У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Управління витратами та ефективність реклами на підприємстві
Количество страниц
75
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
20296.doc
Содержание
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ВИТРАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМИ 7
1.1.Витрати підприємств: сутність, види, структура 7
1.2 Система управління витратами на підприємствах 14
1.3 Основні методи оцінки витрат на рекламу 31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЮ РЕКЛАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Еніком» 41
2.1 Умови функціонування та характеристика основних техніко – економічних параметрів ТОВ «Еніком» 41
2.2. Аналіз ефективності господарювання ТОВ «Еніком» 48
2.3 Оцінка ефективності управління витратами ТОВ «Еніком» із застосуванням ЕОМ 55
2.4.Шляхи удосконалення процесів управління витратами та рекламою ТОВ «Еніком» 70
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
ДОДАТКИ 98
Функціонування будь-якого підприємства завжди пов’язане з його витратами. Зниження витрат за даного рівня цін є основним фактором збільшення прибутку, зміцнення його фінансового стану. В умовах економічної кризи проблема витрат набуває особливої гостроти, оскільки зменшуються можливості збільшення прибутку за рахунок витрат зростання обсягу виробництва. За цих умов проблема управління витратами та підвищення ефективності реклами є особливо актуальною.
Головний мотив діяльності будь-якого підприємства в ринкових умовах – максимізація прибутку. Реальні можливості досягнення цієї стратегічної цілі у всіх випадках обмежені витратами виробництва і попитом на продукцію, що виробляється підприємством. За окремих умов (завоювання місця на ринку, конкурентна боротьба та ін.) фірма може йти на зниження прибутку і навіть збитки. Однак тривале неприбуткове функціонування загрожує втратою капіталу та банкрутством підприємства.
Оскільки витрати – це основний обмежник прибутку й одночасно головний фактор, що впливає на обсяг пропозиції, то прийняття рішень керівництвом підприємства неможливо без аналізу обсягу і структури витрат виробництва звітного періоду і динаміки на перспективу. Це відноситься і до випуску вже освоєної продукції і до переходу на нові вироби. Обмеженість ресурсів означає, що завжди є потреба вибирати, а вибір означає перехід від одного на користь іншого.
У підсумку економічні витрати – це плата постачальнику, здійснювана підприємством, чи доходу постачальника ресурсів, а також внутрішні витрати на те, щоб ресурси були застосовані саме даною фірмою і для визначеного варіанта виробництва. Витрати на придбання факторів виробництва, що вводяться і використовуються для виробничої і реалізаційної діяльності, називаються витратами виробництва.
Витрати виробництва є однієї з основних і визначальних категорій економіки, тому що впливають на обсяг випуску продукції і кінцевий результат діяльності фірми – величину прибутку.
У своїй практичній діяльності фірми прагнуть знизити витрати, зробити їх мінімальними.
В умовах ринкової економіки головною метою діяльності підприємства у відповідності із Господарським кодексом України є одержання прибутку. Прибуток підприємства обумовлюється його доходами та витратами, причому доходи в значній мірі залежать від ринкової кон’юнктури, а витрати, в значно більшій мірі - від роботи самого підприємства і організації управління ними.
Глибина світової кризи, що вирує сьогодні, значно більша, ніж у 70-ті, 80-ті, 90-ті та в першому десятиріччі нинішнього століття. Більшість експертів уже порівнює її з глобальною економічною кризою кінця 20-х – середини 30-х років ХХ століття. Нинішня криза глобалізації і глобалізму веде свій відлік від 1997 року, коли розгорнулася глобальна фінансова криза і відтак різко впала міжнародна торгівля. Ці процеси охопили спочатку Азійський регіон, а потім Латинську Америку і Росію.
Об’єкт дослідження: процеси забезпечення ефективності діяльності на промислових підприємствах. Предмет дослідження: організаційно – економічні відносини, що виникають у процесу проектування, впровадження та оцінки результативності функціонування системи управління витратами господарської діяльності підприємства та ефективність реклами.
