У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери і її вдосконалення в умовах ринку
Количество страниц 123
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20304.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи формування організаційної структури управління підприємством невиробничої сфери 6
1.1. Поняття, принципи побудови структури управління підприємством невиробничої сфери 6
1.2. Види та класифікація організаційної структури управління підприємством невиробничої сфери 18
1.3. Вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на організаційну структуру управління підприємством невиробничої сфери 27
Розділ ІІ. Аналіз структури управління підприємства невиробничої сфери ТОВ «Будмайстер» 39
2.1. Характеристика соціально-економічних показників на підприємстві невиробничої сфери 39
2.2. Аналіз структури управління підприємства невиробничої сфери 60
2.3. Аналіз функцій маркетингу та торгівельної діяльності підприємства невиробничої сфери 67
Розділ ІІІ. Напрямки вдосконалення організаційної структури управління підприємства невиробничої сфери 71
3.1. Зарубіжний досвід управління підприємством невиробничої сфери 71
3.2. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління підприємством невиробничої сфери 84
3.3.Проект організаційної структури ТОВ „Будмайстер” 94
3.4. Напрямки покращення господарської діяльності підприємства невиробничої сфери 104
Висновки 112
Список використаної літератури 115
Додатки 123



Одним з найбільш актуальних завдань сучасного розвитку економіки України є створення умов ефективного і динамічного переходу до ринкових відносин. При цьому дуже важливим є реорганізація надмірних форм концентрації і монополізації виробництва, удосконалення організаційних формувань і структурних співвідношень, перегляд застарілих економічних зв`язків і методів керування. У цих умовах особливої гостроти набуває необхідність розвитку підприємницької активності. Діяльність підприємств і організацій, спрямована на споживача і кінцевий результат – прибуток. Практичне рішення проблем, пов`язаних з необхідністю забезпечення нормальної роботи підприємства не тільки сьогодні, але й у перспективі, залежить від ступеня освоєння методологій і методів розробки раціональних організаційних структур управління підприємством. Особливу значимість дане питання здобуває в умовах нестабільності виробництва і його спаду. Ціна прийнятих господарських рішень різко зростає. Від того, наскільки економічно грамотно організований управлінський апарат, залежить найчастіше саме існування фірми. Різноманіття соціально-економічних процесів, їхня нестабільність, динамізм виробництва приводять до числа складних господарських ситуацій, дозвіл і передбачення яких без застосування спеціальних економіко-математичних методів і прийомів практично неможливо. Ринкова економіка формує нові вимоги до підприємства. Ці вимоги диктуються існуючою конкуренцією між підприємствами, і так само високими стандартами і вимогами до якості товарів. Вони змушують підприємства гнучко і вчасно реагувати на зміни, що відбуваються в ринковій і виробничій ситуаціях. Успіх підприємства багато в чому залежить від здатності апарату управління передбачати можливі ситуації, а на основі правильно прийнятих рішень ефективно планувати номенклатуру й обсяг продукції, інвестиції і прибуток. Будь яка сучасна організація має мету, що поєднує і підкоряє собі дії всіх її членів, без чого існування того чи іншого підприємства є безглуздим. Досягнення мети пов’язане з перетворенням вихідних ресурсів, за допомогою прийнятої технології, у готовий продукт, послуги, необхідні людині. Технологія є стрижнем будь-якого виробництва і джерелом появи бажаних результатів. Вона задає напрямок руху ресурсам, а вміле їхнє використання і розподіл готової продукції здійснюється під впливом управлінських рішень. Жодна господарська організація не може бути цілком незалежною від зовнішнього середовища. Із середовища надходять необхідні сировина і матеріали, технічні засоби, фінанси, трудові ресурси й інформація. В зовнішнє середовище виводяться відходи виробництва і готова продукція, якість і кількість яких може значно впливати