частина міста повністю забудована і будівництво нових готелів тут обмежено. Але саме в історичній частині столиці є попит на готельні послуги. Будь-який готель має бути максимально наближений до важливих бізнес-центрів міста, об’єктів показів міжнародного значення, зон підвищеного туристського інтересу та цілей відвідання столиці України. Не треба також забувати і про те, що готелі мають бути органічною складовою містобудівного, ділового та культурного обличчя міста.

Фахівці вважають, що таку задачу можна ефективно вирішити шляхом створення в Києві мережі малих готелів. Питання залучення інвестицій, створення економічних, правових та організаційних умов для прискорення введення в експлуатацію нових готелів, кемпінгів, мотелів та хостелів неодноразово включалось до числа пріоритетних, стратегічно важливих у програмах розвитку міста, як на коротко - й середньостроковий період, так і на тривалу перспективу. Програма ж створення в столиці мережі малих готелів “Малі готелі Києва” (далі - Програма) була розроблена на виконання рішення Київської міської ради “Про нову редакцію Програми розвитку туризму в місті Києві до 2010 року” від 12 лютого 2004 року та інших нормативних документів. Головна мета Програми полягає у створенні сприятливих умов для відпочинку мешканців і гостей нашого міста за рахунок підвищення соціально-економічної ефективності та якості послуг готельного господарства міста Києва, збільшенні обсягів надання послуг розміщення, забезпеченні на цій основі комплексного розвитку столиці при збереженні історико-культурної спадщини. Зокрема Програма передбачає реалізацію комплексу завдань за пріоритетними напрямами туризму, що, на думку фахівців, дасть поштовх для подальшого збільшення туристичних потоків, збільшення надходжень до міського та районних бюджетів.

Якщо брати за приклад країни Євросоюзу, до якого ми тягнемося, то слід зазначити, що в європейських країнах 85 – 75% загальної кількості готельних підприємств припадає якраз на малі готелі та готелі сімейного типу. А великі готелі там становлять всього 15 – 25%. Досвід Великої Британії свідчить, що саме такі підприємства готельного господарства можуть дати істотний поштовх до розвитку галузі та створення додаткової кількості робочих місць. Столиця України за своєю структурою готельних підприємств поки що не відповідає оптимальному співвідношенню готелів за місткістю для подальшого розвитку готельного господарства, проте тенденція зменшення в середньому на один малий готель загальної місткості, кількості номерного фонду та чисельності працюючих, говорить про появу в столиці міні-готелів сімейного типу. Актуальність створення малих готелів у Києві обумовлена необхідністю, перш за все, формування ділової та туристської привабливості міста, потребою якісного розширення вибору місць проживання та відпочинку іноземних а також вітчизняних гостей столиці у відповідності з метою їх приїзду та індивідуальними потребами.

Отже, у зв’язку із вищевикладеним особливо актуальним є дослідження сучасних тенденцій розвитку малих готелів, що й буде здійснено у рамках даної роботи.

Метою дипломної роботи є аналіз малих приватних готелів м. Києва та розробка рекомендацій щодо вдосконалення й оптимізації його розвитку ринку.

Об’єктом дослідження є ринок малих готелів, предметом дослідження є розвиток малих готелів в Київському регіоні.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:

- розглянути теоретико-методичні засади аналізу ринку малих готелів;

- здійснити аналіз ринку малих приватних готелів м. Києва;

- обґрунтувати пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування ринку малих готелів м. Києва.

Теоретичною основою даного дипломного дослідження стало вивчення основних публікацій вітчизняної і зарубіжної науки в галузі менеджменту туризму - Пандяка І., Опанащука Ю.Я., Кобржицького В., Карсекіна В., Ткаченка Т., Івануха Р., Жученко В. та ряду ін.

Інформаційну базу дослідження склали підручники, наукові публікації з обраної тематики, публікації у пресі, матеріали науково-практичних конференцій, фінансово-звітні документи готелю „Воздвиженський”, власні спостереження.

Методи дослідження. Дипломна робота ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. У ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, методи стратегічного управління, системного підходу й аналізу.

Структура роботи. Дипломна робота складається з 3-х розділів, узагальнюючих висновків і пропозицій, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, формулюється практичне і теоретичне значення основних положень дипломної роботи. Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених його метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у трьох розділах.

Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження з відповідними пропозиціями, список використаних джерел та додатки.



Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та запропонувати пропозиції:

Місто Київ – видатний центр світової культури та архітектури, має багату історію та значний рекреаційний потенціал для розвитку всіх форм туризму, що дає можливість йому увійти до найбільш розвинутих у туристичному відношенні столичних міст світу, тому створення сучасної індустрії туризму повинно стати одним з пріоритетних напрямів розвитку міста.

Наукова проблема дослідження організаційно-економічних аспектів розвитку готельного господарства є актуальною, але поки що малодослідженою, бо потребує виявлення особливостей функціонування кожного окремого регіонального ринку готельних послуг і подальшої розробки теоретичних та практичних рекомендацій щодо його розвитку, які забезпечували б підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності готельних підприємств регіону.

Розвиток готельного комплексу м. Києва характеризується адаптацією реформованих готельних підприємств до ринкового середовища, комплексним вирішенням назрілих проблем підвищення ефективності та конкурентоспроможності ринку готельних послуг, який почав поступово підтягуватися до світових стандартів.

Протягом останніх 10–15 років на вітчизняному ринку помітно збільшилась кількість малих форм у готельному бізнесі – міні-готелів, готелів-апартаментів, мотелів.

Малі готелі сьогодні помітно конкурують з великим готельним бізнесом, успішно компенсують дефіцит номерного фонду, насамперед в економічному ціновому сегменті. На туристичному ринку малий готельний бізнес стає вагомим чинником активізації туристичних послуг, засобом обігу значних фінансових ресурсів. Згідно з аналізом експертів у сфері гостинності, нині в Україні особливо високі темпи створення малих форм готельного бізнесу, насамперед у великих регіональних центрах, курортних зонах, біля важливих автомагістралей.

Для малих готелів часто використовують невеликі частини багатоповерхових будівель, для яких змінюють статус використання і реконструюють під готель. Відкриття малих готелів у структурі великих будівель іншого цільового використання, насамперед у центральній частині міст, зокрема історичній, за умови ефективного управління для багатьох невеликих закладів розміщення – важлива передумова їхнього розширення в перспективі завдяки суміжній частині будівлі.

Новітні трансформаційні процеси в економіці України особливо не позначились на головних принципах розвитку малих форм бізнесу у сфері гостинності, зрештою і всієї туристичної сфери. Сьогодні нема чіткого формулювання термінології у трактуванні головних категорій малих форм у готельній сфері згідно з міжнародним досвідом та прийнятими стандартами, є проблема управління, технології обслуговування та якості послуг, маркетингових досліджень, реклами, підготовки кадрів, державної програми перспективного розвитку.

Зазначені чинники суттєво ускладнюють функціонування малих готелів, знижують їхню рентабельність. Нині, незважаючи на існування центральних структур виконавчої влади у сфері туризму – Державної служби з туризму і курортів при Міністерстві культури і туризму, – у повному обсязі проблеми галузі вирішують на рівні окремих підприємств, громадських некомерційних організацій.

Спираючись на дані про загальну кількість готелів в Україні на сьогоднішній день, можна відзначити, що з них міні-готелів налічується порядка 250 по всій Україні, що складає близько 20% від загального числа готелів на Україні. Враховуючи те, що темп розвитку даного сектора тільки підвищується, можна з упевненістю заявити, що до 2010 року в Україні налічуватиметься близько 1 000 міні-готелів. Одним з успішних проектів в даному секторі можна назвати готель „Отрада” в Одесі. В готелі є 26 номерів, ресторан, бар, фітнес-центр, відкритий басейн на літній терасі, салон краси, парковка і гараж, що охороняється. Готель відносить себе до категорії premium-lux. Проте цей готель не позиціонує себе як міні-готель напряму. В Києві можна виділити міні-готель «Посейдон», в якому всього 3 номери, але при цьому є ресторан і сауна. Наприклад, в Карпатах на сьогоднішній день успішно працює порядка 50 міні-готелів. В Криму ж кількість міні-готелів наближається до 100. Особливо можна відзначити міні-готель «Едем» в Симєїзе, в ньому 17 номерів, сауна, більярд, спортивний майданчик, парковка автомобілів, а також ресторанчик. У Львові відкрив свої двері міні-готель «Еней», в ньому всього 14 номерів, проте цей мініготель має у своєму розпорядженні бар, ресторан, літній майданчик, більярд, сауну, відкритий басейн, автостоянку. Тут також надаються послуги масажу, і можна скористатися спортивним тренажером.

