У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Документацій не оформлення процедури переміщення зовнішньоторговельних вантажів
Количество страниц 128
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20300.doc 
Содержание ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ І НЕОБХІДНІСТЬ ДОКУМЕНТАЦІНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕМІЩЕННЯ ВАНТАЖІВ ЧЕРЕЗ КОРДОН 9

1.1. Загальна характеристика митної служби України 9

1.2. Загальна характеристика правил переміщення товарів та інших предметів через митний кордон 12

1.3. Митне оформлення вантажів 28

РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕМІЩЕННЯ ВАНТАЖІВ В УКРАЇНІ 34

2.1. Перелік документів, що надаються при митному оформленні товарів 34

2.2. Технологія оформлення декларації-зобов’язання 41

2.3. Типові процедури оформлення вантажів під митний контроль 46

2.4. Аналіз діяльності підприємства ЗЕД 83

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕМІЩЕННЯ ВАНТАЖІВ ЧЕРЕЗ КОРДОН 91

3.1. Удосконалення процедури митного оформлення товарів для запобігання контрабанди 91

3.2. Вдосконалення роботи з персоналом митної служби України як важлива складова документаційного оформлення 96

3.3. Удосконалення контролю за доставкою в митниці призначення переміщуваних через митний кордон України 105

3.4. Удосконалення здійснення і оформлення зовнішньоекономічних операцій підприємства 110