Мета дослідження: узагальнення теоретико – методологічних і прикладних засад управління витратами та ефективністю реклами на підприємстві. Основними завданнями дослідження стали:
? з’ясування сутності витрат, проаналізувати системи управління витратами на сучасних підприємствах;
? дослідити сутність ефективності реклами та основні підходи до її оцінки;
? провести аналіз ефективності господарювання ТОВ «Еніком» та управління витратами;
? розробити загальні напрямки вдосконалення процесів управління витратами ТОВ «Еніком» та розробити пропозиції по підвищенню ефективності рекламної кампанії.
Основними методами дослідження, що були використанні при написанні роботи, є наступні: метод синтезу, метод аналізу, метод групування та узагальнення, метод коефіцієнтів, метод абсолютних та відносних відхилень, індексний метод. Інформаційною базою для написання дипломної роботи послужили: монографії, підручники вітчизняних і зарубіжних авторів, періодичні видання, звітність підприємства, а також нормативно - законодавчі акти.
Відповідно до поставленої мети структура роботи включає вступ, в якому розкрито актуальність дослідженої проблеми, мета дослідження, основні завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження, інформаційну базу для написання дипломної роботи, 3 розділи, висновки, які узагальнюють результати дослідження, список літератури та додатки.
В першому розділі дипломної роботи розкриті питання сутності витрат діяльності та ефективності реклами. В другому розділі проведений аналіз витрат на прикладі діяльності підприємства ТОВ «Еніком», наведена оцінка ефективності управління витратами ТОВ «Еніком» із застосуванням ЕОМ, розглянуті шляхи удосконалення управління витратами на підприємстві.
Теоретичне вивчення проблеми дало можливість з’ясувати, що витрати підприємства – це грошове відображення витрат живої та уречевленої праці на здіснення поточної діяльності підприємства, які за своїм природно речовим складом визначають спожиту частку матеріальних, нематеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
На витрати підприємства впливають фактори як зовнішнього характеру (кон’юнктура споживчого ринку, стан економіки країни в цілому, механізм державного регулювання торговельно-господарської діяльності та ін.), так і внутрішнього характеру (обсяг, склад та асортиментна структура товарної продукції, умови постачання сировини, стан і ефективність використання основних фондів та трудових ресурсів, структура капіталу, швидкість оборотності готової продукції). Знання факторів, що впливають на розмір і склад витрат обігу дають змогу управляти цими витратами, тобто корегувати їх збільшення, зменшення, визначати резерви їх зниження, що є складовим елементом системи управління витратами підприємства.
Управління витратами — це процес цілеспрямованого формування витрат щодо їх видів, місць та носіїв здійснення постійного контролю рівня витрат і стимулювання їх ефективного зниження. Така є важливою функцією економічного механізму будь-якого підприємства. Система управління витратами має функціональний та організаційний аспекти. Вона включає такі організаційні підсистеми: пошук і виявлення чинників економії ресурсів; нормування витрат ресурсів; планування витрат за їхніми видами; облік та аналіз витрат; розробка заходів щодо економії ресурсів і зниження витрат; оптимізація обсягів виробництва, витрат за критерієм виробництва.
Управління витратами на підприємстві передбачає їхню диференціацію за місцями та центрами відповідальності. Місце витрат — це місце їхнього формування (робоче місце, група робочих місць, дільниця, цех). Під центром відповідальності розуміють організаційну єдність місць витрат з центром, відповідальним за їхній рівень. На практиці вважають, що центр відповідальності збігається з місцем витрат, хоча це не обов'язково.
Одним з основних елементів системи управління витратами підприємства є їх системний аналіз. Дослідження витрат обігу передбачає: аналіз змін розміру та рівня витрат в цілому, аналіз змін в обсязі та рівні витрат за статтями витрат.
Механізм управління витратами розглянутий на прикладі діяльності ТОВ «Еніком».
Основою стратегічного розвитку підприємства є: безперервне вдосконалення процесів діяльності в сфері якості; націленість на задоволення потреб споживачів; підтримка вітчизняних виробників; різносторонній розвиток маркетингової діяльності. ТОВ «Еніком» працює на ринку хлібобулочних виробів.
Сегменти ринку продовольчих товарів, що характеризуються найбільшим ростом ринку і більш привабливі для ТОВ «Еніком» є наступні: ринок кондитерських виробів; ринок снеків; ринок продуктів швидкого харчування; сегмент заморожених напівфабрикатів.