Враховуючи, що міні-готелі, є частиною малого і середнього бізнесу, важливо відзначити, що це вірний показник стабілізації економіки України. І, звичайно ж, найпривабливіші моменти в цій сфері це низький інвестиційний «поріг» входження на ринок, а також той факт, що цей бізнес, поза сумнівом, є перспективним.

Для того, щоб постійно володіти інформацією про всі зміни на ринку готельних послуг, мати можливість оперативно реагувати на них і навіть самому створювати вигідні для себе зміни, кожному готелю необхідно проводити маркетингові дослідження - постійні і періодичні.

Основними етапами маркетингових досліджень є:

- виявлення проблем, які стоять перед підприємством;

- формулювання цілей;

- планування проведення досліджень по кожній цілі;

- вибір джерел інформації і визначення широти охоплення;

- збір інформації;

- узагальнення і аналіз інформації;

- розробка рекомендацій і прогнозування їхньої ефективності 20; 36.

Сегмент міні-готелів поки що не піддається точному аналізу з точки зору структури інвесторів і власників, оскільки вважається, що цей ринок залишається "сірим". Втім, фахівці виділяють типові моделі виникнення міні-готелів. Наприклад часто готелі створюються власниками квартир, що здаються в найм з добовою оплатою. По сусідству з однією квартирою купується друга, третя і т.д., потім закривається поверх або під'їзд, створюється єдина служба консьєржів і рецепції. В результаті з'являється міні-готель. Поширений варіант: люди, раніше вкладаючи гроші в покупку нерухомості в центрі міста, приходили до висновку, що створення міні-готелю – найефективніша форма її використання. Рідкісними є ситуації, коли підприємці погоджуються вкладати кошти в нерухомість, яка орендується у будь-кого (у тому числі у держави), хоча це може скоротити витрати.

В цілому тенденції розвитку даного сектора на Українському ринку є позитивними і зводяться до того, що найближчим часом кількість міні-готелів збільшуватиметься. В першу чергу через те, що термін повернення інвестицій скорочуватиметься в порівнянні з великими готелями, на сьогоднішній день він складає 3-5 років.

Крім цього чинника, явно зростає попит на міні-готелі. Клієнти віддають перевагу невеликим готелям, з відчуттям затишку, домашнього тепла і більш індивідуальний підхід до себе, а також і більш вигідні ціни на проживання. Що ж до інвестиційного клімату в Україні, то тут дуже важливо відзначити, що законодавство України поки ще не сприяє залученню інвестицій в будівництво готелів як таких, не говорячи вже про міні-готелі.

Отже, проведений аналіз ринкової кон’юнктури малих готелів підтверджує наявність у туристичному секторі столичного регіону України сталої ринкової системи, що розвивається за законами комплексності та пропорційності.

Аналіз окремих аспектів кон’юнктури регіонального ринку готельних послуг, здійснений на базі доступних статистичних джерел, дозволяє зробити висновки щодо позитивних тенденцій розвитку регіонального ринку малих готелів.

У самому центрі архітектурного заповідника "Древній Київ", на одній з найстаріших вулиць Києва - Воздвиженській, за кілька кроків від знаменитого Андріївського спуска, розташований готель "Воздвиженський".

Готель працює з 1997 року й завдяки зусиллям команди професійних менеджерів зарекомендував себе як бізнес-готель класу ***+.

Важливий вплив на діяльність підприємства чинить його фінансове становище, забезпеченість фінансовими ресурсами, можливість погашати свою заборгованість. На підставі проведеного аналізу фінансового стану підприємства можна зробити висновок, що готель “Воздвиженський” за досліджувальний період працював не досить ефективно, про що свідчить зниження рентабельності діяльності.

Більше половини всіх клієнтів готелю „Воздвиженський” перед приїздом попередньо бронюють номера. Процедура бронювання може бути здійснена за телефоном, а також через комерційних представників готелю (турагентів і туроператорів), через Інтергет-сайт, поштою, телексом, факсом, електронною поштою й іншими комунікаційними засобами. Ціль: максимізувати завантаження номерного фонду й, відповідно, дохід готелю.