ВИСНОВКИ 125

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 131

ДОДАТКИ 138


Актуальність теми дослідження. Кожна держава, в тому числі і Україна, самостійно здійснює функції щодо захисту суверенітету у різних сферах, включаючи економічний. Зокрема, ст. 17 Конституції України визнає захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. В той же час неухильне зростання зовнішньоторговельних зв’язків і науково-технічного співробітництва з зарубіжними країнами – один з найважливіших напрямків зовнішньої політики України. Підвищення ролі економічних і науково-технічних зв’язків з іншими країнами вимагає певних заходів для удосконалення управління всією зовнішньоекономічною діяльністю. Тим самим підкреслюється необхідність зміцнення не тільки економічної, але і правової основи зовнішньоторговельних зв’язків із зарубіжними країнами. Таким чином, сьогодні роль державних органів, за допомогою яких здійснюються зовнішні економічні зв’язки, підвищується, зростає значення подальшої правової регламентації їх діяльності. Сказане повною мірою стосується і такої важливої ланки системи зовнішньої торгівлі, як митні органи, які сприяють виконанню зовнішньоекономічної політики країни властивими їм засобами і формами, реально здійснюючи митну справу. В регулюванні митної справи важливу роль відіграють норми адміністративного права або, іншими словами, адміністративно-правові засоби її здійснення. Ефективність діяльності митних органів значною мірою залежить від якості цих засобів. Тому все більшої актуальності набувають питання удосконалення адміністративно-правових засобів здійснення митної справи і одночасно наукового дослідження основних проблем митного права. Наразі кількість і рівень досліджень у цій галузі в сучасній юридичній літературі неадекватні стану митного законодавства і обсягу правовідносин, які складаються на його основі. В умовах зрослого зовнішньоторговельного обігу, розвитку міжнародного туризму, засобів транспорту і зв’язку підвищуються вимоги, які ставляться до роботи митних органів, виникає необхідність в удосконаленні правових основ їх діяльності. Розвиток національної правової системи у всіх її проявах є складним і тривалим процесом, що вимагає належного наукового забезпечення, об’єктивної апробації та виваженості в оцінках. На жаль, сьогодні процесу формування національної правової системи властива тенденція до відображення миттєвих потреб у правовому регулюванні тієї чи іншої сфери суспільних відносин, без врахування теоретичного підґрунтя цього багатогранного процесу. Як наслідок цього–правові колізії в чинному законодавстві. Світовий досвід провідних держав свідчить про те, що зміна способу виробництва, як і економічного базису, неодмінно тягне структурні зміни в надбудові держави. Не залишилась осторонь і Україна, яка здобувши незалежність, прагне впроваджувати в економічній сфері ринкові відносини. Радикально змінити систему управління державою усіма сферами суспільного життя і перетворити її з гальма економічних перетворень на один із визначальних чинників їх прискорення має комплексна адміністративна реформа. Необхідність її здійснення в Україні обумовлена тим, що вжиті останнім часом окремі неузгоджені між собою спроби зміцнити виконавчу владу і пристосувати існуючу систему державного управління до потреб здійснення необхідних економічних і політичних перетворень виявилися недостатніми і малорезультативними. За своєю суттю адміністративна реформа є комплексом узгоджених між собою заходів, спрямованих на суттєве підвищення рівня управління життєво важливими процесами у суспільстві шляхом науково обґрунтованого створення ефективно працюючого механізму державного управління, розвитку адміністративного законодавства, удосконалення кадрового, інформаційно-технічного і фінансово-матеріального забезпечення виконавчої влади 1. Перед українською правовою наукою гостро постають, з поміж інших, завдання розширити та поглибити фундаментальні дослідження проблем організації, функціонування та правового регулювання виконавчої влади та реформування її інститутів. За цих умов визначення місця митної служби в системі органів виконавчої влади має ключове значення для сутності митної системи, функцій митних органів, їх правового статусу, організаційного будівництва, форм і методів діяльності. Захист економічних інтересів України, запобігання незаконному переміщенню товарів через митний кордон України товарів, втратам Державного бюджету України в процесі зовнішньоекономічних операцій є головним завданням Державної митної служби України, яке зумовлює пошук нових і вдосконалення існуючих засобів та форм його проведення, підвищення професіоналізму працівників, які здійснюють митний контроль. Актуальність теми зумовлена, з одного боку, тим, що митний контроль є малодослідженим видом державного контролю, а з іншого - необхідністю його розвитку і вдосконалення у процесі утвердження України як європейської демократичної держави, дослідження адміністративно-правового статусу працівників