У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація міжнародної виставкової діяльності
Количество страниц 93
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20305.doc 
Содержание ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. Теоретичні основи організації міжнародної виставкової діяльності 6

1.1. Роль і місце організації міжнародної виставкової діяльності у розвитку культурного співробітництва з європейським суспільством 6

1.2. Державне регулювання виставкової діяльності в рамках здійснення міжнародної культурної політики в Україні 14

1.3. Характеристика розвитку міжнародної виставкової діяльності в Україні 20

1.4. Планування, організація міжнародних виставок та робота з громадськістю 31

РОЗДІЛ ІІ. Організація міжнародної виставкової діяльності Меморіального комплексу "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років" 44

2.1. Характеристика організаційної структури та господарської діяльності Меморіального комплексу "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років" 44

2.2. Аналіз виставкової діяльності Меморіального комплексу (2006-2008 роки) 54

2.3. Проектування виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м. Берлін, Музей Берлін-Карлсхорст (ФРН) 63

2.4. Організація діяльності при реалізації виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м.Берлін, Музей Берлін-Карлсхорст (ФРН) 72

2.5. Оцінка ефективності виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м.Берлін, Музей Берлін-Карлсхорст (ФРН 77

2.6. Розробка функціональної моделі керування Меморіальним комплексом "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років" для забезпечення його ефективної роботи 80

ВИСНОВКИ 87

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 92

ДОДАТКИ 95


Актуальність теми. Міжнародна виставкова діяльність як складник гуманітарного розвитку та європейської інтеграції України відіграє свою роль на важливих напрямках, таких як збереження культурно-історичної спадщини, аби гідно збагатити нею загальноєвропейську культуру; розширення доступу до культурних надбань, в тому числі надбань усіх європейських культур; розвиток творчого потенціалу суспільства; сприяння культурному різноманіттю в сучасному суспільстві.

На сьогоднішній день доводиться констатувати недостатній рівень вивчення й осмислення трансформаційних процесів, а також нової ролі культури, зокрема міжнародної виставкової діяльності, в процесах демократизації суспільства, націєтворення, європейської інтеграції України.

Причин цього багато. Актуальною залишається проблема подолання досі існуючих пострадянських, постколоніальних стереотипів у тлумаченні явищ української культури. Окремо слід вказати на брак чіткої стратегії наукових досліджень у сфері культури. Зокрема, донедавна не існувало передбаченої законодавством Концепції наукового забезпечення розвитку галузі культури (лише в листопаді 2006 таку концепцію було затверджено Колегією МКТ України). Результатом такої стратегічної невизначеності є недостатнє інформаційно-аналітичне забезпечення культурної політики, відсутність дієвої й розвиненої системи інформаційно-аналітичного моніторингу культурних процесів в українському суспільстві.

Розв’язанню нагальних проблем науково-дослідницької сфери в галузі культури має посприяти нещодавно затверджена Концепція наукового забезпечення розвитку галузі культури. Згідно з Концепцією, у сфері культури визначено пріоритетні напрямки наукових і науково-технічних досліджень, зокрема дослідження міжнародних культурних зв`язків, процесів інтеграції української гуманітарної науки у світовий інтелектуальний простір.

Мета даної роботи: розглянути та проаналізувати організацію міжнародної виставкової діяльності.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:

- розглянути роль і місце організації міжнародної виставкової діяльності у розвитку культурного співробітництва з європейським суспільством;

- висвітлити державне регулювання виставкової діяльності в рамках здійснення міжнародної культурної політики в Україні;

- надати характеристику розвитку міжнародної виставкової діяльності в Україні;

- охарактеризувати планування, організацію міжнародних виставок та роботу з громадськістю;

- надати характеристику організаційної структури та господарської діяльності Меморіального комплексу "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років";

- здійснити аналіз виставкової діяльності Меморіального комплексу (2006-2008 рр.);

- обґрунтувати проектування виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м.Берлін в Музеї Берлін-Карлсхорст;

- дослідити організацію діяльності при реалізації виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м.Берлін в Музеї Берлін-Карлсхорст;

- оцінити ефективність виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" в м.Берлін в Музеї Берлін-Карлсхорст.