Служба прийому й розміщення (Front office) - один з головних підрозділів готелю „Воздвиженський”, розташована у вестибулі, на 1 поверсі, що здійснює реєстрацію прибуваючих гостей, розподіл номерного фонду, виписку й розрахунки із клієнтами, прийом телефонних дзвінків, з'єднання з номерами гостей, передачу різного роду інформації й багато чого іншого. У даному готелі вона представлена адміністраторами.

Реєстрація гостей - основна функція адміністраторів готелю „Воздвиженський”. Тут відбувається процес оформлення оренди номерів, що супроводжується реєстраційними записами.

Адміністратори готелю „Воздвиженський” відповідають за інформаційне обслуговування, координацію й контроль за всією сукупністю послуг, надаваних готелем „Воздвиженський”. Як відзначалося, всі функціональні служби готелю підрозділяються на центри прибутку й допоміжні. По визначенню, центри прибутку продають послуги гостям і відвідувачам, приносячись прибуток. Допоміжні центри самі по собі прибуток не приносять, але забезпечують роботу перших. Іншим критерієм класифікації підрозділів служить їхня взаємодія з гістьми: прямі або непрямі. Але навіть якщо персонал не спілкується прямо з гістьми, наприклад, не приймає замовлення, не реєструє гостей при в'їзді й т.п., проте, ним надаються послуги із прибирання кімнат, ремонту устаткування й виправленню помилок у рахунку клієнта. Розрахунок за проживання й зроблені послуги, оформлення виїзду відбувається в службі прийому й розміщення, де працює адміністратор.

До послуг клієнтів готелю - 25 комфортабельних номерів, розташованих на 2-му, 3-му, 4-му і 5-му поверхах готелю. Концепція затишку заснована на прагненні створити для гостя атмосферу привітного прийому, елегантної нарядності й одночасно домашнього комфорту. Дизайн кожного номера - це свій особливий стиль і колір. Всі номери обладнані кондиціонером, міні-баром, супутниковим телебаченням, телефонним міжміським і міжнародним зв'язком, інтернет-зв'язком. Ванна кімната – з душовою кабінкою. У номері є фен, махровий халат, махрові тапочки. У вартість номера включений сніданок шведський стіл. Додаткові послуги: трансфер аеропорт-готель-аеропорт, паркування, послуги пральні й хімчистки, цілодобова робота ресторанного обслуговування в номерах, бронювання й продаж авіаквитків на міжнародні й внутрішні рейси. Отже, можна узагальнити, що готель „Воздвиженський” надає широкий спектр послуг.

Аналіз стану туристичної інфраструктури свідчить, що у Києві недостатня для обслуговування клієнтів кількість готелів, мотелів і кемпінгів. А якість і ціновий рівень існуючих об’єктів є неприйнятними для успішного конкурування за іноземних туристів та створюють додаткову перешкоду для активізації внутрішнього туризму. Найбільш гострою є нестача чотирьох - та тризіркових готелів, які висувають на сьогодні надто високі ціни за послуги неадекватної якості, а також малих готелів, що є поширеним об’єктом сімейного бізнесу.

За п’ять років у Києві міською Програмою "Малі готелі Києва" передбачено збудувати майже 70 малих готелів різних форм власності на дві тисячі номерів. Нині в столиці всього 28 малих готелів.

Це, на нашу думку, дасть поштовх для подальшого збільшення туристичних потоків, надходжень до бюджетів всіх рівнів більш ніж на 200 мільйонів гривень щороку. Головним джерелом фінансування реалізації програми мають стати приватні інвестиції. За попередньою оцінкою, загальний об'єм капіталовкладень становитиме 250–300 мільйонів доларів. Готелі планується об'єднати в єдину мережу і створити на їх базі асоціацію для проведення рекламної кампанії, а також закупівлі необхідних товарів для ведення бізнесу. Реалізувати програму розвитку малих готелів планується в два етапи. Згідно з напрацьованою програмою, в кожному районі міста буде введено мінімум три малих готелі, всього заплановано створення 30 готелів і це більше як 1,5 тис. номерів.

Головним джерелом фінансування реалізації програми стануть приватні інвестиції переважно малого національного підприємця. За попередніми оцінками, загальний обсяг капіталовкладень на будівництво малих готелів становитиме 250-300 млн. дол. США. Поряд з приватними інвестиціями планується виділення бюджетного фінансування в обсязі 590 тис. грн., що становить менше 1% від очікуваних щорічних бюджетних відрахувань, введених згідно з програмою малих готелів.

