У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Методичні підходи щодо дослідження маркетингових можливостей діяльності підприємства (на прикладі аптеки)
Количество страниц 139
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20292.doc 
Содержание ВСТУП 6

РОЗДІЛ I 10 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 10

1.1. Методичні основи дослідження конкурентних переваг підприємства 10

1.2. Теоретичні засади комунікаційної політики підприємства 29

1.3. Дослідження каналів збуту підприємства 43

РОЗДІЛ II 54 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ІНТЕРФАРМ» 54

2.1. Дослідження зовнішнього середовища підприємства ТОВ «Інтерфарм» 54 }

2.1.1. Дослідження фармацевтичного ринку 54

2.2. Дослідження внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Інтерфарм» 69

2.2.1. Загальна характеристика ТОВ «Інтерфарм» 69

2.2.2. Матричний аналіз діяльності підприємства ТОВ «Інтерфарм» (SWOT) 72

2.2.3. Аналіз основних показників підприємства ТОВ «Інтерфарм» 77

РОЗДІЛ IІІ 97 КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 97

3.1. Обґрунтування маркетингових заходів 97

3.1.1. Розробка розширення сервісу послуг компанії 97

3.1.2. Маркетинговий захід підвищення ефективності діяльності підприємства у торговій сфері 100

3.1.3. Розробка рекламної кампанії 102

3.1.4. Розробка заходів щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій 106

3.1.5. Розробка заходу щодо оптимізації структури асортименту лікарських засобів 107

3.2. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів 108

3.2.1. Економічна доцільність маркетингового заходу розширення сервісних послуг 108

3.2.1.1. Розрахунок бюджету маркетингового заходу 108

3.2.1.2 Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 110

3.2.1.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 111

3.2.2. Економічна доцільність маркетингового заходу організації додаткових консультацій лікаря в залі аптеки. 111

3.2.2.1. Розрахунок бюджету заходу 111

3.2.2.2 Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 112

3.2.2.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 113

3.2.3. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної кампанії 113

3.2.3.1. Розрахунок бюджету заходу 113

3.2.3.2 Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 118

3.2.3.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 119

3.2.4. Економічна доцільність маркетингового комплексу комунікацій 119

3.2.4.1. Розрахунок бюджету заходу 119

3.2.4.2 Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 121

3.2.4.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 121

3.2.5. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту лікарських засобів 122

3.2.5.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 122

3.2.5.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 122

3.3. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 123

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 132

ДОДАТКИ 139


Магістерська робота присвячена питанням дослідження маркетингових можливостей та активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм». Магістерська робота складається з трьох розділів: 1) Теоретичні основи дослідження маркетингових можливостей активізації діяльності підприємств; 2) Дослідження маркетингових можливостей активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм»; 3) Комплекс маркетингових заходів щодо активізації діяльності підприємства. У першому розділі розглянуті усі маркетингові можливості активізації діяльності підприємств, даний розділ підкріплений фактами, схемами, рисунками, таблицями. У другому розділі проведений аналіз маркетингових можливостей активізації діяльності на прикладі ТОВ «Інтерфарм», здійснено дослідження зовнішнього середовища підприємства ТОВ «Інтерфарм», проведено дослідження внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Інтерфарм», що підкріплено аналізом, розрахунками, власними спостереженнями. У третьому розділі розроблений комплекс маркетингових заходів щодо активізації діяльності підприємства, здійснені розрахунки економічної доцільності запропонованих заходів. Дипломна робота на тему «Методичні підходи щодо дослідження маркетингових можливостей та активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм» містить 129 сторінку друкованого тексту та 72 використаних джерела. ANNOTATION Degree work refers to the research of marketing possibilities to stir up the activity of public corporation “Interfarm”. Degree work consists of three parts: 1) Theoretic fundamentals of the research of marketing opportunities to stir up the enterprises’ activity; 2) The research of marketing possibilities of PC “Interfarm” activity stripping up; 3) Marketing actions program as for the enterprise’s activity stirring up. The first part describes all marketing possibilities to stir up the activity of enterprises and is supported by facts, diagrams, pictures and schedules. The second part shows conducted analysis of marketing possibilities for stirring up the activity on the example of public corporation “Interfarm”, research of the “Interfarm’s” external and internal environment. Information is supported by analysis, calculations, and personal observations. The third part deals with marketing actions program as for the enterprise’s activity stirring up, economic expediency of suggested actions calculations. Degree work’s theme is “Methodological approaches to the research of marketing possibilities to stir up the activity of public corporation “Interfarm” and work consists of 181 printed pages and 72 used sources.