- розробити функціональну модель керування підприємством «Меморіального комплексу "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років" для забезпечення його ефективної роботи.

Об'єктом дослідження виступає Меморіальний комплекс "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років"

Предметом дослідження є виставкова діяльність Меморіального комплексу "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років"

Інформаційну базу дослідження склали підручники, наукові публікації з обраної тематики, публікації у пресі, матеріали науково-практичних конференцій, власні спостереження.

Структура роботи. Дипломна робота складається з 2-х розділів, узагальнюючих висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження. Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у двох розділах. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.


Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення:

У першому розділі дипломної роботи було визначено, що міжнародна виставкова діяльність відіграє свою роль на важливих напрямках, таких як збереження культурно-історичної спадщини, аби гідно збагатити нею загальноєвропейську культуру; розширення доступу до культурних надбань, в тому числі надбань усіх європейських культур; розвиток творчого потенціалу суспільства; сприяння культурному різноманіттю в сучасному суспільстві.

Важливе значення має міжнародна виставкова діяльність. Міжнародна виставкова діяльність як складник гуманітарного розвитку та європейської інтеграції України має відігравати свою роль на чотирьох важливих напрямках: збереження культурно-історичної спадщини, аби гідно збагатити нею загальноєвропейську культуру; розширення доступу до культурних надбань, в тому числі надбань усіх європейських культур; розвиток творчого потенціалу суспільства; сприяння культурному різноманіттю в сучасному суспільстві.

Було визначено, що, згідно із законодавством України, а точніше згідно статті 25 Закону України „Про музеї та музейну справу”: „Міжнародна діяльність музеїв” музеї України беруть участь у міжнародному культурному співробітництві в галузі музейної справи на основі багатосторонніх та двосторонніх угод. Взагалі участь музеїв у міжнародному культурному співробітництві здійснюється у встановленому порядку шляхом: проведення спільних наукових досліджень на основі розробки і реалізації міжнародних наукових програм; здійснення взаємного обміну музейною інформацією, виставками, вивчення міжнародного досвіду організації музейної справи; проведення міжнародних конференцій, конгресів, симпозіумів, виставок та участі в них; організації спільної підготовки музейних працівників, розвитку видавничої діяльності; здійснення іншої спільної діяльності відповідно до угод, якщо вона не суперечить законодавству України та міжнародним договорам України.

Було зазначено, що до одного з пріоритетних напрямків євроінтеграційних процесів належить культурне співробітництво.

Об’єктом дослідження в дипломній роботі був Меморіальний комплекс "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років", який є державним культурно-освітнім, науково-дослідним та науково-методичним закладом. Він належить до сфери управління Міністерства культури та туризму України.

Було визначено у рамках написання дипломної роботи, що структурно музейний фонд поділяється за типами предметів на писемні, фотодокументальні, фалеристику, нумізматику, речові предмети, образотворчі, зброю і техніку. За музейною класифікацією Національний музей історії Великої Вітчизняної війни є меморіальним. Меморіальність експонатів різних груп зберігання пояснює реліквійність багатьох типових предметів і навіть раритетність деяких з них. Фонди музею містять трофейну зброю, військову форму, прапори та іншу атрибутику армій нацистського блоку, газети, плакати, листівки, фото, документи тощо.

Було з’ясовано, що фінансування та матеріальне забезпечення Музею здійснюється з Державного бюджету України (загального і спеціального фондів), використовуються Музеєм за цільовим призначенням згідно з затвердженим кошторисом. Кошти Музею формуються за рахунок: асигнувань з Державного бюджету України; надходжень коштів від надання платних послуг; доходів від орендної плати за користування приміщеннями та спорудами; благодійних грошових внесків та дарунків; інших надходжень, що не заборонені законодавством України.

Було визначено, що меморіальний комплекс "Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років" має у своєму складі структурні підрозділи, перелік яких затверджується Міністерством культури та туризму України за поданням Генерального директора Музею, а саме: керівний склад, бухгалтерія, відділ фондів, науково-дослідні відділи, науково-технічні відділи, молодший обслуговуючий персонал.

Було визначено, що основними напрямками діяльності Музею є:

1. Культурно-освітня діяльність.

2. Науково-дослідна діяльність.

3. Наукове комплектування музейних фондів та науково-фондова робота.