Запланована ефективність від малих готелів - це надходження до міського бюджету в рік в розмірі 60 млн. грн.

Отже, у 2009–2010 роках фахівці прогнозують період активних інвестиційних вкладень у малі готелі й нарощування об'ємів туристичних послуг. Актуальність створення малих приватних готелів в Україні обумовлена необхідністю формування ділової і туристської привабливості України, потребою якісного розширення вибору місць проживання і відпочинку іноземних і українських гостей у відповідності з метою їх приїзду та індивідуальними потребами.

З метою досягнення основних цілей створення мережі малих приватних готелів в Україні необхідно здійснити такі напрямки діяльності:

• удосконалення нормативно-правової бази;

• проведення ефективного організаційного та інвестиційного забезпечення;

• поліпшення кадрового забезпечення;

• удосконалення інформаційного і рекламного забезпечення.

Це дозволить значно розширити сферу малого бізнесу, стане важливим етапом у розвитку усього готельного комплексу України та забезпечить значні та постійні надходження у бюджет.

Упродовж наступних 3-х років забезпечення проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу є одним з першочергових завдань Державної служби туризму і курортів Міністерства культури і туризму, оскільки належна організація та проведення чемпіонату позитивно вплине як на міжнародний імідж України, так і на економічну ситуацію в державі в цілому, зокрема на наповнення бюджетів усіх рівнів, створення робочих місць. Це шанс заявити про Київ як про яскравий туристичний центр з величезним потенціалом, шанс для розвитку всієї туристичної інфраструктури з новим високим рівнем якості послуг.
Список литературы 1. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2002 №583 “Про затвердження Державної програми розвитку туризму на 2002-2010 роки”.

2. Рішення Київради від 12.02.2004 № 20/1229 “Про затвердження Програми розвитку туризму в м. Києві до 2010 року” (нова редакція).

3. Рішення Київради від 26.12.2002 № 230/390 “Про затвердження Концепції розвитку туризму в м. Києві до 2010 року”.

4. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. – К.: Знання України, 2002. – 358 с.

5. Алейнікова Г. М. Організація та управління турбізнесом: Учб. посібник. – Х.: Олді-Плюс, 2005. – 184 с.

6. Байлик С. И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. – К.: ВИРА – Р, 2001. – 208 с.

7. Безносюк В. Д. Індустрія туризму: Орг.-екон. основи реформування турист. галузі України // Трибуна. – 2006. – №11-12. –С. 10-19.

8. Безносюк В. Д. Україна - держава туристична // Трибуна. – 2007. – № 3-4. – С. 11-19.

9. Бородюк Н. Налаштованість на динамізм: Туристична галузь в Україні // Уряд. кур’єр. – 2005. – №7. – С. 2-9ю.

10. Бородюк Н. Незвідана краса Києва // "Урядовий кур’єр". – 2008. – №3. – С. 3-5.

11. Виноградська А. Розвиток українського туристичного бізнесу // Економіка. Фінанси. Право. – 2005. – №5. – С. 5-7.

12. Виноградська А. Розвиток українського туристичного бізнесу // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – № 5. – С. 10-12.

13. Виноградська А. Розвиток українського туристичного бізнесу // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – № 5. – С. 10.

14. Владика С. Український туризм - оптимізм без авантюризму // Столиця. – 2007. – №3. – С. 5-9.

15. Владика С. Український туризм - оптимізм без авантюризму // Столиця. – 2007. – №3. – С. 14.

16. Данильчук В.Ф. Світовий ринок послуг турбізнесу: Учб. посібник. – К.: Генеза, 2000. – 146 с.

17. Іванух Р., Жученко В. Стратегічні проблеми розвитку рекреаційно-туристичного комплексу України // Економіка України. – 2005. – №1. – С. 4-8.

18. Іванух Р., Жученко В. Стратегічні проблеми розвитку рекреаційно-туристичного комплексу України // Економіка України. – 2005. – №1. – С. 4-9.

19. Іваськів В. Щоб усі шляхи вели в Україну: Про особливості і можливості турист. галузі // Діловий вісн. – 2006. – № 10. – С. 5-9.