на життєдіяльність людини і суспільства в цілому. У цих умовах фірма повинна розглядатися як деяка система, сукупність параметрів якої постійно міняється під впливом людини і зовнішнього середовища. Діяльність будь-якого підприємства залежить від зміни умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Організаційна структура управління повинна адекватно реагувати на ці зміни і бути оптимальною з погляду вибору відповідних можливостей і ресурсів. Сутність і зміст структури керування підприємством виявляються в її функціях, а форма – в організаційних структурах. Метою дослідження є визначення напрямків удосконалення організаційної структури підприємства з урахуванням факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, необхідності подолання проблем, пов’язаних із недосконалістю існуючої організаційної структури, зміцненням конкурентних позицій підприємства та реалізації його стратегічних завдань Предметом дослідження є процес формування та удосконалення організаційної структури підприємства. Об’єктом дослідження обране товариство з обмеженою відповідальністю «Будмайстер». Для досягнення поставленої мети в межах дослідження буде вирішений наступний комплекс завдань: - узагальнено теоретико-методологічні аспекти побудови та удосконалення організаційної структури підприємств в умовах ринкової економіки; - надано комплексну характеристику підприємства – об’єкта дослідження; - проведено аналіз фінансового стану підприємства та оцінено результати його виробничо-господарської діяльності; - визначені специфічні риси ринкового становища підприємства, його конкурентних позицій із встановленням стратегічних завдань, формулюванням місії та висновками про необхідність удосконалення організаційної структури підприємства з урахуванням його стратегічного положення, оперативних та перспективних завдань, які визначаються станом ринку, особливостями організації виробничих процесів, дією макроекономічних факторів тощо; - проведено аналіз організаційної структури управління ТОВ „Будмайстер”, її сильні та слабкі сторони - розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційної структури підприємства з оцінкою економічного ефекту цих пропозицій та їх ролі у розв’язанні завдань його стратегічного розвитку. В ході дослідження були використані наступні методи: методи аналізу, синтезу, маркетингових досліджень, стратегічного аналізу, фінансового аналізу, планування, декомпозиції тощо. Мета та завдання дослідження обумовили його структуру, яка складається зі вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків


Дана робота присвячена розробці напрямків удосконалення організаційної структури ТОВ «Будмайстер», яка спеціалізується на торгівлі сучасними будівельними матеріалами, та послугами по ремонту будівель. У даній роботі для фірми "Будмайстер" були розроблені наступні основні функції процесу керування: планування, організація, мотивація, контроль. Першочерговим кроком планування є стратегічне планування, що дозволяє компанії визначити основні напрямки розвитку на перспективу. На першому етапі стратегічного планування була сформульована місія фірми "Будмайстер", що полягає в максимальному задоволенні потреб самого широкого кола клієнтів у товарах і послугах будівельної галузі шляхом виробництва і реалізації товарів і послуг цієї галузі, що відповідають самим останнім віянням дизайну і сприятливому максимальному задоволенню, а також надання консультаційних послуг у даній області, за рахунок застосування новітніх технологій і техніки, індивідуального і чуйного підходу високо кваліфікованих консультантів та будівників в області будівельно-монтажних та ремонтних робіт і при забезпеченні справедливого відношення до своїх співробітників. На основі місії, були визначені основні цілі, що стосуються розширення асортименту пропонованих товарів і послуг, проведення навчання і підвищення кваліфікації всіх співробітників, проведення маркетингових досліджень, маркетингових заходів, а також розробки комплексу маркетингу для нових товарів. На наступному етапі для прогнозування погроз і можливостей з боку зовнішнього середовища був проведений аналіз зовнішніх факторів, у