митної справи. Актуальність обраної теми обумовлюється і великим загальнодержавним значенням податків, надходження яких, як одного з головних джерел наповнення державного бюджету, контролюють та забезпечують працівники митних органів. Розвиток митного контролю в Україні, потребує реорганізації системи митних органів та вирішення проблем правового регулювання митного контролю, оскільки продовжують діяти застарілі нормативні акти. Між чинними правовими актами існують істотні суперечності, що порушує системність митного законодавства, чимало нормативно-правових актів являються неефективними, відсутня належна стабільність законів. У цих умовах необхідно використати особливості міжнародно-правових стандартів, що дасть змогу застосувати досвід зарубіжних країн з урахуванням національних традицій, менталітету, наукових здобутків українських вчених-юристів у процесі організації та правового регулювання митного контролю, а також діяльності митників. Актуальність цього дослідження посилюється тим, що митний контроль передбачає налагоджену систему юридичної відповідальності за порушення митного законодавства. Для створення надійних засад охорони зовнішньоекономічної діяльності як юридичних, так і фізичних осіб необхідне існування всіх видів юридичної відповідальності. Особливе важливе місце в цій сфері посідає адміністративна відповідальність за порушення митних правил. Головне її призначення полягає в попередженні та недопущенні протиправних діянь, що посягають на встановлений законодавством України порядок переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України. В Україні проблемам митного контролю до останнього часу не приділялося належної уваги. Окремі питання або сфери державного контролю досліджували у своїх роботах В.Б.Авер’янов, О.Ф.Андрійко, Ю.П.Битяк, Л.К.Воронова, А.С.Васильєв, І.П. Голосніченко, С.В.Ківалов, Р.А.Калюжний, Л.В.Коваль, В.В.Копейчиков, Л.Т.Кривенко, Є.Б.Кубко, Д.І.Лук’янець, В.М.Марчук , В.Ф.Опришко, І.М.Пахомов, П.М.Рабинович, А.О.Селиванов, М.Ф.Селівон, В.Ф.Сіренко, О.Ф.Фріцький, В.В.Цвєтков, В.М.Шаповал, Ю.С.Шемшученко. Питанням митної справи взагалі та митного контролю зокрема приділена значна увага в наукових працях К.Г.Борисова, Б.Н.Габричидзе, Ю.М.Дьоміна, С.В.Ківалова, Б.А.Кормича, В.Пашка, С.І.Пахомова, К.К.Сандровського. Не применшуючи ролі й значущості доробку попередніх науковців, необхідно визнати, що в Україні досі немає спеціальних досліджень проблематики адміністративно-правового статусу працівників митної справи, що і зумовило вибір теми дипломної роботи. Мета і задача дослідження. Мета роботи полягає у виявленні на основі аналізу наукових розробок, узагальнення нормотворчої практики, вітчизняного досвіду перевезення вантажів через кордон та їх документального оформлення. Відповідно до вказаної мети, магістант визначив наступні завдання: - уточнити сутність і необхідність документаціного оформлення переміщення вантажів через кордон; - здійснити комплексний аналіз документаційного оформлення переміщення вантажів в Україні; - обґрунтувати напрямки удосконалення документаційного оформлення переміщення вантажів в Україні. Об’єктом дослідження є документаційне оформлення процедури переміщення зовнішньоторгівельних вантажів. Предметом дослідження є організаційно-правові механізми документаційного оформлення переміщення зовнішньоторгівельних вантажів. Методи дослідження. З метою одержання найбільш достовірних результатів у дослідженні застосовувалася система принципів, прийомів та підходів, яка побудована на філософських, загальнонаукових та спеціальних методах. Використання філософських принципів і методів дало змогу забезпечити єдність соціально-правового та гносеологічного аналізу митного контролю, об’єктивність, конкретність тощо. Системний, структурно-функціональний, історико-порівняльний та інші методи використовувалися для досягнення розуміння діалектичного зв’язку між функціями та структурою, правовою діяльністю та правовими відносинами в межах митного контролю. Застосування спеціальних методів як формально-юридичного, порівняльно-правового, тлумачення правових норм і узагальнення юридичної практики дозволило проаналізувати особливості митного контролю. Використання статистичного методу дало змогу прослідкувати динаміку митних правопорушень та визначити проблеми застосування застосування адміністративної відповідальності за порушення митних правил. Теоретичною та методологічною основою даного дипломного дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень вітчизняної і зарубіжної науки в галузі митної справи, адміністративно-правового статусу працівників митної справи. Основні положення та висновки роботи ґрунтуються на аналізі вітчизняної та зарубіжної наукової літератури, нормативних актів, юридичної практики. Структура роботи складається зі вступу, у якому обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, трьох розділів, у яких здійснено вирішення основних завдань дипломної роботи. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.


