У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Регулювання цінової політики на закордонних ринках
Количество страниц 105
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20307.doc 
Содержание ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

1.1. Цінова політика в системі міжнародного маркетингового комплексу

1.2. Характеристика підходів до регулювання цінової політики підприємства на закордонних ринках

1.3. Вплив факторів зовнішнього середовища та світових цін на цінову політику підприємства

1.4. Вибір методу розрахунку ціни за зовнішньо торгівельними контрактами

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1

РОЗДІЛ 2. РЕГУЛЮВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПП «СВЕСТА» НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ

2.1. Характеристика організаційної структури та господарська діяльність ПП «Свеста»

2.2. Напрямки здійснення зовнішньоторгових операцій підприємства

2.3. Аналіз системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках

2.4. Вдосконалення системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



ДОПОВІДЬ

Шановно комісія, шановний голово комісії!

До Вашої уваги пропонується випускна дипломна робота на тему: «Регулювання цінової політики на закордонних ринках».

Актуальність теми обумовлена тим, що ціна як економічна категорія є одним з узагальнюючих показників, які характеризують товар та діяльність суб’єктів, є вираженням вартості товару як для покупця, так і для продавця.

Ефективна господарська діяльність підприємств в ринкових умовах вимагає систематичного застосування комплексу маркетингових заходів, серед яких важливу роль відіграє цінова стратегія.

Сучасна вітчизняна практика ціноутворення свідчить про недостатнє використання світового досвіду проведення цінової політики, розробляння її стратегії і тактики.

До недоліків, які найчастіше спостерігаються в процесі ціноутворення вітчизняних підприємств, слід віднести надмірну орієнтацію на витрати виробництва, недостатнє використання зовнішніх факторів, що часто змінюються, особливо в умовах трансформаційної економіки, нехтування іншими маркетинговими засобами, які повинні використовуватися в комплексі з ціною.

В економіці України з проблем ціноутворення ще не знайдені оптимальні рішення. Важливість теоретичного та практичного значення проблем формування цінової політики та їх недостатня розробка зумовили вибір теми бакалаврської роботи.

Основні розробки в області теорій ціноутворення належать А. Сміту, Д. Рікардо, К. Марксу.

Питання пов’язані з ціноутворенням в умовах ринкової системи активно вивчалися А. Маршаллом, К. Макконнеллом та С. Брю. Існує ціла низка робіт з макроекономічного ціноутворення, серед їх авторів – Дж. Еванс, Ф. Котлер, Б. Берман.

Специфіка наукової розробленості питань дослідження полягає у тому, що, з одного боку, всі видатні економісти звертаються до проблем утворення цін, тому цей розділ економічної науки збагачений величезним масивом праць, досліджень, розробок.

З іншого боку, ринкова система України не є характерною для світової економіки, тому вивчення ціноутворення почалося нещодавно.

Дискусійною залишається низка питань, зокрема, підходи до ціноутворення в ЗЕД, розробка ефективної цінової стратегії залежно від обраної мети і реальних ринкових умов.

Метою дипломної роботи є розгляд та аналіз регулювання цінової політики на закордонних ринках.

Об’єктом дослідження є ПП «Свеста», предметом дослідження є організаційно-економічні механізми регулювання цінової політики на закордонних ринках.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:


- розглянути цінову політику в системі міжнародного маркетингового комплексу;


- охарактеризувати підходи до регулювання цінової політики підприємства на закордонних ринках;


- висвітлити вплив факторів зовнішнього середовища та світових цін на цінову політику підприємства;


- обґрунтувати вибір методу розрахунку ціни за зовнішньоторговельними контрактами;


- надати характеристику організаційної структури та господарська діяльність ПП «Свеста»;


- виокремити напрямки здійснення зовнішньоторгових операцій підприємства;


- здійснити аналіз системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках;


- обґрунтувати заходи вдосконалення системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках.


Визначення ціни – одне із актуальних маркетингових завдань. З одного боку, ціна повинна бути такою, щоб її зміг за¬платити потенційний покупець, а з іншого – забезпечити прибутковість фірми.

Маркетингова цінова політика – це комплекс заходів стосовно визначення відпускної ціни, знижок, умов оплати за товари чи послуги, управління цінами з урахуванням побажань та можливостей споживачів, а також одночасного забезпечення прибутку підприємства-товаровиробника чи продавця.

Ціна як економічна категорія є одним з узагальнюючих показників, які характеризують товар та діяльність суб’єктів, є вираженням вартості товару як для покупця, так і для продавця.