Підприємство має непогані показники фінансового стану. Негативним моментом є швидше зростання собівартості продукції, що свідчить про неефективне управління витратами та вимагає негайного вирішення проблеми. Операційна собівартість зросла на 8867,05 тис.грн. Виробнича собівартість по підприємству збільшилась на 6500,68 тис.грн. Це зумовлює необхідність вживати заходи по зниженню незапланованого зростання собівартості продукції.
Управління витратами на підприємстві треба вважати неефективним. Метою зниження витрат доцільно вважати впровадження двох проектів:
1.„Вдосконалення транспортної служби підприємства”. Цілі проекту: зниження транспортних витрат на доставку продукції; забезпечення стабільного виробництва шляхом регулярного розвантаження обмеженої площі цехів; зниження витрат на транспортний брак шляхом забезпечення більш якісної доставки.
Впровадження даного проекту дозволить знизити транспортні витрати та уникнути орендних платежів за користування транспортом транспортних організацій.
2. „Зміна постачальників сировини підприємства”. Цілі проекту: зниження витрат на сировину; вибір постачальника, умови якого максимально задовольняють потреби ТОВ «Еніком» із точки зору умов оплати, якості продукції, строку поставки; зниження собівартості продукції.
Впровадження даного проекту є ефективним, оскільки це дозволить обрати найкращого постачальника за ціною та якістю, а також зменшити змінну частину собівартості продукції.
На основі показників ефективності, розрахованих у роботі по кожному проекту, слід відмітити, що реалізація проектів є прибутковою. Керівництву слід негайно взятися за реалізацію запропонованих проектів, оскільки в результаті їх реалізації утворюються великі резерви зниження витрат.
Список литературы
1. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 01.06.99 р.
2. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 22.05.97 р. Зі змінами та доповненнями.
3. Закон України "Про податок на додану вартість" від 03.04.97 р. зі змінами та доповненнями.
4. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси».
5. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати».
6. Наказ Міністерства статистики України від 21.06.96 р. №193 "Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини і матеріалів".
7. Анализ хозяйственной деятельности в промышлености /Под общ. ред.В.И. Стражева. - Минск:"Вышейша школа", 2001 . – 212 с.
8. Аудит: практическое пособие/Под ред. А.Н.Кузьминского.-К.:Учетинформ,2003 – 315 с.
9. Бухгалтерский учет в промьшленности / Под. ред. П.С. Безруких.- М.:Финансы и статистика, 2004 - 120 с.
10. Голоктеев К. Управление производством: инструменты, которые работают. - К.- М.:2008, - 251с.
11. Грабова Н.Н., Кривоносов Ю.Г. Учет основных хозяйственных операций в бухгалтерских проводках.-К.: А.С.К., 2001 – 215 с.
12. Злобин Н.В. Управленческие решения. Учебное пособие. – М.: ТГТУ, 2007 - 80с.
13. Завгородній В.П. Загальні принципи організації бухгалтерського обліку, економічного аналізу і внутрішнього аудиту в умовах застосування ПЕОМ і функціонування АРМ бухгалтера.-Бух. учет и аудит №4, 1999 – 352 с.
14. 3авгородний В.П., Савченко В.Я. Бухгалтерский учет, контроль и аудит в условиях рынка.-К, - ДИ-КСИ, 2002 – 548 с.
15. Івахненко В.М., Горбаток Н.І., Льовочкін В.С. Економічний аналіз - К: КНЕУ,2003р. – 280 с.
16. Економіка підприємства / за ред. С.Ф. Покропивного/, -К: КНЕУ,2005р. – 380 с.
17. Зайцев Н.Л. Экономика, организация и управление предприятием. Учебное пособие.- М.:2008, 2-е изд.- 455с.
18. Костюченко В. Учет запасов согласно национальным Положениям (стандартам) бухгалтерского учета - Бухгалтерский учет и аудит №5 2000 – 211 с.
19. Корсаков М.Н. Экономика предприятия: Конспект лекций/, Таганрог: ТРТУ, 2005.
20. Макареня Т.А.,Организация и планирование производства: Конспект лекций/ Таганрог: ТТИ ЮФУ, 2007.
21. Кобец Е.А. Планирование на предприятии/ Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2006.