На основі проведеного аналізу можна зробити наступні висновки: Місце митної служби в моделі сектору безпеки України визначається відмітними особливостями носіїв реальних або потенційних загроз для об’єктів національної безпеки – людини і громадянина, суспільства та держави (ст. 3 Закону України „Про основи національної безпеки України”). Для митної служби України такими носіями є транспортні засоби та предмети, що переміщуються, вже переміщені або щодо яких є наміри переміщення через митний кордон України. Контроль за переміщенням таких носіїв або розпорядженням ними і визначає межі компетенції митної служби в загальній моделі сектору безпеки. Головним завданням митної служби в секторі безпеки є виявлення, розпізнавання та нейтралізація загроз, носіями яких є транспортні засоби та предмети. Такі виявлення, розпізнавання та нейтралізація здійснюються митною службою в межах виконання правозастосовної та правоохоронної функцій. З огляду на традиційне місце митних служб світу у національних системах державних органів, визначаються два різновиди діяльності, щодо яких світовою практикою встановлюються певні стандарти. Перший з них – діяльність із застосування встановлених державами митних правил та процедур до транспортних засобів та вантажів, що переміщуються у законний спосіб. Визнаним міжнародним стандартом організації такої діяльності є Міжнародна конвенція зі спрощення та гармонізації митних процедур (Кіотська конвенція, 1999), до якої 5 жовтня 2006 року приєдналася і Україна. Зовсім новим для світової практики стандартом взаємодії митних служб та учасників міжнародної торгівлі є прийняті Всесвітньою Митною Організацією у 2005 році Рамкові стандарти безпеки та спрощення світової торгівлі. На досягнення вимог, встановленим цими документами, вже сьогодні спрямована діяльність митної служби України. Другий з них – діяльність, пов’язана з протидією порушенням встановлених державами митних правил та процедур. Така діяльність митних служб на світовому рівні побудована на їх безпосередній взаємодії (інформаційний обмін, правова допомога), що і закріплено в основних міжнародних документах, що регламентують цю діяльність. Такими документами, зокрема, є Міжнародна конвенція про взаємну адміністративну допомогу у відверненні, розслідуванні та припиненні порушень митного законодавства (Найробійська Конвенція) та Конвенція про адміністративну допомогу у сфері митних відносин (Йоганнесбурзька Конвенція). Однією з головних ознак митної служби України, що визначають відповідність її діяльності визнаним міжнародним стандартам, є відсутність (сьогоднішній стан) або наявність визначеного законодавством права на здійснення оперативно-розшукової діяльності. Голова Державної митної служби України несе персональну відповідальність перед Президентом України та Кабінетом Міністрів України за виконання покладених на Державну митну службу України завдань і виконання ним своїх функцій. Митний кордон - межа, що відокремлює митну територію від навколишніх територій і акваторій морів. Імпортні й експортні товари пропускаються через митний кордон лише при виконанні положень митного законодавства даної країни або країн, зокрема при сплаті мита. Митний кордон звичайно збігається з державним, але іноді може проходити і в межах країни (за наявності в ній вільних міст, гаваней, портів і зон) або виходити за межі державного кордону (у разі митного союзу даної країни з іншою країною). Включаючи торговельний, валютний, податковий та інші кордони, він фактично є економічним кордоном. Митний контроль на зовнішніх і внутрішніх кордонах такої зони здійснюється державою. Продукція, що надходить на територію зони вільного підприємництва через кордон, у тому числі і для перероблення, складання і наступного реекспорту, звільняється від митного оподаткування. Розвиток ринкових відносин вимагає від керівників підприємств та організацій оволодіння основами державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, знання норм та правил укладання договорів (контрактів, грунтовної обізнаності з порядком та правилами здійснення зовнішньоторговельних операцій. Митна декларація – письмова заява встановленої форми, яка подається митному органу і містить відомості, щодо товарів та транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України, необхідні для їх митного оформлення або переоформлення. Передання товарів на зберігання під митним контролем провадиться з дозволу начальника митного органу, його заступника або іншої посадової особи, уповноваженої відповідним наказом начальника митниці. Декларація-зобов’язання має бути подана підприємством митному підрозділу в обов’язковому порядку на 15-й день перебування товарів під митним контролем. У разі, якщо оформлення попередньої або попередньої (акцизної) вантажної митної декларації проводиться відповідно до вимог Положення про порядок контролю за ввезенням окремих видів товарів, або в разі надходження в Україну вантажів благодійної допомоги декларація-зобов’язання не подається. Оформлення вантажної митної декларації відповідно до обраного митного режиму можливе лише після перевірки