ході якого були докладно розглянуті економічні, політичні, ринкові, технологічні, соціальні, міжнародні фактори і фактори конкуренції. Було встановлено, що розглянуті фактори не можуть представляти серйозних погроз для досягнення запланованих цілей фірми, а деякі фактори надають організації можливості для подальшого успішного розвитку (наприклад, ринкові, конкуренція, технологічні). Велике значення в ході вибору стратегії має аналіз внутрішніх сильних і слабких сторін компанії, що охоплює обстеження основних функціональних зон організації: маркетинг, фінанси, операції, людські ресурси, культура й імідж фірми. Стосовно до фірми "Будмайстер" даний аналіз показав, що найбільш уразливого і потребуючого розвитку зоною є фінанси, а всі інші функції будуть сприяти досягненню цілей. На наступному етапі серед безлічі різних можливостей розвитку для фірми "Будмайстер" найбільш підходящими з погляду портфельного аналізу продукції, аналізу позиції компанії і сили галузі, конкурентного положення компанії в даній галузі і можливостей розвитку ринку лізингових послуг є стратегії концентрованого росту: стратегія посилення позицій на ринку, стратегія розвитку товару і стратегія розвитку ринку. Обґрунтованість правильності вибору даних стратегій була підтверджена на основі здійснених раніше аналізів внутрішніх і зовнішніх факторів, портфеля продукції, на основі відповідності поставлених цілей і обраних стратегій, а також у результаті економічних розрахунків, що підтвердили можливість досягнення раніше намічених цілей при реалізації даних стратегій. Для фірми "Будмайстер" у силу щодо великого асортименту продукції, її функціонування на внутрішньому ринку, відповідно до обраної стратегії, а також через обмеженість чисельності її персоналу найбільш підходящою є лінійно-функціональна структура, у якій можна виділити наступні відділи: торгівельний відділ, інформаційний відділ, відділ закупівель і фінансів. При цьому торгівельний відділ містить елементи дивізіональної структури по територіальній ознаці, тобто місцю розташування її магазинів, у кожнім з яких керуючий виконує визначені обов'язки по керуванню його діяльністю в рамках делегованих йому повноважень. Для кожного з виділених відділів з урахуванням стратегії були визначені повноваження (лінійні і штабні), а також для начальника відділу торгівлі була розроблена посадова інструкція, що визначає основні задачі і функції даного керівника. На основі розгляду різних змістовних теорій мотивації для фірми "Будмайстер" була обрана теорія А. Маслоу, відповідно до якої як найбільше актуальні потреби працівників даної організації були виділені наступні потреби: потреби в безпеці і впевненості в майбутньому і соціальні потреби як основні для працівників, закупівлею і торгівлею товарів; потреби в повазі і самовираженні для працівників, зайнятих виконанням управлінських функцій. Для задоволення даних потреб були запропоновані специфічні методи і принципи, що включають, наприклад, різні надбавки, премії за перевиконання плану, конкурси між магазинами, надання можливості навчання і просування по службі й ін. Для фірми "Будмайстер" були розроблені основні методи здійснення різних видів контролю, що дозволяють ефективно контролювати діяльність як лінійних, так і штабних підрозділів і протягом усього терміну реалізації плану, що забезпечує досягнення цілей організації. У дослідженні, на основі узагальнення передового досвіду реорганізації організаційних структур підприємства, були розглянуті деякі аспекти удосконалення організаційної структури ТОВ «Будмайстер». Реалізація запропонованих заходів дозволить істотно поліпшити фінансово-економічні показники діяльності підприємства, приведе до подальшого зміцнення його конкурентних позицій на ринку будівельних матеріалів в Україні. Як довели розрахунки, організація відділу маркетингу в межах ТОВ «Будмайстер» може призвести до отримання додаткового чистого прибутку у розмірі 367359 грн. Використання моделі оцінки фінансового ризику довело, що мінливість цього результату є слабкою (10,5 %), що підтверджує високу ймовірність отримання додаткового прибутку та доцільність внесення змін в організаційну структуру підприємства.