Маркетинг – одна з основних дисциплін для професійних діячів ринку, таких, як роздрібні торговці, працівники реклами, дослідники маркетингу, завідувачі виробництвом нових і марочних товарів і т.п. Їм необхідно знати, як описати ринок і розбити його на сегменти; як оцінити потреби, запити й переваги споживачів у рамках цільового ринку; як сконструювати й випробувати товар з потрібними для цього ринку споживчими властивостями; як за допомогою ціни донести до споживача ідею цінності товару; як вибрати вмілих посередників, щоб товар виявився широкодоступним, добре представленим; як рекламувати й продавати товар, щоб споживачі знали його й хотіли придбати. Маркетингова діяльність як найважливіша функція в сфері підприємництва повинна забезпечувати стійке, конкурентоспроможне положення того або іншого суб’єкта маркетингової системи на ринку товарів і послуг з урахуванням стану внутрішнього й зовнішнього середовища. У цьому змісті маркетингова діяльність припускає проведення маркетингових досліджень і розробку програми маркетингових заходів, які використовуються з метою підвищення продуктивності фірми й ефективності задоволення потреби кінцевого споживача або клієнта. Сучасний етап розвитку бізнесу можна з повною впевненістю назвати епохою інформації. Використання інформаційних систем і інформаційних технологій в умовах інтенсивного розвитку ринкових відносин стає одним з найбільш важливих елементів ефективного управління й маркетингу. Компанії все частіше вдаються до допомоги сучасних інформаційних систем і технологій, щоб стежити за зростаючими зовнішніми й внутрішніми потоками інформації, використовувати її для аналізу, прогнозування, прийняття управлінських рішень. Відомий «рецепт для гарного рішення: 90 % інформації й 10 % натхнення». Однак самі по собі інформаційні системи й технології не можуть бути основним інструментом у досягненні корпоративних цілей. Тільки ті підприємства, які чітко визначили корпоративну й конкурентну стратегію, мають представлення про власні інформаційні потреби, можуть домогтися успіху. Підприємницьке середовище перебуває у постійній динаміці. Змінюються не тільки економічні, але й політико-правові, демографічні, соціокультурні умови, прискорюються темпи науково-технічного прогресу в державі, тому фармацевтичні підприємства повинні постійно адаптуватися до навколишніх змін, удосконалювати стратегію, виробничий і розподільчий процес, організаційну структуру, корпоративну культуру, тобто змінюватися відповідно до динамічного зовнішнього середовища. Успіх адаптації фармацевтичних підприємств значною мірою залежить від можливості використання сучасних управлінських теорій. Перехід до ринкової економіки показав, що в сучасних умовах здатні вижити лише ті фармацевтичні підприємства, які найбільш адекватно реагують на запити ринку лікарських засобів і стан макросередовища. У сфері фармацевтичної діяльності більшість керівників усвідомили необхідність створення спеціалізованих відділів, що виконують функції збору, обробки й аналізу комерційної інформації - як внутрішньої, так і зовнішньої. Тому різноманітні маркетингові