фактичної наявності товарів, щодо яких надано дозвіл на зберігання під митним контролем. При перевезенні товарів зі складу, де вони зберігалися під митним контролем, на митний ліцензійний склад у зоні діяльності іншої митниці строк перебування товарів під митним контролем закінчується на момент оформлення вантажної митної декларації відповідно до пункту 6 Порядку заповнення граф ВМД при розміщенні товару на митному ліцензійному складі в зоні діяльності іншої митниці. Аналіз стану боротьби з контрабандою свідчить про те, що, незважаючи на комплекс здійснених органами виконавчої влади заходів, вона продовжує поширюватись, а пов'язані з нею негативні процеси набувають дедалі витонченіших форм, що завдає значної шкоди економіці України, негативно впливає на криміногенну ситуацію в державі. Для розв'язання завдань з протидії контрабанді передбачається: 1) внесення змін до законів з питань оподаткування з метою оптимізації ставок ввізного мита, акцизного збору, податку на додану вартість з урахуванням забезпечення необхідного рівня захисту внутрішнього ринку: - перегляд надмірно високих ставок ввізного мита з метою виведення певних груп товарів з тіньового обігу; - уніфікація ставок ввізного мита на ідентичні та подібні товари з метою уникнення надмірної деталізації та запобігання зловживанням; - перегляд ставок акцизного збору та податку на додану вартість на товари, що імпортуються, з метою встановлення їх обґрунтованого рівня; - створення рівних умов господарювання для імпортерів у частині перегляду окремих податкових пільг під час ввезення товарів на митну територію України; - вжиття заходів для недопущення надання пільг виробникам, які використовують ввезені на пільгових умовах товари не за призначенням; 2) удосконалення процедури митного оформлення товарів: - спрощення процедури митного оформлення товарів; - скорочення та уніфікація переліку документів, необхідних для митного оформлення товарів; - запровадження митними органами електронного декларування товарів, електронного оформлення книжки МДП; 3) завершення процесу демаркації державного кордону: - облаштування державного кордону з Республікою Білорусь, Республікою Молдова та Російською Федерацією; - удосконалення оснащення прикордонної та митної інфраструктури; - оптимізація кількості пунктів пропуску через державний кордон; 4) удосконалення механізму функціонування пунктів пропуску через державний кордон: - забезпечення пунктів пропуску через державний кордон відповідним обладнанням, зокрема встановлення систем спостереження та електронного зчитування номерних знаків транспортних засобів, електронних ваг та спеціальних рентгенівських установок для сканування транспортних засобів і вантажів, іншого високотехнологічного устатковання; - скорочення кількості контролюючих органів у пунктах пропуску через державний кордон, усунення їх розпорошеності шляхом передачі функцій попереднього документального контролю митним органам та прикордонній службі; - створення системи оформлення документів на митному кордоні за принципом "єдиний офіс"; - створення мережі вантажних митних комплексів на митному кордоні та найбільших залізничних вузлових станціях; 5) створення інтегрованої інформаційної системи обліку переміщення товарів через державний кордон для забезпечення відстеження руху товарів і даних на їх митне оформлення в режимі реального часу з наданням доступу до неї відповідним правоохоронним та контролюючим органам; 6) удосконалення обміну інформацією між заінтересованими державними органами: - створення системи обміну інформацією про стан розрахунків за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) щодо окремих суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, які допустили порушення законодавства; - запровадження автоматизованого обліку транспортних засобів, що перетинають державний кордон, у тому числі в режимі транзиту, запровадження обміну інформацією між Держмитслужбою та МВС щодо їх митного оформлення та реєстрації в органах МВС з наданням доступу до цієї інформації заінтересованим державним органам; - створення системи обміну інформацією між Держмитслужбою та Мінтрансзв'язку (спільної бази даних) щодо переміщуваних через митний кордон України контейнерів у морських портах і на залізницях.
Список литературы 1. Конституція України // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – Ст.141. 2. Крупчан О. Компетенція центральних органів виконавчої влади // Вісник Академії правових наук України. – 2002. – № 2 (29). – С. 47 – 59. 3. Митний Кодекс України // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 16. – Ст. 203. 4. Митний кодекс України від 11 липня 2002 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2002. – № 38 – 39. – Ст. 288. 5. Митний кодекс України. – Харків: „ФІНН”, 2002. – 192 с. 6. Митний контроль // Юридична енциклопедія. Т.3. - К., 2001. - С. 635 (у співавторстві з Нагребельним В.П.). 7. Міжнародний пакт про громадянські і політичні права: Прийнято резолюцією 2200 А (ХХІ) Генеральної Асамблеї ООН від 16 грудня 1966 р. // Права людини: Збірник документів / Укл. В.С. Семенов, О.