Список литературы
1. Алешина И.В. Маркетинг для менеджеров: Учеб. пособие. — М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 456с. 2. Амблер Т. Маркетинг и финансовый результат. Новые метрики богатства корпорации / П.Н. Мальцев (пер.с англ.). — М. : Финансы и статистика, 2003. — 248с. 3. Антикризисное управление: Учебник / Под ред. Э. М. Короткова. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 432 с. 4. Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт:Учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 - Маркетинг. — СПб. : Питер, 2004. — 269с. 5. Богатирьов І. О. Управління розвитком підприємства (за матеріалами малих підприємств меблевої промисловості України). - К., 2004. – 249с. 6. Веснин В.Р. Практический менеджмент персонала : Пособие по кадровой работе. — М.: Юристъ, 2003. — 495 с. 7. Виноградський М.Д. Менеджмент персоналу : Навч. посібник / Ін-т систем. досліджень освіти України. Київ. держ. торгов.-екон. ун-т. — К., 1994– 83 с. 8. Виноградський М.Д., Виноградська А.М., Шканова О.М. Менеджмент в організації: Навч. посібник. — К.: КОННДОР, 2002. — 654 с. 9. Виханский О. С. Стратегическое управление. - М. : Гардарики, 2003. - 292с. 10. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. Москва: Гардарики, 2001, 528 с. 11. Гавкалова Н.Л. Менеджмент персонала : Учеб. пособие для студентов вузов / Н.Л.Гавкалова, Н.С.Маркова; Харьк. нац. экон. ун-т. — 2-е изд. — Х.: ИД «ИНЖЭК», 2005. — 303 с.: 12. Гвишиани Д.М. Организация и управление. — М.: МГТУ им. Н.Э.Баумана, 2004. 13. Глущенко В.В. Менеджмент: системные основы. — Железнодорожный: ТОО НЦП “Крылья”, 2006. — 216 с. 14. Гончаров В.В. Руководство для высшего управленческого персонала в 2-х томах. – М.: ЮНИТИ, 2005 р., т.1 - 419 с., т.2 – 514 с. 15. Гроу Эндрю С. Высокоэффективный менеджмент / Пер. с англ. — М.: Филинъ, 2004. 16. Гуияр Ф.Ж., Келли Дж.Н. Преобразование организации : Пер. с англ. — М.: ИНФРА-М, 2003. 17. Економіка підприємствам підручник/ За заг. Ред.С.Ф.Покропивного.- Вид 2-ге. Перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2001.-528с. 18. Жариков Е.С. Психология управления : Кн. для рук. и менеджера по персоналу. — М.: МЦФЭР, 2002. — 510 с. 19. Жмачев В.Г., Шимановська Л.М. Основи менеджменту і управлінської діяльності. — К.: Україна, 2004. — 454 с. 20. Журавлев П.В. Менеджмент персонала : Учеб. пособие для студентов вузов экон. спец. / Рос. экон. акад. им. Г.В.Плеханова. — М.: Экзамен, 2004. — 446 с. 21. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект: Учеб. пособие для студ. вузов. — Х. : Студцентр, 2005. — 328с. 22. Ізмайлова К.В Фінансовий аналіз.:Навчальний посібник.-2001.-84 с. 23. Капустянський П.З. Мотивація праці персоналу сучансих організацій (організаційно-управлінський аспект) / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України. — К., 2007. — 154 с. 24. Карамушка Л.М. Психологія управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядиплом. освіти. — К.: Міленіум, 2003. — 342 с. 25. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навчально-мето¬дичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ, 2000. 26. Карпов В.А, Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку: Навч. посіб.. — 2-ге вид., випр. і доп. — К. : Знання, 2003. — 284с. 27. Ковров А.В, Лояльность персонала — М.: Бератор, 2004. — 165 с. 28. Колот А.М. Мотивація персоналу : Підручник. / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 336 с. 29. Колпаков В.М. Маркетинг персоналу : Навч. посіб. для студ. серед. і вищ. навч. закл. / Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — К., 2006. — 405 с. 30. Колпаков В.М. Мотивация, оценка и удовлетворённость персонала — М., 2004. — 96с. 31. Колпаков В.М. Теория и практика принятия управленческих решений: Учеб. пособие для студ. вузов/ В.М. Колпаков. -К.: МАУП, 2000.-254 c. 32. Коніщева Н., Балашова Р., Гураль В. Аналітичні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємств // Економіст. – 2000. – №12. – с. 44-47. 33. Красовский Ю.Д. Управление поведением в фирме: эффекты и парадоксы (на материалах 120 российских компаний): Практическое пособие/ Ю.