У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛЬНОГО БАНКІНГУ В УКРАЇНІ
Количество страниц 121
ВУЗ Львівський ун-т
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БАНКІНГУ
1.1 Дослідження сутності поняття персонального банкінгу
1.2 Характеристика і класифікація клієнтської бази банку
1.3 Аналіз впливу якості обслуговування на клієнтську базу банку
Розділ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ ПЕРСОНАЛЬНОГО БАНКІНГУ В УКРАЇНІ
2.1 Системи обслуговування vip-клієнтів в банках україни
2.2 Особливості організації роботи відділу по обслуговуванню vip-клієнтів
2.3 Методи залучення та розширення клієнтської бази банку
Розділ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАДЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БАНКІНГУ В УКРАЇНІ
3.1 Перспективи розвитку персонального банкінгу в україні
3.2 Банківські інновації на ринку банківських послуг і продуктів
3.3. Зарубіжний досвід персонального банкінгу і можливості його застосування в україні.
ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додатки
Список литературы ВИСНОВКИ
Проведене у роботі дослідження розвитку персонального банкінгу в Україні дозволяє зробити наступні узагальнюючі висновки.
1. Персональний банкінг - це елітна банківська послуга для заможних VIP-клієнтів, відмінна від стандартних методів банківського обслуговування, яка передбвчає індивідуальну роботу з клієнтом через персонального менеджера. За останній час з’явилась можливість дистанційного надання послуг персонального банкінгу через Інтернет або іншими засобами телекомунікацій, що дозволило значно підвищити якість і оперативність в обслуговуванні VIP-клієнтів.
2. У банках сьогодні досить вагомо поставлена робота по утриманню існуючої клієнтської бази і її розширенню. При цьому банки орієнтуються на різні категорії клієнтів, як корпоративних, так і населення. Очевидно, що кількість корпоративних клієнтів є меншою, але і затрати бвнку на обслуговування таких клієнтів є нижчими з одночасно вищою прибутковістю для банку. Обслуговування фізичних осіб – громадян є більш затратним для банку при значно нижчому рівні прибутку з одного клієнта. Однак банки тут виграють за рахунок можливості залучення значно більшої кількості клієнтів.
3. Рівень якості обслуговування клієнтів – головний показник іміджу і репутації банку, запорука того, що банк навіть у кризові періоди не буде втрачати існуючих клієнтів і набуватиме нових, постійно розширюючи клієнтську базу. Якість обслуговування – одна з визначальних конкурентних переваг зарубіжних банків, які починають працювати на українському ринку. Вітчизняним банкірам слід усебічно переймати їх досвід і методи обслуговування і навчати цьому персонал банку. Особливу увагу слід звертати на заможних vip-клієнтів, усіляко стимулювати їх залучення шляхом надання елітних за якістю і функціональністю персональних сервісів.
4. На основі проведеного нами короткого огляду систем обслуговування VIP-клієнтів у банках України можемо констатувати, що на сьогодні найбільш популярною серед заможних клієнтів є послуга по управлінню персональними фінансами з боку фахівців банку. Крм того, банки пропонують широкий спектр додаткових послуг як ділового характеру, так і супутніх, які дозволяють клієнтам більш ефективно використовувати власний час. У системі персонального банкінгу спільною для усіх банків пропозицією є надання vip-клієнтам престижних персональних карток міжнародного класу.
5. VIP-обслуговування - це результат відносин, що склалися за тривалий проміжок часу. Статус VIP-клієнта – це наслідок спільних зусиль керівництва банку і персоналу відповідного відділу, Будь-який банк прагне утримати клієнта, але далеко не скрізь хочуть і уміють прогнозувати його бажання і потреби. Тим часом, щоб запропонувати «гарячу» послугу завтра, поклопотатися про неї треба вже сьогодні. У цьому, власне, і полягає сутність і завдання роботи відділів VIP-банкінгу сучасного банку.
6. В умовах жорсткої конкуренції банки інтенсивно використовують класичні і розробляють нові методи роботи з клієнтами. Аналіз цих методів показує, що у їх основі лежить єдиний спільний підхід – зростаюча індивідуалізація банківських послуг. У боротьбі за клієнта банкам усе частіше доводиться звертати увагу на особливі вимоги кожного дійсного або потенційного власника рахунка у цьому банку. Оскільки індивідуальний підхід є значно більш затратним для банку, то банки у першу чергу зацікавлені у VIP-клієнтах, в обмін на значно вищий рівень дохідності від яких готові надавати їм і значно вищий рівень послуг.
7. Український персональний банкінг знаходиться у зародковому стані і переважна більшість пропонованих банками VIP-послуг є носить скоріше декларативний, ніж реальний характер. Для того, щоб налагодити постійну і тривалу співпрацю з вітчизняними VIP-клієнтами, банкам потрібно по-перше, запроваджувати рівень елітного обслуговування і спектр послуг по західних стандартах, і по-друге, враховувати особливості і першочергові потреби вітчизняної еліти.
8. У роботі було розглянуто окремі інноваційні технології банкінгу, які на даний час успішно впроваджуються і застосовуються провідними вітчизняними банками в обслуговуванні корпоративних і приватних клієнтів. Основна перевага таких систем – віддалений доступ до банківського рахунка і здійснення банківських операцій, а також доступ до великої кількості корисних сервісів. Усе це в сукупності дозволяє економити час і зусилля клієнтів банку, значно підвищуючи оперативнвсть банківських операцій при їх високій надійності і безпеці власних коштів і конфіденційної фінансової інформації.
9. В основі персонального банкінгу лежать стандартні банківські послуги: розрахунково-касове обслуговування, пластикові карти, депозити, дорожні чеки, оренда сейфових комірок, віддалений доступ до рахунка тощо Але саме в тонкощах і прихована вся сутність і перевага для заможного клієнта поняття персонального обслуговування. По-перше, обслуговування особливо поважних осіб організовано за принципом одного вікна та із забезпеченням для максимально комфортабельних умов. По-друге, сюди входять індивідуальні інвестиційно-банківські та консультаційні послуги, управління активами, фінансове планування. Три принципи, на яких тримається vip-банкінг, - персоналізм, комфорт і сувора конфіденційність.
Отже, нова для українських банків послуга персонального банкінгу поступово знаходить своє застосування у великих вітчизняних банках. Особливість послуги у тому, що вона передбвчена для обслуговування VIP-клієнтів, тобто осіб, які тримають у банках значні кошти і мають особливі вимоги до якості обслуговування. У банках передбачено обслуговування таких заможних клієнтів через персональних менеджерів, які готові надати широке коло послуг – від управління коштами клієнта до організації дозвілля для клієнта і членів його родини. Український ринок персонального банкінгу твльки зароджується, але проведені автором дослідження показують його значний потенціал уже у недалекому майбутньому.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
490





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.