У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Маркетингова діяльність фірми на зовнішньому ринку
Количество страниц 397
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20302.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ПОЛІТИЦІ ФІРМИ 5

1.1. Визначення поняття маркетингової діяльності у політиці фірми 5

1.2. Сутність маркетингових стратегій 9

1.3. Значення розробки маркетингових стратегій в сучасних умовах 15

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СПОРТ-СЕРВІС») 18

2.1. Економічна характеристика та аналіз фінансової діяльності ТОВ «Спорт-сервіс» 18

2.2. Аналіз здійснення експортно-імпортних операцій ТОВ «Спорт-сервіс» у складі зовнішньоекономічної діяльності 32

2.3. Оцінка маркетингових заходів 34

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СПОРТ-СЕРВІС») 38

3.1. Визначення ефективності зовнішньоекономічної діяльності (на прикладі ТОВ «Спорт-сервіс») 38

3.2. Основні напрями удосконалення маркетингової стратегії фірми на зовнішньому ринку 41

ВИСНОВОК 51

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54

ДОДАТКИ 58



Актуальність теми дослідження. Сучасний стан світової економіки характеризується посиленням процесів глобалізації. Ці процеси охопили і Україну: вітчизняна економіка інтегрується в світовий економічний простір, українські підприємства активізують свою міжнародну економічну діяльність.

Входження в світові господарські економічні зв’язки, інтернаціоналізація української економіки поряд з позитивними змінами характеризуються складністю й суперечністю. Інтеграція України в світове господарство, кроки у напрямку вступу до Світової організації торгівлі та інтеграції до Європейського Союзу змушують виробників усіх галузей переоцінити звичні положення щодо формування товарних потоків в торгівлі як у себе в країні, так і за кордоном. Виникли завдання, які пов’язані з необхідністю всебічного аналізу світових ринків та проведенням їх маркетингових досліджень, визначенням організаційно-технічних можливостей експортної діяльності підприємств, знаходженням ефективних засобів підвищення конкурентоспроможності товарів. Тому актуальною є проблема розроблення механізму виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок. Такий механізм може бути ефективним лише за умов базування на концепції маркетингу. Це зумовлює необхідність посилення маркетингового аспекту в експортній діяльності українських підприємств.



Проблеми маркетингової діяльності підприємств на зовнішніх ринках висвітлені в працях зарубіжних і вітчизняних маркетологів – Алексуніна В.А., Багієва Г.Л., Бранча А., Діксона П., Кігена В., Котлера Ф., Маджаро С., Оніщенка В.П., Перцовського Н.І., Циганкової Т.М. та інших. Але деякі теоретичні аспекти експортної маркетингової діяльності підприємств, в тому числі обґрунтування маркетингових інструментів експортної діяльності, визначення чинників і методів підвищення ефективності складових елементів експортного маркетингу та інші, які є актуальними для діяльності українських підприємств, залишаються невизначеними.

Мета та завдання дослідження. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних і практичних засад формування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку(на прикладі ТОВ «Спорт-сервіс»).

Відповідно до визначеної мети в дипломній роботі поставлені і вирішені такі завдання:

? визначити поняття маркетингової діяльності у політиці фірми;

? охарактеризувати сутність маркетингових стратегій;

? дослідити значення розробки маркетингових стратегій в сучасних умовах;

? проаналізувати економічну характеристика та аналіз фінансової діяльності ТОВ «Спорт-сервіс»;

? оцінити здійснення експортно-імпортних операцій ТОВ «Спорт-сервіс» у складі зовнішньоекономічної діяльності;

? проаналізувати маркетингові заходи щодо зовнішньої діяльності підприємства;

? розробити шляхи забезпечення підвищення ефективності маркетингових заходів.

Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємств.

Предметом дослідження теоретичні засади та практичні засади з планування та організування маркетингової діяльності підприємств на зовнішньому ринку(на прикладі ТОВ «Спорт-сервіс»).

Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою дипломної роботи є загальнонаукові методи(аналіз, синтез, порівняння, індукції та дедукції) та фундаментальні положення таких дисциплін, як маркетинг, міжнародний менеджмент та міжнародний маркетинг.



У дипломній роботі наведено теоретичне узагальнення і розроблені заходи вирішення практичного завдання щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку(на прикладі ТОВ «Спорт-сервіс»).

Підбиваючи підсумки проведеної теоретичної та практичної роботи, можна зробити наступні висновки:

1. Маркетингова діяльність є як об'єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої і збутової діяльності підприємства на врахування ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Вона спрямована на визначення конкретних цілей і шляхів їх досягнення. У сучасному світі виробник повинен випускати продукцію, що знайде збут і принесе прибуток. Для цього необхідно вивчати суспільні та індивідуальні потреби, запити ринку як умову і передумову виробництва. Концепція "виробництво починається зі споживання, а не з обміну" знайшла своє втілення в маркетингу.