4. Експозиційна діяльність.

5. Науково-методична діяльність.

6. Видавнича діяльність.

7. Реставраційна та пам`ятко-охоронна діяльність.

8. Міжнародна діяльність.

Було визначено, що одним з важливих напрямків діяльності Меморіального комплексу, обумовленим директивними документами і Статутом музею є міжнародна діяльність, що передбачає: участь у міжнародному науковому і культурному співробітництві на основі багатосторонніх та двосторонніх угод; проведення спільних наукових досліджень на основі розробки і реалізації міжнародних наукових програм; здійснення взаємного обміну музейною інформацією, виставками, вивчення міжнародного досвіду організації музейної справи; проведення і участь у міжнародних конференціях, конгресах, симпозіумах, виставках; організація спільної підготовки музейних працівників, розвиток видавничої діяльності; встановлення і розвиток зв‘язків з українською діаспорою та українськими центрами (музеями) країн світу.

Було визначено, що за роки існування музею колектив створив і підготував відкриття трьох головних стаціонарних експозицій. Перша – “Український державний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років” була відкрита 17 жовтня 1974 р. у Кловському палаці. Друга – 9 травня 1981 р. у спеціальній будівлі нового Меморіального комплексу. Це були експозиції, засновані на моноідеологічних канонах, що панували у тодішній радянській музейній практиці. Сучасну експозицію створено у жовтні 1994 – травні 1995 років, у нових історичних реаліях, в умовах незалежної Української держави, її розгорнуто в 16 залах загальною площею 5 тис. кв. метрів, вона налічує понад 15 тисяч музейних предметів. Пріоритет надано українській тематиці, внескові України у Перемогу над нацизмом. Значну увагу приділено й іншим ділянкам радянсько-німецького фронту, великомасштабним битвам Другої світової війни, створенню та діяльності антигітлерівської коаліції, героїзму та жертовності рядових бійців.

Фонди Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років налічують понад 300 тис. предметів музейного значення і лише 15 тис. з них представлено в основній експозиції. Тому виставки, в тому числі міжнародні, – це додаткова можливість ознайомити відвідувачів з музейною колекцію, новими надходженнями до неї, збільшити оборотність фондів.

Завданням сучасного музею є не лише збереження історико-культурної спадщини, а насамперед її використання з метою консолідації суспільства й створення єдиного культурного простору. Це завдання цілком і повністю вирішує ефективна виставкова діяльність.

Найбільш численну групу виставкового фонду становлять особисті документи „остарбайтерів”: реєстраційні картки, робочі картки, трудові книжки іноземного робітника, посвідчення особи тощо. Вони розкривають будову й стан системи працевикористання в Німеччині, на окупованих територіях, а також відображають правовий статус “східних робітників”. Значним доповненням колекції листів та особистих документів українських „остарбайтерів” на виставці є матеріали фотодокументального фонду. У ньому представлено близько сотні зроблених у Німеччині портретних і групових фотографій українських робітників. Найчастіше фото намагалися надсилати додому рідним в Україну. Сфотографуватися – чи не єдине, що могли зробити на свої зароблені марки наші земляки на чужині. Продукти харчування та одяг, яких вони надзвичайно потребували, за гроші купити було неможливо – все розподілялося за картками. Якщо врахувати, що сюжетних фотодокументів, які зафіксували б вивезення та перебування наших робітників у Рейху, – одиниці, і вони не дуже доброї якості, то інформативна унікальність особистих фотокарток „остарбайтерів” стає очевидною. Виставка стала важливим кроком на шляху до всебічного розуміння проблеми та достовірного її відтворення музейними засобами.

Отже, можна узагальнити, що робота виставки "Німецький окупаційний режим в Україні. Доля українських остарбайтерів" показала наскільки болісною і хвилюючою залишається й сьогодні ця тема у нашому суспільстві, якою нагальною є потреба у людей, що пережили гітлерівську неволю, висловитися і бути почутими. Як важливо відкрито говорити і як багато ще потрібно сказати про цих невільників ХХ століття.
Список литературы
1. ЗАКОН УКРАЇНИ „Про музеї та музейну справу” // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1995, N 25, ст. 191.

2. Постанова Кабміну від 22 серпня 2007 р. N 1065 Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні.