можливостей активізації діяльності підприємств є актуальним завданням для кожної фірми, яка хоче активно розвиватися в умовах високої конкуренції на українському ринку фармацевтичної продукції. Як свідчить досвід реформування вітчизняної фармацевтичної галузі, багато фармацевтичних підприємств не зуміли адаптуватися до змін в економічній системі, що почалися десятиріччя тому, позаяк пропозиція тільки високоякісної продукції вже недостатня для задоволення зростаючих потреб споживачів. При цьому методи управління, які успішно застосовуються в умовах економіки розвинутих країн, не завжди генерують адекватний результат на українському ринку, що зумовлює необхідність вдосконалення і адаптації сучасних теорій управління до специфіки ринкових умов господарювання вітчизняних фармацевтичних підприємств з необхідним врахуванням таких стратегічних тенденцій розвитку світового господарювання, як глобалізація, інформатизація, індивідуалізація, актуалізація проблем охорони довкілля. Проблема подальшого розвитку теоретичних та методично-прикладних засад формування управління фармацевтичними підприємствами, в першу чергу матеріальним, кадровим, фінансовим та інформаційним потоковими процесами, визначає актуальність теми магістерської роботи, її цільову спрямованість і зміст. Мета магістерської роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні, розробці прикладних положень та конкретних рекомендацій стосовно підходів щодо дослідження маркетингових можливостей та активізації діяльності підприємства. Для реалізації поставленої мети заплановано вирішити такі завдання дослідження: - розглянути теоретичні основи дослідження маркетингових можливостей активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм»; - здійснити практичне дослідження маркетингових можливостей активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм»; - надати ґрунтовні пропозиції та рекомендації по удосконаленню активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм». Предметом дослідження є теоретичні питання, основні принципи, методи і практичні аспекти маркетингового аналізу діяльності підприємства. Теоретичною та методологічною основою дослідження є методологія наукового пізнання, положення теорії систем, зокрема, методологія еволюційного синтезу систем, теорії організацій, маркетингу. В якості джерел інформації використані праці визнаних зарубіжних і вітчизняних вчених, національні нормативні акти законодавчої та виконавчої влади. Вихідними даними слугували матеріали Державного комітету статистики України, статистична звітність основних показників діяльності підприємства, фармацевтична періодика. У ході написання магістерської роботи було використано: спостереження, порівняння, аналіз та синтез, теоретичні узагальнення та порівняння. Структура магістерської роботи складається зі вступу, у якому обґрунтовується актуальність теми дослідження, вказуються мета й завдання, основна частина в якій конкретизуються методи дослідження трьох розділів, у яких здійснено вирішення основних завдань роботи. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел, додатки.


