У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗВИТОК БАНКІВСЬКОГО НАГЛЯДУ В УКРАЇНІ
Количество страниц 117
ВУЗ Львівський ун-т
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО НАГЛЯДУ
1.1 Суть та функції банківського нагляду
1.2 Основні принципи банківського нагляду
1.3 Історичні аспекти розвитку банківського нагляду в Україні
Розділ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОГО НАГЛЯДУ В УКРАЇНІ
2.1 Організація та проведення банківського нагляду
2.2 Безвиїзний нагляд за діяльністю банків
2.3 Порядок проведення виїздної інспекційної перевірки
Розділ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО НАГЛЯДУ
3.1 Підвищення ефективності банківського нагляду
3.2 Впровадження нагляду з використанням системи оцінки ризиків
3.3 Зарубіжний досвід банківського нагляду та можливості його застосування в Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Список литературы ВИСНОВКИ
По результатах проведеного дослідження можемо зробити наступні загальні висновки.
1. Банківське регулювання і нагляд є складною, багатоаспектною категорією. З одного боку, це – функція державного управління, по відношенню до якого вона виступає засобом реалізації політики держави. З іншого боку, банківське регулювання можна розглядати як управлінську діяльність, що має свої методи та форми реалізації. Але в обох випадках банківський нагляд виконує одну і ту ж основну функцію – забезпечення стабільності банківської системи і на цій основі підтримання стабільності національної економіки.
2. На стогодні в Україні дотримуються повністю або значною мірою більшості принципів ефективного банківського нагляду, розроблених Базельським комітетом. Разом із тим з метою подальшого вдосконалення методологічної бази банківського нагляду та досягнення її повної відповідності Базельським принципам ефективного банківського нагляду Національний банк передбачає розробку і запровадження низки заходів економіко-правового характеру, які покликані привести вітчизняну банківську систему у повну відповіднісь міжнародним стандартам з метою тісної інтеграції вітчизняних банків у світову банківську систему.
3. Слід констатувати недосконалість і вразливість української банківської системи, особливо значну кількість законодавчо неврегульованих проблем, пов’язаних з функціями і повноваженнями Національного банку, зокрема щодо організації і проведення банківського нагляду, а також механізму дієвого впливу на порушників банківського законодавства.
4. Національний банк досі не має дієвої системи попереджувальної діагностики і вжиття превентивних заходів для запобігання кризовим явищам у банківській сфері ще на початковому етапі їх зародження. Фінансова криза 2008 року гостро поставила питання про подальшу реорганізацію вітчизняної системи банківського нагляду і контролю.
5. На сьогодні можна констатувати великий рівень зарегламентованості банківської діяльності. Основні засади державного регулювання у банківській сфері доцільно залишити, але необхідно активізувати процес гармонізації їх до вимог Базельських принципів діяльності кредитних установ. І головне – банківський нагляд мав би здійснюватися більше на партнерських, ніж адміністративно-командних засадах, маючи на меті співпрацю в умовах конкуренції, як це прийнято в умовах європейської інтеграції.
6. По результатах дослідження у роботі запропоновано комплексний підхід до інспектування банківських установ, який передбачає процес створення цілісної системи контролю, починаючи з етапу підготовки до перевірки, проведення перевірки, а також моніторингу за прийнятими заходами наглядового характеру.
7. Оптимальний варіант банківського нагляду передбачає координацію зусиль безвиїзного нагляду та інспектування, тому що ці наглядові методи є взаємодоповнюваними. Слід також додати, що наглядові органи повинні мати контакт з керівниками банків і глибоке розуміння банківської діяльності. Важливим елементом банківського нагляду є здатність наглядових органів здійснювати нагляд на консолідованій основі, тобто вони повинні розглядати діяльність банку як усередині країни, так і за її межами, аналізувати операції, що провадяться безпосередньо банком, і ті, що провадяться через дочірні організації банку.
8. У конкретних економічниї умовах кожен банк має самостійно, на основі статистичних даних своєї діяльності, або адекватних їй статистичних даних (для новостворених банків) розробити власну систему ризик-менеджменту. Контроль цієї системи і буде предметом банківського нагляду для даного банку. Такий підхід відповідає міжнародній практиці і рекомендаціям Базельського комітету.
9. На даній стадії розвитку української банківської системи економічна ситуація вимагає від Національного банку рішучих дій у плані акумуляції передового міжнародного досвіду організації банківського нагляду. Для належного виконання свого основного завдання як центрального регулятора Національний банк передбачає суттєві зміни у структуру і методологічні засади організації наглядоіих функцій в сторону їх максимального наближення до міжнародних стандартів. Очевидно, тільки такий шлях дозволить Україні зміцнити банківську систему, відновити до неї довіру з боку клієнтів і міжнародних фінансових організацій і тим самим відкрити Україні шлях до подолання кризових явищ і початку зростання економіки.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
490





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.