Вибір цінової стратегії становить зміст концепції підприємства в визначені цін на свою продукцію. Цим визначається планування виручки й прибутку підприємства від продажу товарів. Підприємству, працюючому в ринкових умовах, перш за все необхідно розробити стратегію та принципи визначення цін, керуючись якими воно може ефективно вирішувати задачі які перед ним виникли.

Ціноутворення – важлива складова ринкової економіки є еквівалентом обміну товарів. У загальному вигляді ціна це кількість грошей, за яку продавець бажає продати товар, а покупець – купити його.


Ціни на міжнародних ринках встановлюються майже по тій же схемі, що і на національному ринку. Разом з тим, з'являються нові елементи: урядова політика по захисту внутрішнього ринку; валюта, яка використовується при здійсненні угоди та інші. Якщо в основі ціни підприємств на внутрішньому ринку лежить собівартість, то в основі світової ціни – інтернаціональна вартість


Інтернаціональна вартість – це суспільно необхідні витрати праці на виробництво товару при середньосвітових суспільно нормальних умовах виробництва і середньосвітовому рівні продуктивності праці. Вона формується переважно під впливом умов виробництва в тих країнах, що є головними постачальниками товару на світовий ринок, і лежить в основі формування світової ціни 11.


Основою для розрахунку експортних і імпортних цін в українській зовнішньоторговельній практиці виступають ціни основних товарних ринків. Вони є показниками, що відбивають середньосвітові умови виробництва, реалізації і споживання конкретних товарів. Щоб обмін товарами відбувався на еквівалентній основі, вони повинні оцінюватися в цінах світового ринку. Під, світовою ціною розуміється грошове вираження інтернаціональної вартості реалізованого на світовому ринку товару. На практиці світова ціна виступає як ціна найважливіших продавців і покупців або основних центрів міжнародної торгівлі і встановлюється в ході здійснення великих і регулярних угод по товарах. Ціни випадкових, епізодичних угод не є представницькими. Світова ціна характеризується наступними ознаками:


– це ціна, по якій здійснюються великі експортні й імпортні угоди на умовах, звичайних для більшості товарних ринків. Виключаються товарообмінні операції (бартер, компенсація і т.п.), постачання товарів у рамках державної допомоги, реалізація продукції спільних підприємств і т.п.;


– це ціна, використовувана в регулярних угодах на найважливіших ринках;


– це ціна товарів у таких угодах, платежі по який ведуться готівкою у вільно конвертованій валюті в розглянутий період.


Під готівкою в міжнародній торгівлі розуміють розрахунки через відповідні банки протягом не більше, як 15 днів. Термін застосовується на відміну від “передоплати” та “постачання товару в кредит”.


В якості світових цін не можуть бути ціни, що обслуговують товарообіг у рамках замкнутих економічних угруповань.


Світовими цінами вважаються експортні ціни основних постачальників конкретного товару й імпортні ціни в найважливіших центрах купівлі цього товару. Наведемо деякі приклади: на алюміній і пшеницю світовими є експортні ціни Канади, пиломатеріали – експортні ціни Швеції, кольорові метали – ціни Лондонської біржі кольорових металів, нафта – експортні ціни країн-членов ОПЕК, хутро– ціни Лондонського і Санкт-Петербургского аукціонів, тканини –ціни Лондонської біржі, вугілля – імпортні ціни в Західноєвропейських портах. По сировинних товарах світову ціну визначають країни – основні постачальники. Зовсім по іншому визначається світова ціна на продукцію готових виробів. Вирішальну роль тут грають провідні фірми-виробники, що володіють і експортують визначені типи і види виробів. Їхньої ціни і можуть бути використані в якості світових.


Ціна суттєво впливає на діяльність підприємства. Цей вплив здійснюється на кінцеві фінансові результати і ринкове становище підприємства, виступаючи при цьому одним із факторів конкурентної боротьби.


На цінову діяльність підприємства крім факторів внутрішнього впливу, здійснюють вплив і фактори зовнішнього середовища. По мірі переходу економіки України до ринкових відносин виникали і загострювалися економічні й соціальні проблеми, які не могли бути вирішені автоматично. З переходом до ринкових відносин, розширенням приватного сектору, проблема ціноутворення не втратила свого значення, а лише отримала інші риси. А саме, остаточно не визначено роль держави в формуванні цінової політики, не виявлено межі ринку сучасної України та їх вплив на ціни. В порівнянні з минулими роками сьогодні спільнота точно не знає наскільки підвищилися споживчі ціни. Різниця між офіційною статистикою та суб'єктивними відчуттями мають значне коливання.