20. Карсекін В., Ткаченко Т. Проблеми розвитку готельного господарства в Україні // Економіка України. – 1997. – № 9. – C. 29–36.

21. Кобржицький В. Туристичний менеджмент в Україні: учора, сьогодні, завтра // Персонал. – 2007. – № 1. – С. 2-3.

22. Кобржицький В. Туристичний менеджмент в Україні: учора, сьогодні, завтра // Персонал. – 2007. – № 1. – С. 5.

23. Король О. Д. Туристські ресурси та їх використання // Чернівец. ун-т. Наук. вісн. – Ч.: ЧУНВ, 2006. – 233 с.

24. Король О. Д. Туристські ресурси та їх використання // Чернівец. ун-т. Наук. вісн. – Ч.: ЧУНВ, 2006. – 210 с.

25. Коротун І.М. Коротун Л.К. Коротун С.І. Природні умови та ресурси України: Навчальний посібник. – Р.: УДАВГ, 2003. – 211 с.

26. Крапива С. Вместо жительства// Бизнес. – 2008. – №7. – С. 14-17.

27. Краснодемський В. Туризм: можливості є, але…: Туризм в Україні // Голос України. – 2006. – № 12. – С. 15-17.

28. Лисенька Ю.В. Дослідження системи класифікації готелів // Львівська збірка наукових праць. – 2005. – Вип.10. – 210 с.

29. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – К.: Альтерпрес, 2002. – 436 с.

30. Медуниця Ю. Туризм і національна гідність // Уряд. кур’єр. – 2005. – №2. – С. 11..

31. Міляков О. Туризм - категорія економічна // Юридичний вісник. – 2005. – № 2. – С. 5-8.

32. Нагірняк З. Туризм - це пізнання світу і бізнес: Туристичний бізнес в Україні // Шлях перемоги. – 2006. – №10. – С. 3-7.

33. Опанащук Ю.Я. Развитие гостиничного хозяйства в Украине: тенеденции и перспективы //Гостиничный и ресторанный бизнес. – 2004. – №3. – С. 2-10.

34. Пандяк І. Ринок малих форм у готельному бізнесі: проблеми становлення і розвитку // ВІСНИК ЛЬВІВ. УН-ТУ. – Серія геогр. 2008. Вип. 35. – С. 275–278.

35. Рейтинг міст і регіонів України. – К.: Рейтингова агенція НАЦ “Інститут Реформ”. – 2005.

36. Роглев Х.Й. Некоторые мысли по поводу развития гостиничного бизнеса // Ресторанный и гостиничный бизнес. – 2004. – № 1. – С. 18–22.

37. Святими місцями України // Державна служба туризму і курортів: туристичні маршрути від 4.04.20007.

38. Солошенко Л., Федорченко Ф., Борщ Н. Громадське харчування: особливості обліку. – 4-те вид., перероб. і доп. – Х.: Фактор, 2004. – 408 с.

39. Сужальська Т. Відкриваємо заклад громадського харчування // Все для бухгалтера в торгівлі. – 2004. – №8. – С.23-26.

40. Тарасова О.М. Облік на підприємствах громадського харчування // Все про бухгалтерський облік. – 2002. – №116. – С. 10-11.

41. Цвєткова Т.П. Інвестиційна привабливість готельного сектора України // Портал компанії „Майгер консалтинг” maygerconsult.com.

42. Офіційний сайт „Євро-2012-Україна” http://euro2012.ukrinform.ua/.

43. Офіційний сайт „Погляд з Одеси” http://ua.od-news.com/.

44. Офіційний сайт „Портал про гроші” http://news.finance.ua/ru/

45. Офіційний сайт Головне управління статистики м. Києва http://www.gorstat.kiev.ua/.

46. Офіційний сайт Державного комітету статистики України www.ukrstat.gov.ua.

47. Офіційний сайт Київ туристичний http://www.kreschatic.kiev.ua/.

48. Офіційний сайт Київський портал http://www.prokiev.com.ua/.

49. Офіційний сайт комерційної нерухомості України http://www.c-p.com.ua/

50. Офіційний сайт нерухомості України та Києва. http://www.kanzas.ua/

51. Офіційний сайт про туризм http://www.info-kyiv.com.ua/Tourism/dynamic_stat/.

52. Офіційний сайт готелю „Воздвиженський” http://vozdvyzhensky.com
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
720
Скачать бесплатно 20289.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.