Проведене дослідження вивчення комплексу маркетингових заходів щодо активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм» дає можливість зробити наступні висновки: під торгівлею ми розуміємо господарську діяльність з обороту, купівлі й продажу товарів. Причому в якості й продавців, і покупців можуть виступати юридичні особи, індивідуальні підприємці й фізичні особи без реєстрації як підприємців. Щодо роздрібної торгівлі аптек «Інтерфарм», то вона припускає придбання, зберігання й продаж готових лікарських засобів, предметів медичного призначення, лікувальної косметики аптеками, їхніми структурними підрозділами кінцевому споживачу - фізичним особам для особистого споживання, установам охорони здоров’я (для використання в медичній практиці) та іншим підприємствам, установам, організаціям. Роздрібна торгівля здійснюється через аптеки і їхні структурні підрозділи - аптечні пункти й аптечні кіоски. При цьому аптечним пунктом вважається структурний підрозділ аптеки, що створено в лікувально-профілактичній установі для торгівлі готовими лікарськими засобами. Аптечний кіоск як структурний підрозділ аптеки створений для торгівлі готовими лікарськими засобами, що відпускаються без рецепта лікаря. Головною метою ТОВ «Інтерфарм» є забезпечення потреб населення в якісних лікарських засобах та супутніх товарах шляхом розвитку аптечних закладів, фахівці яких надають кваліфіковану фармацевтичну допомогу на основі впровадження високих стандартів та нових технологій обслуговування населення. Основним видом діяльності аптечних закладів ТОВ «Інтерфарм» є роздрібна торгівля. Основну вагу у структурі товарного асортименту ТОВ «Інтерфарм» складають лікувальні засоби (52%). Оскільки середній показник ваги лікувальних засобів у структурі товарного асортименту ТОВ «Інтерфарм» складає 45%, можна зробити висновок, що аптеки ТОВ «Інтерфарм» більшою мірою спрямовані на реалізацію лікувальних засобів, аніж товарів для здоров’я. Наступним за вагою елементом структури товарного асортименту аптеки у 2007 році є лiкувально-профiлактичнi косметичні засоби (14%). У даній товарній групі майже повністю представлено продукцію таких торгових марок як «Вiшi» та «Рок». Потужнi рекламнi кампанії даних виробників сприяють активізації збуту продукції цих марок. В роботі були виконані наступні задачі: розглянуто комплекс маркетингових заходів щодо активізації діяльності ТОВ «Інтерфарм»; проаналізовано вплив маркетингових заходів на діяльність підприємства. У ході проведеної магістерської роботи були запропоновані маркетингові заходи: - розширення сервісу послуг; - підвищення ефективності діяльності підприємства у торговій сфері; - рекламна кампанія; - вдосконалення системи маркетингових комунікацій; - оптимізація структури асортименту лікарських засобів. Проведення запропонованих маркетингових заходів дасть можливість збільшити кількість споживачів та збільшити збут представленої медичної продукції. Запропоновані рекламні заходи дадуть можливість ознайомити покупців різних суспільних класів з продукцією ТОВ «Інтерфарм», яка представлена в повному обсязі в роздрібній мережі ТОВ «Інтерфарм». Проведені дослідження показали, що консультаційні послуги лiкарiв-спецiалiстiв користуються попитом у населення. На основі проведеного аналізу діяльності ТОВ «Інтерфарм» та з урахуванням орiєнтацii на довгострокові цiлi, за результатами аналізу досліджень мною запропоновані проектні рішення для підвищення ефективності діяльності підприємства: - для розширення можливостей покупців пропонується зробити окремий інформаційний куток «порада лікаря»; - впровадити дисконтну програму; - запровадити прийом та виконання замовлень по прайс-листу; - для удосконалення рекламно - інформаційної діяльності необхідно впровадити наступні заходи: дизайн, друк та розповсюдження плакатів і проспектів, розміщення реклами з використанням ЗМІ; - впровадити в аптеці сервіс доставки. У цілому ряді випадків сервіс доставки