Н. Ярмиш та ін. – Харків: Ун-т внутр. справ, 1997. – С. 4-25. 8. Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права: Прийнято резолюцією 2200 А (XXІ) Генеральної Асамблеї ООН від 16 грудня 1966 р. // Права людини: Збірник документів / Укл. В.С. Семенов, О.Н. Ярмиш та ін. – Харків: Ун-т внутр. справ, 1997. – С. 30-41. 9. Наказ Державної митної Служби України від 22.10.07 №879 "Про затвердження Регламенту Державної митної служби України". 10. Пал Л.А. Аналіз державної політики: Пер. з англ. – К.: Основи, 1999. – 422 с. 11. Положення про порядок здійснення особистого огляду громадян, які прямують через митний кордон України: Затверджено Державним митним комітетом України 9 червня 1992 р. 12. Положення про провадження в справах про порушення митних правил: Затверджено наказом Державного митного комітету України № 205 від 4 листопада 1992 р. 13. Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затверджене наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. № 43 // Людина і праця. – 1993. – № 8. 14. Положення про Управління власної безпеки і контролю: Затверджене наказом Державної митної служби України від 5 квітня 2000 р. № 192. 15. Порядок замовлення, видачі, зберігання, обліку та використання особистих митних забезпечень інспекторів: Затверджений наказом Державної митної служби України від 17 листопада 1998 р. № 723. 16. Порядок здійснення митного контролю й митного оформлення товарів і транспортних засобів із застосуванням вантажної митної декларації: Затверджено наказом Державної митної служби України від 14 жовтня 2002 р. № 561. 17. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1993 р. “Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій” // ЗП України. – 1993. – № 9. – Ст. 184. 18. Постанова Пленуму Верховного Суду України від 25.05.1998 р. № 13 “Про практику розгляду судами справ про корупційні діяння та інші правопорушення, пов’язані з корупцією” // www. rada. gov. ua 19. Пояснювальна записка до проекту Закону України “Про Дисциплінарний статут митної служби України”. 20. Правила в’їзду іноземців в Україну, їх виїзду з України i транзитного проїзду через її територію: Затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 1995 р. // ЗПУ України. – 1996. – № 4. – Ст. 148. 21. Правове регулювання митного контролю в Україні // Митна справа. - 2002. -№5.-С. 59-65. 22. Принципи митного контролю // Митна справа. - 2002. -№4.- С. 73-81. 23. Про боротьбу з корупцією: Закон України від 5 жовтня 1995 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1995. – № 34. – Ст. 266. 24. Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів: Закон України від 23 грудня 1993 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 11. – Ст. 50. 25. Про державну службу: Закон України від 16 грудня 1993 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1993. – № 52. – Ст. 490. 26. Про заходи щодо впровадження Концепції адміністративної реформи в Україні: Указ Президента України від 22 липня 1998 р. // Урядовий кур’єр. – 1998. – 25 липня. 27. Про ліцензування певних видів господарської діяльності: Закон України від 1 червня 2000 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2000. – № 36. – Ст. 299. 28. Про митну справу в Україні: Закон України від 25 червня 1991 р. // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1991. – № 44. – Ст. 575. 29. Про міліцію: Закон України від 20 грудня 1990 р. // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1991. – № 4. – Ст. 20. 30. Про персональні звання державної митної служби України: Постанова Верховної Ради України від 5 лютого 1992 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 19. – Ст. 261. 31. Про Порядок взяття проб і зразків товарів та інших предметів для проведення досліджень, необхідних для їх митного оформлення: Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1998 р. № 1665 // Офіційний вісник України. – 1998. – № 42. – Ст. 1557. 32. Про правовий статус іноземців: Закон України від 4 лютого 1994 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1994. – № 23. – Ст. 162. 33. Про правонаступництво України: Закон України від 12 вересня 1991 р. // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1991. – № 46. – Ст. 617. 34. Про створення митних постів Державної митної служби України: Наказ Державної митної служби України від 29 січня 1997 р. № 37. 35. Про створення регіональних митниць та митниць Державної митної служби України: Наказ Державної митної служби України від 20 грудня 1996 р. № 564. 36. Про Тимчасові правила митного контролю за переміщенням через митний кордон України предметів, валюти і цінностей громадян: Наказ Державного митного комітету України від 31 грудня 1991 р. № 9. 37. Проблеми розвитку митного законодавства // Вісник Академії митної служби України. - Дніпропетровськ. - 1999. - №2. - С. 10-12. 38. Пеліванов В. Правова політика України (деякі теоретичні питання сутності, змісту та технології) // Право України. – 2001. – № 12. – С. 6 – 14. 39. Постанова від 1 лютого 2006 р. N 80 (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 687 від 03.05.2007) "Про перелік нормативно-правових актів, що вимагають подання певних документів при здійсненні митного оформлення". 