3. Розпорядження від 24 липня 2003 р. N 459-р Про схвалення Концепції розвитку виставково-ярмаркової діяльності.

4. Александрова А.Ю. Международный туризм. Учебное пособие для Вузов. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 314 с.

5. Бакуменко В.Д. Ціноутворення в туризмі. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.

6. Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма: Учебн. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 287 с.

7. Безносюк В. Д. Індустрія туризму // Трибуна. – 2004. – № 11-12. – С. 19.

8. Безсмертя. Книга пам’яті України. 1941-1945. / Головна редакційна колегія (голова І.О.Герасимов, заступники голови І.Т.Муковський і П.П. Панченко, відп. секретар Р.Г. Вишневський). – К.: Пошуково-видавниче агентство “Книга пам’яті України”, 2000. – 216 с.

9. Буроменський М.В. Міжнародний туризм: Навколишнє середовище та розвиток / Відп. ред. Мельник Т.М. – К.: Логос, 2005. – 40 с.

10. Виноградов О.В. Державне управління виставковою діяльністю // Статистика України. – 2006. – № 2.

11. Вірченко В.В. Виставковий менеджмент. – К.: Либідь, 2006. – 260 с.

12. Воронова Э.Ю. Социально-економическое значение международного туризма // Бизнес и политика. – 2006. – № 5. – 59 с.

13. Герчикова И.Н. Международное коммерческое дело: учебник для вузов - Москва. «Банки и биржи. ЮНИТИ». 1996.

14. Гладій М. Виставковий менеджмент. – Л.: Світ, 2006. – 234 с.

15. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности - Москва. Издательство «Гелла-принт». 1996.

16. Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности. – М.: Высшая школа, 2006. – 345 с.

17. Давидова В.П. Досвід закордонних країн щодо проведення виставок // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3.

18. Дрошнев В.В. Проведение выставок и ярмарок. – М.: Анкил, 2004. – 113 с.

19. Енциклопедія українознавства. Львів, 1996. – Т. 5, с. 1880.

20. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке) - Москва. «Международные отношения». 1991.

21. Картер Г. Эффективная реклама - Москва. «Прогресс». 1991/

22. Квартальнов В.А. Туризм: теория и практика: Выбранные труды: в 5-ти т. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 346 с.

23. Критсотакис Я.Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации - Москва. 1997.

24. Курбатов С. Выставки и ярмарки: новый подход для новой экономики // Экономика России: ХХI век. – 2007. – № 16. – С. 24-25.

25. Леонов Ю. Особенности ценообразования в сфере услуг // Финансовый директор. – 2007. – №5. – С. 15-16.

26. Литвинов В. Коричневое “ожерелье”. – К.: Абрис, 2001. – с. 523.

27. Маркетинг/ под. ред. Романова А.Н. Москва. «Банки и биржи. ЮНИТИ». 1996.

28. Назаренко Л.Ф. Выставка как инструмент маркетинга - Москва. 1997.

29. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность - Москва. 1998.

30. Польська наукова енциклопедія: 1995 р. – Цит. за газетою «День». – 12. – січень. – 2005.

31. Роль выставок и ярмарок в продвижении товара // Практический маркетинг 2001 - №3.

32. Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент. Минск. ИП «Экоперспективы». 1999.

33. Семенцова Т. Современные технологии выставочного маркетинга // Вопросы экономики - 2001 - №3.

34. Советская Военная энциклопедия, М., 1978. – Т. 6, с. 132.

35. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий - Москва. Издательство «Республика». 1995.

36. Эванс, Берман. Найди свой путь в маркетинге. Москва. 1998.

37. http://www.expoplaza.kiev.ua/ – Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза».

38. www.expo-geniy.kiev.ua – Статистичні дані щодо виставкової діяльності в Україні.

39. www.kyiv-obl.gov.ua – Заходи щодо підтримки та подальшого розвитку виставкової діяльності в Київській області.

40. http://www.expo.org.ua/ua/about.php

41. http://www.culturalstudies.in.ua/index.php

42. http://www.culturalstudies.in.ua/zv_2007_s1.php

43. http://www.culturalstudies.in.ua/zv_2003_8.php
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
697
Скачать бесплатно 20305.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.