може помітно збільшити продаж за рахунок охоплення додатково клієнтури (люди з обмеженою рухливістю та зайняті надають перевагу доставленому товару); - переглянути структуру асортименту лікарських засобів та збільшити обсяг реалізації товарів для здоров’я та товарів лікувально-профілактичних та косметичних засобів. На мою думку, щоб захиститися від коливань ринку і попиту необхідно продовжувати активний пошук нових партнерів та за допомогою останніх збільшувати «продуктову корзину» фірми новими затребуваними ринком товарами. В результаті проведених досліджень економічної ефективності приведених заходів можна зазначити, що чистий дохід (виручка) від реалізації лікарських засобів ТОВ «Інтерфарм» від роздрібної реалізації збільшилась на 775163 грн., що дало можливість отримати додатковий прибуток від реалізації ЛЗ в сумі 581372 грн. Чистий прибуток проектного року збільшиться на 343912 грн. Таким чином, впровадження запропонованих у магістерській роботі маркетингових заходів зможе покращити та активізувати діяльність ТОВ «Інтерфарм». В цілому основні показники діяльності ТОВ «Інтерфарм» покращилися, тому запропоновані заходи можна рекомендувати до впровадження.
Список литературы 1. Авдеев И. Качественное обслуживание в аптеках – реальность, остающаяся мифом?» - Провизор.-2000-№19. –с.16 2. Белявский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 3. Биченко С.І., Буркат Н. Є., Войцехівський В.М., Глуховський В.В., Гук А.П. Стратегічні напрямки розвитку охорони здоров’я в Україні / Валерія Микитівна Лехан (ред.). – К.: Сфера, 2004. – 174 с. 4. Блайт Джим. Основи маркетингу( переклад з англ.) – М.: Бізнес-книга, 2003-197с. 5. Бородюк В.М. Структурный фактор в развитии экономики Украины. – К.: Наук. думка, 2001. – 117 с. 6. Валь Е.В. Оплата, мотивы и стимулы труда на фармацевтическом предприятии // Экономический вестник фармации. – 2001. – № 8. – С. 76-82. 7. Вікторов О.П., Матвєєва О.В., Войтенко А.Г., Логвіна І.О., Понятовська Н.П., Яйченя В.П. Контроль за безпекою лікарських засобів: 10 років фармаконагляду України // Здоров’я. – 2007. – №5. – С. 14-20. 8. Вороненко Ю.В., Прус Л. О., Чуйко А.П., Затула О.А., Оніщенко О.М. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я: Підручник. – Т.: Укрмедкнига, 2002. – 330 с. 9. Галацан О.В. Нормативно-правова база управління регіональною системою охорони здоров’я // Актуальні проблеми державного управління. Зб. наук. праць. – Х.: УАДУ ХФ, 2003. – № 2 (16). – Ч.1. – С. 175-178. 10. Гацан В.В., Менеджмент фармацевтического предприятия. – РостовН/Д.: Феник, 2002-352с. 11. Громовик Б.П., організація роботи аптек. – Вінниця: Нова книга, 2003. – 240с. 12. Громовик Б.П., організація роботи аптек. Видання друге. - Вінниця: Нова книга,2005 – 272с. 13. Грудачева С. Аптечные сети: итоги 2006 г. // Фармацевтический вестник. – 2003. – № 7. – С. 4-9. 14. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие/Под ред. И. С. Минько. – М.: Высш. шк., 1995. – 225 с. 15. Дремова Н.Б. Маркетинговое планирование // Экономический вестник фармации. – 1999. – №1. С. 107-122. 16. Закон України „Про лікарські засоби”, № 783-XIV (783-14) від 30.06.99. 17. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992р. 18. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. 19. Закон України «Про захист прав споживача» №3682 – 12 від 15.12.1993р. 20. Закон України «Про лікарські засоби» №123/996 ВР від 04.04.1996р. 21. Закон України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» №1775-111 від 01.06.2000р. 22. Ильенкова Н. Д. Спрос: анализ и управление: Учеб.пособие/Под ред. И. К. Белявского. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 160 с. 23. Інформаційний лист № 229-2002 про нововведення в системі охорони здоров’я // Застосування системи інформаційно-довідкових послуг населенню щодо лікарських препаратів й отримання медичних послуг / Розр.: Л.Ю. Бабінцева, О.П. Мінцер, Т.М. Пономаренко, В.