2. Формування маркетингових стратегій – один з найсуттєвіших та найскладніших етапів процесу маркетингу. Здійснення маркетингових аналізів для подальшої розробки цілей, опрацювання стратегій, приводить до найкращих результатів. Це досить складна річ в умовах постійної зміни факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ маркетингу, накопичення і розгляд даних усіх результатів про діяльність підприємства, важливо проводити на динамічній основі.

3. Світові тенденції глобалізації, швидкого технічного та технологічного підйому виробництва, зростання темпів розвитку національних ринків і, як наслідок, посилення до жахливого рівня конкурентної боротьби ставлять високі вимоги до стратегічного маркетингу в діяльності господарських суб'єктів. Адже тільки стратегічний маркетинг із властивим йому функціональним апаратом в змозі передбачити і зумовити майбутнє, саме він на даний час є одним з найважливіших елементів конкурентної боротьби 14, с. 32, а маркетингова стратегія є основним його інструментом, тому саме розробці маркетингових стратегій необхідно приділяти значну увагу, підприємствам, що господарюють в ринкових умовах. Саме маркетингові стратегії допомагають підприємствам цілеспрямовано просуватися вперед. В процесі розробки стратегії компанія повинна розглядати ситуацію в комплексі, та об'єктивно дивитися на речі, що при грамотному підході дозволить виробити правильну та реальну програму дій, що буде відповідати вимогам ринку, та задовольняти розумні цілі яких хоче досягнути підприємство.

4. Проведений економічний аналіз ТОВ «Спорт-сервіс» показав, що діяльність підприємства протягом 2006-2008 рр. можна визнати як задовільна, лише окремі коефіцієнти необхідно покращити, зокрема: коефіцієнт абсолютної ліквідності, коефіцієнт швидкої ліквідності, а також рентабельність активів та власного капіталу, показники якої в 2008р. були негативними.

5. Для покращення ефективності діяльності, досліджуване підприємство повинно діяти за стратегічною схемою, яка запропонована нами:

– Для початку, фірма повинна організувати маркетинговий відділ, що забезпечить стабільність реалізації, що дасть змогу працювати на довгострокових засадах із підприємствами-постачальниками.

– Наступним етапом – є просування даної продукції. Це дасть змогу збільшити обсяги реалізації та пришвидшити оборотність активів підприємства.

– На третьому етапі потрібно заключити угоди про постійне постачання продукції.

Говорячи про більш дорогі стратегії, то варто зазначити, що для підвищення ефективності роботи, доцільно розширити асортимент товарів, розширення географії збуту, організацію виробництва нових товарів.

6. Розрахунок ефективності зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Спорт-сервіс» показав, що зовнішньоторговельна діяльність підприємства є економічно вигідною для нього. Це зумовлено витратами з імпорту продукції, які збільшилися на 31,57 % у 2008 році порівняно з 2007 р., що спричинено збільшенням обсягу імпорту у натуральному виразі за ці роки на 35,29 %.

7. Основними напрямками удосконалення маркетингової стратегії фірми на зовнішньому ринку мають стати:

– перехід від імпорту до експорту товарів;

– ведення спільної підприємницької діяльності на зовнішніх ринках;

– розроблення стратегії прямого інвестування.
Список литературы 1. Алексунин В.А. Международный маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательский Дом "Дашков и Ко", 2000. - 160 с.

2. Бойчук І.В. Оцінка сучасного стану маркетингової орієнтації промислових підприємств регіону // Регіональна економіка (укр.).- 2005.- № 4.- C.152-157

3. Борисов А.Б. Большой экономический словарь. - М.: Книжный мир, 1999. - 895 с.

4. Верба В.А., Заґородніх О.А. Проектний аналіз: Підручник. - К.: КНЕУ, 2000. - 322 с.

5. Внешнеэкономическая деятельность предприятия /Под ред. Л.Е.Стровского. - М.: “ЮНИТИ”, 2001. – 823 с.

6. Внешнеэкономическая деятельность предприятия. Основы: Учебник для вузов / Г.Д. Гордеев, Л.Я. Иванова, С.К. Казанцев и др. / Под ред. Проф. Л.Е. Стровского. М.: Закон и право; ЮНИТИ, 1996

7. Г.М. Дроздова. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навчальний посібник. - Київ: ЦУЛ, 2002. - 172 с.