22. Фролова Т.А. Экономика предприятия: конспект лекций/ Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2005
23. Ситник В.Ф., Писаревська Т.А., Єрьоміна Н.В., Краєва О.С. Основи інформаційних систем.- К.: КНЕУ, 2004 – 412 с.
24. Современный зкономический анализ й прогнозирование / Калина А.В., Конева М.И., Ященко В.А.- К.: Межрегиональная академия управления персоналом, 2001 – 285 с.
25. Сопко В.В. Бухгалтерский облік : навчальний посібник -Київ.: КНЕУ,2000 – 325 с.
26. Сук Л.К. Облік товарно-матеріальних цінностей.- Закон і бізнес№15, 16, 18,2005 – 412 с.
27. Ткаченко Н.М. Бухгалтерский учет на предприятиях Украины с разными формами собственности.-К.: А.С.К., 2003 – 395 с.
28. Церетели Л. Новый план счетов: учимся работать по-новому - Все о бухгалтерском учете №7(432) 26.01.2000 - 356 с.
29. Церетели Л. Облік малоцінних та швидко зношуваних предметів - Вісник податкової служби України №11 22.03.2005
30. Церетели Л. Облік запсів - Вісник податкової служби України №8 22.02.2004, №9 06.03.2005
31. Усов В. Основы торговой рекламы: Практ. пособие. — М.: Экономика, 2006.
32. Хромов Л. Рекламная деятельность: показатели, теория, практика. — Петрозаводск: Фолиум, 2004.
33. Эванс Д., Берман Б. Маркетинг / Пер. с англ. — М.: Экономика, 2002.
34. Офіційний сайт Всеукраїнської Асоціації пекарів – www.vap.ua
35. Финансы и кредит: Учебно-методическое пособие для самоподготовки к практическим занятиям (в вопросах и ответах)/ А.Ю.Казанская, Таганрог: ТТИ ЮФУ, 2007
36. Храброва И.А. «Корпоративное управление: вопросы интеграции. Аффилированные лица, организационное проектирование, интеграционная динамика» М., 2002. - 198 с.
37. Цвєтков В.А. Финансово-промышленные группы в современном мире//Промышленная политика в Российской Федерации", 6, 2000. - С. 36-47
38. Чиркова Е.В. «Как управлять затратами»- М. ЗАО Олимп-Бизнес» 2001. - 288 с.
39. Чуб Б.А. «Оценка затрат», под ред. д.э.н. Бандурина В.В., М, БУКВИЦА, 2003. - 184 с;
40. Чуб Б.А., Курчаков Р.С., «Управление затратами» - Казань, «ДАС», 2005. - 398 с.
41. Шамхалов Ф. И. Амеpиканский менеджмент: Теоpия и пpактика/ РАH. — М.: Hаука, 2004. — 174с.
42. Шегда А. В. Экономика предприятия: Учеб. пособие для студентов вузов. — К.: Знання, 2003. — 511 с.
43. Шпотов Б. «Корпоративное управление в 20 веке: история и перспективы» // Проблемы теории и практики управления 2001., №1. - С.89-94;
44. Финансовые и коммерческие расчеты на ЭВМ: Конспект лекций/ Масыч М.А., Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2005.
45. Яpеменко С. В. Оценка затрат: Опыт лучших пpедпpиятий Укpаины и России. — Х.: Фолио, 1999. — 158с.
46. Тарасенко Н.В. Економічний аналіз. Навч.посібник. – Львів: Новий світ, 2004 – 344 с.
47. Мних Є.В. Економічний аналіз. – К., 2003 – 412 с.
48. Прокопенко І.В., Ганін В.У. Курс економічного аналізу. Підручник за ред.. І.В.Прокопенка. – К.: Атіка, 2004 – 384 с.
49. Шморгун Н.П., Головко І.В. Фінансовий аналіз. – К., 2006 – 588 с.
50. Костенко Т.Д., Підгора Є.О. Економічний аналіз і діагностика стану сучасного підприємства.- К.: УНЛ, 2005. – 400 с.
51. Чернелевський Л.М. Економічний аналіз на підприємствах промисловості і торгівлі. Підручник. – К.: Тектораль, 2003. – 312 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
712
Скачать бесплатно
20296.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.