При визначенні ціни товару у контракті купівлі-продажу називаються: одиниця виміру ціни, базис ціни, валюта ціни, засіб фіксації ціни і рівень ціни.

Об’єктом дослідження в дипломній роботі виступає ПП „Свеста”.

ПП «Свеста»- виробниче підприємство, основним профілем діяльності якого являється мале суднобудування.

підприємство в досліджуємому періоді має стабільне положення на ринку виробництва та реалізації своєї продукції.

Організаційна структура управління – це сукупність організаційно впорядкованих відносин і зв’язків між ланками та рівнями керівництва. Ланка в організації – це структурно відособлений елемент, який наділений конкретними функціями керівництва, повноваженнями та відповідальністю.

Ціль організаційної структури полягає в тому, щоб забезпечити досягнення задач, що постають перед організацією.

Апарат управління здійснює загальне керівництво діяльністю

ПП „Свеста”. Апарат управління безпосередньо підпорядкований директору ПП „Свеста”.

На ПП «Свеста» основні функції в цій сфері керування зовнішньоекономічною діяльністю акумулює відділ маркетингу і зовнішньоекономічних зв’язків.

Підприємство займається як імпортною, так і експортною діяльністю.

В процесі виробничої діяльності підприємство користується матеріалами та комплектуючим іноземного виробництва.

Метою підприємства при виході на зовнішній ринок і здійсненні експортних операцій є одержання прибутку від експорту.

Цінове регулювання у ПП «Свеста» має здійснюватись у кількох напрямках. Одним із них є державне регулювання цін лише з урахуванням природних (енергетика, транспорт, житлово-комунальні послуги) та деяких штучних монополій, які диктують цінові вимоги, використовуючи своє виняткове становище на ринку країни. Отже, йдеться про необхідність суттєвого обмеження сфери цінового регулювання з боку держави.

Новою проблемою для ПП «Свеста» є забезпечення державного контролю за ціноутворенням щодо співвідношення внутрішніх і світових цін. Це пов'язано з об'єктивною необхідністю адаптації українського ринку до умов зовнішнього.

Щоб запобігти неконтрольованому підвищенню цін, держава повинна їх регулювати переважно через економічні важелі, податкову, фінансово-бюджетну, кредитну, валютну і митну політику, а також встановленням цін на продукцію підприємств-монополістів.

Політика цінового регулювання ПП «Свеста» може здійснюватися шляхом встановлення відповідної системи ціноутворення з урахуванням динаміки інфляції, рівня конкуренції та монополізації виробництва, соціальної політики.

Необхідною умовою для успішного проведення експортних операцій ПП «Свеста» є аналіз їхньої ефективності з метою встановлення найбільш оптимальної структури експорту і прийняття обґрунтованих рішень в області керування.

Порівнявши результати розрахунку ефективності реалізації експортної продукції на внутрішньому ринку із результатами розрахунку показників економічної ефективності експорту можна зробити наступні висновки.

У 2007 році більш доцільно було продавати на внутрішньому ринку човни моделі „FALCON”, у 2008 році цю модель човнів вигідніше експортувати.

Таким чином, як показують проведені нами розрахунки, показник економічної ефективності експорту є вищим за показник ефективності реалізації на внутрішньому ринку. Це означає, що підприємство додержується вірної тактики у роботі на закордонних ринках збуту. Внутрішній ринок поки ще не може дати підприємство можливість досягнути максимально можливих прибутків.

При проведенні експортно-імпортних операцій необхідно пам'ятати, що дотримання валютних інтересів сторін у значній мірі залежить від правильного вибору форм і умов розрахунків, що передбачають контрактом. Вибір форм і умов розрахунків при проведенні зовнішньоторговельних операцій необхідно оцінювати з погляду можливості забезпечення найбільшої надійності виконання контрактів, що містять із іноземними контрагентами, мінімізації ризиків та підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності. При цьому необхідно враховувати положення діючих міжурядових торгівельних і платіжних угод, внутрішні п вповноважених банків і зміст контрактів по експорту й імпорту.

З погляду фірми, ці вказівки дозволяють регулювати відносини з торговельним партнером у процесі досягнення найбільш прийнятної, а значить найбільш вигідної схеми зовнішньоекономічної взаємодії.

Вибір способу платежу - важливе завдання, оскільки він визначає схему руху грошових коштів і товару. Кожний зі способів платежу має свої переваги й може бути найбільш вигідним.