В. Соломонов. – К.: “Укрмедпатентінформ”. – 2002. – 54 с. 24. Конституція України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року. 2 Відомості Верховної ради України.-1996-№3-. 25. Контроль якості лікарських засобів: сучасний стан і перспективи // Матеріали семінару на тему «Питання контролю якості лікарських засобів в Україні». – Х., 2005. – 120 с. 26. Концепція розвитку охорони здоров’я населення України, затверджена Указом Президента України від 7.12.2000 р. № 1313/2000. 27. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ./Общ. ред. и вступит. статья Е. М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с. 28. Краснянська Т.М. Ретроспективний аналіз та сучасний стан кадрового забезпечення фармацевтичної галузі України // Фармац. журн. – 2005. – № 4. – С. 5-9. 29. Леонтьєва Т.Д. Менеджмент и маркетинг в аптеке.-М.: Глобус, 2004. – 159с. 30. Лехан В.М. Система охорони здоров’я в Україні: підсумки, проблеми, перспективи / Міжнародний фонд "Відродження"; Інститут відкритого суспільства. – К.: Сфера, 2002. – 28 с. 31. Логистика / Под ред. Б.А. Аникина. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 352 с. 32. Лозовая Г.Ф., Лопатин П.В., Глембоцкая Г.Т. Менеджмент фармацевтической организации. – М.: МЦФЭР, 2000. – С. 192. 33. Максимкина Е.А., Лоскутова Е.Е. Конкурентоспособность фармацевтической организации в условиях рынка.-М., МЦФЭР,1999. – 256с. 34. Марков В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент. – М.: ИНФРА-М, Новосибирск: Сибирское отделение, 2001. – 288 с. 35. Наказ МОЗ України «Переліку лікарських засобів, дозволених для застосування в Україні, які відпускаються без рецепту з аптек» №360 від 20.01.2005р. 36. Наказ МОЗ України «Про затвердження інструкції про порядок контролю якості лікарських засобів під час торгівлі» №436 від 30.10.2001р. 37. Нормативні акти з нормалізації роботи аптечних та хіміко-фармацевтичних підприємств/Львівський держ. Медичний ун-т ім.Данила Галицького/Б.С. Зіменковський(ред.)-Л:Укрмедкнига, 2005 -442С. 38. Организация коммерческой деятельности: справ. Пособие / С.Н. Виноградова, С.П. Гурская, О.В. Пигунова и др.; Под общ. ред. С.Н. Виноградовой. – Мн.: Высшая школа, 2000. – 233 с. 39. Організаційне забезпечення якості лікарських засобів на етапах реалізації та медичного застосування. Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Л.О. Федорова; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. – К., 2006. – 21 с. 40. Охорона здоров’я в Україні: Статистичний збірник / Державний комітет статистики України. – К., 2007. – 271 с. 41. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности / О.В. Памбухчиянц. – М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2001. – 450 с. 42. Пестун І.В. Толочко В.М. Формування асортименту лікарських засобів з урахуванням економічних чинників/ Ліки України.-200-№4._с.10-13 43. Пономаренко М.С., Загорій В.А., Огороднік В.В., Сятиня М.Л., Бабський А.А., Пономаренко Т.М. Стратегічне планування діяльності окремих фармацевтичних фірм, компаній і галузі у цілому на основі мар-кетингового аналізу фармацевтичного ринку // Фармацевтичний журнал. – 2001.– № 4. – С. 11-15. 44. Порядок відкриття аптек та їх структурних підрозділів на території м. Києва // Протокол № 4 від 16.05.2000 р. – 25 с. 45. Постанова Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку здійснення державного контролю за якістю лікарських засобів, що ввозяться в Україну”, № 82 від 31.01.2007 р. 46. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності» №756 від 04.07.2004р. 47. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах» №1570 від 17.11.2004р. 48. Постанова Кабінету Міністрів України «Про перелік наркотичних засобів, психотропних речовин, з обігом яких пов’язана діяльність, що підлягає ліцензуванню» №786 від 10.05.99р. 49. Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров’я, що фінансуються з бюджету» №1071 від 05.09.96р. 50. Постанова Кабінету Міністрів України «Про термін дії ліцензії на провадження деяких видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу» №1755 від 29.11.2000р. 51. Приходський О.