40. Селіванов В.М. Право і влада суверенної України: методологічні аспекти. – К.: Видавничий Дім “Ін Юре”, 2002. – 724 с. 41. Ситуаційна методика навчання: Теорія і практика / Упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. 42. Тертичка В. Державна політика: аналіз та здійснення в Україні. – К.: Вид-во Соломії Павличко “Основи”, 2002. – 750 с. 43. Типове положення про митницю Державної митної служби України: Затверджено наказом Державної митної служби України від 26 березня 1998 р. № 169. 44. Типове положення про регіональну митницю Державної митної служби України: Затверджено наказом Державної митної служби України від 28 січня 1997 року № 27. 45. ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 3, ст.29). 46. “Порядок митного оформлення товарів, що переміщуються через митні ліцензійні склади транспортних та транспортно-експедиційних організацій”, затверджений Наказом Державної митної служби України від 4 грудня 1999 року N792 “Про затвердження Порядку митного оформлення товарів, що переміщуються через митні ліцензійні склади транспортних та транспортно-експедиційних організацій “, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 грудня 1999 р. за N 902/4195 47. "Про затвердження Положення про відкриття та експлуатацію митних ліцензійних складів", Наказ Державної митної служби України від 31 грудня 1996 р. N 592 48. . "Щодо зберігання товарів на митних ліцензійних складах", ЛИСТ Державної митної служби України від 24.03.99 р. N 10/1-869-ЕП 49. "Про впорядкування діяльності митних ліцензійних складів", ПОСТАНОВА КМУ від 2 грудня 1996 р. N 1446 50. "Про впорядкування діяльності митних ліцензійних складів", ПОСТАНОВА КМУ від 14 серпня 1996 р. N 954 51. "Про терміни зберігання товарів на митних ліцензійних складах" Наказ Державної митної служби України від 29 травня 1997 року N 238 52. "Про затвердження Порядку заповнення граф вантажної митної декларації відповідно до митних режимів експорту, імпорту, транзиту, тимчасового ввезення (вивезення), митного складу, магазину безмитної торгівлі" 53. Наказ Державної митної служби України від 30 червня 1998 року N 380, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 липня 1998 р. за N 469/2909 54. Наказ № 289 від 27.06.1996 „Про внесення змін до Порядку справляння митних зборів, які нараховуються за вантажною митною декларацією, затвердженого наказом ДМК України від 17 липня 1995 року N 323”. 55. Наказ Державної митної служби України від 23 червня 1998 року N 363, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 липня 1998 р. за N 443/2883 56. Наказ 28.02.2003 N 129 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 червня 2003 р. за N 424/7745 „Про затвердження Положення про порядок контролю за ввезенням на митну територію України окремих видів товарів”. 57. Наказ Державної митної служби України від 4 травня 1998 року N 267, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 травня 1998 р. за N 339/2779. 58. "Про введення в дію "Типової технології оформлення вантажів під митний контроль", Наказ КРМ від 16 лютого 1999р. № 82 59. "Про затвердження Тимчасової технології митного оформлення вантажів, що надходять та зберігаються на митних ліцензійних складах", Наказ КРМ від 03.12.1999р. № 803 60. Украинская таможня, справочник – 95, составление и общая редакция М.С. Муравьева, изд. «Либра», Киев, 1995г. 61. "Щодо застосування положень наказу Держмитслужби від 04.12.99 N 792 про Порядок митного оформлення товарів, що переміщуються через митні ліцензійні склади транспортних та транспортно-експедиційних організацій", ЛИСТ Державної митної служби України від 02.02.2000 р. N 10/1-308-ЕП 62. "Про перереєстрацію митних ліцензійних складів на 2000 рік", ЛИСТ Державної митної служби України від 11.11.1999 р. N 10/1-3549-ЕП 63. "Про порядок відкриття митних ліцензійних складів у межах Києва", Наказ Державної митної служби України від від 25 листопада 1999 року N 763 64. "Щодо порядку визначення митної вартості товарів, які надходять на митний ліцензійний склад на умовах консигнації", ЛИСТ Державної митної служби України від 08.06.99 р. N 14/1-1702-ЕП 65. “Про сприяння зовнішньоекономічній діяльності”, ПОСТАНОВА КМУ від 14 квітня 1999 р. N 593 66. “Про порядок відкриття митних ліцензійних складів у межах Києва”, НАКАЗ Державної митної служби України від 25 листопада 1999 року N 763 67. “Про Тимчасове положення про порядок пропуску товарів, майна та транспортних засобів”, Наказ ДМК України №7 від 1991.12.30 (Із змінами і доповненнями, внесеними наказами Державного митного комітету України від 14 травня 1992 року N 94, від 26 листопада 1993 року N 310, від 3 травня 1994 року N 122, від 21 травня 1996 року N 214, наказом Державної митної служби України від 16 грудня 1998 р. N 784, листом Державної митної служби України від 19 березня 1997 року N 11/3-2407) 68. http://www.kmu.gov.ua/dmsu/control
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
576
Скачать бесплатно 20300.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.