ПП «Свеста» в здійсненні своєї зовнішньоекономічної діяльності виступає і імпортером і експортером, тому нам потрібно визначити такий спосіб платежу, при якому буде ефективним як здійснення імпортних так і експортних операцій.

ПП «Свеста» проводить свої розрахунки безготівковим способом. Але це є ризикованим видом платежу.

При здійсненні імпортних операції фірма, зробивши передплату ризикує не отримати товар. А при здійсненні експортних операцій не отримати гроші.

На наш погляд, для ПП «Свеста» ефективним буде використання найбільш вигідної форми розрахунків – акредитива, при якій фірма буде має гарантію оплати товару і отримання коштів.

В цілому здійснення зовнішньоекономічної діяльності операцій ПП «Свеста» є ефективним і прибутковим, але деяких недоліків в організації зовнішньоекономічних операцій ПП «Свеста» можна уникнути за допомогою приведеного комплексу заходів щодо поліпшення організації і підвищенню ефективності експортно-імпортних операцій.



Актуальність теми дипломної роботи. Ціна як економічна категорія є одним з узагальнюючих показників, які характеризують товар та діяльність суб’єктів, є вираженням вартості товару як для покупця, так і для продавця.

Ефективна господарська діяльність підприємств в ринкових умовах вимагає систематичного застосування комплексу маркетингових заходів, серед яких важливу роль відіграє цінова стратегія.

Сучасна вітчизняна практика ціноутворення свідчить про недостатнє використання світового досвіду проведення цінової політики, розробляння її стратегії і тактики.

До недоліків, які найчастіше спостерігаються в процесі ціноутворення вітчизняних підприємств, слід віднести надмірну орієнтацію на витрати виробництва, недостатнє використання зовнішніх факторів, що часто змінюються, особливо в умовах трансформаційної економіки, нехтування іншими маркетинговими засобами, які повинні використовуватися в комплексі з ціною.

В економіці України з проблем ціноутворення ще не знайдені оптимальні рішення. Важливість теоретичного та практичного значення проблем формування цінової політики та їх недостатня розробка зумовили вибір теми бакалаврської роботи.

Основні розробки в області теорій ціноутворення належать А. Сміту, Д. Рікардо, К. Марксу.

Питання пов’язані з ціноутворенням в умовах ринкової системи активно вивчалися А. Маршаллом, К. Макконнеллом та С. Брю. Існує ціла низка робіт з макроекономічного ціноутворення, серед їх авторів – Дж. Еванс, Ф. Котлер, Б. Берман.

Специфіка наукової розробленості питань дослідження полягає у тому, що, з одного боку, всі видатні економісти звертаються до проблем утворення цін, тому цей розділ економічної науки збагачений величезним масивом праць, досліджень, розробок.

З іншого боку, ринкова система України не є характерною для світової економіки, тому вивчення ціноутворення почалося нещодавно.

Дискусійною залишається низка питань, зокрема, підходи до ціноутворення в ЗЕД, розробка ефективної цінової стратегії залежно від обраної мети і реальних ринкових умов.

Метою дипломної роботи є розгляд та аналіз регулювання цінової політики на закордонних ринках.

Об’єктом дослідження є ПП «Свеста», предметом дослідження є організаційно-економічні механізми регулювання цінової політики на закордонних ринках.

Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є:


- розглянути цінову політику в системі міжнародного маркетингового комплексу;


- охарактеризувати підходи до регулювання цінової політики підприємства на закордонних ринках;


- висвітлити вплив факторів зовнішнього середовища та світових цін на цінову політику підприємства;


- обґрунтувати вибір методу розрахунку ціни за зовнішньоторговельними контрактами;


- надати характеристику організаційної структури та господарська діяльність ПП «Свеста»;


- виокремити напрямки здійснення зовнішньоторгових операцій підприємства;


- здійснити аналіз системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках


- обґрунтувати заходи вдосконалення системи регулювання цінової політики ПП «Свеста» на закордонних ринках.


Теоретичною основою даного дипломного дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень вітчизняної і зарубіжної науки в галузі менеджменту ЗЕД.


Методи дослідження. Дипломна робота ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. У ході написання роботи використовувалися економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, методи стратегічного управління, системного підходу й аналізу.

Інформаційну базу дослідження склали підручники, наукові публікації з обраної тематики, звітні матеріали об’єкту дослідження, публікації у пресі, матеріали науково-практичних конференцій, власні спостереження.

Структура роботи. Дипломна робота складається з 2-х розділів, узагальнюючих висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність теми дипломного дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження. Вирішення основних завдань дипломного дослідження, визначених їх метою, здійснено шляхом дослідження проблем, згрупованих у двох розділах. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.



Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення:


Визначення ціни – одне із актуальних маркетингових завдань. З одного боку, ціна повинна бути такою, щоб її зміг за¬платити потенційний покупець, а з іншого – забезпечити прибутковість фірми.

Маркетингова цінова політика – це комплекс заходів стосовно визначення відпускної ціни, знижок, умов оплати за товари чи послуги, управління цінами з урахуванням побажань та можливостей споживачів, а також одночасного забезпечення прибутку підприємства-товаровиробника чи продавця.

Ціна як економічна категорія є одним з узагальнюючих показників, які характеризують товар та діяльність суб’єктів, є вираженням вартості товару як для покупця, так і для продавця.

Вибір цінової стратегії становить зміст концепції підприємства в визначені цін на свою продукцію. Цим визначається планування виручки й прибутку підприємства від продажу товарів. Підприємству, працюючому в ринкових умовах, перш за все необхідно розробити стратегію та принципи визначення цін, керуючись якими воно може ефективно вирішувати задачі які перед ним виникли.

Ціноутворення – важлива складова ринкової економіки є еквівалентом обміну товарів. У загальному вигляді ціна це кількість грошей, за яку продавець бажає продати товар, а покупець – купити його.

Державне цінове регулювання в Україні регламентується спеціальним законодавством: Законами «Про ціни і ціноутворення», «Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності», постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» тощо. Закони в галузі ціноутворення встановлюють основні правила формування та застосування цін в країні, порядок контролю за цінами, відповідальність за його порушення, права та обов’язки окремих органів виконавчої влади у сфері ціноутворення. Для практичного виконання зазначених Законів, вони доповнюються й конкретизуються спеціальними рішеннями парламенту, указами Президента чи постановами уряду.

З метою здійснення цінової політики держава створює спеціальну систему органів ціноутворення, до якої в Україні входять загальнодержавні, регіональні та відомчі установи. До першої групи належить Міністерство економіки України, а до другої – управління з питань цінової політики Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Державне регулювання цін – це засіб досягнення певних цілей державної економічної політики. Можна виділити кілька таких найбільш типових цілей, кожній з яких відповідають певні методи державного впливу на ціноутворення.


З метою встановлення економічно обґрунтованих цін підприємство розробляє і приймає власну цінову політику, забезпечує належний процес формування цін, встановлює етапи та послідовність робіт з визначення цін. Тобто, на цінову діяльність підприємства впливають фактори внутрішнього середовища.


На цінову діяльність підприємства крім факторів внутрішнього впливу, здійснюють вплив і фактори зовнішнього середовища. По мірі переходу економіки України до ринкових відносин виникали і загострювалися економічні й соціальні проблеми, які не могли бути вирішені автоматично. З переходом до ринкових відносин, розширенням приватного сектору, проблема ціноутворення не втратила свого значення, а лише отримала інші риси. А саме, остаточно не визначено роль держави в формуванні цінової політики, не виявлено межі ринку сучасної України та їх вплив на ціни. В порівнянні з минулими роками сьогодні спільнота точно не знає наскільки підвищилися споживчі ціни. Різниця між офіційною статистикою та суб'єктивними відчуттями мають значне коливання.


Рушійною силою в процесі ціноутворення виступає взаємодія підприємств і споживачів. А завдання держави полягає в тому, щоб поставити суб'єктів управління в такі умови, в яких локальні інтереси могли б збігатися з глобальними суспільними інтересами.


Формами впливу цінової діяльності на роботу підприємства є: формування стратегії підприємства і тактики ціноутворення, досягнення результативної діяльності підприємства, вибір стратегії ціноутворення, визначення цілі ціноутворення, вибір методу встановлення цін, прогнозування цін.

Ціна товару - один із найважливіших елементів контракту купівлі-продажу. Кожна зовнішньоторговельна операція повинна обов'язково містити умову про ціну, за якою продається товар, або вказівку способу визначення ціни цього товару. Поширеним способом визначення ціни є встановлення її за біржовим котируванням на день поставки.

При визначенні ціни товару у контракті купівлі-продажу називаються: одиниця виміру ціни, базис ціни, валюта ціни, засіб фіксації ціни і рівень ціни.

Об’єктом дослідження в дипломній роботі виступає ПП „Свеста”.

ПП «Свеста»- виробниче підприємство, основним профілем діяльності якого являється мале суднобудування.

підприємство в досліджуємому періоді має стабільне положення на ринку виробництва та реалізації своєї продукції.