Д. Красовский. -М.: Инфра-М, 1997.-362 c. 34. Крушельницька О.В. Мотивація та оцінка діяльності персоналу : Навч. посіб. / Житомир. інж.-технол. ін-т. — Житомир, 2000. — 215 с. 35. Кулішов В. В. Економіка підприємства: теорія і практика: Навчальний посібник. – К.: Ніка-Центр, 2002. – 216 с. 36. Лафта Д.К. Управленческие решения: Учеб. пособие/ Д.К. Лафта. -М.: Центр экономики и маркетинга, 2002.-304 c. 37. Логинова А.Ю. Кадры из жизни менеджера по персоналу / Логинова А.Ю., Гутгарц Р.Д. — М.: ДМК Пресс, 2002. — 235 с. 38. Лукашевич В. Основы менеджменту в торгівлі.: Навчальний посібник. -2004 .-191с. 39. Лукьянченко Н.Д. Инвестиционная поддержка качества персонала предприятия / Лукьянченко Н.Д., Муромец Н.Е.; Донец. нац. ун-т, Донец. ин-т автомоб. трансп. — Донецк: Лебедь, 2003. — 177 с. 40. Магура М.И. Оценка работы персонала : Практ. пособие для рук. / М.И.Магура, М.Б.Курбатова. — М., 2005. — 222 с. 41. Мазур И.И. Реструктуризация предприятий и компаний. Учебное пособие для ВУЗов. – М, 2001 42. Майталь Ш. Экономіка для менеджерів Книга. - пер. с англ. - М.: Інфра-М, 2003 . - 306с. 43. Мардас А.Н., Мардас О.А. Организационный менеджмент. — СПб.: Питер, 2003. — 336 с. 44. Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч. посібник/ О.В. Матвієнко. -К.: Центр навчальної літератури, 2004.-128 c. 45. Математичні методи підвищення якості управлінських рішень: Підручник/ С.П. Сіднев, О.Д. Шарапов. -К.: ІЗМН, 1997.-480 c. 46. Мельник Л.Г. Экономика предприятия: учебное пособие. –Сумы, 2002. 47. Менеджмент организации. Учебное пособие. Румянцева З.П., Соломатин Н.А., Акбердин Р.З. и др. - М.: ИНФРА - М, 2004. -432с. 48. Менеджмент персонала : Учеб. пособие. / Герасимов Б.Н., Чумак В.Г., Яковлева Н.Г. — Ростов н / Д: Феникс, 2003. — 446 с. 49. Менеджмент персоналу : Навч. посіб. / В.М.Данюк, В.М.Петюха, С.О.Цимбалюк та ін.; За заг. ред. В.М.Данюка, В.М.Петюха; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 398 с.: 50. Менеджмент персоналу : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. / Недашківський М.М., Євтушенко Г.І., Гацька Л.П.; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2002. — 252 с. 51. Менеджмент: Учебное пособие для вузов / Под ред. Ю.В.Кузнецова, В.И.Подлесных. — СПб.: Издательский дом «Бизнес-пресса», 2001. 52. Мильнер Б.З. Теория организации. — М.: ИНФРА-М, 2001. 53. Минаев Э. С. Управление производством и операциями: Учебное пособие. – М., 1999. – 328 с. 54. Минизберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий: Пер. с англ./Под ред.Ю.Н.Каптуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 336 с. 55. Мишурова И.В. Управление мотивацией персонала : Учеб.-практ. пособие: Для специалистов служб упр. персоналом, бизнесменов, студентов, преподавателей вузов / Мишурова И.В., Кутелев П.В. — М.: ИКЦ «МарТ», 2003. — 215 с. 56. Мотивация персонала : Ключевой фактор менеджмента. / Йосио Кондо, Акиказу Како, Юнаи Сайто и др.; Под ред. Йосио Кондо; Пер. с англ. Е.П.Марковой — Ниж. Новгород: Приоритет, 2002 — 205 с. 57. Мотивация трудовой деятельности персонала : Учеб.-практ. пособие. / Т.О.Соломанидина, В.Г.Соломанидин. — М.: ООО «Журн.» Упр. персоналом «», 2005. — 277 с.: 58. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу : Навч.-практ. посіб. — К.: Знання, 2002. — 311 с.: 59. Мыльник В.В. Исследование систем управления: Учеб. пособие для вузов/ В.В. Мыльник, Б.П. Титаренко, А.В. Волочиенко . -2-е изд., перераб. и доп. -М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2003. 60. Нємцов В. Менеджмент органiзацiй: Навч. посiб. для студ. вузiв / В.Д. 61. Одегов Ю.Г. Аудит и контроллинг персонала : Учебник для студентов обучающихся по спец. «Экономика труда» и др. экон. спец. / Ю.Г.Одегов, Т.В.Никонова; Рос. экон. акад. им. Г.В.Плеханова. — М.: Альфа-Пресс, 2006. — 553 с. 62. Панфилова А.П. Игротехнический менеджмент : Интерактивные технологии для обучения и орг. развития персонала: Учеб. пособие. / Санкт-Петербург. ин-т внешнеэкон. связей, экономики и права. — СПб., 2003. — 534 с. 63. Платов В.Я. Современные управленческие технологии/ В.Я. Платов. -М.: Дело, 2006.-383 c. 64. Полторак В. А. Маркетинг: Навчальний посібник.