8. Гавриленко Н.И. Роль и место маркетинга и маркетингового управления в работе с хозяйствующими субъектами // Менеджмент в России и за рубежом (рус.).- 2006.- № 1.- C.43-53

9. Гавриленко Н.И. Роль стратегического маркетинга в управлении предприятиями в условиях рыночных отношений // Финансы и кредит (рус.).- 2005.- № 22.- C.56-58

10. Герман О.М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства // Актуальні проблеми економіки (укр.).- 2006.- № 6.- C.72-78

11. Дещинський Л. Є., Панюк А. В. Міжнародні відносини України: історія і сучасність / Національний ун-т "Львівська політехніка"; Інститут гуманітарних і соціальних наук. – Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2001. – 424с.

12. Длігач А.О. Формування маркетингової цінової стратегії // Актуальні проблеми економіки (укр.).- 2005.- № 12.- C.80-94

13. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. // Маркетинг и реклама - 2003. - №5-6. с. 32-37.

14. Закон України "Про зовнішньоекономічну діяльність" №959-ХІІ від 16.04.91. // Зб. Нормат. Актів. - К.: "Торговий дім", 1992. - с. 3-34. 24

15. Захарченко В.И., Мазур Е.Е. Показатели эффективности службы маркетинга // Фондовий ринок (укр.).- 2001.- № 12.- C.6-8

16. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: концептуальна еволюція // Формування ринкових відносин в Україні (укр.).- 2006.- № 11.- C.3-8

17. Карнаухов С. Маркетинг как система управления // РИСК: ресурсы, информация, снабжение, конкуренция (рус.).- 2005.- № 4.- C.80-90

18. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб: "Питер", 1999. - 896 с.

19. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. Ред. И вступ. Ст. Е.М. Пеньковой. - Новосибирск: Наука, 1992. - 736 с.

20. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. Пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.

21. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 152 с.

22. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. СПб.: Наука, 1996. - XV + 589 с.

23. Лиходій В.Г. Маркетингова методологія як засіб дослідження сучасної економіки // Актуальні проблеми економіки (укр.).- 2001.- № 9.- C.43-48

24. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эрнашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др.; Под ред. Н.Д. Эрнашвили. - 2-е изд., перераб. И доп. - М. ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 623 с.

25. Международный маркетинг / Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. - СПб: Питер, 2001. - 512 с.

26. Морохова В.О., Ковальчук О.В. Критерії оцінювання конкурентоспроможності товарів і товаровиробників // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали V міжнар. наук.- практ. конф. 25-26 травня 2001 р. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 120-121.

27. Нечаева Т. Стратегическое планирование и стратегический маркетинг: некоторые вопросы методологии // Проблемы теории и практики управления (рус.).- 2006.- № 9.- C.111-115

28. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2001. - 560 с.

29. Новицький В.Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. - 948 с.

30. Ортинська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенню стратегії маркетингу // Фінанси України - 1998. - №8. - с. 42-49.

31. Пастухова В. Стратегическое планирование на предприятии // Экономика Украины - 2000. - №11. с. 36-42.

32. Савчук В., Будаєва О.В. Оцінка ефективності маркетингових програм // Економіка України (укр.).- 2005.- № 1.- C.47-53

33. Словарь терминов рыночной экономики / А.Ф. Ионова, М.А. Комаров, М.М. Максимов и др.; Под ред. В.М. Питерского. - М.: Недра, 1994. - 336 с.

34. Соболев В.Ю. Маркетинговые исследования и их специфика при выборе международных рынков товаров и услуг // Финансы и кредит (рус.).- 2006.- № 31.- C.15-19

35. Соловьева Ю.П. Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации фирмы // Маркетинг в России и за рубежом (рус.).- 2005.- № 6.- C.3-9

36. Тканко В.М. Моделювання інструментарію маркетингу в системі управління ринковою діяльністю підприємства // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Зб.наук.праць. - Чернігів: ЧДТУ, 2006. - №28 .- С.5-12

37. Управление внешнеэкономической деятельностью: Учеб. пособие для вузов / Под общ. ред. А.И. Кредисова.- 2-е изд., перераб. и доп. - К.: ВІРА-Р, 2001. - 640с.

38. Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А. Маркетинг для технических вузов. Серия "Учебник для технических вузов". Ростов н/Д: Феникс, 2001. - 480с.

39. Хрулев С. О роли маркетинговых исследований в успешной стратегии компании // Маркетинговые исследования в Украине (рус.).- 2006.- № 6.- C.84-87

40. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. - К.: КНЕУ, 1999.

41. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг - 2001. - №3. - с. 79-83.

42. Щербак В.Г., Лозенко А.П. Проблеми проникнення вітчизняних підприємств на зовнішні ринки // Фінанси України - 1999. - №4. - с. 41- 43.

43. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ. под ред. проф. Ю.А. Цыпкина. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 471 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
58
Скачать бесплатно 20302.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.