Організаційна структура управління – це сукупність організаційно впорядкованих відносин і зв’язків між ланками та рівнями керівництва. Ланка в організації – це структурно відособлений елемент, який наділений конкретними функціями керівництва, повноваженнями та відповідальністю.

Ціль організаційної структури полягає в тому, щоб забезпечити досягнення задач, що постають перед організацією.

Апарат управління здійснює загальне керівництво діяльністю

ПП „Свеста”. Апарат управління безпосередньо підпорядкований директору ПП „Свеста”.

На ПП «Свеста» основні функції в цій сфері керування зовнішньоекономічною діяльністю акумулює відділ маркетингу і зовнішньоекономічних зв’язків.

Підприємство займається як імпортною, так і експортною діяльністю.

В процесі виробничої діяльності підприємство користується матеріалами та комплектуючим іноземного виробництва.

Метою підприємства при виході на зовнішній ринок і здійсненні експортних операцій є одержання прибутку від експорту.

Цінове регулювання у ПП «Свеста» має здійснюватись у кількох напрямках. Одним із них є державне регулювання цін лише з урахуванням природних (енергетика, транспорт, житлово-комунальні послуги) та деяких штучних монополій, які диктують цінові вимоги, використовуючи своє виняткове становище на ринку країни. Отже, йдеться про необхідність суттєвого обмеження сфери цінового регулювання з боку держави.

Новою проблемою для ПП «Свеста» є забезпечення державного контролю за ціноутворенням щодо співвідношення внутрішніх і світових цін. Це пов'язано з об'єктивною необхідністю адаптації українського ринку до умов зовнішнього.

Щоб запобігти неконтрольованому підвищенню цін, держава повинна їх регулювати переважно через економічні важелі, податкову, фінансово-бюджетну, кредитну, валютну і митну політику, а також встановленням цін на продукцію підприємств-монополістів.

Політика цінового регулювання ПП «Свеста» може здійснюватися шляхом встановлення відповідної системи ціноутворення з урахуванням динаміки інфляції, рівня конкуренції та монополізації виробництва, соціальної політики.

Необхідною умовою для успішного проведення експортних операцій ПП «Свеста» є аналіз їхньої ефективності з метою встановлення найбільш оптимальної структури експорту і прийняття обґрунтованих рішень в області керування.

Порівнявши результати розрахунку ефективності реалізації експортної продукції на внутрішньому ринку із результатами розрахунку показників економічної ефективності експорту можна зробити наступні висновки.

У 2007 році більш доцільно було продавати на внутрішньому ринку човни моделі „FALCON”, у 2008 році цю модель човнів вигідніше експортувати.

Таким чином, як показують проведені нами розрахунки, показник економічної ефективності експорту є вищим за показник ефективності реалізації на внутрішньому ринку. Це означає, що підприємство додержується вірної тактики у роботі на закордонних ринках збуту. Внутрішній ринок поки ще не може дати підприємство можливість досягнути максимально можливих прибутків.

При проведенні експортно-імпортних операцій необхідно пам'ятати, що дотримання валютних інтересів сторін у значній мірі залежить від правильного вибору форм і умов розрахунків, що передбачають контрактом. Вибір форм і умов розрахунків при проведенні зовнішньоторговельних операцій необхідно оцінювати з погляду можливості забезпечення найбільшої надійності виконання контрактів, що містять із іноземними контрагентами, мінімізації ризиків та підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності. При цьому необхідно враховувати положення діючих міжурядових торгівельних і платіжних угод, внутрішні п вповноважених банків і зміст контрактів по експорту й імпорту.

З погляду фірми, ці вказівки дозволяють регулювати відносини з торговельним партнером у процесі досягнення найбільш прийнятної, а значить найбільш вигідної схеми зовнішньоекономічної взаємодії.

Вибір способу платежу - важливе завдання, оскільки він визначає схему руху грошових коштів і товару. Кожний зі способів платежу має свої переваги й може бути найбільш вигідним.

ПП «Свеста» в здійсненні своєї зовнішньоекономічної діяльності виступає і імпортером і експортером, тому нам потрібно визначити такий спосіб платежу, при якому буде ефективним як здійснення імпортних так і експортних операцій.

ПП «Свеста» проводить свої розрахунки безготівковим способом. Але це є ризикованим видом платежу.

При здійсненні імпортних операції фірма, зробивши передплату ризикує не отримати товар. А при здійсненні експортних операцій не отримати гроші.

На наш погляд, для ПП «Свеста» ефективним буде використання найбільш вигідної форми розрахунків – акредитива, при якій фірма буде має гарантію оплати товару і отримання коштів.