- Тернопіль: Астон, 2004.- 136 с. 65. Пономаренко В.С. Механізм прийняття управлінських рішень на підприємстві: процесний підхід/ В.С. Пономаренко, С.В. Мінухін, О.М. Беседовський. -Х.: ХНЕУ, 2005.-238 c. 66. Портер, Майкл, Э. Конкуренция.: Пер с англ.: Уч. пос. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2000. – 495 с. 67. Психологические портреты персонала: типология и диагностика. / Под ред. Ю.П.Платонова. — СПб.: Речь, 2003. — 415 с. 68. Рогожин С.В., Рогожина Т.В. Теория организации: Учеб. пособие. — М.: Изд-во «Екзамен», 2003. — 320 с. 69. Румянцева З.П. Общее управление организацией: Теория и практика. — М.: ИНФРА-М, 2001. 70. Савельева В.С. Кадровый аудит и оценка персонала : Учеб. пособие для студентов экон. спец. / Донбас. гос. машиностроит. акад. — Краматорск, 2007. — 79 с. 71. Савченко В.А. Управління розвитком персоналу : Навч. посіб. / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 351 с. 72. Салливан М, Эдкок Д. Маркетинг в розничной торговле: Секреты успеха магазина XXI века / А.А. Романов (пер.с англ.). — СПб. : Издательский дом "Нева", 2004. — 381с. 73. Святненко В. Ю. Маркетинг: Навч.-метод. комплекс / Інститут післядипломної освіти. Економічний факультет Київського національного ун-ту ім. Тараса Шевченка. — К., 2002. — 189с 74. Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник / Київський національний економічний ун- т; Укоопспілка; Львівська комерційна академія. — К. : КНЕУ, 2005. — 568с. 75. Стоун М, .Бонд Э., Блейк Э., Дейвис Д., Моффетт Т. Прямой и интерактивный маркетинг: Пер. с англ.. — Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. 76. Стратегическое планирование/под. ред. Уткина Э.А. -М.: Ассоциация авторов и издателей “ТЕНДЕМ”. Издательство ЭКМОС, 2002. - 440с. 77. Сумин В.А. Регулирование деятельности персонала управления / Донец. нац. техн. ун-т. — Донецк, 2006. — 307 с. 78. Сучасні технології виробництва в розвитку економічної інтеграції та підприємництва: Матеріали I Укр.-пол. наук. конф., 16-18 жовт. 2003 p., смт. Сатанів. / Технол. ун-т Поділля (м. Хмельницький), Краків. політехн. ун-т ім. Т.Костюшки; Голов. ред. Скиба М.Є., Хшановські М. — Хмельницький, 2003 — 257 с.: 79. Ткаченко Л. В. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник.- К.: Центр навчальної літератури, 2003.- 387 с. 80. Томас Р. Количественный анализ хозяйственных операций и управленческих решений: Учебник: Пер. с англ./ Р. Томас. -М.: Дело и Сервис, 2003.-432 c. 81. Тронин Ю.Н. Менеджмент и проектирование фирмы: Учебное пособие для вузов/ Ю.Н. Тронин, Ю.С. Масленченков. - М.:ЮНИТИ-ДАНА,2002. - 415с. 82. Уолш К. Ключові фінансові показники: аналіз та управління розвитком підприємства – К.: Освіта, 2001, - 176 с 83. Управление развитием персонала : Учеб. пособие для студентов вузов / Межрегион. акад. упр. персоналом. — К., 2006. — 709 с. 84. Устенко О. Л. Экономика предприятия: Методическое пособие. – К.: МАУП, 2000. – 144 с. 85. Фатхутдинов Р. П. Система менеджменту -М.:АО Бизнес-школа , 2003.-367с. 86. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебн. – М.: Бизнес – школа "Интел-Синтез", 2002. – 640 с. 87. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебное пособие - М.: ЗАО “Бизнес-школа” Интел- Синтез, 2004. 304с. 88. Ховард К., Коротков О. Принципы менеджменту: управління в системі цивилізованого підприємництва: Навч. посібник. - М.: Інфра-М , 2004. - 224с. 89. Шапиро С.А. Мотивация и стимулирование персонала — М.: Гросс Медиа, 2005. — 223 с. 90. Шегда А.В. Экономика предприятия. –К.: «Знання-Прес», 2002. 91. Шейл П. Руководство по развитию персонала — 2-е изд. — СПб. и др.: ПИТЕР, 2004. — 239 с. 92. Юкаева В.С. Управленческие решения: Учеб. пособие/ В.С. Юкаева. -М.: Дашков и К°, 1999.-292 c. 93. Юргутіс І.А. Основи менеджменту: Навч. посібник/ І.А. Юргутіс, І.І. Кравчук. -К.: Освiта, 1998.-256 c. 94. Янковська Л.А. Менеджмент персоналу : Підготов. та перепідготовка працівників п-ва. / Львів. ун-т бізнесу та права. — Львів: Нац. ун-ту «Львів. політехніка», 2005. — 194 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
840
Скачать бесплатно 20304.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.