О., Морарь Л.М., Голяченко А.О. Управління охороною здоров’я (вступ до теорій, концептів, технологій). – Т.: Лілея, 2005. – 65 с. 52. Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення законодавства у сфері відповідальності за фальсифікацію лікарських засобів)» // «Щотижневик АПТЕКА». – 2007. – № 30 (601). – С. 14-18. 53. Розов А.П. Аналіз фармацевтичного ринку України // Щотижневик „Аптека”. – № 30 (351). – 2006. – С. 20-24. 54. Стеців В. Зловживань на фармацевтичному ринку поменшає // Ваше здоров’я. – №24(201). – 2007. – С. 40-42. 55. Сятиня М.Л. Історія фармації: навчальний посібник для вищих навчальних закладів. – ґльвівґ. 2002.-660с. 56. Территориальная организация производства товаров и услуг / под ред. А.И. Кочерги. – К.: Наукова думка, 2007. – 298 с. 57. Узлюк Т. Проблемы государственного регулирования внешнеэкономического сектора в украине // Персонал. – 1999. – №5. – С.22-27. 58. Указ президента України «Про спрощену систему оподаткування, політику та звітності суб’єктів малого підприємництва» №746/99 від 28.06.96р. 59. Устинов О. Система ефективного контролю – гарантія високої якості фармацевтичної продукції // «Щотижневик АПТЕКА». – 2007. – №32 (603). – С. 5-9. 60. Фармацевтический рынок Украины. Итоги 9 месяцев 2005г.//www.likar.info. 61. Федорова Л.О. Актуальні питання забезпечення якості лікарських засобів при їх транспортуванні // Збірник Х Конгресу світової федерації українських лікарських товариств (СФУЛТ): – Тез.доп. – Чернівці, 26-28 серпня 2004 р. – Чернівці, 2004. – С. 665. 62. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О. Координаційна діяльність державної інспекції з контролю якості лікарських засобів // “Ліки України”: – Тез.доп. – Харків, 19 листопада 2004 р. – Харків, 2004. – № 9 (86). – С. 138-139. 63. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О. Методологічні аспекти створення системи забезпечення умов зберігання лікарських засобів у лікувально-профілактичних закладах // Зб. наук. пр. співробітників КМАПО ім. Шупика: У 2 кн. – К., 2003. – Вип. 12, кн.2. – С. 831-835. 64. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О. Організаційні аспекти забезпечення якості лікарських засобів // Зб. наук. пр. співробітників КМАПО ім. П.Л.Шупика: У 3-х кн. – К., 2005. – Вип.14, кн.2. – С. 641-646. 65. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О. Організація контролю якості лікарських засобів за зверненням громадян // Матеріали VI національного з’їзду фармацевтів України 2005 р. “Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України”: – Тез.доп. – Харків, 28-30 вересня 2005р. – Харків, 2005. – С. 299. 66. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О. Організація системи державного контролю якості лікарських засобів // Зб. наук. пр. співробітників КМАПО ім. П.Л. Шупика: У 3- х кн. – К., 2004. – Вип. 13, кн.3. – С. 245-251. 67. Федорова Л.О., Ветютнева Н.О., Дяченко С.О. Інформаційне забезпечення державних інспекторів територіальних інспекцій з контролю якості лікарських засобів. Методичні рекомендації // К.: “Укрмедпатентінформ”, 2005. – 19 с. 68. Федосеев В.Н., Капустин С.Н. Управление персоналом организации. – М.: “Экзамен”, 2003. – 368 с. 69. Шуляк П.Н. Ценообразование / Учебно – практическое пособие. – М.: Информационно- практический центр «Маркетинг»,2004. – 261 с. 70. Экономика предприятия: Учеб. Пособие / Л.Н. Нехорошева, Н.Б. Антонова, М.А. Зайцева и др.; Под общ. ред. Л.Н. Нехорошевой. – Мн.: Выш. Шк., 2003. – 260 с. 71. Экономический анализ: Учебник для вузов / Под ред. А.Т. Гиляровской. – М.: ЮНИТИ -ДАНА, 2001. – 280 с. 72. www.ukrstat.gov.ua – Офіційний сайт Державного комітету статистики України.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
580
Скачать бесплатно 20292.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.