В цілому здійснення зовнішньоекономічної діяльності операцій ПП «Свеста» є ефективним і прибутковим, але деяких недоліків в організації зовнішньоекономічних операцій ПП «Свеста» можна уникнути за допомогою приведеного комплексу заходів щодо поліпшення організації і підвищенню ефективності експортно-імпортних операцій.
Список литературы
1. Абрамова Г.П. Маркетинг: вопросы, ответы – М.: Агропромиздат, 2001.

2. Агрессивный маркетинг, или партизанская война, в малом бизнесе. С.: Самарский дом печати, 2002.

3. Академия рынка: Маркетинг / Пер. с фр. – М.: Экономика, 2003.

4. Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2007.

5. Афанасьев М.П. Маркетинг: стратегия и тактика фирмы. – М.: Финстатинформ, 2005.

6. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2007.

7. Багиев Е.Г. Конкурения и конкурентоспособность услуг. В кн.: Маркетинг услуг. Под ред. акад. Багиева Г.Л. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2007.

8. Баззел Р., Кокс Д., Браун Р. Информация и риск в маркетинге/ Пер. с англ. под ред. М.Р.Ефимовой. – М.: Финстатинформ, 2003.

9. Баззел Р.Д. Информация и риск в маркетинге. – М.: Финстатинформ, 2007.

10. Баркан Д.И. Маркетинг для всех. – М.: Прогресс, 2001.

11. Баркан Д.И., Ходяченко В.Д. Практический маркетинг. Вып.2. Поймем наш бизнес: как сегментировать рынок и изучать потребителя. – Л.: Аквилон, 2001.

12. Бернар И., Колли Ж.-К. Толковый экономический и финансовый словарь. Французская, русская, английская, немецкая, испанская терминология: в 2-х тт. Т.1: Пер. с фр. – М.: Междунар. отношения, 2004.

13. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах: Пер. с болгарского и предисловие д.э.н., проф. А.М.Немчина. – СПб.: Научный центр "Корпорации двадцатый трест", 2003.

14. Богачев В.Ф., Кабаков В.С., Ходачек А.М. Стратегия малого предпринимательства. – СПб.: Корвус, 2005.

15. Болотов С.П. Разработка стратегии предприятия: Учеб. пособие. – С.: СГУ, 2004.

16. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ./ Науч. ред. и авт. предисл. Ф.А. Крутиков. – М.: Экономика, 2001.

17. Бондарев А.К., Черенков В.И. Международный маркетинг: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2003.

18. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного пери- ода: методология и практика. – М.: Экономика, ТОО "КоМаркт Лтд.", 2007..

19. Браверман А.А. Маркетинг и полный хозрасчет. – М.: Тисса, 2004.

20. Булатов А.С. Как основать компанию на западе (Практические советы российскому предпринимателю): Справочное издание. – М.: Международные отношения, 2004.

21. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха. – М.: Интерэксперт, Экономика, 2005.

22. Василенко Л.А. Рынок информационных услуг: Учебное пособие. – М.: РАГС, 2007.

23. Велен Ян. Западная Европа на перепутье: развитие маркетинговой политики компаний. В кн.: Теория и практика маркетинговой деятельности. – СПб: СПбУЭФ, 2003.

24. Внешнеэкономическая деятельность предприятия. Основы: Учебник для вузов / Г.Д.Гордеев, Л.Я.Иванова, С.К.Казанцев и др.; под ред. проф. Л.Е.Стровского. – М.: Закон и право, ЮНИТИ, 2007.

25. Ворст Й., Ревентлоу П. Экономика фирмы: Учеб. / Пер. с датского А.Н. Чеканского, О.В. Рождественского. – М.: Высш. шк., 2004.

26. Все о маркетинге: Cборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. – М. : Азимут-центр, 2002.

27. Герчикова И.Н. Маркетинг и международное коммерческое дело. – М.: Внешторгиздат, 2000.

28. Герчикова И.Н. Маркетинг: организация, технология. – М. Высшая школа, 2004.

29. Глушкова Т. Бизнес в области маркетинговых исследований при ближайшем рассмотрении. – М.: Маркетинг, 2005.

30. Голубков 3.П. Использование системного анализа при принятии решений. – М.: Экономика, 2002.

31. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры. – М.: Дело, 2005.

32. Голубков Е.П. Маркетинг. – М.: Экономика, 2004.

33. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 2003.

34. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, практика и методология. – М.: Финпресс, 2007.

35. Гольдштейн Г.Я. Инновационный менеджмент. – Т.: Из-во ТРТУ, 1998.

36. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента. – Т.: ТРТУ, 2005.

37. Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент. – Т.: ТРТУ, 2005.

38. Гордин В.Э. Социальная политика и социальный маркетинг. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2003.

39. Горькова Т.Ю., Третьякова В.А. Стратегия предпринимательства. – СПб.: Знание, 2002.

40. Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 2001.

41. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект). –М.: ИНФРА-М, 2007.

42. Демидов В.Е., Завьялов П.С., Кретов И.И., и др. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности. – М.: ИНФРА-М, 1999.

43. Дера В.Г., Кухарчук А.С., Чеботарь Ю.М., Шумов Ю.А. Маркетинг и новые формы научно-информационной деятельности / Методическое пособие. – М.: ИПКиР, 2000.

44. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова; Под ред. И.С.Минко. – Высш. шк., 2005.

45. Дракер П. Рынок: как выйти в лидеры. – М.: Прогресс, 2002.

46. Жаров А.И., Изосимова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга. – М.: Финансы и статистика, 2007.

47. Жих Е.М., Панкрухин А.П. Формула успеха: Маркетинг. – М.: Россия молодая, 2002.

48. Завгородняя А.В., Кодзевич М.С. Маркетинг: методы и процедуры: Учеб. пособие. – К.: Основи, 2005.

49. Завьялов П.С. Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. – М.: Международные отношения, 2004.

50. Захаров С.Н. Эффективность внешнеэкономического комплекса: (Методы обоснования и стимулирования). – М.: Экономика, 1998.

51. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. – СПб.: Союз, 1999.

52. Изе К.К. Методы эффективной торговли. – М.: Экономика, 2004.

53. Имери В. Как сделать бизнес в Internet. – К.: Комиздат; Диалектика, 1999.

54. Кабаков В.С., Порховник Ю.М., Зубов И.П. Менеджмент: проблемы, программы, решения. – Л.: Лениздат, 2000.

55. Как продать ваш товар на внешнем рынке: Справочник / Отв. ред. Савинов Ю.А. – М.: Мысль, 2000.

56. Капустина М.Е. Теория и практика маркетинга в США. – М.: Экономика, 2001.

57. Карасев А.И. Математические методы и модели в планировании. –М.: Экономика, 2007.

58. Картер Г. Эффективная реклама: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 2000.

59. Кокрен У. Методы выборного исследования. – М.: Статистика, 2007.

60. Конторович Л. Экономика и оптимизация. – М.: Экономика, 2000

61. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Ком, 1999.

62. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Ростинтер, 1996.

63. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом Вильямс, 1998.

64. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии. – М.: Финстатинформ, 2004.

65. Левшин Ф.М. Международный маркетинг. – М.: Междунар. отношения, 1998.

66. Линдерт П.Х. Экономика мирохозяйственных связей: Пер с англ. / Общ. ред. и предисл. О.В.Ивановой. – М.: Прогресс, 2002.

67. Линтон И. Маркетинг по базам данных. – Мн.: Амалфея, 1998.

68. Лукашевич М.Л. Международный маркетинг: Учеб.-метод. пособие по дисц. внешнеэконом. специализации - В 2 частях. Ч1. Общие положения./ Под ред. А.Г.Медведева. – СПб.: Изд-во СПбИЭИ, 2002.

69. Львов Ю.А. Основы экономики и организации бизнеса. –- СПб.: ГМП "Формика", 2002.

70. Маджаро С. Международный маркетинг.: Пер. с англ. – М.: Междунар. отношения, 1999.

71. Майоров С.И. Информационный бизнес: коммерческое распространение и маркетинг. – М.: ФиСтат, 2005.

72. Маркетинг /Под ред. И.К. Беляевского. – М.: МЭСИ, 2005.

73. Маркетинг/ под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки биржи, 2005.

74. Мерсер Д. ИБМ: Управление в самой преуспевающей корпорации мира. – М.: Прогресс, 2001.

75. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры. – М.: Банки. Биржи, 2004.

76. Рубин Ю. Обыкновенный маркетинг. – СПб.: Литера плюс, 1999.

77. Феоктистова Е.М. Краснюк И.Н. Маркетинг: теория и практика. – М.: Высшая школа, 2003.

78. Хруцкий В.Е. Современный маркетинг. – М.: Финансы и сатстистика, 2007.

79. Эванс Д., Берман Б. Маркетинг. Сокр. пер. с англ. –- М.: Экономика 2007.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
787
Скачать бесплатно 20307.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.